Olipas kerrankin antoisa shoppailureissu. :D *turhis*

Siis yleensä käy niin et jos jotain etsin ei todellakaan löydy. No tänään oli toisin.

Oli tarkoitus ostaa kuopukselle sukkahousuja. No niitähän olikin sitten H&M:llä ja 3 ostin. Sit löytyi syksyksi ihana hattukin. Sattui olemaan just 1 koko jäljellä sitä mitä tarvitsin.
Ostin itelle Tiimarista kaikkee koulujuttuja, mut ne nyt olis voinu ostaa milloin vaan.
Sit kävin Prismassa ja siellä sattui olemaan täysin samat talvikengät mitkä Cittarissa oli mutta 10? halvemmalla. No ostinpa sitten nekin ja niissäkin sattui olemaan vaan 1 koko jäljellä jota etsin. :)

Eli kerrankin oli antoisa reissu, en sitten turhaan kierrellyt ja katellut. Hyvä mieli itsellä. :D

Mulla kun yleensä käy niin, että kaikki kivat loppu tai ei ole enää kokoja.
 
no niin! hyvä reissu siulla ollu :D mie kävin kanssa eilen neitille ettimässä puolipotkareita. kotia ku tultiin niin oli silikonikakkuvuoka ja muffinssipelti mukana :LOL: että se niistä potkareista :D
 
Se on kyl jännä, et jos jotain menee ostamaan tarttuu samalla muutakin käteen. Siis nuo mun koulujutskatkaan niin ei nyt NIIN välttämättömiä olis ollut. :ashamed: Mä nyt vaan ne ostin. :D

Just tuon löytämättömyyden takia oon todella huono/laiska lähtemään kauppaan, kun en ikinä mitään löydä.
 

Yhteistyössä