Clomittaret 2012

Alisa jaarittele niitä tuntojas täällä ihan niin paljon kun lystäät, sitä vartenhan tää palsta ja me palstailijat täällä ollaan!

Pahoittelut menkkojen alkamisesta ja uudesta kierrosta nellustiina!

Mukavia uutisia minttu! Odotellaan nyt sit ens viikkoa jännityksellä, tsemppiä piinapäiviin!

Ikävä juttu, että sinäkin jouduit uuteen kiertoon another. Voi kun onni olisi myötä ensi kierrossa!

Hienoja uutisia Auppis! Nyt vaan peitot heilumaan oikein urakalla ja toivotaan, että muutaman viikon päästä olisi ihania uutisia tiedossa.

).( Mä sit päätin miehen kans juteltuani, et peruin sen gyneajan perjantailta. Kun todennäköisesti se vaan määräis terot+clomit ja nehän mulla jo on, joten en kokenut, että saisin käynnistä niin paljon lisäarvoa, jotta kannattais mennä ja maksaa itsensä kipeeksi. Ja kun tosiaan ei oo mulle tuttu gyne, vaan ollaan lomalla ja olisin menny miehen kotipaikkakunnalla gynelle, niin meen sit mieluummin omalle gynelle syksyllä, jos nää kolme jäljellä olevaa clomi-kiertoa ei tuota tulosta. Kyllähän sitä väkisin jo miettii (siis minä, mies jaksaa olla ihanan toiveikas), et mitäs jos nää clomit ei auta, niin mitäs sitten. Mutta ehkä sitä ei kannata vielä stressata, helpommin sanottu kuin tehty.... Eli aloitin tänään siis terot, kun vuoto ei oo vieläkään alkanut. Ärsyttävää, kun en päässy luonnollisin keinoin uuteen kiertoon ja nyt tässä taas jälleen kerran tuhraantuu aikaa. Voi tätä pettymyksen määrää jälleen, ei muuta kuin uutta kiertoa ja clomien popsimista odotellessa!
 
raita kiitos, muttaen mie vielä oo uuteen kiertoon päässyt kun ne pirun menkat ei vain ala :( selkäkipuja kyllä on riittänyt, muttei vuotoa vain näy... tulis jo niin alkais uusi kierto.. turhan päivänen odottelu on niin hanurista :(

auppis hienoja uutisia siulla kyllä :heart: nyt parhainta tallettelu onnea vain ;)

skorppariharmi että uuteen kiertoon jouduit, mutta hyvä jos ne kivut on vähän helpottaneet jo! taukokierrot on kyllä niin tylsiä, että harmi kun semmosia väkipakolla eteen tulee..

nellustiina niin mitä ne testit näytti?
 
Viimeksi muokattu:


sunnuntai 1.7





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

Katrina86............kp82/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Alisa84...................kp74/70..........................................1.clomi
Inkeri84.............kp45/34...............yk10.........metformiini (clomitauko)
Raita12..............kp44/30...................ya8/10.......................tauko
another.............kp36/32...........yk7/ya1/11.......................3.clomi
PikkuJellona........kp28/28...............ya9/10.........................4.clomi
DjaP.................kp27/28-30...............ya2007....................3.clomi?
Minttu_89.........kp27/??...............?...................................4.clomi
Lilleri82..............kp26/25-27............yk 5............................2. clomi
rimpatti...............kp24/26-28.............yv2.........................2.clomi
Ambrosia85.........kp20/26-32.........ya10/10/yk18.................4.clomi
Kassiopeia..........kp18/??...............ya8/2010.......................5.clomi
Auppis...............kp16/??....................................................4.clomi
Tikkerituu..........kp15/31-37........ya08/11...........................tauko
10kaks...............kp14/42...............yk4................tero&clomi-tauko
Pettunia..............kp14/28-36..............yk20.....................tauko
Pamsku............kp13/21-52.............yk8........................... 2.clomi
Ansku83............kp13/30-49..........yk16/ya11/10..................terot
nellustiina..........kp5/28..............ya kesä2010..................3.clomi
skorppari82.........kp5/??..............yv1,5.............................tauko
minnams..........kp2/33.................yk13...........................2.clomi

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Sanzu


Piinailijat
ambrosia dpo5

Ghostbusters
Alisa84......kp66/70........1.clomi



PLUSSANNEET

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/2009).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi (kaksoset :heart:)
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
another Testit näytti negaa ja verikokeitten tulos oli alle 1 eli ei todellakaa raskaana. Nyt vaan uutta kiertoa taas.. On tää taas touhua... Mites sulla? Voitko olla raskaana vai miksei menkat ala jo..??

skorppari82 Tauot on sieltä syvältä varsinki jos ei ite niitä halua :hug:

minnams Sulla on nyt jännittävät ajat.. Toivotaan parasta!! :heart:

Raita12 Kurjaa tollanen ajan tuhlaaminen.. Muutenki kuukausi on pitkä aika. Ja välillä aika matelee... :hug:

).( Mulla on järkyttävä vuoto..huh huh koko ajan saa ravata vessas... Olis jo ohi nää menkat. Ja niin kauhee menkkakivutki on kyl kauheet kun yleensä mulla ei oo ollenkaa. Huomenna sitte alkaa clomifen kierto.Tää on kyllä taas tätä. Lääkkeitten popsimista ja päivien laskemista ja "pakkopulla" hässimistä ;) :D
 
anotherille kiitokset listan päivittämisestä :heart:

mä en oo kauheen hyvin jaksanut tätä palstaa tässä kierrossa seurailla, pahoitteluni siitä! Huomenna mulla alkaa kesäloma (jee!) ja varmaan silloinkaan en kauhean aktiivinen ole - käyn kyllä kuitenkin varmasti päivittän kurkkimassa kuulumisia!
Tässä kuussa passivoiduin jo siksi, että olin ihan varma että tämä kierto on "hukkaan heitetty " eikä seksiä ole juuri lainkaan. Onneksi siippani on ollut asiasta erimieltä ja peitto on heilunut jopa tiheämmin kuin alkuaikoina :whistle:

Itse tosiaan bongasin oviksen, ja kärsin jo nyt hirveästä hädästä ja tissien arkuudesta :LOL: tiedän toki ettei tässä vaiheessa nämä voi olla oireita, mutta kyllähän tässä rakennetaan jo perustaa pilvilinnoille.

meillä nellustiina aiheuttaa kanssa toi "ajottaminen" vähän päänsärkyä.. kivempaa seksi on sponttaanisti kuitenkin, mutta onhan se parempi jos pienellä "pakottamisella" onnistuu kuin että tohtorisetä ruiskasee siemenet sisälle - näin ainakin yritän ajatella ja meillä myös mies!

Mulla oli kanssa toissakierto tollanen että kivut oli ihan mielettömät - jouduin ottamaan sairaslomaakin niiden kipujen takia, ja vuodon määrä ja koostumus omituinen. Myös roskishaamun sain siitä kierrosta eli epäilen että jotain yrityksen poikasta on ollut. Sen verran poikkeuksellinen vuoto oli oireineen :)
 
nellustiina en mie ainakaan raskaana ole kun eilen testi oli tyylipuhdas nega. taisi nyt vain epäonnistua ovulaatio eikä siksi kuulu kuukautisiakaan...
harmi että siulla verikoe näytti myös negaa :(

ambro
eipä kestä :D ihan mielelläänhän tätä listaa päivittelee kun on muutenkin niin no-life-ihminen :D
epistä kun siulla alkaa kesäloma :D mitäs kivaa meinasitte tehdä? käyttekö huvipuistoissa pojan kanssa?

minnams dpo:t päivitetty :)
 
another vähän ollaan lupailtu että jossain käytäis (poika meillä siis 1 yhteisen lomaviikon), mutta katotaan miten keritään. Mitään ihmeempiä lomasuunnitelmia ei kyllä ole - jos käytäis pojan kanssa vähän telttailemassa ja uimassa.
Miehen kanssa on sitten "suuremmat" suunnitemat :)

voisit nyt kyllä plussata kerta tätiäkään ei näy!
 
Nellustiina mulle ei annettu sen kummempia ohjeita kuin, että mielellään aina samaan aikaan päivästä, ajalla ei väliä mihin aikaan päivästä se sijoittuu.

).( Piinailu jatkuu ja kaikkia särkyjä/kolotuksia tuntuu olevan kropassa. En tiedä onko se endo, tulevat menkat vai luulosairautta, ensi viikolla näkee. Muuten aika apeissa merkeissä, paras ystäväni sai keskenmenon eilen rv 10. Tuntuu kamalalta hänen puolestaan :'(
 
nellustiina miekään en sen tarkempii ohjeita ottamisajankohdasta saanut muuta kuin samaan aikaan aina vuorokaudesta ja useamman clomin kierrossa kaikki pillerit samanaikaisesti. mie oon ottanut ne sitten aamuisin aina, kun jostain täältä palstalta luin et silloin ois vähempi noita kuumia aaltoja :D mene ja tiedä :D

rimpatti ai kamala :( inhottavia kun tuommosia huonoja asioita tapahtuu lähipiirissä :(

ambro niin mieluustihan mie plussaisin mutta siihen varmaan kuitenkin tarvittais se ovulaatio (mitä ei miulla tässä kierrossa varmaan ollut)
hienoo että saatte lomailla myös kaksin eikä vain poitsunkin kanssa ;) parempii on siis nuo teidän kahdenkeskiset lomasuunnitelmat ;D
 
mä ajattelin tossa lomalla päräyttää sen plussan siihen raskaustestiin.
Mies onkin ollut yllättävän aktiivinen, joten vois olla ihan oikeasti tsäänssejäkin raskautumiseen.

mietin tässä jo että jos tässä tulee seksittömiä päivä, niin pitää sitten omaa kivaa .. jos sillä olis jotain merkitystä että sais orgasmin kun systeemit tuolla paikkaansa etsis :LOL:

en tiedä, mulla pörrää mielessä vaan seksi tän pahan olon ympärillä.

Töitä jäljellä 25minuuttia ja motivaatio on vähän hukassa ;D
 
  • Tykkää
Reactions: another
another katos luin sitten vähän väärin, kun menkat ei ollukkaan sulla vielä alkanu. Pahoittelut negasta, harmi kun kierto venyy. Itsellä kolmas tero-päivä menossa, kun en oikeen uskonu enää siihen, et menkat alkaa itsestään, eikä vuotoo tosiaan oo näkyny.

Toivottavasti vuoto ja kivut on jo hellittäneet nellustiina! Peukut pystyyn meneillä olevaan kiertoon! Mä oon ottanu clomit aina aamiaisen jälkeen, yleensä otan kaikki lääkkeet aina siihen aikaan (jos ei oo mitään tosi tarkkoja ohjeita), jos jotakin on joutunu syömään. Paras aika muistaa ottaa lääke ainakin mulle.

Voi oispa noi oireet raskausoireita Ambrosia! Joudut vielä piinailemaan, joten pitkää pinnaa sitä varten ja toivottavasti saatte hyviä uutisia hetken päästä. Sulla on huippuasenne!

Rimpatille kans tsemppiä piinapäiviin! Harmillisia uutisia kuului kaveripiiristäsi :(

).( tänään oon saanu tosi paljon aikaan, olokin on parantunut sen myötä, vaikka ikävien asioiden eteen oonkin töitä tehnyt. Varasin ajan psykologille, jonka etsimiseen meni aika lailla aikaa. Julkisen kautta pitää mennä eka lääkärille ja sitten saa vasta lähetteen psykologille, joten varasin sekä yksityiselle (Väestöliiton sivuilta yhteystiedot) että julkiselle lääkäriajan lähetettä varten. Ilmoitin itseni Simpukan lapsettomien vertaisryhmään, seuraava tapaaminen on heinäkuun lopussa. Lisäksi oma gyne kirjoitti meille lähetteen julkiselle lapsettomuuspolille, josta tulee sitten kutsu kotiin. Meillähän oli aika varattuna tammikuulle, mutta kun tulin raskaaksi, jäi aika luonnollisesti käyttämättä. Tuolla julkisella puolella kuitenkin kestää se homma jonojen takia, joten ompahan sit aika odottamassa ekaan tapaamiseen, jos tässä välissä ei tärppää. Lisäksi päätin, et tän ekan lomaviikon aikana oon vatvonu tätä lapsettomuutta paljon ja selvitelly noita asioita, niin seuraavat kaks lomaviikkoo yritän olla pois täältä palstoilta ym. lapsettomuutta käsitteleviltä sivustoilta ja muutenkin keskittyä muihin asioihin. Toivotan kaikille lämpimämpiä kesäpäiviä ja paljon plussatuulia sekä tsemppiä tämän vaikean asian kanssa painimiseen! Palaan päivittelemään tilannettani ja kiertopäiviäni loman jälkeen, katsotaan maltanko ees olla vilkuilematta palstaa ;)
 
Ambrosialla on kyllä asenne kohdallaan! Noin sitä pitäis aina ajatella itsekin. Mun mies oli hellunen, kun oli ottanut netistä jostain selvää, että naisen orgasmi parantaa siittiöiden mahdollisuutta päästä "maaliin" ja nyt se on sitten huolissaan, että mutkin tulee varmasti tyydytettyä. ;)

Raita12:lle rentouttavia lomapäiviä ja toivotaan, että tulet palstalle pian takaisin iloisin uutisin! :heart:

another toi tuntuu kyllä isolta pettymykseltä! :hug: Niin vaan kävi mullakin viimeksi. Mutta toivoa ei kannata menettää, seuraavassa kierrossa sitten parempi onni! Ehkä voisit kokeilla isompaa annosta? Kannattaa kysyä lääkäriltä.

minnamsille pahoittelut! Onneksi kyseessä oli vasta eka clomikierto, sulla on vielä hyvin mahiksia, vaikka heti tässä kierrossa! :heart:

( . ) Ovisplussaa ei ole vielä tullut eikä siihen viittaavia merkkejä ole havaittavissa. Viimeksi tuli päivää ennen plussaa nännit tosi aroiksi, joten luulis, että tälläkin kertaa tulee jotain tuntemuksia ennen kuin liuska näyttää vahvaa viivaa. Laskin, että folli on tänään n. 22 mm, jos on kasvanut normaalia 2 mm vauhtia päivässä. Toisaalta myöhäinen ovis olis siinä mielessä hyvä, että limakalvo ehtii paksuuntua tarpeeksi.
 
Harmi minnams, tuntuu aina pahalle joutua uuteen kiertoon.

another: mullakin ilmeisesti 1 clomilla tuli sekä ovuloimattomia ja ovulaatiokiertoja. Tämän vuoksi annosta nostettiin eli kannattaa kysyä lääkäriltä tai käydä otattamassa progesteroni verestä niin ei tarvi arvailla.

Auppis: teillähän menee sitten jo huvittelun puolelle nuo tallettelupuuhat ;) On kyllä aika herttasta mieheltä tuo. Itsellä 2 todistetusta ovulaatiosta toisessa oli selvät oireet ja toinen oli lähes tyystin oireeton joten ehkä se ovisplussa on sullakin jo lähellä.

Omaan napaan ei kuulu mitään, maanantaina sais alkaa popsia teroja että päästäis joskun seuraavaan "kunnon yritykseen". Aika ei kulu millään kun odottaa:p
 
tikkerituu yritin saada lähetteen sinne verikokeeseen, mutta en sitä saanut, vain lääkäri voi semmoisen määrätä ja vaatisi siis lääkäriajan :(

auppis
miulla oli suunnitteilla että ensi kierrosta ois pudotettu annosta, mutta en mie kyllä siinä mitään järkee nää jos ei toimi nyttenkään..
 
rimpatti on nuo keskenmenot ihan hirveitä, aina niistä jää iso arpi sydämeen ja mieleen :( Halauksia ystävällesi.

raita varmasti hyvä ratakaisu, että pääset purkamaan tuntojasi :hug: Tsemppiä ja voimia!

another Voisko olla mahollista, että ovis ois vaan tullu hieman myöhemmin? On tää naisen kroppa ihmeellinen...

minnams ISO voima halaus :hug:

tikkerituu jep, odottavan aika on vain ihmeen pitkä :p

ON: ei ihmeellistä, oireettomuus jatkuu, pari kertaa paperiin on jääny pyyhkiessä ihan kirkasta verta, mutta suurempi vuoto ja kivut on poissa.. Päivä kerrallaan eteenpäin...
 
alisa84 joo no epäsäännöllinenhän tuo miun kierto on et kai se vois periaatteessa teoriassa mahdollista että ovis oiskin vain siirtynyt myöhemmäksi... sen mukaan mitä laskisin et jos ovis oiskin ollut vaikka kp24, niin tänään ois jo dpo 11-12 niin kyllä sen jo pitäis näkyy jos ois näkyäkseen :( valitettavasti..
jospa tuo siulla ois kiinnittymisvuotoa :) milloin meinasit testailla?
 
another: Aivan sairaan ärsyttävää kun ei saa lähetettä tai lääkärin mielestä ei tarvitse tehdä mitään ja omasta mielestä hommat ei mene niinkun pitäisi. Aika moni lääkäri jotenkin vähättelee jos sanoo että tuntuu joltakin (esim epäilee ettei ovuloi kun kierto venyy). Mullekin toitotti yksi puhelimessa miten pitkästäkin kierrosta voi raskautua. Varmaan voi mutta mitä haittaa on jos varmistetaan että onko ovulaatio ollut, koska se siihen plussaan kumminkin tarvitaan??? Meillä onneksi pääsee yksityisellä tavallisella lääkäriasemalla labraan jos vaan tahtoo. S-prog maksoi 55€ siellä.

Meni vähän kiukunpurkauksen puolelle mutta turhauttaa kun toiset lääkärit ei "ota tosissaan". Olen aika ärsyyntynyt sun puolesta.
 

Yhteistyössä