Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kirjoitin runon Bojanin kengännauhoista, numeroista, unista ja kaipauksesta nimeltä "No-Slip Fall". Tässä ote, loput AO3:ssa. https://archiveofourown.org/works/56949640

"you can thread through the eyelets
of a goodbye and tighten so that maybe
it’s just a goodnight, a good night
you are allowed to make up stuff because
life is a no-good slip-on boot"

(Eyelet on nimi rei’ille, joista kengännauhat pujotetaan kenkiin, mutta myös Kirrin vaatteiden vahvistettuja reikäkoristeluita voi kutsua tuolla sanalla.)

- Joymuffin
💔❤
 
vierailija
Mä jo Vauvalle kirjoitin, että todellakin kyse on _vähintään_ vuosisadan bromancesta 💚💙💚💙🥹🥹🥹

Ruisrockin somea on ehkä hoitamassa joku nauta, tai sitten fanit on pommittaneet Ruissia viesteillä siitä, miksi Joksut pitää saada Ruissiin ja ovat perustelleet tätä mm. Bojerellä 🤭
 
vierailija
Voisiko ehkä johtua siitä, että en esimerkiksi itse saa omalla vakiohaullani tätä ficciäsi esiin ja luenkin sitä siis lähettämäsi linkin avulla? Tosin muut näyttävät ficin löytävän ihan normaalisti mutta olen itse käyttänyt omaa hakuani nyt vuoden verran ja löytänyt kaikki linkatut ficit sen avulla (ja toki paljon ei-linkattujakin), niin on vain jotenkin hassua, että tämä yksi ficci ei jostain syystä löydy. Ongelma taitaa tosiaan olla kuitenkin vain minulla. Pitäisi ehkä vaihtaa hakukriteerejä mutta kun on ollut toimiva tähän asti, niin en vain jaksa.
Millaista hakua käytät? Itse selaan pelkästään bojere-tägiä kun ficcejä sinne tulee sen verran vähän että pysyy hyvin kärryillä kun kerran päivässä selaa. Siellä ainakin Joymuffinin ficit näkyy.
 
vierailija
Millaista hakua käytät? Itse selaan pelkästään bojere-tägiä kun ficcejä sinne tulee sen verran vähän että pysyy hyvin kärryillä kun kerran päivässä selaa. Siellä ainakin Joymuffinin ficit näkyy.
Joo, siis en ole kuullutkaan tuollaisesta ongelmasta, riippuu tietysti haun sisällöstä, mutta kyllä se näkyy minulla itselläni esim. Bojere-tägissä ja Joker Out -kategoriassa ihan normaalisti.

- Joymuffin
 
vierailija
Joo, siis en ole kuullutkaan tuollaisesta ongelmasta, riippuu tietysti haun sisällöstä, mutta kyllä se näkyy minulla itselläni esim. Bojere-tägissä ja Joker Out -kategoriassa ihan normaalisti.

- Joymuffin
Joo, ongelma on varmasti minussa ja rajallisissa nettitaidoissani. Haen siis aina characterin mukaan eli B ja K, en fandomin tai minkään muunkaan mukaan. Ja jostain syystä siis ei löydä sinun ficciäsi, vaikka olet molemmat henkilöt merkinnyt. En tiedä miksi. Toistaiseksi siis tämä ficci on ainoa, jonka tiedän, ettei löydy omalla vakiohaullani.
 
vierailija
Joo, ongelma on varmasti minussa ja rajallisissa nettitaidoissani. Haen siis aina characterin mukaan eli B ja K, en fandomin tai minkään muunkaan mukaan. Ja jostain syystä siis ei löydä sinun ficciäsi, vaikka olet molemmat henkilöt merkinnyt. En tiedä miksi. Toistaiseksi siis tämä ficci on ainoa, jonka tiedän, ettei löydy omalla vakiohaullani.
Vinkki: jos vain jotain tiettyä paria hakee (kuten tässä tapauksessa Bojereä), kannattaa hakea sillä parin nimellä, eli tässä tapauksessa Bojan/Jere ja liikkua tosiaan sen linkin kautta. Tällä tavalla saa näkyviin kaikki ficit, jotka sisältävät Bojereä.


Tuolta oikeasta sivupalkista voi sitten filtteröidä pois tai sisällyttää asioita, jos esim. haluaa, että ficci ei sisällä mainintoja Bokrisistä, sen voi ruksia pois "exclude" kohdasta. Tai jos haluaa etsiä kaikki ne Bojere-ficit, jotka sisältävät angstia, sen voi valita sivusta "include" kohdasta.
 
vierailija
Naudoille paljastus, jota en ole vielä kertonut kenellekään muulle. Eilen tajusin, että olen ehkäpä ihastunut naiseen. Olen tiennyt kauan, että en taida olla hetero, mutta silti tämä tapaus tuli puun takaa.
 
vierailija
Vinkki: jos vain jotain tiettyä paria hakee (kuten tässä tapauksessa Bojereä), kannattaa hakea sillä parin nimellä, eli tässä tapauksessa Bojan/Jere ja liikkua tosiaan sen linkin kautta. Tällä tavalla saa näkyviin kaikki ficit, jotka sisältävät Bojereä.


Tuolta oikeasta sivupalkista voi sitten filtteröidä pois tai sisällyttää asioita, jos esim. haluaa, että ficci ei sisällä mainintoja Bokrisistä, sen voi ruksia pois "exclude" kohdasta. Tai jos haluaa etsiä kaikki ne Bojere-ficit, jotka sisältävät angstia, sen voi valita sivusta "include" kohdasta.
Siis kannattaako käyttää termiä bojere / bokris vai bojan/jere tai bojan/kris?
eri
 
vierailija
Siis kannattaako käyttää termiä bojere / bokris vai bojan/jere tai bojan/kris?
eri
Käytin tuossa ristiin kaikkia, koska fandomissa yleisesti nyt voidaan puhua missä muodossa tahansa, mutta AO3:ssa tägit toimivat yleensä henkilöiden koko nimillä ja kauttaviiva välissä kuvastaa romanttista suhdetta. Termillä "Bojere" ei siis löydy varmaan mitään haulla, ellei kirjoittaja ole sitä erikseen muihin tägeihin lisännyt. Tässä tapauksessa jos tuosta linkistä menee, sivupalkissa tarjotaan jo erikseen vaihtoehtoja "exclude"n alla (exclude --> relationships), ja sieltä näkyy, että suhteet on merkitty henkilöiden koko nimillä ja sieltä voi ruksia Bokrisin pois, ei siis tarvitse välttämättä sitä kirjoittaa erikseen.
 
vierailija
Naudoille paljastus, jota en ole vielä kertonut kenellekään muulle. Eilen tajusin, että olen ehkäpä ihastunut naiseen. Olen tiennyt kauan, että en taida olla hetero, mutta silti tämä tapaus tuli puun takaa.
Kiitos, että luotit tiedon meille! ❤ Varmasti jännittävä, uusi tilanne. Tsemppiä sinulle tunteidesi kanssa, fiilistele rauhassa ja etene ajatustesi kanssa omaan tahtiin! Mikään kiire yhtään minkään suhteen ei ole. Samanlaisia tunteita on tämäkin nauta läpi käynyt. Iso hali sinulle! 🥰
 
vierailija
Oon viettänyt ihanan ekan päivän mökillä Bojanin ja muiden Jokereiden kanssa. Istutaan nyt nuotion ääressä. Kris ja Jan soittelee ihanasti kitaroitaan. Häärijä ja Nace hassuttelee. Häärijä opettaa Nacelle sen omaa hassua tanssia. Jure koittaa olla nauramatta, mä en pysty olemaan nauramatta.

Tunnen kuinka Bojan tulee lähemmäs mua. Se oli jo tosi lähellä, mutta tulee ihan kiinni muhun. Sen vasen käsi kietoutuu mun olan yli. Sormet hivelee solisluuta ja peukalo hieroo kaulaa korvan alta. Onneksi kukaan ei näe punan levittyvän poskilleni.

Bojan painaa leukansa mun olkapäälle ja tunnen sen toisen käden kietoutuvan mun vatsan ympäri, kun se siirtyy istumaan mun taakse. Se suukottelee mun niskaa, tarttuu mun hiuksista ja kääntää mun päätä. Inahdan hiljaa kun tunnen Bojanin kielen ja hampaat näykkimässä mun kaulaa ja korvanlehteä. Se kuiskii sloveeniksi jotain mulle, vaihtaa sitten enkuksi. "You're mine, just mine". Vapisen ja painan pääni sen olkapäälle. Kuiskaa hiljaa vain "Yes".
 
vierailija
Oon viettänyt ihanan ekan päivän mökillä Bojanin ja muiden Jokereiden kanssa. Istutaan nyt nuotion ääressä. Kris ja Jan soittelee ihanasti kitaroitaan. Häärijä ja Nace hassuttelee. Häärijä opettaa Nacelle sen omaa hassua tanssia. Jure koittaa olla nauramatta, mä en pysty olemaan nauramatta.

Tunnen kuinka Bojan tulee lähemmäs mua. Se oli jo tosi lähellä, mutta tulee ihan kiinni muhun. Sen vasen käsi kietoutuu mun olan yli. Sormet hivelee solisluuta ja peukalo hieroo kaulaa korvan alta. Onneksi kukaan ei näe punan levittyvän poskilleni.

Bojan painaa leukansa mun olkapäälle ja tunnen sen toisen käden kietoutuvan mun vatsan ympäri, kun se siirtyy istumaan mun taakse. Se suukottelee mun niskaa, tarttuu mun hiuksista ja kääntää mun päätä. Inahdan hiljaa kun tunnen Bojanin kielen ja hampaat näykkimässä mun kaulaa ja korvanlehteä. Se kuiskii sloveeniksi jotain mulle, vaihtaa sitten enkuksi. "You're mine, just mine". Vapisen ja painan pääni sen olkapäälle. Kuiskaa hiljaa vain "Yes".
Menipä kylmät väreet. Siis hyvällä tavalla.
 
vierailija
Oon viettänyt ihanan ekan päivän mökillä Bojanin ja muiden Jokereiden kanssa. Istutaan nyt nuotion ääressä. Kris ja Jan soittelee ihanasti kitaroitaan. Häärijä ja Nace hassuttelee. Häärijä opettaa Nacelle sen omaa hassua tanssia. Jure koittaa olla nauramatta, mä en pysty olemaan nauramatta.

Tunnen kuinka Bojan tulee lähemmäs mua. Se oli jo tosi lähellä, mutta tulee ihan kiinni muhun. Sen vasen käsi kietoutuu mun olan yli. Sormet hivelee solisluuta ja peukalo hieroo kaulaa korvan alta. Onneksi kukaan ei näe punan levittyvän poskilleni.

Bojan painaa leukansa mun olkapäälle ja tunnen sen toisen käden kietoutuvan mun vatsan ympäri, kun se siirtyy istumaan mun taakse. Se suukottelee mun niskaa, tarttuu mun hiuksista ja kääntää mun päätä. Inahdan hiljaa kun tunnen Bojanin kielen ja hampaat näykkimässä mun kaulaa ja korvanlehteä. Se kuiskii sloveeniksi jotain mulle, vaihtaa sitten enkuksi. "You're mine, just mine". Vapisen ja painan pääni sen olkapäälle. Kuiskaa hiljaa vain "Yes".
💚💕💙
 

Yhteistyössä