Aikaiset sunnuntai huomenet!

Huomenta vaan kaikille. Esikoinen herännyt jo ennen kuutta, en kylläkään suostunut heti nousemaan.

Onks täällä muista aikaisin heränneitä? :wave: Yritän pitää tuon hiljaa, et isukki ja kuopus saisivat edes nukkua myöhempään. :) Itse aamukahvia hörpin.
 
Salama McQueen
Huomenta vaan! Aamukahvia täälläkin juodaan ja arvotaan, lähteäkö päivystykseen vaiko eikö. Meidän lapsilla on ollut jo reilut 3 vkoa räkis (kuopus kävi jo loppuvkosta lääkärissä ja korvatulehdus oli) ja nyt se on esikoisellakin pahentunut, taitaa olla korvissa syy hälläkin. :(
 
Paranemisia sinne.
Täälläkin kuopus sairasti tuossa viime viikolla ja päiväkodissa ollut loppu viikosta, niin eiköhän sillä taas tuo nokka valu siihen malliin et jälkitautia pukkaa. Mä en ymmärrä miks ne ei voi laittaa siellä p-kodissa sitä vaatetta päälle kun sitä siellä kerran on, lapaset sinne vein ja kehtasivat multa vielä pyytää lapasia sinne. Sanoin, että olen ne tuonut ja johan ne hävitti ne. Vein uudet, saa nähä pysyykö tallessa.
Esikoiselle nous eilen kuume ja sekin tuossa samassa flunssassa. Hitsin vitsi, kun mun pitäis päästä huomen aamusta psykologian tunneille, en ole vielä yhdellekään päässyt ja kohta en pääse sitä läpi. On mennyt tässä sairastellessa ohi sivu suun nuo tunnit. :/
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
Paranemisia sinne.
Täälläkin kuopus sairasti tuossa viime viikolla ja päiväkodissa ollut loppu viikosta, niin eiköhän sillä taas tuo nokka valu siihen malliin et jälkitautia pukkaa. Mä en ymmärrä miks ne ei voi laittaa siellä p-kodissa sitä vaatetta päälle kun sitä siellä kerran on, lapaset sinne vein ja kehtasivat multa vielä pyytää lapasia sinne. Sanoin, että olen ne tuonut ja johan ne hävitti ne. Vein uudet, saa nähä pysyykö tallessa.
Esikoiselle nous eilen kuume ja sekin tuossa samassa flunssassa. Hitsin vitsi, kun mun pitäis päästä huomen aamusta psykologian tunneille, en ole vielä yhdellekään päässyt ja kohta en pääse sitä läpi. On mennyt tässä sairastellessa ohi sivu suun nuo tunnit. :/
No oho, kyllä siellä ulkona ainakin aamuisin jo lapaset tarvii! Aika touhua...

Se on kyllä kumma kun nää räkikset alkaa aina_elokuussa ja ränni kestää sitten huhtikuuhun, grr. Mä en edes halua tietää mitä meidän lasten sairastelu on kun menevät päiväkotiin, nyt kotihoidossa siis ja sairaana ihan jatkuvasti. Astmalapsia kun ovat niin kaikki kestää vielä niin tosi kauan ja saa pelätä sairaalareissuja.

Mä oisin varmaan tosi hyvä työntekijä jollekin. :saint: Kun ikinä en ois pois töistä... :whistle: Mullakin opinnot kesken tosin, missäs sä opiskelet?
 
Mä opiskelen tossa HESOTE:ssa lähihoitajaksi. (Helsingin sosiaali- ja terveysalan oppilaitos). Tai jatkan siitä mihin ne on joskus jääneet. Tää puoli vuotta mennään aika vähillä opinnoilla, mutta tositoimiin pääsen ensi vuoden alusta. :) Olen ollut niin innoissaan koko koulusta ja nyt jos tuo sairastelua TAAS alkaa niin |O mä en vaan kestä.
Mieskään ei voi töistä juurikaan olla pois, kun tekee esimies hommia työvuorollaan, eli sen on mentävä töihin. :/

Mein pojat aloitti päiväkodin maaliskuussa ja koko viime kevät sairasteltu, mutta jos tuo kuopus vaan on kipeänä koko ajan, vien allergiatesteihin ettei taustalla ole muuta. Maitoallergia löytyy ennestään ja meillä sattuu olemaan kissakin.

Täytyy toivoo parasta, ettei tuo tauti nyt takaisin tule. Yleensä jälkitautina tulee kuopukselle keuhkoputkentulehdus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
Huomenia, nousin masuasukin potkimisen herättämänä vessaan ja poika heräs samalla niin eipä nukuta enää, mies vetää vielä sikeitä, mie otan jossakin vaiheessa sit päikkärit :whistle:
Täälläkin mies vetää sikeitä. Kääntää vaan asentoa jos joku muksuista tulee herättämään. Se vaan on niiiiin epistä. Mutta kaipa nuo lapset tuosta kasvaa. Toki ymmärrän nyt tuon aamun nukkumisen, menee yöksi töihin. Mä nukun kyllä päikkärit kanssa ennen kun synttäreille lähdetään. :)

P.S Ihana masu sulla, välillä käy kyllä niin kateeksi. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
:wave:

Täällä oksennustautia&flunssaa :kieh: |O
Voi ei, pikaista paranemista sinnekin! Täällä flunssa riehuu.
Toivotaan =) ettei sentäs tarvis synnyttää oksennus,ripuli,flunssassa :headwall:
Kurkkasin profiilia ja sullahan ihan synnytys lähenee. Toivotaan tosiaan ettei ole ainakaan tuota oksennustautia päällä. Ei varmaan kauheen kiva kokemus.
:x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
:wave:

Täällä oksennustautia&flunssaa :kieh: |O
Voi ei, pikaista paranemista sinnekin! Täällä flunssa riehuu.
Toivotaan =) ettei sentäs tarvis synnyttää oksennus,ripuli,flunssassa :headwall:
Kurkkasin profiilia ja sullahan ihan synnytys lähenee. Toivotaan tosiaan ettei ole ainakaan tuota oksennustautia päällä. Ei varmaan kauheen kiva kokemus.
:x
phin painajainen ois

:x
muutenkin paniikki kun kaikki tuppaa olee nyt kipeenä :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
:wave:

Täällä oksennustautia&flunssaa :kieh: |O
Voi ei, pikaista paranemista sinnekin! Täällä flunssa riehuu.
Toivotaan =) ettei sentäs tarvis synnyttää oksennus,ripuli,flunssassa :headwall:
Kurkkasin profiilia ja sullahan ihan synnytys lähenee. Toivotaan tosiaan ettei ole ainakaan tuota oksennustautia päällä. Ei varmaan kauheen kiva kokemus.
:x
phin painajainen ois

:x
muutenkin paniikki kun kaikki tuppaa olee nyt kipeenä :(
Mä pidän peukkuja että taudit menis ohi piakkoin. Tai ainakin niin ettei vauveli haluis sitten ihan vielä uloskaan. :) Yleensä sitä toivotaan, että tulis jo ulos, nyt mä toivon sulle ettei ihan vielä. ;) Siinä mielessä just että taudit teillä jyllää.
 
Hei, tätä lukiessa huomasin, että taitaa olla ihan liikkeellä tuota oksennustautia enemmänkin. Meillä poitsu oksenti keskiviikko päivän mutta sen jälkeen on kyllä joka päivä valittanut, että mahaan koskee. On kuitenkin syönyt eikä enää oksennellut. Ajattelin, että vien kyllä kohta lääkäriin jos vielä valittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
Mä pidän peukkuja että taudit menis ohi piakkoin. Tai ainakin niin ettei vauveli haluis sitten ihan vielä uloskaan. :) Yleensä sitä toivotaan, että tulis jo ulos, nyt mä toivon sulle ettei ihan vielä. ;) Siinä mielessä just että taudit teillä jyllää.

No oon kokoajan toivonu et tulis jo tulis jo...mut ei nyt ehkä
:$
 
Ihania nää vapaa päivät. Välillä tekee itekki mieli vaan olla. Nytkin hiukset ihan pystyssä, pitäis pestä ne, mutta en tosiaan jaksa vielä kun ei olla mihinkään lähdössäkään.
Mua nukuttais myös, mies se vaan koisaa. Mut sehän ei ole meillä mitään uutta.
Täällä ei just nyt sada, pilvistä ja kova tuuli = kylmä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:


Aamupalaa laitellaan. Lapset katsoo lastenohjelmia telkkarista.
Valmistaudutaan lähtemään BabyBoom&Kids messuille.
ringleader ja hänen tyttö lähtee meidän kanssa sinne tai siis mun ja lasten.
Hauska päivä teillä tiedossa, pitäkäähän hauskaa! :wave:
 

Yhteistyössä