Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aito ei tosiaan kysynyt, mitä Kris söi ja mitä oli päällä. Se olin minä. EIkä minulla ole mitään tarvetta raivota täällä viikkoja siitä, onko joku nähnyt Krisin vai ei ja niin kuin joku osuvasti laittoi tuossa aiemmin, tuskin se ketään teistä myöskään kiinnostaa. Minua kiinnosti, kun samana päivänä Joksut kuitenkin tulivat Skopjesta ja kone vieläpä myöhässä. En saanut kuitenkaan vastausta ja teen siitä omat päätelmäni. Muut saavat päätellä ihan mitä ikinä haluavat.
No niin. Ihan kuten täällä arveltiinkin, kysymystesi tarkoitus oli heittää epäilyksen varjo kokemuksestaan kertoneen ylle. Vaikket A:n tyyliin raivoaisikaan, olet kyllä muuten hienosti hänen tyylinsä omaksunut. Mitähän se Krisin syömä ruoka olisi paljastanut? Oliko ajatuksesi sen perusteella todistaa, ettei kirjoittaja voinut olla Sloveniassa lainkaan? Ja kun naurettaviin salapoliisikysymyksiisi ei tullut vastausta, kerrot aitoon Aito-tyyliin tekeväsi siitä omat päätelmäsi. Just joo, hohhoijaa. 🥱🙄
 
vierailija
No niin. Ihan kuten täällä arveltiinkin, kysymystesi tarkoitus oli heittää epäilyksen varjo kokemuksestaan kertoneen ylle. Vaikket A:n tyyliin raivoaisikaan, olet kyllä muuten hienosti hänen tyylinsä omaksunut. Mitähän se Krisin syömä ruoka olisi paljastanut? Oliko ajatuksesi sen perusteella todistaa, ettei kirjoittaja voinut olla Sloveniassa lainkaan? Ja kun naurettaviin salapoliisikysymyksiisi ei tullut vastausta, kerrot aitoon Aito-tyyliin tekeväsi siitä omat päätelmäsi. Just joo, hohhoijaa. 🥱
Ohis. Mä uskon tohon Kris juttuun, mulla ei ole mitään tarvetta lähteä epäilemään sitä. Suhtaudun kuitenkin pienellä varauksella täällä ihmisten kertomuksiin, koska vauvalla joku kertoi nähneensä Tommyn Helsingissä. Se ei voinut pitää paikkaansa, koska itse olin sillon reissussa samassa paikassa Tommyn kanssa. Mä haluan antaa julkisuuden henkilöille rauhan, joten siksi en levitellyt asiaa missään.
 
vierailija
Heips, kerroin tuosta Krisistä ravintolassa - jos Ljubljanasta löytyy toinen mies joka on 100% samannäköinen, sellainen 190-senttinen ja käyttää 70-luvun tyylisiä T-paitoja niin sitten sovitaan että se oli joku muu. Ei itsellä ole ainakaan mitään tarvetta keksiä asioita mutta kannattaahan tietty netissä epäillä kaikkea. Millään hänen syömillä ruoilla ei kyllä ole merkitystä eikä edes tullut mieleen katsoa mitä söi. :D
 
vierailija
No niin. Ihan kuten täällä arveltiinkin, kysymystesi tarkoitus oli heittää epäilyksen varjo kokemuksestaan kertoneen ylle. Vaikket A:n tyyliin raivoaisikaan, olet kyllä muuten hienosti hänen tyylinsä omaksunut. Mitähän se Krisin syömä ruoka olisi paljastanut? Oliko ajatuksesi sen perusteella todistaa, ettei kirjoittaja voinut olla Sloveniassa lainkaan? Ja kun naurettaviin salapoliisikysymyksiisi ei tullut vastausta, kerrot aitoon Aito-tyyliin tekeväsi siitä omat päätelmäsi. Just joo, hohhoijaa. 🥱
Onhan nämä teidän ketjut tosi korneja. Elämäänsä kyllästyneet mummot vetävät jotain homorooleja, joissa ei ole pätkääkään aitoutta mukana. Kun joku kehtaakin täällä epäillä asioiden aitoutta, niin heti vedetään Aito kortti esiin. Ihan tavallinen nauta olen, mutta mulla on sentään järki päässä.
 
vierailija
Onhan nämä teidän ketjut tosi korneja. Elämäänsä kyllästyneet mummot vetävät jotain homorooleja, joissa ei ole pätkääkään aitoutta mukana. Kun joku kehtaakin täällä epäillä asioiden aitoutta, niin heti vedetään Aito kortti esiin. Ihan tavallinen nauta olen, mutta mulla on sentään järki päässä.
No en nyt tiedä. Samalla tavalla säkin täällä roikut, niin ei sullakaan taida järki päätä pakottaa.
 
vierailija
Kiitos Provinssi, oli hiton hauska viikonloppu!

Hengailtiin jätkien kanssa siellä kolme päviää, ja heitin keikan perjantai-iltana niin mielettömän jengin edessä, ettei ei paremmasta väliä. Ihmisiä oli silmänkantamattomiin ja kaikki bailas ihan sikana - ei ollut mitään feikkiä, kun mä sanoin niille CCC:n aikana "v***u, mä rakastan teitä".

Mä oikeesti rakastan.

Nyt vähän lepiä, ja sitten tulee Bojan. Mä olen vähän hermona. On viestitelty, ne tulee viimeistään perjantaina, ehkä jo torstai-illan keikalle. Se olis kyllä makeeta. Jätkät ei ole nähneet mun keikkaa - no, Bojan tietty - mutta ei ne muut. Olis niin hienoa saada ne bäkkärille ja sinne katsomoon.

Bojania mä tietysti eniten odotan. Mulla on ollut sitä ikävä. Ihan oikeasti. Sen virnistystä, sen silmiä, jotka menee ihanasti sikkaralle, kun se nauraa. Sen käsivarsia, jotka puristaa halatessa niin, että henki on lähteä. Se höpöttelee pikkutuhmia mun korvaan, ja vie samalla kättään silleen ylikiihottavasti pitkin mun selkää. Mä en kestä.

Vähän tietysti jännittää. Siitä on aikaa, kun on viimeksi nähty. Vieläkö se haluaa silittää mun selkää ja tuoda suunsa kiinni ihan mun korvaan, ja onko se käsittämätön vetovoima meidän välillä säilynyt. En mä epäile tietenkään, koska mullahan nousee ihokarvat joka kerta pystyyn, kun mä muistelen kaikkea sitä, mitä on yhdessä puuhattu. Eikä muuten vain ihokarvat - ja tää melkein hävettää tunnustaa.

Mutta silti. Viestiteltiin sunnuntaina laiskoja ja vähän krapulaisia viestejä, kun me ajeltiin Seinäjoelta etelään. Tai siis en mä mitään ajellut, Jesse ajoi ja mä nuokuin takapenkillä kännykän kanssa. Jesseä huvitti, se tiesi, kenelle mä tekstailen. Vinoilikin välillä, että jätkä selviää yksistä festareista, mutta seuraavien kanssa voikin jo tehdä tiukkaa.

Mä voin kertoa, mitä mä odotan. Mä odotan tietty omaa huippukeikkaa, mutta myös kosteaa ja nihkeää telttakeikkaa, jossa voin seurata Bojania lavan vierestä tai bäkkäriltä. Silleen, että mä näen ihan kaiken, mitä se lavalla tekee. Jos ootte sen nähneet, tiedätte, että sen liikehdintä on sellaista esileikkiä, että siitä on oksat pois. Ja kun mä olen paikalla, on se ainakin aiemmin tavannut pistää vielä jonkun ekstravaihteen päälle.

Ja kun keikka on ohi, mä odotan hikistä, hengästynyttä ja kiihkeänä käyvää Bojania. Just sellaista, jonka mä muistan niin Liverpoolista kuin Helsingistä, Turusta, Tampereelta. Sellaista viatonta flirttiä, levottomia käsiä, tiukkaa halausta.

Mä olen valmis, vain Bojan puuttuu.
 
vierailija
Kiitos Provinssi, oli hiton hauska viikonloppu!

Hengailtiin jätkien kanssa siellä kolme päviää, ja heitin keikan perjantai-iltana niin mielettömän jengin edessä, ettei ei paremmasta väliä. Ihmisiä oli silmänkantamattomiin ja kaikki bailas ihan sikana - ei ollut mitään feikkiä, kun mä sanoin niille CCC:n aikana "v***u, mä rakastan teitä".

Mä oikeesti rakastan.

Nyt vähän lepiä, ja sitten tulee Bojan. Mä olen vähän hermona. On viestitelty, ne tulee viimeistään perjantaina, ehkä jo torstai-illan keikalle. Se olis kyllä makeeta. Jätkät ei ole nähneet mun keikkaa - no, Bojan tietty - mutta ei ne muut. Olis niin hienoa saada ne bäkkärille ja sinne katsomoon.

Bojania mä tietysti eniten odotan. Mulla on ollut sitä ikävä. Ihan oikeasti. Sen virnistystä, sen silmiä, jotka menee ihanasti sikkaralle, kun se nauraa. Sen käsivarsia, jotka puristaa halatessa niin, että henki on lähteä. Se höpöttelee pikkutuhmia mun korvaan, ja vie samalla kättään silleen ylikiihottavasti pitkin mun selkää. Mä en kestä.

Vähän tietysti jännittää. Siitä on aikaa, kun on viimeksi nähty. Vieläkö se haluaa silittää mun selkää ja tuoda suunsa kiinni ihan mun korvaan, ja onko se käsittämätön vetovoima meidän välillä säilynyt. En mä epäile tietenkään, koska mullahan nousee ihokarvat joka kerta pystyyn, kun mä muistelen kaikkea sitä, mitä on yhdessä puuhattu. Eikä muuten vain ihokarvat - ja tää melkein hävettää tunnustaa.

Mutta silti. Viestiteltiin sunnuntaina laiskoja ja vähän krapulaisia viestejä, kun me ajeltiin Seinäjoelta etelään. Tai siis en mä mitään ajellut, Jesse ajoi ja mä nuokuin takapenkillä kännykän kanssa. Jesseä huvitti, se tiesi, kenelle mä tekstailen. Vinoilikin välillä, että jätkä selviää yksistä festareista, mutta seuraavien kanssa voikin jo tehdä tiukkaa.

Mä voin kertoa, mitä mä odotan. Mä odotan tietty omaa huippukeikkaa, mutta myös kosteaa ja nihkeää telttakeikkaa, jossa voin seurata Bojania lavan vierestä tai bäkkäriltä. Silleen, että mä näen ihan kaiken, mitä se lavalla tekee. Jos ootte sen nähneet, tiedätte, että sen liikehdintä on sellaista esileikkiä, että siitä on oksat pois. Ja kun mä olen paikalla, on se ainakin aiemmin tavannut pistää vielä jonkun ekstravaihteen päälle.

Ja kun keikka on ohi, mä odotan hikistä, hengästynyttä ja kiihkeänä käyvää Bojania. Just sellaista, jonka mä muistan niin Liverpoolista kuin Helsingistä, Turusta, Tampereelta. Sellaista viatonta flirttiä, levottomia käsiä, tiukkaa halausta.

Mä olen valmis, vain Bojan puuttuu.
❤
 
vierailija
Onhan nämä teidän ketjut tosi korneja. Elämäänsä kyllästyneet mummot vetävät jotain homorooleja, joissa ei ole pätkääkään aitoutta mukana. Kun joku kehtaakin täällä epäillä asioiden aitoutta, niin heti vedetään Aito kortti esiin. Ihan tavallinen nauta olen, mutta mulla on sentään järki päässä.
Missähän huuruissa itse elät, jos et edes tunnista omien uteluidesi korniutta? "Järki päässä" täällä tivaat, mitä Kris söi ja mitä hänellä oli päällään. Just just. 🤣
 
vierailija
Onhan nämä teidän ketjut tosi korneja. Elämäänsä kyllästyneet mummot vetävät jotain homorooleja, joissa ei ole pätkääkään aitoutta mukana. Kun joku kehtaakin täällä epäillä asioiden aitoutta, niin heti vedetään Aito kortti esiin. Ihan tavallinen nauta olen, mutta mulla on sentään järki päässä.
Näyt viihtyvän ihmeen hyvin täällä meidän kaikkien elämäämme kyllästyneiden epäaitoja homorooleja vetävien mummojen keskellä. Turha alentaa itseäsi tavisnaudaksi, olethan Aidompi kuin Aito itse. Melkoinen saavutus! 🫡
 
vierailija
Kiitos Provinssi, oli hiton hauska viikonloppu!

Hengailtiin jätkien kanssa siellä kolme päviää, ja heitin keikan perjantai-iltana niin mielettömän jengin edessä, ettei ei paremmasta väliä. Ihmisiä oli silmänkantamattomiin ja kaikki bailas ihan sikana - ei ollut mitään feikkiä, kun mä sanoin niille CCC:n aikana "v***u, mä rakastan teitä".

Mä oikeesti rakastan.

Nyt vähän lepiä, ja sitten tulee Bojan. Mä olen vähän hermona. On viestitelty, ne tulee viimeistään perjantaina, ehkä jo torstai-illan keikalle. Se olis kyllä makeeta. Jätkät ei ole nähneet mun keikkaa - no, Bojan tietty - mutta ei ne muut. Olis niin hienoa saada ne bäkkärille ja sinne katsomoon.

Bojania mä tietysti eniten odotan. Mulla on ollut sitä ikävä. Ihan oikeasti. Sen virnistystä, sen silmiä, jotka menee ihanasti sikkaralle, kun se nauraa. Sen käsivarsia, jotka puristaa halatessa niin, että henki on lähteä. Se höpöttelee pikkutuhmia mun korvaan, ja vie samalla kättään silleen ylikiihottavasti pitkin mun selkää. Mä en kestä.

Vähän tietysti jännittää. Siitä on aikaa, kun on viimeksi nähty. Vieläkö se haluaa silittää mun selkää ja tuoda suunsa kiinni ihan mun korvaan, ja onko se käsittämätön vetovoima meidän välillä säilynyt. En mä epäile tietenkään, koska mullahan nousee ihokarvat joka kerta pystyyn, kun mä muistelen kaikkea sitä, mitä on yhdessä puuhattu. Eikä muuten vain ihokarvat - ja tää melkein hävettää tunnustaa.

Mutta silti. Viestiteltiin sunnuntaina laiskoja ja vähän krapulaisia viestejä, kun me ajeltiin Seinäjoelta etelään. Tai siis en mä mitään ajellut, Jesse ajoi ja mä nuokuin takapenkillä kännykän kanssa. Jesseä huvitti, se tiesi, kenelle mä tekstailen. Vinoilikin välillä, että jätkä selviää yksistä festareista, mutta seuraavien kanssa voikin jo tehdä tiukkaa.

Mä voin kertoa, mitä mä odotan. Mä odotan tietty omaa huippukeikkaa, mutta myös kosteaa ja nihkeää telttakeikkaa, jossa voin seurata Bojania lavan vierestä tai bäkkäriltä. Silleen, että mä näen ihan kaiken, mitä se lavalla tekee. Jos ootte sen nähneet, tiedätte, että sen liikehdintä on sellaista esileikkiä, että siitä on oksat pois. Ja kun mä olen paikalla, on se ainakin aiemmin tavannut pistää vielä jonkun ekstravaihteen päälle.

Ja kun keikka on ohi, mä odotan hikistä, hengästynyttä ja kiihkeänä käyvää Bojania. Just sellaista, jonka mä muistan niin Liverpoolista kuin Helsingistä, Turusta, Tampereelta. Sellaista viatonta flirttiä, levottomia käsiä, tiukkaa halausta.

Mä olen valmis, vain Bojan puuttuu.
❤💚
 
vierailija
Näyt viihtyvän ihmeen hyvin täällä meidän kaikkien elämäämme kyllästyneiden epäaitoja homorooleja vetävien mummojen keskellä. Turha alentaa itseäsi tavisnaudaksi, olethan Aidompi kuin Aito itse. Melkoinen saavutus! 🫡
Näihin on pakko sanoa että aika monta aitoa on tässä matkan varrella ollut ja jotkut on yhdistelleet ne yhden ainoan A kirjoittamiksi kommenteiksi. Ei siis ihmekkään jos joku vaikuttaa aidommalta A kuin se nimimerkillinen A itse.
t. eri ja myös A joskus sanottu
 
vierailija
Tietääkö kukaan minkä verran porukkaa sinne Ruisrockin telttaan mahtuu? Tällä hetkellä luvataan Turkuun sateista viikonloppua joka vähän vie omia festarifiiliksiä. Ehkä menen katsomaan vain Jokerit. Toki tulee vähän kalliiksi.
 
vierailija
Näyt viihtyvän ihmeen hyvin täällä meidän kaikkien elämäämme kyllästyneiden epäaitoja homorooleja vetävien mummojen keskellä. Turha alentaa itseäsi tavisnaudaksi, olethan Aidompi kuin Aito itse. Melkoinen saavutus! 🫡
Ohis. Kyllähän sunkin kommentista ja vastaus tavasta näkee, että täällä on jäljellä enää vain kuivat tosikot. Ankeaa menoa. Ei tarvitse sanoa, että mene kompostiin, koska en siellä käy. Poistun takaisin tumppuun, jossa on parempi meno.
 
vierailija
Missähän huuruissa itse elät, jos et edes tunnista omien uteluidesi korniutta? "Järki päässä" täällä tivaat, mitä Kris söi ja mitä hänellä oli päällään. Just just.
Se kyselijä olin kylläkin minä ja aika harhaista olettaa, että kaikki tulee täällä jonkun aidon kynästä. Homoroolien vetämisestä en nimittäin ole sanonut mitään, se on ollut joku muu.
 

Yhteistyössä