Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Paikan instassa näkyy että cancelloinut ja uhkaillut fani paikan päällä eturivissä riehumassa. Rasittava kuin mikä.
Miten niin riehumassa? Oli hän viimeksikin tai siis ei eilen kai vaan sitä aiemmalla keikalla, olen ajatellut hän ehkä pyytänyt anteeksi tjtk, tämä ei ole kuitenkaan jatkanut sitä niinkuin osa muista ja näitä ei kai sitten ole näkynyt näitä muita toistaiseksi
 
vierailija
Asiahan ei minulle kuulu, mutta ihan sama vaikka olis pyytänyt anteeksi. Sama tyyppi käyttäytyy huonosti ja aggressiivisesti muita faneja kohtaan ja on uhkaillut tuhota Kärtsän uran niin en itse ole hänestä kovin innoissani. Laitoin kohun aikaan Kärtsälle viestiä näistä cancelloijista ja sain häneltä vastauksen. Kärtsä tietää kyllä.
 
vierailija
Asiahan ei minulle kuulu, mutta ihan sama vaikka olis pyytänyt anteeksi. Sama tyyppi käyttäytyy huonosti ja aggressiivisesti muita faneja kohtaan ja on uhkaillut tuhota Kärtsän uran niin en itse ole hänestä kovin innoissani. Laitoin kohun aikaan Kärtsälle viestiä näistä cancelloijista ja sain häneltä vastauksen. Kärtsä tietää kyllä.
Olis kiva jos niitä ei jatkuvasti kuitenkaan tuotais tänne että hei taas on joku tuolla K:n keikalla ei oo meidän asiamme ja kuten sanoit K tietää kyllä nää jutut joten voidaanko lopettaa jatkuva asian tuominen näille palstoille varsinkin jos ovat siellä keikalla käyttäytyneet normaalisti?
 
vierailija
Olis kiva jos niitä ei jatkuvasti kuitenkaan tuotais tänne että hei taas on joku tuolla K:n keikalla ei oo meidän asiamme ja kuten sanoit K tietää kyllä nää jutut joten voidaanko lopettaa jatkuva asian tuominen näille palstoille varsinkin jos ovat siellä keikalla käyttäytyneet normaalisti?
Samaa mieltä. Olin ja olen erittäin tuohtunut ja pettynyt näiden canceloijien toimiin mutta asiaa on turha enää vatvoa. Lisäksi jokaisella on lupa erehtyä, joten loppuiäkseen ketään ei ole tuomittu. Jos on pyytänyt anteeksi, asia on siltä osin käsitelty. Toki huono käytös keikoilla on asia erikseen mutta tästä cancelointi-asiasta on turha jankuttaa, kun kerran K on asiasta tietoinen ja on asiaa käsitellytkin keikalla. En myöskään pidä siitä, että koko homma on kilpistynyt täällä käytännössä yhden fanin tuomitsemiseen, vaikka näitä oli useita kymmeniä yhtä typerästi käyttäytyviä.
 
vierailija
Ensi viikolla pääsenkin levittämään fiksaatiotani slovenialaiseen musiikkiin uudella AU-ficillä, vaikka tarinassa toki onkin Bojere keskiössä jo siksikin että musiikkia on haastavaa saattaa tekstimuotoon. :) Ensimmäisessä luvussa biletetään mm. paikassa, joka on alun perin toiminut Itävalta-Unkarin armeijan sotilaspäämajana (siis ihan IRL).

- Joymuffin
 
vierailija
Ensi viikolla pääsenkin levittämään fiksaatiotani slovenialaiseen musiikkiin uudella AU-ficillä, vaikka tarinassa toki onkin Bojere keskiössä jo siksikin että musiikkia on haastavaa saattaa tekstimuotoon. Ensimmäisessä luvussa biletetään mm. paikassa, joka on alun perin toiminut Itävalta-Unkarin armeijan sotilaspäämajana (siis ihan IRL).

- Joymuffin
😍
 
vierailija
OT, ehkä, mutta mielenkiintoinen artikkeli Hesarissa: "Tutkimus paljastaa, mitkä piirteet tekevät miehestä haluttavan." Feminiinisiä piirteitä omaavat miehet ovat naisten mielestä haluttavampia kuin kuin pelkästään miehisiä piirteitä omaavat. Vain HS:n tilaajille, mutta tutkimus on julkaistu Archives of Sexual Behavior -tiedelehdessä.
 
vierailija
OT, ehkä, mutta mielenkiintoinen artikkeli Hesarissa: "Tutkimus paljastaa, mitkä piirteet tekevät miehestä haluttavan." Feminiinisiä piirteitä omaavat miehet ovat naisten mielestä haluttavampia kuin kuin pelkästään miehisiä piirteitä omaavat. Vain HS:n tilaajille, mutta tutkimus on julkaistu Archives of Sexual Behavior -tiedelehdessä.
Tämähän me kyllä täällä tiedetään 😃
 
vierailija
OT, ehkä, mutta mielenkiintoinen artikkeli Hesarissa: "Tutkimus paljastaa, mitkä piirteet tekevät miehestä haluttavan." Feminiinisiä piirteitä omaavat miehet ovat naisten mielestä haluttavampia kuin kuin pelkästään miehisiä piirteitä omaavat. Vain HS:n tilaajille, mutta tutkimus on julkaistu Archives of Sexual Behavior -tiedelehdessä.
Mullakin tuli artikkelia lukiessa mieleen monet keskustelut, joita täällä ollaan aiheesta käyty 😊
 

Yhteistyössä