Clomittaret 2012

Raita onnea minultakin! Ihana kuulla hyviä uutisiakin! :)

Minnams mulla on ennestään poika, joka tärppäsi kolmannesta kierrosta ihan luomusti ilman lääkkeitä. Senpä takia nyt tuntuu kestävän ja tässä kierrosta aloitin clomit..

ON: seurantaultrassa käyty ja clomiannostusta tuplataan! Ei tunnu tehoavan! Ja teroja naamaan et kierto käynnistyy.. :headwall:
 


torstai 26.7





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

Katrina86............kp111/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Inkeri84.............kp70/34...............yk10.........metformiini (clomitauko)
10kaks...............kp39/42...............yk4................tero&clomi-tauko
Ansku83............kp38/30-49..........yk16/ya11/10..................terot
0emppu0..........kp35/25-50......... yk 6, ya 12/2011............ 1. clomi
nellustiina..........kp30/28..............ya kesä2010..................3.clomi
skorppari82.........kp30/??..............yv1,5.............................tauko
minnams..........kp27/33.................yk13...........................2.clomi
PikkuJellona........kp24/28...............ya9/10.........................5.clomi
rimpatti...............kp21/26-28.............yv2/yk22................tauko
Pamsku............kp21/17-52.............yk9........................... 3.clomi
Tilli84...............kp20/27-?............ yk10..........................1.clomi
Lilleri82..............kp19/26-27............yk6............................3.clomi
DjaP.................kp18/28-34...............ya2007....................4.clomi
Ambrosia85.........kp16/26-32.........ya10/10/yk19.................5.clomi
Kassiopeia..........kp12/31-33...........ya8/2010.......................tauko
Auppis...............kp9/33....................................................5.clomi
another.............kp8/32-53...........yk8/ya1/11.......................4.clomi
Pettunia..............kp7/28-36..............yk21.....................4. lezorol
Tikkerituu..........kp5/31-37........ya08/11..........................5.clomi

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Sanzu


Piinailijat
minnams dpo 11
Pamsku dpo 10
rimpatti dpo 8

Ghostbusters
Raita12..15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko


PLUSSANNEET

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/2009).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi (kaksoset :heart:)
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
tilli84 kiitos vastauksestasi :) toivotaan että sulla tärppää ekast clomist :) olin ite aivan varma et tärppi kävi mut ei :( nyt sit uskot koko kolmannen vauvan saamisest on loppu ja kyl koko clomin tehoomisest... Mietinkin et mitäs jos mä oonkin yks niistä joilla clomit ei auta. Mitä ihmettä oon tehny väärin ku tuli kaks luomua ja kolmatta ei anneta. Onko luonto katsonut niin etten oo tarpeeks hyvä äiti näille siks en saa kolmatta :'(
 
minnams jaksamista yritykseen.

Täällä on takana kaksi vuotta yritystä, ei alkaneita raskauksia eikä haamun haamua. Kuukauskierto on lähes päivä tarkkka, ollut koko ajan. Miehen simpat on priimaa, omat putket on auki ja verikokeiden mukaan hormoonitkin on kohillaan. Nyt taukokierrollakin ovuloin kp 12, joten en usko että clomeista tulee olemaan kovinkaan suurta hyötyä, ongelma on jossain muualla. Varmaankin se endo haittaa, on oma aavistukseni.

Mulle voi päivittää dpo 2.
 
minnams :hug: Mä saan voimaa mun nappulasta, kun mulla on kuitenkin jo yksi. Hieman oon koittanut totuttautua ajatukseen, että se voi jäädä ainoaksi lapseksi. huomaan helliväni ja pidän nappulaa hyvänä omina huonoina päivinä vielä enemmän kuin normaalisti..

rimpatti tuokin voi olla turhauttavaa, jos mitään vikaa ei löydy ja silti ei tule raskaaksi. teilläkin yritystä jo paljon takana. tsemppiä! Ite oisin tyytyväinen jo ihan yhdestä normaalista kuukausikierrosta! :D edellinen oli huhtikuussa, sen jälkeen en oo ovuloinut ollenkaan ja vuoto on saatu teroilla alkamaan.
 
Tännehän oli tullut lisää onnitteluja, kiitos niistä!

nellustiina kyseli kuinka monennesta clomikierrosta tärppäs. Edellinen raskaus, joka päättyi kkm:eek:on, tärppäs 4. clomilla. Tää nyt alkanut raskaus (ja toivottavasti loppuun asti kantava) tärppäs luomukierrosta, yks clomikierto (eli 5.) oli ennen sitä.

ON: vielä vajaa viikko ultraan, menis nyt aika nopeasti!

Kaikille jaksamista yritykseen ja valtavasti plussatuulia puhaltelen!
 
Kiitos Tikkerituu vastauksestasi! Ehkäpä tää tästä kun nyt pääsisi uuteen kiertoon...

Ja kiitos Tilli84 ihan hurjasti, lisäsin anonyymin kommentoinnin mahdollisuuden blogiini. Toivottavasti saat uuden kierron pian käyntiin!

On vaan niin alkuraskausoireiden oppikirjasta nämä ilmeisesti clomien loppukierron oireet..? Onko kellään tämmöistä, että alavatsa turpoaa aivan hervottomasti?! En voi käyttää mitään tiukempia paitoja kun saisin varmasti onnitteluja ;) Ei varmaan kuitenkaan ole mitään hyperstimulaation mahdollisuutta tällä yhdellä clomilla, ja ei kai ne enää näin loppukierrosta ne oireet tulisikaan.. Pitää tehdä kysymyslistaa gynekäynnille mukaan.

Ja mut voi lisätä listalle kp 30/25-50, yrityskierto 6, yritys aloitettu 12/2011, 1. clomi

Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua!

-e-
 
Raita Et oo kyllä päässy helpolla. Toivotaan et kaikki menee hyvin :)

Mulle on tullu raskausoireita... Pissalla saa ravata kaiken aikaa, päänsärkyä ja väsymystä.. Toivottavasti mielikuvitus ei olis tehny tepposia :( me lähetään laivalle ens viikon ke ja to tullaan takas... Mietin et tekisinkö r.testin ennen sitä jos menkat ei oo alannu?!? Mut reissu menee ahkä pilalle jos tulee negä emt
 
minnams: Mulla ei myöskään ole yhtään raskautta eikä edes haamuttelua. Senpä vuoksi taas olen puolestani huolissani siitä voinko ylipäätään tulla raskaaksi.

0emppu0: Mulla ei kyllä tuollaista turpoamista ole ollut vaikka mahassa kyllä nippailee ja juilii loppukierrosta monesti aika paljon. Rinnat kyllä turpoilee ja isäntä ei ole tästä "sivuoireesta" yhtään pahoillaan ;) Itselle ei kyllä olisi niin väliksi kun kuppikoko on vähintään riittävä jo valmiiksi.

nellustiina: Hankala tilanne! Itse en varmaan malttaisi olla testailematta.

ON: 7 päivää terojen loppumisesta ja kaikki aikaansaatu on pieni tuhruttelu :headwall: Testasin jo tiistaina kerran ja ihan puhtaan negan. Periaatteessa ei pitäisi edes olla mahdollista että olisi tärppi käyny. Jospa ne hanat sieltä aukeaisi jo kohta. Alkavassa kierrossa olisi tiedossa aukiolotutkimus ja hormonimääritykset sekä useampi seurantaultra.
 
rimpatti ikävä tilanne kyllä, mitään selvää syytä, kun ei ole löytynyt. Joutuu tosissaan miettimään, missä se vika on. Mulla mun serkku miehensä kanssa yrittivät esikoistaan kolme vuotta, samalla tilnteella, kun sulla. Mitään syytä ei lapsettomuudelle löytynyt. Viimein menivät koeputkihedelmöitykseen ja tuloksena nyt vuoden ikäinen neitonen! :)
Pidetään peukkuja, jotta teidän nyytti saisi pian jo alkunsa, ihan luomusti! :heart:

Tikkerituu :hug: teilläkin jo aikamoinen matka tässä yrityksessä. Olette aloittaneet samoihin aikoihin, kuin mekin...
Hyvä, että saatte nyt seurantaultrat tähän kiertoon. Mikä on sun clomiannostus? Ja muutetaanko sitä?

Omaa: Nyt menossa kp18, dpo7. Viimekierrossa täti kurvaili epätyylikkäästi juurikin näihin aikoihin..
Nyt on ollut oiretta vaikka muille jakaa. Hirvittävää alavatsakipua, joka käynnistyy, jos rehkin liikaa, nostelen painavia tavaroita, kävelen paljon tai seisoskelen pitkään.
Yksi ilta töissä meni sitten ihan istumiseksi koko touhu, kun mahaan koski niin kovin.
Menkkajomoja ei oikeastaan vielä ole - eilen ilmestyi hetkeksi ja häipyi pois, tilalle tuli kipeä alavatsa. Viiltelyä ja tuikkimista.
Vatsa aivan turvoksissa, ylhäältä saakka. Tissit on kipeet sivuilta, nännejä aristaa.
Oksettaakin ja ällöttää 24/7..
Joko nämä ovat :
a) mielikuvituksen tuotetta
b) clomeista johtuvaa
c) oikeaa raskautta

Dpo 5 olin tyhmä hätähousu ja testasin haalean vaaleanpunaisen, vaikkakin ohuen viivasen. Joka on kuivuttuaan näyttänyt tasapaksua haaleaa viivasta ..
Jos nyt päästään dpo9 saakka, olen täysin varma, jotta kohdussani on asukas, nyt varmuus% on noin 89. Eli on todella tärppiolo.
Saa nähdä, näinköhän täältä tipahdetaan ja lujaa..
 
Pamsku pidetään peukut, että haamu vahvistuu ja oireet kertovat ilouutisesta, tsemppiä :kiss:

Tiikerituu hyvä, että kierto sieltä viimein alkoi ja pääset noihin tutkimuksiin. Aukiolotutkimuksesta muistan itse sen, että loppupäivän ajan pisti hartiasta, mikä oli hieman outoa. Itse tutkimus oli melko kivuton ja lyhyt.

).( Meillä on suunta jossain vaiheessa varmasti koeputkihoitoihin, mikäli hormooneilla ja muilla konsteilla ei saada mitään aikaiseksi. Mulla menossa vika lomaviikko nyt ja samoin piinaviikko on tiedossa, onneksi loppuviikoksi lähdetään hieman reissuun, joten saa vähän muuta ajateltavaa :)
 
Pamsku Onks tos ylemmäs kuvas 2 viivaa?? Aivan ku mä näkisin mut sitte ku suurennan kuvan niin sitte en näe :confused:

Tein testin ihan selvä nega :'( Toivottavasti olin hätähousu mut nyt lähetään reissuun ja en tod rupee sielä testaileen... ilmottelen alkaako menkat vai mitä :(
 
Nellustiina: Pahoittelut negasta :hug: Mitkäs olikaan sun kpt/dpot?
kyllä siinä livenä on kaksi viivaa :) Ja kuivuttuaan näkyy edelleen!
Pari päivää lisää odottelua ja sitten uutta testiä kehiin, jossei täti saavu ennen sitä..
Huomenna on "jo" dpo9, taisin mainita, että oon sitten ihan 100% varma tärpistä, jos sinne saakka päästään! :)
Ja nyt siis dpo8, ei välttämättä kuuluisi edes näkyä tärppi testissä vielä. mitä hätähousu luonnolleen voi? :)
 
Pamsku sulla vaikuttaa kyllä nyt tosi hyvälle!!! +++++++++++++++:whistle:

Mulla on aiemmin ollut 1 clomi/päivä mutta tässä kierrossa lisättiin kahteen kun vaste oli aika vaatimaton.

Toivottavasti reissu piristää nellustiina sun mieltä :hug:

Rimpatti: Onko sulla ollut käytössä clomien lisäksi jotain muita lääkkeitä? Toivottavasti teidän ei tarvisi IVF:ään mennä. Tuo hartiapistos on kai melko yleistä tuon tutkimuksen jälkeen. Vähän hirvittää juuri tuo kipupuoli siinä tutkimuksessa, tuntuu että mulla sattuu mahaan aina muutenkin mut toivottavasti tuo ei mitään sietämätöntä kipua tekisi.
 
Pamsku oon ihan varma, että sulla on tärpännyt!!! Toivotaan viivalle vahvistumista! Hyvältä vaikuttaa, kun jo nyt näkyy jotain!

nellustiinalle halauksia! Koita saada reissussa muuta mietittävää!

ON: Klinikalla käyty! Oli asiallisen oloinen lääkäri, vaikka mulle jäikin vähän sellainen olo, että se taisi ihmetellä, miksei olla pyydetty lähetettä julkiselle vaan mentiin tuonne.

Lääkäri oli sitä mieltä, että jos clomeilla yhä saadaan folleja kasvamaan, hän ei näe syytä siirtyä pistoksiin vielä, vaan jatketaan clomeilla seuraavatkin kierrot. Mä ihmettelin tätä sille, kun Mehiläisessä lääkäri oli sitä mieltä, että kannattaa katsoa clomeilla 4-6 kiertoa, mutta ei sen enempää. Tänäinen lääkäri taas perusteli mulle asian niin, että jos kerran mulla on ollut clomeilla vasta 2 ovulaatiota, tämä menee vielä ihan normaalin yrittämisen piikkiin, ja niitä kiertoja ei lasketa, joissa folleja ei ole saatu kasvamaan. Mä meen seurantaultraan kp 14 eli ensi tiistaina, jolloin sama gynekologi tekee myös perustarkastuksen.

Myös miehen siittiöt tutkitaan seuraavaksi, kun hän vie näytteen torstaina. Ilmeisesti tuloksissa kestää kymmenisen päivää.

Kysyin, olisko mahdollista tehdä aukiolotutkimus vaikka heti tänään, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että hän ei näe sitä tarpeellisena. Ilmeisesti niin harvoin johtimet on tukossa, että pitää sitä tosi epätodennäköisenä mun kohdalla. Musta toi oli vähän outoa, koska kuitenkin niin monesti olen lukenut, että se on yksi perustutkimuksista, joka tehdään aina lapsettomuushoitojen alussa. En kuitenkaan väen vängällä ruvennut sitä tutkimusta itselleni pyytämään.
 
Tiikerituu Ei ole muita lääkkeitä, clomienkin annostusta vähennettiin viidestä kolmeen, kun viidellä clomilla kroppa tuotti neljä potentiaalista follia...huoh. Irrotuspiikkiin sain kerran reseptin, ohjeeksi sain että saa pistää vaan jos ovutesti ei muutu positiiviseksi. Tähän mennessä ovu on tullut joka ikinen kuukausi, joten en ole sitä sitten käyttänyt. Lääkäri meillä on ihan mukava ja kannustava, mutta joskus tuntuu että ajattelee hieman "kapea-alaisesti" tätä hoitoa. Julkisella puolella ollaan, naikkarilla ja erikoistuneella lekurilla, mutta aika-ajoin tulee mietittyä josko kokeilisi yksityistä puolta.

Plussatuulia Pamskulle :)
 

Yhteistyössä