Lauantai Huomenet!

Onks täällä lauantai aamuna tähän aikaan ketään hereillä?
Mä heräsin siihen kun isäntä tuli kotiin töistä, pojat vielä nukkuu. Kuopus yskinyt kovasti viime yönä. Hitsi kun sille tulee flunssa niin aina kauhee yskä ja loppujen lopuksi syödään antibioottikuuri keuhkopuhkentulehdukseen. :( Tullut ilmeisesti äitiinsä, mulla meinaan sama juttu. :/

Mitäpäs puuhailuja tälle päivälle? Täällä ei varmaan mitään ihmeellistä, jos kuopuksella ei kuumetta ja suht lämmin päivä niin lupasin esikoiselle et käydään pyörälenkillä, kuopus istuu kuiteski vaan rattaissa. :)
 
Ollaan hereillä.
Poitsu kohta 7kk nukkui taas totuttuun tapan tissi suussa :( ja silti heräs 6.
Mies lähti niihin aikoihin töihin.
Mitään suunnitelmia ei tälle päivälle ole.
Ap:pikaista paranemista pikku potilaalle!
 
Juuh, hereillä oon ollu jo 5:30 lähtien.. Arkivaihde jääny näemmä päälle! :D Noh, ei se mitään, onpahan kerrankin rauhaisa lauantaiaamu! Mies kaverinsa mökillä, lapsi vielä nukkuu, itellä jo 3. muki kahvia menossa!

Tänään aamupäivällä suunnitelmissa lähteä vanhempieni mökille ja jäädä sinne ensi yöksi.
 
huomenia!

Mullakin on arkiaikataulu näköjään päällä: viikolla herään puoli viiden aikaan ja niihin samoihin aikoihin tänäkin aamuna heräsin, mut yritin kyllä pyöriä tuolla sängyssä vielä jonkin aikaa ja saada unta. Mut ei. Eli täällä on kukuttu jo jonkin aikaa. On kyllä ihanan rauhallista, nautiskelen nyt tästä hiljaisuudesta kunnes typy herää =)
 
Toinen kupillinen kahvia menossa. Pojat heräs tuossa vähän ennen seitsemää molemmat. Ihan normi aika eli niiden ei tarvitse aamusta arkisinkaan herätä hirmu aikaisin. Päiväkoti sen verran lähellä, että sinne ei autolla aja kauaa. :)

Kuopus se tuolla heti vaatii taas kaikenlaista. Eilinen päivä meni suunnilleen keittiössä asuessa. Ruoka onneks maittaa ja juokin suht hyvin. Inhottava tuo yskä, täytyy toivoo ettei pahemmaksi mene. :/ Nyt kyllä väsyttäis. *haukotus* Ei auta, nukun sitten päikkäriaikaan. :)
 
krumppi
Huomenta.

Juuri join vihreän teen ja nyt surffailua, kun vauva meni aamupv unille ja iskä kans=)

Siivouspäivä. Ja illemmalla menen kaverini kanssa merenrantasaunaan uimaan ja vihtomaan. Isukki hoitaa vauvaa.
 

Yhteistyössä