Hakutulokset

  1. M

    Clomittaret 2012

    onnea ihan ensimmäiseksi plussan saanneille! Ja ihan mahdottomat tsempit niitä tavoitteleville :) täällä on juuri käyty np-ultras ja kaikki oli tosi hyvin hiukan pidemmällä ollaan kuin omat laskelmani :) t.minna 11+3 (12+1)
  2. M

    Clomittaret 2012

    heippa kaikiklle. Onnea plussanneille ja tsemppiä muille! Täältä vaan pientä välitietoa. Npultra on 4 viikon päästä jo ja ens viikol eka neuvola. Huonovointisuutta ollu kiitettävästi ja tänää alkoi kunnon oksentelut. Mut ei haittaa laisinkaan onpahan hormooni kehos :D varhaisultraan en ole...
  3. M

    Clomittaret 2012

    kiitos kovasti onnitteluista. Eka neuvola onkin jo 3 viikon pääst. Another erityis kiitos sinulle! Sinulta on aina saanut tukea itselleen vaikeimpina hetkinä. Olet aina jaksanut kannustaa. Sinä jos kuka ansaitset suurimmat kiitokset! :hug:
  4. M

    Clomittaret 2012

    minut vois laittaa plussanneisiin tuli niin vahva plussa parissa sekunnissa :D eli 37/28 ja tauko ihan uskomaton olo :'D
  5. M

    Clomittaret 2012

    Heippa todella pitkästä aikaa :) vauvaton yhdyn muihin suuret surunvalittelut! P12 kirjoituksesi sai minut ihan hillittömiin kyyneliin. Oli todella liikuttavaa. Oma napa vois päivittää kp36 tauko eli mulla kun ei tärpännyt toisesta clomi kuurista vaan kk alko kp28 petyin ihan hirveesti. Tai...
  6. M

    Clomittaret 2012

    djap kiitos kovasti kannustuksesta :) sitä tarvii joskus vaan kuulla ton :') kiitos!
  7. M

    Clomittaret 2012

    tilli84 kiitos vastauksestasi :) toivotaan että sulla tärppää ekast clomist :) olin ite aivan varma et tärppi kävi mut ei :( nyt sit uskot koko kolmannen vauvan saamisest on loppu ja kyl koko clomin tehoomisest... Mietinkin et mitäs jos mä oonkin yks niistä joilla clomit ei auta. Mitä ihmettä...
  8. M

    Clomittaret 2012

    another mulle vois laittaa tänää on dpo 2. Tikkerituu oot niin oikeessa. Ekas clomikierros tuli kaikki maholliset oireet ja luulin olevani raskaan, mut ei. Täs tokas kierros ei oo uskoo laisinkaan ja pessimismi loistaa :)
  9. M

    Clomittaret 2012

    minuu kiinnostais tietää että monellako teistä on lapsia/raskauksia takana ennen tätä yritystä? Ja onko ne olleet ihan luomuja vai hoidoilla saatuja? Itselläni kun on kaksi luomua ennestään ja nopeella tärpillä tulleet. Olisi kiva tietää että onkohan täs enää mahiksia saada sitä vaavia aikaseks :)
  10. M

    Clomittaret 2012

    toivounelma kiitos vastauksestasi ja onnea loppuraskauteen :) ambrosia85 ÄLLÖTYSVAROITUS :D mul oli tos ekas clomikierros sillee et ekan päivä tuli verta ku saavist, sain käyttää yösidettä koko vuorokauden ja sitäkin vaihtaa tosi usein. Hanat aukes kertalaakist. Toisena päivänä aamulla mul tuli...
  11. M

    Clomittaret 2012

    heippa pitkästä aikaa. Oon kyl joka päivä lukenut juttujanne. Tässä ollu mieli vähän maassa, ku olin niin varma et ois tärppän, mut ei kuitenkaan. Usko clomeihin menny :( no juu mut asiaan: Onko teil kellää ovulaatio aikaistunut huomattavasti clomien myötä? Mä luulen et mul oli eilen ovis, mut...
  12. M

    Clomittaret 2012

    kp1/33 2.clomi :'(
  13. M

    Clomittaret 2012

    another mulla olis tänää dpo13 :)
  14. M

    Clomittaret 2012

    another pikku korjaus vielä tänään on dpo12 :) pahoittelen mul ei toimi toi punasuus näppäin täs kännys :)
  15. M

    Clomittaret 2012

    tänää joo on vast dpo 11 tarkistin kalenterist, pikkasen hätähousu ollu :D no joo mut oon 100% varma et täti kurvaa tänne ihan parin päivän sisäl. Oireet on hävin, ainoastaan lämmöt on kohol edelleen ja vattaa on rupen vihloo vähän samalla lailla ku ennen menkkoi :( mut tällast tää taitaa olla...
  16. M

    Clomittaret 2012

    voi alisa älä vielä toivoas menetä! Mulla tuli tuon toisen raskauden kans vähän plussan jälkee ruskeeta verta. Olin jo varma et kesken meni. Soitin neuvolaakin, totesivat melkein nauraen et se on ihan normaalii et tulee vanhat veret pois. Niin kauan ku veri on ruskeeta eikä ole kovia kipuja niin...
  17. M

    Clomittaret 2012

    nellustiina pahoittelut negasta :( mut toivoohan on niin kauan ku tätii ei näy, jokuhan noin sanoi :)
  18. M

    Clomittaret 2012

    alisa toivon tosissani et olisit oikeassa :) pahoin pelkään et täti kurvaa kyl tänne. Vatta tuntuu oudolt, en osaa oikein selitää. Rinnat ei oo kipeet, turvonneet ja raskaat vaan. Pahoinvointia on ollu nyt muutama päivä jatkuvast, tekis mieli testata sen takii mut ei uskalla :'( näin jo...
  19. M

    Clomittaret 2012

    alisa onnea kovasti toi on plussa! :D tääl todennäkösest tulee täti kylää, tuntuu ihan silt. Repäsykipui tuntuu ku ois ollu päivisin, mut en nyt tiiä :'( en mä tohi uskoo et tääl raskaan oltais :( lämmöt edellee kohol jokin sentää hyvä ja valkkarii tulee ihan kiitettäväst koko ajan luulen et...
  20. M

    Clomittaret 2012

    another en uskalla testailla ennen kierron 32 päivää, en kestäis nähdä negaa näitten oireitten jälkee :'( miulummin tädit sit sais tulla kylää ku se tyhjä ruutu. Näin muuten viime yön unta et vattas pyöri tytöt :)

Yhteistyössä