Clomittaret 2012

DjaP Mulla on 2 eri ohjetta teroihin: 1 tabletti 1 x vrk 10 päivän ajan alkaen kp 40 jos ei menkkoja ja testi nega. Tällä hetkellä napsin niitä ohjeella 2 tablettia 1 x vrk 12 päivän ajan alkaen kp 16 (koska tää kierto ns. "hukkakierto"). Annostus on nyt isompi ja kuuri hieman pidempi, koska tämä toinen (lapsettomuuteen erikoistunut) lääkäri halusi että ne todella tehoaa. Eli voi ne tän perusteella pääteltynä alottaa melkein millon vaan.
 
Kiitos tiedoista Tikkerituu :)

Juuri tehty CB:n digillä nega. Jonnekkin matkalle ne menkat nyt on vaan jääneet. Alotan vaikka viikon päästä Terot, jos ei niitä ala kuuluu.
Vaikka tosiaan, jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin ne on alkaneet seuraavaan vessareissuun mennessä :D Parhaillaan mulla on kerran näyny niin, et alushousuihin ei ollu yön aikana tullu mitää, tein testin, pyyhin ja kas! Paperiin tuli ekat vuodot :D Viivettä siis arviolta 5sec.! :D

Hyvää vkl:a kaikille :)
 


sunnuntai 8.7





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

Katrina86............kp93/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Inkeri84.............kp52/34...............yk10.........metformiini (clomitauko)
Raita12..............kp51/30...................ya8/10.......................tauko
another.............kp43/32...........yk7/ya1/11.......................3.clomi
DjaP.................kp34/28-30...............ya2007....................3.clomi?
Minttu_89.........kp34/??...............?...9................................4.clomi
Lilleri82..............kp33/25-27............yk 5............................2. clomi
Ambrosia85.........kp27/26-32.........ya10/10/yk18.................4.clomi
Kassiopeia..........kp25/31-33...........ya8/2010.......................5.clomi
Auppis...............kp23/??....................................................4.clomi
Tikkerituu..........kp22/31-37........ya08/11...........................tauko
10kaks...............kp21/42...............yk4................tero&clomi-tauko
Pettunia..............kp21/28-36..............yk20.....................tauko
Ansku83............kp20/30-49..........yk16/ya11/10..................terot
nellustiina..........kp12/28..............ya kesä2010..................3.clomi
skorppari82.........kp12/??..............yv1,5.............................tauko
minnams..........kp9/33.................yk13...........................2.clomi
PikkuJellona........kp6/28...............ya9/10.........................5.clomi
rimpatti...............kp3/26-28.............yv2/yk22................tauko
Pamsku............kp3/17-52.............yk9........................... 3.clomi

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Sanzu


Piinailijat
Lilleri82 dpo 13-14
ambrosia dpo12
pamsku dpo 8
kassiopeia dpo 7
pettunia dpo 2

Ghostbusters



PLUSSANNEET

heinäkuu:
Alisa84.......kp80/70........................1.clomi

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/2009).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi (kaksoset :heart:)
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
mitä kuuluu katrina86:lle ja inkeri84:lle??

ja jokos Alisa84 haluat tuonne plussanneisiin siirtyä?

rimpatti pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(

DjaP voi piru miks sen piti olla nega :(
epistä kun saat terot aloittaa, voisinpa miekii mutta ei oo resepti voimassa niin en niitä saa tätä megakiertoo päättämään..

koittakaapas nyt joku plussata ++++++:whistle:
 
Tänään siirryttiin kp1/17-52, yk9 ja 3. clomi

Kierto siis kyllä 17päivää, luteaali lyhentyi ensin 12 päivästä 10 ja sitten kuuteen... viddu!!!
soitin tänään polille ja sieltä hoitaja sanoi olevansa muhun yhteydessä, kunhan kysyy ensin mua hoitaneen lääkärin mielipidettä.. no soitto tuli klo 16.15 ja lääkäri oli sitä mieltä, että tää kierto vielä clomeilla ja sitten sinne lisätutkimuksiin tms..
Perse sanon minä, en ymmärrä miksi mun tarvii vielä napsia niitä, jos ne ei mulla tehoo halutulla tavalla.. Mun pää on niiiiiin sekasin tästä kaikesta..
oon henkisesti niin samperin väsynyt tilanteeseen - etenkin nyt, kun clomit suorastaan käänsivät kroppani toiminnan päälaelleen.
 
Pahoittelu kaikille uuteen kiertoon joutuneille! :hug:

Täällä eletään edelleenkin pelko perseessä, mitään oireita ei ole. Pitäisi kai olla tyytyväinen, mutta se kyllä pelottaa, kun ei ole oikein mitään konkreettista tästä raskaudesta..

Another voithan sää siirtää, vaikka iso aavistus onkin, ettei kaikki ole kunnossa.. Noh, päivä kerrallaan eteenpäin :)

Tsemppiä ja voimia kaikille! :heart:
 
alisa jospa kaikki olisi siellä kunnossa. menetkö milloin ekaan ultraan?
toiset vain on oireettomia, että jospa sie tosiaan niihin kuuluisit! :heart: mie siirrän siut plussanneisiin..

pamsku onpas kyllä kurjaa kun ei clomit toimi oikein, heh ehkä siulle tuli vuoto ajoissa kun se minulta jäi kokonaan pois ;)
mutta tsemppiä seuraavaan kiertoon :)
 
Pamsku, todella oudosti vaikuttaa sulla clomit. Oliko sulla ihan selkee kp1, vai voisiko kyseessä olla jokin harmiton välivuoto. Niistä kiinnittymisvuodoista aina puhutaan. Tylsää, että lääkäri panee vielä kierron menemään vanhalla systeemillä.

Liikaa on jo yrityskiertoja sullakin Rimpatti. :hug:

Mikä oli Mintun tilanne?

Mut vois lisätä piinailijoihin dpo2 sunnuntaina.
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
Pettunia hanat aukes ihan kunnolla kerralla - nyt ei tullu lainkaa sitä ärsyttävää niukkaa vuotoa.. Toisaalta - oon ihan tyytyväinen, että kierrot ei oo pitkiä, mutta nää on kyllä turhan lyhkäset.. päätin, että venytän clomien aloitusta siitä kp3sta kp5.. Sitten viimone clomi kp9 ja ovulaatio olis sitten neljä päivää clomien lopetuksesta, eli kp13 eli siis 18.7. jos vähä myöhäsempi ovulaatio pidentäis luteaalivaihdetta?
 
Viimeksi muokattu:
Huomenna oli tarkotus tehdä testi, mutta en tee, kun tuli suunnitelmiin muutoksia. Eli teen sitten keskiviikkona. Pakko olla töistä vapaapäivä kun testin teen, kun oon niin rikki koko päivän, ettei oo kiva mennä töihin. Viime yönä näin unta, että tuli vahva viiva testiin, ja parku meinas tulla ku heräsin ja tajusin, ettei se ookkaan totta. :(

Noo, tilanne siis täällä se, että ajoittain nippailee alavatsaa, mutta aika harvakseltaan. Muutenkin niin vatsavaivainen, että ihan hyvin voi sen piikkiin. Mutta nännit edelleen nöpöttää ja rinnat on hieman kasvanu. Sen tiedän, että se ei oo omaa mielikuvituksen tuotetta.

Mä oon täs kovasti odotellu muitten kuulumisia, mutta tajusin, että mähän rupeen itse pian olemaan siellä kärkipääs.
 
Minttu_89 mäkin näin viime yönä unta, että olin raskaana. Gynekologi oli joku ulkomaalainen nainen ja en saanut sen puheista kunnolla selvää, mutta sitten tajusin, että se on niin surkutteleva, koska mulla oli kohdun ulkoinen raskaus. Että olin rikki, kun heräsin! :(

Pamsku mäkin luulisin, että toi myöhäisempi clomien ottaminen vois nyt sopia sulle. Ainakin sen luulis pidentävän kiertoa.

Mulla on dpo6 ja mitään tuntemuksia ei oikeastaan ole ollut. Nännit vaan ovat jääneet oviksesta lähtien kipeiksi. Lugesteronia olen laittanut iltaisin, mutta siitäkään ei ole tullut mitään oireita. Tavallaan ihana vielä fiilistellä ensi viikko ja salaa toivoa tärppiä, mutta pahoin pelkään, että toivon turhaan. Nyt on kuitenkin ollut stressiä ja olen nukkunut hiukan huonosti, kun meillä alkoi remppa ja muutettiin kolmen viikon evakkoon torstaina. Torstaina myös siirtelin miehen kanssa kahdestaan huonekaluja (mm. piano ja pöytiä), vaikka pelotti, että se voi jotenkin haitata kiinnittymistä. Lenkkeillytkin olen normaalisti, koska en jaksa vaan olla tekemättä mitään. Silloin en saisi ajatuksia hetkeksikään tästä pois.
 
Pääsin reissusta kotiin, ja täällä yksin kuluttelen aikaani. Ja ajattelin sitte tehdä ovistestin, ihan vaan kiusatakseni itseäni. Ja siihen tuli vahva plussa. O-ou. Vertasin sitä heti tohon Alisan tekemään ovistestiin ja mun oma oli pikkusen vielä tummempi. Nyt nousi toiveet niin korkealle, vähä pitäis nyt toppuutella. Josko tää oliki vaan pitkittyny kierto ja ovis onkin vasta nyt? Pitää varmaan ottaa sekin illalla huomioon. ;) Ihan sormet täällä tärisee jännityksestä. Pakko lähteä kuntoilemaan. :D
 
En mä malttanu odottaa keskiviikkoon. Tein äsken testin ja sieltä tuli plussa. En voi uskoa tätä todeksi. Tippa tuli kyllä linssiin, uskomaton olo. :) Nyt vaan pitää yrittää olla stressaamatta turhia, ottaa vastaan kaikki paska, jos on tullakseen eikä etukäteen pelätä, niin helppoa kun se on sanoa.
 
  • Tykkää
Reactions: another
Voi minttu_89 :heart: Onnea!!!

Harmillinen tuo sun tilanne Pamsku. Jotenkin kuulostaa siltä ettei keltarauhanen ehkä pelitä kunnolla tai jotain tällaista. Ei sulle ole määrätty mitään keltarauhashormonia tukemaan oviksen jälkeen? Olen taas ärsyyntynyt lääkäreihin jotka odotuttaa vaikkei homma pelaa.

Tsempit myös rimpatille ja jaksamista taas uuden kierron kanssa.

Pidän peukut pystyssä piinailijoille ja tietysti Alisa84:lle että kaikki on pienellä hyvin.

Omat tunnelmat on jotenkin alavireiset. Uuden kierron odottaminen tuntuu ikuisuudelta ja muutenkin elämässä kaikki vähän vastustaa tällä hetkellä (oma jalka hajosi, töissä on vaan ikäviä juttuja). Aiheuttaako terot väsymystä? Mua vaan nukuttaisi koko ajan.
 
Hurjan paljon onnea Minttu !!!!! :flower:
Mä arvasin, että sä plussaat :)

(.) Ei oo kunnon vuotoa tullut vieläkään! Uskomatonta!
Pe iltana harrastelimme makkariurheilua ja sen jälkeen, kun miehen nesteet valui ulos, tuli ne haalean vaalean punertavana / haalean rusehtavana ja sama toistui eilisten aktiviteettien jälkeen. Myös paperiin jääny joillain vessakerroilla haalea väriä, mutta pikkuhousunsuojaan asti sitä ei riitä...
Lauantaina ja eilen oli hetkellistä menkkamaista kipua masussa, mutta se ei kestänyt kauaa. Muita menkkojen alkamiseen liittyviä oireita ei ole ja muutamat pikku oireet yritän sivuttaa, jottei taas ala pilvilinnat kohoomaan :)

Soitin just lääkäriin ja kysyin aloittaako Terot vai mitä tehdä. Kätilö oli sitä mieltä, että uutta testiä kehiin tän viikon aikana ja soitan sitte takas, jos edelleen nega. Sitte varataan lääkärille soittoaika.

Plussatuulia kaikille piinailijoille :)
 
Pamsku, lutelaativaiheeseen ei Clomien ottamisen aika vaikuta yleensä mitenkään. Itse olen ottanut sekä 5-9 että 3-7 päivinä. Mutta se mitä tapahtui oli 'vain' ovulaation aikaistuminen. Lutelaali pysyi samana. Lutelaalivaiheeseen vaikuttaa eri hormonit. Pyydä lääkäriltäsi lutelaalivaihetta tukevaa lääkitystä. Itse sain Lugesteron nimisen lääkkeen, jota otetaan suun kautta tai kuten minä emättimen kautta. Se aloitetaan ovulaation jälkeen. Myös muita vastaavia on, jos on pähkinälle allerginen niin Luget ei sovi.

Minttu_89 Onnittelut plussasta. Koita kestää alun jännitystä. En nyt muista millainen historia sulla on takana, mutta olipa mitä hyvänsä niin on ne ensimmäiset viikot melkoista piinaa.

Djap taitaa olla melkoisilla piinapäivillä. Tsemppiä.

Onnea myös kaikille muille yrittäjille.

Terveisiä sen verran että meillä on menossa nyt rv 11+1 ja kävin 'mielenrauhaultrassa' 9+5 kun epäilytti että mitä masussa on - ollaanko hengissä. Mulla on doppler ja sillä olin pari kertaa kuullut jotain, mutta en ollut varma onko oikeita ääniä. Tuo 9+5 ultra oli hyvä, siellä kaveri köllötteli ja pikkuruiset käsien ja jalkojen alut oli nähtävissä. Palleroisen sydän löi hurjaa vauhtia ja molempien kammioiden lyönnit näkyi hyvin. Lääkäri sanoi että kohtu on eteenpäin kääntynyt joten kotidopplerilla voi kuulla ihan hyvin äänet jo ajoissa. Ja tuon ultran jälkeen pari päivää myöhemmin ilmeisesti kohtu kasvoi sen verran lisää että nyt äänet kuuluu lähes heti kun laittaa dopplerin alamahalle. Tällä viikolla meillä on nt-ultra ja se jännittää aika paljon.
 
  • Tykkää
Reactions: nellustiina
Mintulle paljon onnea!! :heart:

Kiitos teille :heart:

yritin soittaa polille (kolme kertaa) - ei vastattu. Laittavat vaan jonottamaan. Soitin tk:hon, eivät ota mua sinne... Ja, että mun pitää soittaan polille, jos on jotaki asiaa tähän liittyen. Ja, kun oon sieltä saanu selvät ohjeet, että otetaan clomeja vielä tää ja ens kierto, ni sitte vasta lisätutkimuksiin.. pitää kuulemma vaa totella mitä lääkäri siellä määränny.. prkl.
itkin sinne tk:n hoitsulle, että "tää asia ei näytä menevät ollenkaan eteenpäin ja en ymmärrä mitä tässä odotellaan?? Sitä, että mä vuodan jatkuvalla syötöllä??"
Tarviin ne luget.
Mie oon niiiiiiin vihanen ja ärsyyntynyt! :headwall:

En ymmärrä miksi se tk:n lääkäri ei voi kirjottaa sitä lugereseptiä, kun sitä selvästi tarvitaan pidentämään luteaaalivaihetta.. Enkä jaksa ymmärtää, miksi siellä polilla ei osata vastata puhelimeen (niin ja se vielä, että pitää mennä polille hakemaan joku vit*n resepti ja maksaa lääkkeiden lisäksi se 30€ polimaksu!!!!!!!!!)

.............:mad:

muoks. Tein testin ennenkuin otan tämän kierron ekan clomin, tulos tuli testiajalla värin kanssa... Mitä tää ny on??

valoisuutta lisätty
Aijaa.com - 10496092
muokkaamaton
Aijaa.com - 10495916
kontrastia lisätty
Aijaa.com - 10495937
extrasti kontrastia
Aijaa.com - 10495958
 
Viimeksi muokattu:
Kannattas Pamsku varmaa tehä vielä digitesti ennen ku alat Clomeja napsimaan? Kyl mä ainakin sieltä haalean viivan erotan?!

Aukeshan ne hanat täällä vihdoinkin, eli mulle voipi päivittää kp1 / 28-34 ja 4.Clomikierto . Ja nyt lähdetään sit vetää tuplana! Mä meinaan onnistua tässä kierrossa, ettäs tiedätte :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku ja Auppis
Heippa vaan kaikille! uusi ilmoittautuisi mukaan! :)

Aloitan tänään ekan clomikuurin. Vähän jänskättää miten ne tehoaa ja mitä sivuoireita saan.. Mulla on siis ovulaation kanssa ongelmia ja pco-maiset munasarjat todettu tammikuussa 2012. Ennestään mulla on yksi lapsi.


Listalle liittyisin näillä tiedoilla:
Tilli84, kp 3/27-?, yk 10 ja 1.clomi
 
Pamsku Siis onks toi raskaustesti minkä teit?? Mä sain clomireseptin mehiläisestä hakee vaan kassalta ei tarvinu mitää maksella :)

minttu Ihanaa onnea oikein paljon :heart:

Tilli84 Tervetuloa joukkoon :) Toivottavasti sun ei tarvi kauaa täälä viihtyä :D

).( Ei mitää merkkejä ovikseen en oo kyl jaksanu tikuttaakkaa... kattotaan mitä tästäkään nyt enää tuleee :'( Ei oo kyl minkaanlaisia toiveita..... huoh

++++++++++++++++++++++++++++:whistle: KAIKILLE:heart:
 
nellustiina joo, oli.

Noniin, puhuin itse lääkärin kanssa puhelimessa. Meillä oli pieni väärinkäsitys, kun puhuttiin testistä. Lääkäri luuli mun tehneen ovulaatiotestin tänään ja torui älä tänään tee testiä, turhaa rahanmenoa, miksi sä niin teit..
No, aloin tietysti itkemään ja ruikutin takasin, että halusin olla ensin ihan varma, ettei olla raskaana ennenko alotan uuden clomikierron... halusin vaan varmisua nyyyh,
johon lääkäri sitten tokaisi, voi rakas, mä luulin, että oli puhe ovulaatiotestistä.

No, ohjeistus että uutta testiä parin päivän päästä. jos nega, niin pidetään clomeista taukokierto - ei sen kummempaa. Lugeista puhutaan sitten, kun ollaan tää kierto menty ja tiedetään, onko nyt raskaus kyseessä vai ei. Ja lääkäri sanoi samaa kuten tekin, jotta runsastakin vuotoa saattaa esiintyä alkuraskaudessa.. Ja jos nyt seuraava testi näyttää negaa, niin sitten on ollut varhainen km, joka taas tarkottaa sitä, että clomit toimii. Huoh.
 

Yhteistyössä