Clomittaret 2012

tikkerituu :D voi sinua :D saa sitä välillä purkautuu, tosiaan, suututtaa kyllä minuakin :D mutta kaikki ajallaan :D maanantaina mie soitan sinne tk:lle ja vaadin pääsyä lääkärille! tai sitten se ois etsittävä hyvä yksityinen lääkäri..
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :(

Another kurjaa tuo ovulomattomuus. Muutenkin odottavan aika on pitkä ja tavallaan odottaa turhaan koko kierron. :/ Toivotaan, että ens kiertoon sun kroppa taas terästäytyy. :)

nellustiina otan clomit aamupalan aikoihin. yritän ottaa suunnilleen samaan aikaan joka päivä.

Viimeks sain sen haalean plussa juuri tänä kierron päivänä. Aivan polttelis tuolla kaapis toi r-testi. Mutta aion nyt vaan sitkeästi odotella ainakin viikon menkkoja ja tehdä vasta sitten. Raivotuttavaa kun on pitkät vapaat nyt töistä, niin on liikaa aikaa ajatella. :/ Oon täs päättänyt tehdä pientä elämänmuutosta ja ottaa liikunnnan joka päiväiseen elämään mukaan, mitä se oli ennen km:a, mutta sen jälkeen olo ollu ihan luhistunut. :/ Lisäks varattiin miehen kans syksylle ulkomaanreissu, joten sitä odotelles. Sitä kyllä miettii, että jos nyt olisin raskaana olisin sillä ja sillä viikolla ja jos ens kierrosta niin sitte se olis vähän huonoon aikaan. Kun pystyis olla miettimättä.

Ja oireena täällä tällä hetkellä, nännit nöpöttää, ei kuitenkaan mitenkään arat tai kipeät. Rinnat tuntuu raskailta ja normaalia isommilta ja alavattaa juilii aika ajoin. Ei kuitenkaan mitenkään mainittavasti. Lisäks mua janottaa koko ajan, ja välillä sellanen voimaton ja hutera olo. Ja liikunnan paris hengästyn helposti, mitä normisti ei tapahdu. Eli siis hyvin semmosia oireita, mitkä mielikuvituskin kyllä kovasti pystyy tekemään. :D
 


perjantai 6.7





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

Katrina86............kp91/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Alisa84...................kp79/70..........................................1.clomi
Inkeri84.............kp50/34...............yk10.........metformiini (clomitauko)
Raita12..............kp49/30...................ya8/10.......................tauko
another.............kp41/32...........yk7/ya1/11.......................3.clomi
DjaP.................kp32/28-30...............ya2007....................3.clomi?
Minttu_89.........kp32/??...............?...................................4.clomi
Lilleri82..............kp31/25-27............yk 5............................2. clomi
rimpatti...............kp29/26-28.............yv2.........................2.clomi
Ambrosia85.........kp25/26-32.........ya10/10/yk18.................4.clomi
Kassiopeia..........kp23/31-33...........ya8/2010.......................5.clomi
Auppis...............kp21/??....................................................4.clomi
Tikkerituu..........kp20/31-37........ya08/11...........................tauko
10kaks...............kp19/42...............yk4................tero&clomi-tauko
Pettunia..............kp19/28-36..............yk20.....................tauko
Pamsku............kp18/21-52.............yk8........................... 2.clomi
Ansku83............kp18/30-49..........yk16/ya11/10..................terot
nellustiina..........kp10/28..............ya kesä2010..................3.clomi
skorppari82.........kp10/??..............yv1,5.............................tauko
minnams..........kp7/33.................yk13...........................2.clomi
PikkuJellona........kp4/28...............ya9/10.........................5.clomi

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Sanzu


Piinailijat
Lilleri82 dpo11-12
ambrosia dpo10
pamsku dpo6
kassiopeia dpo5

Ghostbusters
Alisa84......kp66/70........1.clomi



PLUSSANNEET

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/2009).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi (kaksoset :heart:)
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
Helou, pitkästä aikaa! :)

minttu sun oireet kuulostaa tosi hyvälle! Pidän kovasti peukkuja!! :p

Omaa: juu, ovis oli selvästi nyt viikonloppuna, kun kosteus oli korkeimillaan pe-la ja tänään sitten alkoi se kuivempi kausi, vaikkakin toki vielä peuhattiin, jotta saatiin paljon, paaaaljon simppoja hoodeille :)
Kovasti nipistelee vatsaa, välillä viiltäviäkin kipuja, ja juurikin vasemmalta puolelta - tein siis johtopäätöksen, että munasolu irtosi vasemmalta puolelta..
Lämmöt nousi perjantaina normista 35,4 37,6 ja tipahti eilen siitä 36,6, jossa se viimeeksikin pyöri ovulaation jälkeen ja menkkojen alettua tippui sinne 35,4 takaisin. Ja tosiaan viime kierrossa muutama päivä ennen tädin tuloa lämmöt oli siinä 34,9 paikkeilla....
Eli voisin vaikka veikata, jotta tänään on dpo1

..ja oon niin rikki lähisuvun vauvauutisesta, etten pystynyt menemään isovanhempieni järjestämiin juhliin tänään. En olis kestäny sitä hehkutusta uudesta sukuun tulevasta vauvasta.. vaikka toki olen hurjan onnellinen heidän puolestaan, mutta en vaan pysty näkemään heitä.
lisäksi miehen tädin pieni vauva (2vkoa) tarvitsee varmaan jossain vaiheessa nähdä, mutta luulempa, että aion elää omassa pikku kuplassani hetken aikaa ennenkuin hyväksyn tämän oman lapsettomuuteni ja osaan käsitellä asiaa niinkuin pitää. (itkupotkuraivarit muiden onnesta ei varmaan kuulu hyvään asioiden käsittelytapaan?)
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:
Jos jotain olen näistä Clomeista vuosien saatossa oppinut, niin se on kyllä se, että mihinkään oireisiin ei ole luottamista!! Oon käyny päivittäin lukemassa teidän juttuja ja niin monesta aatelut, että varma plussa, mutta ei sitten kuitenkaan : /
Niinkuin olen itsestänikin monesti ajatellut...

Joku kyseli Clomien ottamisajasta. Ite oon ottanu aina illalla ennen nukkumaan menoa. En tiiä miks, mut ehkä sen takia, et herään aamusin kaikkea välillä klo 5-11 riippuen päivästä, joten aamulla ottamisen aika olis aika vaihtelevaa. Nukkumaan menen suhteellisen samaan aikaan joka ilta.

Tuo on kyllä rankkaa tuo vauvauutisiin suhtautuminen! Tavallaan on iloinen toisten puolesta, mutta kyllä se silti sattuu. Ite en oo enää pitkään aikaan jaksanut esim. FB:ssä onnitella ihmisten hehkutuksia raskaudesta, mutta sitten jos kasvotusten nähdään, niin pakko se on kakaista ne onnittelut ulos, vaikka päässä pyörisi mitä vaan...

(.) Täällä on ollu tavallaan ihan luksuskierto! Niin oudolta kun se kuullostaakin, kun meillähän oli nyt ns. hukkakierto ainakin lääkärin ultrauksen perusteella, mutta voi että tätä stressittömyyden oloa!! Tää tuli mulle jotenkin tosi tarpeeseen, koska aloin olee jo ihan hermoraunio. On aivan uskomatonta, että mä en oo ees tiennyt mikä kp mulla on, ellen ois sitä täältä lukenut :D On saanut taas ajatella ja tehdä ihan normaali asioita ilman, että tää lapsettomuus pyörii koko ajan mielessä! Kaveritkin on varmaan ollu ihan ilosia, kun oon välillä puhunut jostain muustakin :D
Yks erikoinen asia on myös se, ettei mulla oo myöskään ollut mitää oireita clomeista!? Tähän on uskoakseni kaks vaihtoehtoa. Joko se vaikuttaa, et ovuloiko tai sitten stressi aiheuttaa kaiken sen itkusuuden, kiukkusuuden ym. eikä sittenkään clomit, niinku olin kuvitellut?! Ovistestin (liuska testi) mukaanhan mulla oli kuitenkin ovis tässä kierrossa, mutta tiedä sitten pitääkö ne paikkansa?
Emmä tiiä, mut jotenkin ollu tosi ihana olo ja sellanen rauhallinen :) En oo itkenyt yli kahteen viikkoon, vaikka ennen se oli päivittäistä ja MONTA KERTAA :D

Tänään siis kp 28, eikä mitään tuntemuksia alkavista menkoista...Eilen pikkasen oli sellasta menkkamaista kipua, mut se meni nopee ohi. Aavistuksen on ehkä arat nännit, mutta siinäpä ne sitten onkin. Vopi olla, että ovista ei siis oo ollut ja kierto venähtää, mutta saanpahan vielä vähän lisäaikaa kerätä voimia seuraavaan tupla-annostettuun kiertoon :)

Onko muilla tuplatuilla/triplatuilla tullu vatsakipuja, kun annosta on suurennettu? Mua lekuri varoitteli, että näin voi käydä ja määräsi mulle jotain vahvoja lääkkeitä... Hui!
 
JEI! Ovisplussa pärähti selvänä sekä aamulla että nyt iltapäivällä! :heart:

Mun pitää loppukierroksi ottaa Lugesteron avuksi, ettei käy niinkuin viimeksi, kun luteaalivaihe jäi viiteen päivään. Gynekologi oli sitä mieltä, että aloitan sen jo toisena ovulaation jälkeisenä päivänä. Ilmeisesti siis keskiviikkona? Onko muuten muita, joilla on clomien tukena myös luget?

Pamsku mä ainakin uskon ja toivon, että sitten, kun nämä ajatukset ja tunteet eivät ole enää niin pinnalla itsellä, raskaana olevien tuttujen näkeminen helpottuu. Nyt olen kyllä visusti näkemättä tiettyjä henkilöitä, enkä ehdoin tahdoin osallistu esim. baby showereihin. Mun paras ystävä on tällä hetkellä raskaana ja hän menee elokuussa naimisiin. En pääse hänen polttareihinsa, koska ollaan just silloin miehen kanssa viikonloppureissussa, mutta tällä hetkellä se on vaan helpotus mulle.

Djap kiva, että olet saanut rentoutua tässä kierrossa ja miettiä välillä ihan muita juttuja! Toivottavasti stressittömyys jatkuu tai vielä parempaa, auttaa plussaamaan! Mulle ei ole tullut isommastakaan clomiannoksesta juuri mitään tuntemuksia. Ehkä olen ollut vähän herkällä tuulella niinä viitenä päivänä, mutta muuten ei mitään. Mutta varmaan se menee niin, että ne, jotka saa oireita yhdestä tabusta saa niitä myös enemmän suuremmasta annoksesta.
 
^Tiedätkö suurin piirtein sun kierron pituuden? Yleensä ovis on n. 14 päivää ennen kierron loppumista, joten n. 30 päivän kierrossa se ois puolivälissä. Ovistestien paketeissa ohjeistetaan mun muistaakseni aloittamaan testaus kp 9:n paikkeilla ja jatkamaan kunnes plussa tulee. Jos on pitkä kierto niin testailua voi kyllä siinä tapauksessa joutua jatkamaan kauan. Mä olen käyttänyt Davidin ovispuikkoja, joita olen tilannut aina isomman satsin kerralla Raskauskeiju.fi:sta, mutta varmistanut tuloksen aina myös Clearbluen digitaalisella mittarilla. CB:n testi on kyllä kallis (muistaakseni 37 € / 7 testiliuskaa), mutta olen silti halunnut sillä saada varmistuksen. Davidin puikoissa täytyy tulkita viivojen vahvuuksia itse ja mulla näyttää päivästä riippumatta aina ainakin haaleaa testiviivaa.
 
Onnittelut ovis-plussasta :) Paljon plussatuulia kaikille! Ovistesteistä: Olen ostanut clearbluen digitestejä amazon.co.uk nettikaupasta, hurjan paljon halvempia kuin Suomessa.

).( Tuhruttelee ruskeaa vuotoa :( Hanat aukenee varmaan ihan minä hetkenä hyvänsä. Ensi kierto on taukokierto, kun klinikka on kesälomilla eikä päästä folliultraan. Äh, epätoivoiset fiilikset, mutta ei se auta kuin yrittää ja mennä etiäpäin.
 
Tänne saa päivittää kp30 -> kp1.
Saatiin pari viikkoa sitten tulokset miehen spermanäytteestä, ja niitten perusteella lääkäri laittaa meille lähetteen keinohedelmöitykseen.
Mulla on kohdunkaulansyövän takia kontrolli elokuun alussa, joten silloin varmaankin kirjoitetaan lähete. Tässä on nyt sitten yksi hormonivapaa kierto välissä.
En ole kertonut asiasta kovin monelle, kun ne joille olen kertonut, ovat vain paasanneet, että miten hienoa on, kun asia etenee. En jaksa kuulla enää yhtään moista kommenttia. Mun mielestä se on ihan hanurista.

Ja juuri tulosten päälle kuulimme sitten, että miehestä tulee setä uudenvuoden tienoilla. Ai että miten ihanaa. Prkl. En malta odottaa, että saan katsella sitä täydellisen pyöreää vatsaa sillä täydellisen epäinhimillisellä ihmisellä häissämme parin kuukauden kuluttua.
Että tämmönen olo :)
 
Heips!
Oltiin tuossa miehen kanssa kahdestaan Roomassa matkalla viikonlopun yli ja en ole vielä kerennyt lukemaan teidän muiden kuulumisia. :ashamed:
Mutta omaa napaa taasen. Mulla ei vielä menkat ole alkaaneet, vaikka laskureiden mukaan olisi pitänyt alkaa 1. tai 2.7. Nyt olisi kuitenkin dpo10, että voi olla että kierto venähti oviksen myöhäsyyden takia? Tänään hätähousuna tein cb digitestin aamupisusta ja tulos oli ei raskaana :stick:
Mulla on ollut viiltäviä teräviä nippailuja alavatsassa ja alaselkä kipeä, lievää pahoinvointia välillä kun on nälkänen, ärsyyntynyt ym... oottelen josko ne menkat alkais mut ei sillä tavalla ole vatsa kipeä ollenkaan. Onko mun toivo menetetty tästä kierrosta vai jatkanko testailua?
 
Mulle gyne sano, että ovista pitää ruveta testaamaan kp 10, joten alotin varuuksi 8 päivänä. :D Toivottavasti Lilleri82 toi kipu tulis jostain kivasta. Kannattaa ainakin mun mielestä testata vielä muutaman päivän päästä. :)

Jajaja omaa napaa. Mua jännittää hirveesti tehdä testiä. En millään halua kun toivon niin kovasti, että olis plussa ja omasta mielestäni oon vaan raskaana. Mutta oireita nyt ei oo vieläkään mitään muuta kun vattan nippailu ja nännien nöpötys. Jos sitä suosista odottais ens viikkoon tai vähän ylikin, koska jos menkat ei tuu, niin sitte odotetaan syksyn inssiä. Eli en menetä mitään vaikka en testaisi. Ajateltua tulee vaan aivan liikaa. Miehelle en ees viitti näita "oireita" mainostaa, kun sillä on jalat maas ja mä oon tällänen pilvilinnojen rakentaja. Pitää siis itsekseen pohtia näitä tuntemuksia ja vertailla raskaina olevien tuntemuksiin. Tiedän, todella järkevää. :D
 
Lilleri Toivotaan parasta :)

minttu Mä en malttais olla tekemättä testiä... Mä oon kyllä sellanenki hätähousu.. Ja negahan on niin perkuleen tympee saada... Se syö ihmistä :(

Oma napa.. Nyt on clomit popsittu ja soittelin lekurin kans niin mun pitäis tilata se ultra.. Olis varmaan jo pitäny et saa ajan.. Nyt vaan sitte ovista ettimään :D
 
Mä alan testailee ovista siinä kp 12 tienoilla. Joskus jo vähän aiemmin, mutta se on tosiaan tuosta kierron pituudesta kiinni. Mulla ovis on yleensä ollu vasta kp 14-15.

Minttu mä niiiiiin tiiän ton ku tekis mieli testaa, muttei haluis taas pettyä! Me ollaa ihan samoilla kiertopäivillä sun kaa ja oon kans yrittänyt olla ajattelematta koko testin tekoa. Mikä sulla on yleensä kierto ollut?
Lääkärihän mulle sanoi ultrassa, ettei täsät kierrosta ole mitään iloa, mutta lisäsi kuitenkin, että saattoi myös olla liian varhainen ultrauspäivä (kp11 ja ovistesti plussas kp13)... Eli pienen pientä toivoa on kuitenkin ilmassa :)
Muistelisin, et mul oli aiemmin joskus neljä vuotta sitten clomikierto, jossa en ovuloinut, mutta silti tuli kyl menkat ajallaan... Hmmm, tää on taas tätä pilvilinnojen rakentelua :D
Yhtään ei ole vieläkään menkkamainen olo (kp30 / 28-30), mutta ei kyllä mitään raskausoireitakaan ole!? Täytyy vaan ootella ja yritän olla testaamatta ainakin pe aamuun asti, mielellään jopa ens viikkoon! Saas nähä kuin käy :D

Alotin taas tosissani laihduttamaankin ja nyt olen kohta viikon jo jaksanut täysiä tsemppailla :) Urheilukin on maistunut, kun on ollu niin upeat kelit! :) 2.1kg oli lähtenyt vajaassa viikossa, joten nyt vaan kun sais tän tsempin pidettyä yllä, niin ei ois lääkäreillä kohta enää valittamista sen asian suhteen :D
 
Djap en osaa yhtään sanoa mikä mun kierron pituus on. Kun oon pregnylin tai terojen avulla ne menkat saanu. Mutta viime kierros mulla oli ovis tai ainakin oli niin kovat menkkakivut mitä ei normisti pelkkien terojen kans tuu. Ja kierto oli suunnilleen 28 tai jotain sinne päin. Mutta jotenkin on tunne, etten oo kuitenkaan ovuloinut. Mutta viikko ovisplussan jälkeen mulla oli alavatta kipiä melkee koko päivän, semmosta kunnon juilimista, ja siitä asti on ollu hentoista juilimista. Ja eilen oli taas alavatta niin kipee, että olin ihan varma, että menkat alkaa. Mutta ei näy. Odotetaan. :D
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa ja plussantäyteistä kesää kaikille :)

Oon pitäny taukoa tästä ja se on tehnyt ihan hyvää. Tän kierron ovistestit on takana, samoin kuin talletukset. Ilman tätä olisin ihan sekaisin kierron päivistä, en pysy/halua pysyä enää kärryillä :D seuraava kierto onkin sit välikierto kun siirryn clomeista sitten johonkin muuhun...

another mulle vois laittaa varmaan dpo4 (sain ovisplussan, jos siihen nyt uskoo, kp15). Kierron pituudeksi voisi laittaa 31-33. clomit on sentään saaneet kierron lyhyemmäks :)

Onnittelut plussanneille :heart: ja meille muillekin kauheasti tsemppiä ja voimia :hug:
 
Omanapainen pikapäivitys; täällä tuhruttelee vieläkin, nyt neljättä päivää jo. Paperiin jää ruskeaa/vaaleaa veristä vuotoa pyyhittäessä, mutta mitään suurempaa määrää ei vuoda. Tosin olo on sellainen, että ihan minä hetkenä hyvänsä aukeaa hanat. Nyt tarttis saada muuta ajateltavaa taas, ettei kävisi vessassa parin tunnin välein tsekkaamassa että joko alkaa :D

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä :heart:
 
Onpas nyt monella venyvää kiertoa : /

Täälläkään ei mitään muutoksia! Teen varmaan huomenna testin, jos ei menkat ala ennen sitä. Perinteisesti ne alkaa kahden tunnin sisään testin tekemisestä :D Mikäköhän taikavoima siinäkin on :D

Missä vaiheessa Teroja aletaan popsii, jos ei menkkoja kuulu ja testi näyttää negaa? Ja monta päivää ootte syöny? Vois tietty soittaa ihan sinne lekuriin, mutku niitä soittoaikoja on sen verran huonosti, ettei muka ikinä muista/kerkee...
Mulla on Terot tossa valmiina, mutta lääkäri määräs ne otettaviks jo silloin oviksesta eteenpäin tukemaan mahdollista raskautta, mutta en sitte tässä kierrossa vielä aloittanut, kun oli se hukkakierto.
 
djap tuohon taikaan miekin uskoin et alkais vuoto kun testin tekee, mutta toisinpa kävi, tässä sitä vain ootellaan, pirun ovuloimattomuus :(
toivotaan nyt kuitenkin suuuuurta plussausta siulle mikäli testin päätät tehdä!!

rimpatti harmi jos tuhruttaa, voiskohan mennä kiinnittymisvuodosta? milloin meinasit testata? ;)
 
Täälläkään ei kuulu tätiä... Ja oviksesta tulee lauantaina kaks viikkoo... jos lauantaina testais jos ei oo alkanut siihen mennessä.
Mulla on "oireina" hirveen paljon valkkarii, välillä jotain repäisykivun tapaista, nippailua ja jomotusta alavatsalla. Sit eilen alko nivusiin repimään. Hiukan närästääkin välillä vaikka ei ikinä yleensä. Nälkä ois kokoajan ja iltasin on turvonnu masu vaikka hiilareita en syö. Testi oli ti aamuna cb digi nega, ti iltapäivällä kahentunnin pisuista negojen nega(pregchek liuska) ja eilen samaten. :/ Vois kyllä alkaa ne menkat jos ois alkaakseen.
Hirvee ärsytys päällä kokoajan. Tissit ei oo ollenkaan kipeet, nännit hiukan arat. Niinku ennen menkkoja yleensä. Voi huoh!
Tsemppiä muillekkin piinailijoille ja kailille muillekin. :)
 

Yhteistyössä