Huomenet! *haukotus*

Todellakin olis väsyttänyt. Muksut heräs viideltä, mahtaa esikko olla väsy päiväkodissa.
Nyt aamukahvi kupissa, makasin ite sohvalla vielä jonkin aikaa ja ei toki vielä viideltä noustu ylös. Yritin selittää et vielä on yö, mutta jäivät keskenään höpisemään sänkyyn.
Kuopus vielä tän päivän kotona, jos siitä huomenna olis jo päiväkotiin. Flunssa iski siihen.

Onks täällä muita kenen lapset herää viideltä jo? :/
 
Nuusku
Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:
Huomenta!!!!

Täällä perheen äiti heräsi vähän jälkeen kuuden:) Olen niin tohkuna lähdössä kouluun etten malta edes nukkua...
Mää kans, siis lähdös kouluun. :) Mä tosin heräsin jo puoli kuuden aikaan ja nyt pitäis ruveta pukemaan lapsille vaatetta päälle ja viedä hoitoon. Äitikö nettiriippuvainen, kun täällä heti aamusta...
 
Mulla vapaapäivä koulusta, mutta onpa tässä saanut kotona olla torstaista asti. To, pe ja ma jäivät tunnit väliin. Harmittaa niin vietävästi, kun vihdoin pääsin opiskelemaan. Se vaan näyttää nyt siltä, että tuo kuopus taas kerää kaikki taudit päiväkodista, saa nähä tuleeko opiskelusta sittenkään yhtään mitään. :/

Hauskaa koulupäivää teille! =)
 
Taurus
Alkuperäinen kirjoittaja Nuusku:
Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:
Huomenta!!!!

Täällä perheen äiti heräsi vähän jälkeen kuuden:) Olen niin tohkuna lähdössä kouluun etten malta edes nukkua...
Mää kans, siis lähdös kouluun. :) Mä tosin heräsin jo puoli kuuden aikaan ja nyt pitäis ruveta pukemaan lapsille vaatetta päälle ja viedä hoitoon. Äitikö nettiriippuvainen, kun täällä heti aamusta...
Mellä saa lapsi jäädä vielä tämän viikon kotiin kun mies on lomalla, ensi viikolla taitaa nämä hiljaiset aamut olla historiaa kun kaikki herätään aikasten.... Mikä nettiriippuvuus, itellä järjestys, kahvia ja netti päälle :) :)
 
Taurus
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
Mulla vapaapäivä koulusta, mutta onpa tässä saanut kotona olla torstaista asti. To, pe ja ma jäivät tunnit väliin. Harmittaa niin vietävästi, kun vihdoin pääsin opiskelemaan. Se vaan näyttää nyt siltä, että tuo kuopus taas kerää kaikki taudit päiväkodista, saa nähä tuleeko opiskelusta sittenkään yhtään mitään. :/

Hauskaa koulupäivää teille! =)
Kyllä siitä tulee!! Tämä syksy on vaan tämmöistä :(



 
Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuusku:
Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:
Huomenta!!!!

Täällä perheen äiti heräsi vähän jälkeen kuuden:) Olen niin tohkuna lähdössä kouluun etten malta edes nukkua...
Mää kans, siis lähdös kouluun. :) Mä tosin heräsin jo puoli kuuden aikaan ja nyt pitäis ruveta pukemaan lapsille vaatetta päälle ja viedä hoitoon. Äitikö nettiriippuvainen, kun täällä heti aamusta...
Mellä saa lapsi jäädä vielä tämän viikon kotiin kun mies on lomalla, ensi viikolla taitaa nämä hiljaiset aamut olla historiaa kun kaikki herätään aikasten.... Mikä nettiriippuvuus, itellä järjestys, kahvia ja netti päälle :) :)
Niinpä, mikä lie netti riippuvuus. Eka kahvinkeitin päälle, sit vessaan sit kahvia kuppiin, tupakille ja netti päälle. :whistle: Välillä vähän poikien komentamista, jaksavat alottaa heti aamusta tuon tappelun.

Oiskohan siitä influenssarokotteesta yhtään apua noihin sairasteluihin. Kuopus on nyt oikeutettu siihen, joten toki otan kun ilmaiseksi saa. Ootte varmaan muutkin kuulleet siitä? Eiköhän se kuulu kaikkiin kuntiin. :)
 
En ollu siihen aikaan hereillä, mutta koko yö on kyllä tehokkaasti valvottu. Kuudelta nousin ylös ja mittasin poja lämmön 37 ja risat eli ei ole lähtijäksi tarhaan. Nyt vain ootan, että vois sinnekin soittaa samoin eskakyydille ja sit painelen takas nukkumaan. *haukotus*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
mua jännittää se käynnistys |O
Tsemppiä sulle käynnistykseen. :hug:
Kuinkas pitkällä raskaus jo on? Jos saanpi udella. :)
on se jo 41+2,lapsivettä on niin vähän että haluavat käynnistää.ja täytyy myöntää ettei mulla oo mitään sitä vastaan :D on ollu niin vaikeeta tän kropan kanssa viimesen kuukauden.
 

Yhteistyössä