Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt on kyllä kuumaa Bojania Safurseyn Tiktokissa. 🔥🔥🔥 Musta tuo liikkuminen tuo mieleen viime kesän Belgrade beer festin, mikä oli ihan upea keikka. Bojan liikkuu kevyesti ja eleissä sekoittuu kivasti maskuliininen ja feminiininen puoli. Näyttää että loma on tehnyt hyvää, ainakin mun silmään oli mahtava meno nyt. 🤩
 
vierailija
Jos alkaisi festarin loppumetreillä kaatosade, niin menisivätköhän ihmiset telttaan sen sijaan, että yrittäisivät lähteä vain pois? Tietysti riippuu, että onko sateen ennustettu kesto puoli tuntia vai viisi tuntia, mutta silti. :)
 
vierailija
Jos alkaisi festarin loppumetreillä kaatosade, niin menisivätköhän ihmiset telttaan sen sijaan, että yrittäisivät lähteä vain pois? Tietysti riippuu, että onko sateen ennustettu kesto puoli tuntia vai viisi tuntia, mutta silti.
Jos on kunnollinen kaatosade niin tuskin kukaan haluaa sitä kävelymatkaa alkaa kävelemään varsinkin jos vaihtoehtona on katos
 
vierailija
Ananaslonkerot, oluet ja kaikki muut juomat on kylmässä, grilli kuumenemassa,makkarat ja lihat sekä broilerit valmiina. Äidin tekemät salaatit on vielä jääkaapissa. Kävelen hermostuneena mökin pihalla. Mikke meni hakemaan Bojanin ja muut, niitten pitäis pian olla jo täällä. Juoksen sisälle tarkistamaan vielä hiukset peilistä. Miksi oon näin hermona, se on Bojan, tuttu Bojan.

Kuulen auton äänen jo kaukaa, vedän syvään henkeä ja juoksen ulos vastaan. Hyvä, että auto on ehtinyt pysähtyä, kun näen tutun hahmon juoksevan autosta. Hymy leviää kasvoille, kun Bojan nappaa mut syliinsä. Miten se onkaan näin vahva.

Höpötetään toistemme päälle, nauramme ja halaamme. Sen käsivarret tuntuu niin hyvältä mun ympärillä. Kuulen yskintää, muut Jokerit seisoo hymyillen kädet avoimina odottamassa omia halauksiaan. Nauran ja pyristelen Bojan käsivarsilta, se ei millään meinaa päästää irti musta.

Mennään yhdessä muiden Jokereiden luokse, Boitsun vasen käsi on mun niskassa ja tunnen peukalon hierovan hiusrajaani hellästi. Käsi siirtyy alas vyötärölle ja halatessani Krisiä tunnen sormen tiukentuvan farkkusortsieni vyötärölenkkiin. Seuraavaksi halin Janin ja Nacen, sit viimeiseki Jure, joka vitsailee kahdesta blondista.

Bojan tiukentaa otettaan mun vyötäröllä kun ohjaan kaikki mökin sisälle. Kun muut on menny sisälle, Bojan vetää mut tiukkaan suudelmaan ja työntää kätensä mun farkkujen takataskuihin. "Now I'm your boyfriend, I'll never let you go...Jerc" se laulaa mun korvaan ja suutelee uudestaan. Tästä tulee ihana mökkiloma.
 
vierailija
Ananaslonkerot, oluet ja kaikki muut juomat on kylmässä, grilli kuumenemassa,makkarat ja lihat sekä broilerit valmiina. Äidin tekemät salaatit on vielä jääkaapissa. Kävelen hermostuneena mökin pihalla. Mikke meni hakemaan Bojanin ja muut, niitten pitäis pian olla jo täällä. Juoksen sisälle tarkistamaan vielä hiukset peilistä. Miksi oon näin hermona, se on Bojan, tuttu Bojan.

Kuulen auton äänen jo kaukaa, vedän syvään henkeä ja juoksen ulos vastaan. Hyvä, että auto on ehtinyt pysähtyä, kun näen tutun hahmon juoksevan autosta. Hymy leviää kasvoille, kun Bojan nappaa mut syliinsä. Miten se onkaan näin vahva.

Höpötetään toistemme päälle, nauramme ja halaamme. Sen käsivarret tuntuu niin hyvältä mun ympärillä. Kuulen yskintää, muut Jokerit seisoo hymyillen kädet avoimina odottamassa omia halauksiaan. Nauran ja pyristelen Bojan käsivarsilta, se ei millään meinaa päästää irti musta.

Mennään yhdessä muiden Jokereiden luokse, Boitsun vasen käsi on mun niskassa ja tunnen peukalon hierovan hiusrajaani hellästi. Käsi siirtyy alas vyötärölle ja halatessani Krisiä tunnen sormen tiukentuvan farkkusortsieni vyötärölenkkiin. Seuraavaksi halin Janin ja Nacen, sit viimeiseki Jure, joka vitsailee kahdesta blondista.

Bojan tiukentaa otettaan mun vyötäröllä kun ohjaan kaikki mökin sisälle. Kun muut on menny sisälle, Bojan vetää mut tiukkaan suudelmaan ja työntää kätensä mun farkkujen takataskuihin. "Now I'm your boyfriend, I'll never let you go...Jerc" se laulaa mun korvaan ja suutelee uudestaan. Tästä tulee ihana mökkiloma.
❤❤
 
vierailija
Ananaslonkerot, oluet ja kaikki muut juomat on kylmässä, grilli kuumenemassa,makkarat ja lihat sekä broilerit valmiina. Äidin tekemät salaatit on vielä jääkaapissa. Kävelen hermostuneena mökin pihalla. Mikke meni hakemaan Bojanin ja muut, niitten pitäis pian olla jo täällä. Juoksen sisälle tarkistamaan vielä hiukset peilistä. Miksi oon näin hermona, se on Bojan, tuttu Bojan.

Kuulen auton äänen jo kaukaa, vedän syvään henkeä ja juoksen ulos vastaan. Hyvä, että auto on ehtinyt pysähtyä, kun näen tutun hahmon juoksevan autosta. Hymy leviää kasvoille, kun Bojan nappaa mut syliinsä. Miten se onkaan näin vahva.

Höpötetään toistemme päälle, nauramme ja halaamme. Sen käsivarret tuntuu niin hyvältä mun ympärillä. Kuulen yskintää, muut Jokerit seisoo hymyillen kädet avoimina odottamassa omia halauksiaan. Nauran ja pyristelen Bojan käsivarsilta, se ei millään meinaa päästää irti musta.

Mennään yhdessä muiden Jokereiden luokse, Boitsun vasen käsi on mun niskassa ja tunnen peukalon hierovan hiusrajaani hellästi. Käsi siirtyy alas vyötärölle ja halatessani Krisiä tunnen sormen tiukentuvan farkkusortsieni vyötärölenkkiin. Seuraavaksi halin Janin ja Nacen, sit viimeiseki Jure, joka vitsailee kahdesta blondista.

Bojan tiukentaa otettaan mun vyötäröllä kun ohjaan kaikki mökin sisälle. Kun muut on menny sisälle, Bojan vetää mut tiukkaan suudelmaan ja työntää kätensä mun farkkujen takataskuihin. "Now I'm your boyfriend, I'll never let you go...Jerc" se laulaa mun korvaan ja suutelee uudestaan. Tästä tulee ihana mökkiloma.
Tää oli ihana, kuten myös se edellinen vastaava ehkä sama kirjoittaja
 
vierailija
Hauska juttu, olen lasten kanssa Ljubljanassa ja mentiin yhteen hiljaiseen ravintolaan ydinkeskustan ulkopuolella. Kris tuli sinne yksin syömään muutaman pöydän päähän ja lompsi syömisen jälkeen läheiseen taloon. Ei häiritty mitenkään ja näyttikin siltä että hän halusi olla "incognito". :) Puhelinta katseli ja välillä puhui enkuksi puhelimeen. Mutta aivan tunnistettava oli, tosi nuoren näköinen, tietysti.
 
vierailija
Hauska juttu, olen lasten kanssa Ljubljanassa ja mentiin yhteen hiljaiseen ravintolaan ydinkeskustan ulkopuolella. Kris tuli sinne yksin syömään muutaman pöydän päähän ja lompsi syömisen jälkeen läheiseen taloon. Ei häiritty mitenkään ja näyttikin siltä että hän halusi olla "incognito". Puhelinta katseli ja välillä puhui enkuksi puhelimeen. Mutta aivan tunnistettava oli, tosi nuoren näköinen, tietysti.
Puhuikohan se D:n kanssa, jos kerran englanniksi puhui?
 
vierailija
Ananaslonkerot, oluet ja kaikki muut juomat on kylmässä, grilli kuumenemassa,makkarat ja lihat sekä broilerit valmiina. Äidin tekemät salaatit on vielä jääkaapissa. Kävelen hermostuneena mökin pihalla. Mikke meni hakemaan Bojanin ja muut, niitten pitäis pian olla jo täällä. Juoksen sisälle tarkistamaan vielä hiukset peilistä. Miksi oon näin hermona, se on Bojan, tuttu Bojan.

Kuulen auton äänen jo kaukaa, vedän syvään henkeä ja juoksen ulos vastaan. Hyvä, että auto on ehtinyt pysähtyä, kun näen tutun hahmon juoksevan autosta. Hymy leviää kasvoille, kun Bojan nappaa mut syliinsä. Miten se onkaan näin vahva.

Höpötetään toistemme päälle, nauramme ja halaamme. Sen käsivarret tuntuu niin hyvältä mun ympärillä. Kuulen yskintää, muut Jokerit seisoo hymyillen kädet avoimina odottamassa omia halauksiaan. Nauran ja pyristelen Bojan käsivarsilta, se ei millään meinaa päästää irti musta.

Mennään yhdessä muiden Jokereiden luokse, Boitsun vasen käsi on mun niskassa ja tunnen peukalon hierovan hiusrajaani hellästi. Käsi siirtyy alas vyötärölle ja halatessani Krisiä tunnen sormen tiukentuvan farkkusortsieni vyötärölenkkiin. Seuraavaksi halin Janin ja Nacen, sit viimeiseki Jure, joka vitsailee kahdesta blondista.

Bojan tiukentaa otettaan mun vyötäröllä kun ohjaan kaikki mökin sisälle. Kun muut on menny sisälle, Bojan vetää mut tiukkaan suudelmaan ja työntää kätensä mun farkkujen takataskuihin. "Now I'm your boyfriend, I'll never let you go...Jerc" se laulaa mun korvaan ja suutelee uudestaan. Tästä tulee ihana mökkiloma.
💙💕💚
 
vierailija
Ihana sattuma. 😄 Tunnistikohan se teidän puhetta suomen kieleksi jos sattui kuulemaan.
Todennäköisesti ei edes kuullut mitä kieltä puhuttiin kun sillä oli luurit korvilla pääosan ajasta. 🙉 Viime vuonna kun mulla oli joksuinnostus kovimmillaan niin olisin ollut varmaan ihan että ooh mutta nyt on sen verran laimentunut että pidän ihan vaan mainiona sattumana. Hauskaa toki. 😄
 
vierailija
Hauska juttu, olen lasten kanssa Ljubljanassa ja mentiin yhteen hiljaiseen ravintolaan ydinkeskustan ulkopuolella. Kris tuli sinne yksin syömään muutaman pöydän päähän ja lompsi syömisen jälkeen läheiseen taloon. Ei häiritty mitenkään ja näyttikin siltä että hän halusi olla "incognito". Puhelinta katseli ja välillä puhui enkuksi puhelimeen. Mutta aivan tunnistettava oli, tosi nuoren näköinen, tietysti.
Täääääääh!? Ihanaaaa. Eikä!?
 
vierailija
Todennäköisesti ei edes kuullut mitä kieltä puhuttiin kun sillä oli luurit korvilla pääosan ajasta. Viime vuonna kun mulla oli joksuinnostus kovimmillaan niin olisin ollut varmaan ihan että ooh mutta nyt on sen verran laimentunut että pidän ihan vaan mainiona sattumana. Hauskaa toki.
Miksi olette sitten Sloveniassa? Sori siis en kysy ikävällä tavalla vaan en vain ymmärrä, miksi jonkun Joksu-kiinnostus on laimentunut :D
Minkä pituisella reissulla? Et yrittänyt Ptujhin päästä? Vai oliko tämän matkan ajankohta lyöty lukkoon jo aiemmin?
Vitsi mä olisin niin mennyt pyytämään yhteiskuvan ja nimmarin! 🤩
 
vierailija
Miksi olette sitten Sloveniassa? Sori siis en kysy ikävällä tavalla vaan en vain ymmärrä, miksi jonkun Joksu-kiinnostus on laimentunut
Minkä pituisella reissulla? Et yrittänyt Ptujhin päästä? Vai oliko tämän matkan ajankohta lyöty lukkoon jo aiemmin?
Vitsi mä olisin niin mennyt pyytämään yhteiskuvan ja nimmarin!
Kuulostat ihan siltä fanilta joka Latviassa tunki boitsujen juttusille kun ne yritti tehdä töitä siellä baarissa.
 

Yhteistyössä