Sateiset maanantai huomenet!

Arki taas koittaa. Aamukahvia hörpin itse, pojat vielä nukkuu. Tuntuu vaikealta herätä kun on näin hämärää vielä, mut toisaaltaan hyvä kun eivät ole muksut kukonlaulun aikaan hereillä. :)

Jonkin ajan päästä herätys pojillekin, hoitopäivä ja itsellä koulua. :)
 
Huomenta vaan! Mulla vielä kahvi pannussa,mut ei kauan:) Poju herätteli pitkin yötä,mut sitten nukuttiin kuitenkin molemmat vaille 6. Sit aamupesut pojulle,ja nyt pötköttelee isänsä vieressä,ennenkun seniorimies nousee kahveelle.

Täällä ei vielä sada,eikä tarvis satakaan |O
 
huomenta!
kahvia minäki, heti ravintolisien jälkeen.
pitäs töihin mennä ja kiinnostus on nollissa.noh, kerran se kirpasee ja oonki sit taas takas kotona.
eilen piti tulla joku äijä kattomaan tätä meidän kämppää, mut ei tullutkaan...ei ees soittanu ja ilmottanu mitään :| toivottavasti joku näyttää kiinnostuksensa tänään...
 
Pitäkäähän kaikki hauska maanantai :wave:
Mä tästä lähden laittamaan hiukset ja yritän pitää ton esikon hiljaa kun kuopus vielä nukkuu. Tuntuu vaan olevan taas niin himskutin vaikeeta. Ei voi suputella vaikka osaakin. :/ :) Saisin siis edes hiukset laitettua ilman, että siellä pyörii muksut ja kissa. :D
 
Huomenta... sateista sellaista tosiaankin.
Mistä tuota vettä riittääkin? Myö päästään varmaan kohta portailta soutelemaan, kun eihän tuo maa jaksa edes vetää tuota kaikkea vettä sisäänsä sitä mukaa kun sitä taivaalta alas tulee :/
 
Huomenta! Täällä kahvet jo juotu, nyt mukissa mehua. Poika valvotti viime yönä...tosi huonosti nukuttu yö siis takana! Nyt kyl jo poika ekoilla päikkäreillä... VEttä ei onneks sada, mutta ei oo kaukanakaan! :/
 
-x-
Huomenta:)

Täällä paistaa aurinko! Ihana ilma, oikein harmittaa että pitää kaupunkiin lähteä, olis voinnu laittaa kukkapenkkejä kuosiin... Noo, ei sielä koko päivä mene. kahvit juotu ja suihkuun pitäis suunnata, niin älyttömän kylmä vaan täällä sisällä ettei kauheesti innosta mennä ( vielä kylmempään ) suihkuhuoneeseen....
 

Yhteistyössä