Clomittaret 2012

Tervetuloa minunkin puolestani emppu! Toivon sinulle pikaista visiittiä tälle palstalle.

Mä olen täällä ihan pyörällä päästäni ja tietysti niin onnellinen kuin pieni ihminen vaan voi olla. Ei ihme, ettei menkat alkaneet, sillä hain kaupasta tänään r-testin ja siihenhän pamahti plussa ihan heti! Ja se kontrolliviiva on melkein kirkkaampi kuin testiviiva. Ollaan miehen kanssa ihan onnesta sekaisin ja mietitään, että missä välissä on oikein tärpännyt. Testasin negan kp38 ja sitä ennenkin olen tehnyt yhen negatiivisen r-testin. Tokihan tässä pelko nostaa päätä, kun miettii pitkää kiertoa ja sen myötä munasolun laatua, mutta niinku minttu sanoi aiemmin, ei kannata pelätä etukäteen liikoja ja jos jotain on sattuakseen, niin sille ei vain voi mitään. Nyt vaan ei oo mitään hajua, et missä vaiheessa raskautta mennään, kun vikat menkat oli 19.5. Ei tarvi päivitellä mua vielä plussanneisiin, odotellaan nyt hetki ja toivotaan, että kaikki on hyvin!
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!

Ja paljon onnea kaikille plussanneille!

En ole lukenut tätä palstaa nyt muutamaan viikkoon lomailun takia ja ehkä muutenkin vaan pitääkseni vähän taukoa koko asiasta.

ON: Täällä mennään nyt kp59 ja menkoista ei tietoakaan. Ilmeisesti kierto on nyt sitten taas karannut käsistä, kun en ole syönyt nyt clomeja tässä enkä edellisessä kierrossa (sitä ennen neljä clomikiertoa). Joku kyseli tuosta kierron venymisestä PCOS-potilailla ja mulla ainakin näyttää huonolta tuon suhteen.

Ei ole tullut mieleenkään, että voisin olla raskaana. Mutta kun nyt lukee näitä pidemmästä kierrosta plussanneita, niin täytynee ehkä tehdä se "neganvarmistustesti" ennen Terolutien aloittamista.

Lääkärille pitäisi nyt varata aikaa, että saadaan kuulla mun ultran ja miehen spermatestin tulokset ja saadaan lähete sinne hedelmättömyysklinikalle. Molemmat jännittää, mutta oon vaan yrittänyt olla ajattelematta.

Näin tuossa muuten mun hyvää ystävää ja hänen talvella syntynyttä vauvaansa ekaa kertaa. Mielestäni sain ihan hienosti tsempattua ja oli mukava nähdä ja pitää vauvaa sylissäkin. En vaan halua eristäytyä kaikesta ja haluan ajatella, että toisten onni ei ole multa pois. Mutta toki tuon tapaamisen jälkeen oli aika tyhjä ja surullinen olo. Tiedätte varmaan tunteen?

Tsemppiä kaikille kauheasti! Ilmoittelen myöhemmin jatkanko enää clomeilla vai ei...
 
Raita12 onnea oikein kovasti! :flower: :)

Halaukset sitä kaipaaville. :heart:

Täällä voidaan hyvin, ensi torstaille olisi ultra, mutta yritän saada uutta aikaa, koska tuo niin kovin aikaisin. Huomaan, että olen ollut huomattavasti rauhallisempi ja levollisempi kuin sen km raskauden kanssa. Päivät vaan tuntuvat matelevan. Kovasti sitä ultraa jännitän, kun koskaan ei voi tietää mitä sieltä paljastuu. Mutta aika näyttää. :)
 
0emppu0 pitikin samantien käydä blogisi kurkkimassa :)
itselläni myös blogi Haaveet, suuret toiveet On todella terapeuttistakin tuota kirjoittaa.

Raita12 voi että, onnittelut suuret ja varovaisetkin sinne suuntaan!

Kun aloitin kp3 taas clomit niin en tiedä .. voiko ne vaikuttaa jo samanapäivänä :D?
Hirmuset munisnippailut samanpäivän illalla eikä kyseessä kyllä ollu menkkakivut. Nyt on jo tasaantunut nuo nippailut - onneksi :)
 


keskiviikko 18.7





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

Katrina86............kp103/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Inkeri84.............kp62/34...............yk10.........metformiini (clomitauko)
another.............kp53/32...........yk7/ya1/11.......................3.clomi
Tikkerituu..........kp32/31-37........ya08/11...........................tauko
10kaks...............kp31/42...............yk4................tero&clomi-tauko
Pettunia..............kp31/28-36..............yk20.....................tauko
Ansku83............kp30/30-49..........yk16/ya11/10..................terot
nellustiina..........kp22/28..............ya kesä2010..................3.clomi
skorppari82.........kp22/??..............yv1,5.............................tauko
minnams..........kp19/33.................yk13...........................2.clomi
PikkuJellona........kp16/28...............ya9/10.........................5.clomi
rimpatti...............kp13/26-28.............yv2/yk22................tauko
Pamsku............kp13/17-52.............yk9........................... 3.clomi
Tilli84...............kp12/27-?............ yk 10..........................1.clomi
Lilleri82..............kp11/26-27............yk 6............................3.clomi
DjaP.................kp10/28-34...............ya2007....................4.clomi
Ambrosia85.........kp8/26-32.........ya10/10/yk19.................5.clomi
Kassiopeia..........kp4/31-33...........ya8/2010.......................tauko
Auppis...............kp1/33....................................................5.clomi

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Sanzu


Piinailijat
pamsku dpo 18
pettunia dpo 12
minnams dpo 3
Pamsku dpo 2

Ghostbusters
Raita12..15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko


PLUSSANNEET

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/2009).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi (kaksoset :heart:)
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
Hurjasti onnea plussanneille :) ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Täällä mennään taukokierrolla, lomaillen ja odotellen ovista. Clomien käytön aikaan se aikaistui aika lailla, saa nähdä tuleeko nyt myöhemmin vai lainkaan.
 
Hei vaan taustoilta! Olen käynyt kyllä ahkerasti lukemassa, mutta en ole jaksanut päivitellä kuulumisia. Onnea kaikille plussanneille!!! Ja tervetuloa uusille.
Olen itsekin täällä taas ihan äimänä...taukokierrolla tein ovulaatiotestejä ihan huvin vuoksi, sillä lääkäri kertoi, että olinkin edellisestä femar-kierrosta ovuloinut verikokeen mukaan.
Yllättäen sain kp15 kohdalle ovisplussan!! (Crearbluen testillä..)
Tämän jälkeen tuli rinnat kipeeksi ja ovat sitä edelleen, väsyttää, närästää- olo ihan kuin ensimmäisen raskauden aikana. Olen kuitenkin pelännyt tehdä testiä, kun ajattelin etten kestä jos se näyttää negaa. Tänä aamuna kp39 tein clearbluen testin ja negahan se- kuinka yllättävää...
Nyt en ymmärrä taas mitään- onko ovulaatio oikeasti ollutkaan, oonko ollut hetken raskaana vai mitä?? Sairaanhoitaja neuvoi tekemään raskaustestin vielä uudelleen muutaman päivän päästä ja vielä kertaalleen ensi viikolla jos ei mitään kuulu..
Mutta en ymmärrä yhtään, mistä tää nyt voi johtua. Jos ovulaatiota ei olis ollut, en olis yhtään ihmetellyt, silloinhan kierto vois olla taas vaikka mitä tuolla 50-60 paikkeilla.
Kertokaa- oi te viisaammat- mitä ihmettä tämä nyt sitten on???
Vielä kun kesäkelit on mitä parhaimmat niin mieli on taas niin:'(
 
Raita12 Voi miten ihanaaaanaaaa :heart: Nyt toivotaan kaikkea parasta, että raskaus menee hyvin, varmasti meneekin :)

Kiitoksia kaikille teille tuesta. Tää on niin raskasta :( Alan tosissani miettiä sitä yksityistä sillä oisin ittekin halunnu sen irrotuspiikin, mut ku lääkäri ei kuuntele. Ehkä ois hyvä saada toinen mielipide....

another kp2 ois sit tälle päivälle. ja taukokierto siis edessä :(

Tässä nyt vaan nopeesti, sori :ashamed:
 
sanzu harmi jos siulle uhkaa käydä samoin kuin miulle, että onkin ovuloimaton kierto kyseessä, kun miullahan on jo kp51 eikä oikein merkkejäkään kuukautisista ja raskaustestitkin on vain negaa. jospa se vuoto jo alkaisi tässä joku päivä!

voi jos inkerilläkin on yhtä huonoo onnee kuin sanzulla ja minulla :/

kassiopeia pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, on se vain niin mälsää :(

raita12 varovaiset onnittelut täältäkin suunnalta ;) :kiss: varmasti ootte onnesta soikeina :heart:
mä laitoin siut toistaseksi tuonne ghostbusteriin kun et vielä plussanneisiin halua..
 
Ambrosia, pistin heti sun blogin seurattavien joukkoon. Pari juttua jo luinkin ja pystyn niin hyvin samaistumaan sun tunteisiin! :heart:

Raita12: super paljon onnea!!!

ON: Testasin aamulla toisen negan. Tänään en enää ota illalla lugeja, vaan antaa niiden menkkojen tulla. Huomisesta perjantaihin ollaan mökillä, ja toivon, että saisin ajatukset muualle. Seuraava onkin viides clomikierto. Saa nähdä, mitä ovat polilla asiasta mieltä, kun luultavasti aloitan kuurin ennen ekaa käyntiä, jos menkat vaan tulee tällä viikolla. Vähän lohdutonta lukea tuota plussanneiden listaa, kun siitä ei löydy yhtään 5. kierron plussaa. :(
 
Lämmin kiitos kaikille onnitteluista! Tää palsta ja kaikki te palstailijat ootte olleet todella suuri tuki, sellainen taho, joka ymmärtää just miltä tuntuu, kun lapsia ei niin vain tehdäkään. Toivoisin niin kovasti kaikille pikaista plussaa!

Sain neuvola-ajan ensi keskiviikolle ja heti perään sit julkisen puolen ar-ultran torstaille, kun kerroin pitkän kierron tärpistä, jolloin raskausviikot eivät oikeen ole selvillä sekä kevättalvisesta kkm:sta. Neuvolantäti muistikin mut ja vaikka ehdin hänet tapaamaan talvella vain kerran, minulle jäi hänestä erittäin mukava mielikuva ja sama fiilis tuli heti kun puhuin hänen kanssaan puhelimessa.

Kiitos another päivityksestä, mä päivittelen sit ens viikolla tilannetta. Nyt täytyy vaan uskoa ja toivoa, että kaikki menee hyvin.

Lueskelen kyllä jatkossakin kuulumisianne ja pidän peukkuja jokaiselle teistä.
 
Raita12 :flower: :heart: Onnea oikein paljon!! Toivotaan et kaikki menis hyvin. Ja onnittelut muillekki plussanneille.. Montako clomifen kiertoa kerkesit syödä ennekö tuli +?

another Kylläpä on nyt sitkees ne sun kuukautiset... kummallista? Ootko lääkäriin soitellut?

auppis :hug:

Ittellä ei mitään uutta.. Ei mitään oireita et olis ovis ollu :kieh: En kyllä oo tikuttanukkaa... Aika hiljaiseloa nyt oon eläny tällä osiolla mut luen päivittäin jutut :)
 
Tervetuloa uusille täältäkin!

Onpa täällä hirmuisesti sekä tylsiä että mahtavia uutisia! Suuret onnittelut ja minttu_89 ja Raita12 :heart: Pidän peukkuja että kaikki menee hyvin. Halaukset puolestaan minnams, Ambrosia ja Kassiopeia.

Mullakin alkaisi kanssa Auppis 5.clomi, tuntuu tosi keljulle olla yksi niistä jotka tottele clomejakaan kunnolla. Tai siis alkaisi 5. clomi jos se tyhmä täti suostuisi saapumaan kun kerrankin oikein odotan. Viimeiset terot vetelin huiviin perjantaina, tuloksena on tähän mennessä tullut vain kipeät rinnat, iso kasa finnejä ja eilisen kestänyt migreeni :kieh: Joku kierronvenyttäjätauti täällä on selvästi liikkeellä. Toivottavasti kaikki sitä odottavat pääsisivät uuteen kiertoon pian.

Minäkin lueskelin empun ja Ambrosian blogeja ja hyvin samankaltaisia ajatuksia on täälläkin.
 
nellustiina en oo soittanut lääkärille, enkä pyytänyt teroreseptiäkään, vaikka välillä mieli olisi niin tehnyt tehdä, ajattelin kuitenkin että ehkä on parempi odottaa tuon 3 viikkoa vielä, silloin mulla on gyne aika sovittuna lapsettomuuden takia julkiselle puolelle, jospa ne siellä osaisi auttaa ja kenties antaa paremmat lääkkeet ja seurannan.

tikkerituu
näköjään semmonen pöpö iskenyt tälle palstalle, voisko seuraavana olla plussausbuumi ;)
 
Ambrosia, kävin myös tietysti heti sun blogissa myös lueskelemassa ;) Välillä tosiaan tuntuu, että olen ihan varmasti ainoa tässä maailmassa jolla on tällaisia ongelmia. Kirjoittaminen auttaa.

Jos joku jaksaa niin auttakaa uutta ja tyhmää: syökö monetkin terolut-kuureja yhdessä clomien kanssa? Ja onko teillä muillakin ilman teroluteja tällaista ettei Mitään kuukautisia tule Ikinä?? Ja onko mulla ikinä mitään toivoa tulla koskaan raskaaksi kun en ainakaan näin ovuloi (1 tbl clomia, 1. kierto)... Tekeekö clomifen tätä, että rinnat/nännit on tosi arat? Ja onko kukaan ollut mielisairaalassa näiden wannabe-raskausoireiden vuoksi (mä oon kohta) vaikka järjellä tietää, että ei ole raskaana ? :headwall:

Nostan niin hattua kaikille jotka tätä jaksaa henkisesti. Laitan varmaan kohta adoptiopaperit vetämään :D Mutta ihanaa, että täälläkin ihmiset raskautuu ja on myös onnellisia tarinoita <3 Luotte toivoa. Onnea. Ja voimia ja myötätuntoa meille kaikille lopuille.

Ja mut voi varmaan lisätä johonkin tuollaiseen pinoon. Yrityskierto 6 (?), clomikierto 1, kp 26... Tarviiko siihen muuta? Ja kierronpituus 25-100 päivää (hahhaa...)
 
0emppu0 voit olla ihan varma ettet ole ollenkaan ainoa noiden ajatusten kanssa. Meitä on täälläkin kokonainen pino :LOL:

Mulla on takana 4 clomikiertoa (1 tabl/vrk), joista 2 todennettua ovulaatiota. Näissä ei ollut teroja mukana. Nyt on taukokierto ja koska mun munasarjat on ilman clomeja ihan lakossa ultran mukaan niin nyt söin teroja jotta saadaan uus kierto ja tässä clomiannos lisätään 2 tablettiin. Katotaan saanko jatkossa terot mukaan kun olen nyt lapsettomuusklinikalla hoidettavana. Plussanneissa on ainakin aniit ja toivounelma, jotka saivat aikamoisen sekoituksen eri lääkkeitä ennen raskautumista, joten ei pidä heittää kirvestä kaivoon jos ei 1 clomilla vielä tapahdu vaikka turhauttaakin kovasti. Mun pisin luomukierto on ollut yli 80 päivää.

Kaikki valeraskausoireet ja rintojen kipeys ym. liittyy clomeihin ja etenkin 1. clomikierrossa putoaa tosi korkeelta jos ei plussaa tule. Seuraavissa kierroissa (joita sulle ei toivottavasti tule), osaa jo suhtautua vähän pessimistisemmin :kieh:

Ja kyllä, jokainen täältä plussannut valaa uskoa siihen, että omakin vuoro on joskus. Varasin muuten ihan piruuttani kevääksi matkan, jonne en voi lähteä jos plussa tulee parin seuraavan kierron aikana. Katotaan kuin käy :p Sitä plussabuumia odotellessa :D
 
minuu kiinnostais tietää että monellako teistä on lapsia/raskauksia takana ennen tätä yritystä? Ja onko ne olleet ihan luomuja vai hoidoilla saatuja? Itselläni kun on kaksi luomua ennestään ja nopeella tärpillä tulleet. Olisi kiva tietää että onkohan täs enää mahiksia saada sitä vaavia aikaseks :)
 
another mulle vois laittaa tänää on dpo 2. Tikkerituu oot niin oikeessa. Ekas clomikierros tuli kaikki maholliset oireet ja luulin olevani raskaan, mut ei. Täs tokas kierros ei oo uskoo laisinkaan ja pessimismi loistaa :)
 
Minttu ja Raita, isot onnittelut, mahtavaa!!

Itse kävin eilen seurantaultrassa, ja en tiedä olenko teille maininnut, mutta tässä pienessä kaupungissa ei ole tk:ssa ainuttakaan suomalaista gyneä...
Eli ensin oli ihmeissään että miksi tulen ultrattavaksi kun en ole raskaana, ja kun kerroin että eikö se olisi hyvä tutkia kun syön clomeja ettei ole mitään suurentumista siellä munasarjoissa ja että olisi hyvä tietää että onko niistä clomeista mitään hyötyä. Oli lääkäri ihmeissään edelleen mutta sanoi että "ota housut pois niin katsotaan sitten kun kerta tänne tulit"
Vasemmassa munasarjassa oli enemmän folleja ja oikeassa viisi.
Siinäpä se mitä se sanoi. Ja jos tästä kierrosta ei tärppää niin sitten pitää alkaa ottamaan 2tbl päivässä seuraavassa kierrossa. Mulla vaan ei ole kun yks tbl/pvä seuraavaan kiertoon. Ja sitten se ei voinut kirjottaa reseptiä kun mulle on toinen lääkäri ne clomit määrännyt. Ja sille saa vasta kk päähän ajan... no päätin että syön nyt seuraavan kierron (jos/kun ei ole tärpännyt) 1tbl/pvä ja sitten pidetään pari luomukiertoa ja katsellaan sitten uusiksi se 2tbl/pvä.
Eniten mua jäi vaivaan kun ei se ymmärtänyt mun kysymystä että onko tässä kierrossa mitään mahkuja ja sit se puhui vaan päälle kun mä kerroin jotain tietoa. Tosi ärsyttävää.
Mitä te tietävämmät ihmiset ootte mieltä, onko toi viis follia ja toisessa enemmän hyvä vai mitä? Ei se sanonut että onko johtavaa follia tai mitään että koska ois ovis vai onko ollenkaan tulossa
Vi**u että raivostuttaa. Seuraavaks soitan ajan omalle SUOMENKIELTÄ osaavalle lääkärille. IKINÄ en enää mene tuonne tk:puolelle enkä myöskään aio täällä kaupungissa synnyttää tälläkään kertaa. (jos niin pitkälle vielä joskus päästään)

BTW mut saa ottaa pois piinailijoista tälle kierrolle :)
 
Auppis tiedän fiilikses ,mulla myös menossa viides kierto ja jotenkin niin on hanska heitetty tiskiin -olo.

Tänään soittelevat polilta - ajattelin kysästä että voiko noi muutamat menkat todella rajuilla kivuilla ja kummallisella vuodolla olla mahdollisesti kemiallisia - että voiko ongelma olla esim kiinnittymisessä?

Myös ajattelin kysästä josko voitais vielä esim femareilla kokeilla jonkin aikaa.. en jotenkin koe vielä olevani henkisesti valmis rankempiin hoitoihin :(
Internetin ihmeellisestä maailmasta kuitenkin lukeneena tiedän että esim femarit toimii osalle niistä keille clomeista ei ollut mitään apuja..

Noh, katsotaan mitä tohtoritäti tänään sanoo!
 
Lekuri soittikin jo melkein heti edellisen viestin jälkeen.

Korvaavia lääkkeitä esim femari ei anna koska niistä keskustellaan sitten naistenklinikalla.. sama koskee myös lugeja ym jotka tukis loppukiertoa ja keltarauhasta. Ei kuulema lekuri niihin usko ja myöskään naistenklinikka ei niitä clomien kanssa tykkää määrätä ylilääkärin mukaan.

Pitäis mennä yksityiselle jos haluais näitä miksejä lähtee kokeileen... olkoot..
Nyt ollaan hittovie jo näin pitkällä niin kärvistellää nyt vielä nää kaks kiertoa ja lähetään sinne naikkarille. Hoitotakuu on 6kk:tta joten kaipa sen kestää.
Jos ei kestä niin sitten yksityiselle. Ei se sen vaikeampaa voi olla...

Juteltiin myös noista kahdesta kierrosta joissa on ollut tosikovat kivut ja vuoto vähintäänkin epämääräistä (vaikkakin erittäin runsasta) ja r-testeihin on haamut tullut. Hänen mukaansa kyse on erittäin varmasti ollut alkuraskauden keskenmenoista. Noh, tämähän tukee vaan sitä omaa epäilystäni :)

En noista lääkärin sanoista osaa nyt (vielä) olla juuri millään.. shit happnes ja sillai... mutta auta armaias se seuraava kerta kun näin käy.. sitten viedään kyllä tätä naista ja lujaa :( menneitä on turha murehtia enää tässä vaiheessa...

Mutta, on tässä vielä nämä kaksi kierto aikaa ihmeisiin!
 
Ambrosia mä en vaan ymmärrä sitä linjaa ettei vois kokeilla erilaisia lääkkeitä. Plaah noita lekureita!

Raita onnittelut multakin!

Omaa napaa vähän tännekin. Tänään oli vuorossa istukkanäyte mut sitä ei saatu otettua. Ens viikolla uus yritys. Ultrattiin siis vaan. Siellä se vauveli kölli ja jumppas niin ettei meinattu mittoja saada. Vastas 13+1 joka sopiskin paremmin siihen alkuperäseen aikaan. Syke oli 159.

Käyn varmaan edelleen välillä lukemassa teidän juttuja. Koittakaa jaksaa, palkinto tulee vielä, vaikka se ei tuliskaan clomeilla. Tsempit!

Aniit 12+0 / 13+1
 
  • Tykkää
Reactions: Ambrosia85

Yhteistyössä