rimpatti ikävä tilanne kyllä, mitään selvää syytä, kun ei ole löytynyt. Joutuu tosissaan miettimään, missä se vika on. Mulla mun serkku miehensä kanssa yrittivät esikoistaan kolme vuotta, samalla tilnteella, kun sulla. Mitään syytä ei lapsettomuudelle löytynyt. Viimein menivät koeputkihedelmöitykseen ja tuloksena nyt vuoden ikäinen neitonen!
Pidetään peukkuja, jotta teidän nyytti saisi pian jo alkunsa, ihan luomusti! :heart:
Tikkerituu :hug: teilläkin jo aikamoinen matka tässä yrityksessä. Olette aloittaneet samoihin aikoihin, kuin mekin...
Hyvä, että saatte nyt seurantaultrat tähän kiertoon. Mikä on sun clomiannostus? Ja muutetaanko sitä?
Omaa: Nyt menossa kp18, dpo7. Viimekierrossa täti kurvaili epätyylikkäästi juurikin näihin aikoihin..
Nyt on ollut oiretta vaikka muille jakaa. Hirvittävää alavatsakipua, joka käynnistyy, jos rehkin liikaa, nostelen painavia tavaroita, kävelen paljon tai seisoskelen pitkään.
Yksi ilta töissä meni sitten ihan istumiseksi koko touhu, kun mahaan koski niin kovin.
Menkkajomoja ei oikeastaan vielä ole - eilen ilmestyi hetkeksi ja häipyi pois, tilalle tuli kipeä alavatsa. Viiltelyä ja tuikkimista.
Vatsa aivan turvoksissa, ylhäältä saakka. Tissit on kipeet sivuilta, nännejä aristaa.
Oksettaakin ja ällöttää 24/7..
Joko nämä ovat :
a) mielikuvituksen tuotetta
b) clomeista johtuvaa
c) oikeaa raskautta
Dpo 5 olin tyhmä hätähousu ja testasin haalean vaaleanpunaisen, vaikkakin ohuen viivasen. Joka on kuivuttuaan näyttänyt tasapaksua haaleaa viivasta ..
Jos nyt päästään dpo9 saakka, olen täysin varma, jotta kohdussani on asukas, nyt varmuus% on noin 89. Eli on todella tärppiolo.
Saa nähdä, näinköhän täältä tipahdetaan ja lujaa..