K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joistain vanhoista videoista päätellen on ollut. Aina puhutaan siitä miten B pöyhii K:n hiuksia, mutta sitä samaa hän tekee muillekin.
B:llä on musta ihana tapa osoittaa läheisyyttä luonnollisesti, vaikka sitten tukkaa pöyhimällä. Oli J selvästi B:lle erityinen, sen näki ihan kaikesta, lähtien siitä onnellisesta hymystä mitä ei pystynyt hillitsemään vaikka välillä yritti. En shippaa heitä jos joku niin luulee, molemmilla nyt omat kuviot ja ystäviä ovat.
 
vierailija
B:llä on musta ihana tapa osoittaa läheisyyttä luonnollisesti, vaikka sitten tukkaa pöyhimällä. Oli J selvästi B:lle erityinen, sen näki ihan kaikesta, lähtien siitä onnellisesta hymystä mitä ei pystynyt hillitsemään vaikka välillä yritti. En shippaa heitä jos joku niin luulee, molemmilla nyt omat kuviot ja ystäviä ovat.
jos katsoo videoita b:tä muiden kanssa niin ei eroa mitenkään siitä miten oli k:n kanssa.
 
vierailija
Mä tunnustaudun kyllä niin pinnalliseksi, että haluaisin tietää, kuka on kyseessä, jos hänellä joku uusi parisuhde on. Veikkaan Sadieta, vaikka en aivan hänen kaltaistaan olisi B lle osannut kuvitella.
Kyllä muakin kiinnostaa. Toivottavasti tilanne on sellainen että kokevat voivansa tuoda sen esille halutessaan, jos jonkun kanssa on. Vois ainakin kuvitella, että olisi aika raskasta, jos pitäis aina piilotella seurusteluaan.
 
vierailija
Kyllä muakin kiinnostaa. Toivottavasti tilanne on sellainen että kokevat voivansa tuoda sen esille halutessaan, jos jonkun kanssa on. Vois ainakin kuvitella, että olisi aika raskasta, jos pitäis aina piilotella seurusteluaan.
Eiköhän meissä kaikissa asu sellainen pikkuinen Ulla Taalasmaa, että kiinnostaisi tietää. Ymmärrän toki realiteetit, ettei niin koskaan välttämättä tapahdu näiden parissa tai sitten se voi olla vaikka joku ihan muu random.

Kun nyt avaudutaan, häpeän tunnustaa, että jossain hiton syvällä olisi toive, että B tai K muistelisi jotenkin viime vuotta tähän aikaan..edes hiukan. Okei, niin ei tapahdu, mutta..
 
vierailija
No eivät todellakaan tule, nyt petyt kyllä
Joo jos, huom. JOS joku parisuhde on ja se halutaan pitää salassa, ni ois aika hankala piilotella jotain kuuluisaa näyttelijää Ruississa :D Bäkkärilläkin hemmetisti porukkaa ni kyl se jonku kuviin tai videoihin päätyis. Joten en usko et siellä on B:llä ketään muuta mukana ku muut Joksut ja crew.
 
vierailija
Joo jos, huom. JOS joku parisuhde on ja se halutaan pitää salassa, ni ois aika hankala piilotella jotain kuuluisaa näyttelijää Ruississa Bäkkärilläkin hemmetisti porukkaa ni kyl se jonku kuviin tai videoihin päätyis. Joten en usko et siellä on B:llä ketään muuta mukana ku muut Joksut ja crew.
mut nehän on vaan kavereita tai niin voi sanoa hamaan tappiin asti
 
vierailija
Musta se eroaa, mutta kaikkihan me nähdään nää asiat omalla tavallamme, kun ei kuitenkaan heidän pään sisälle päästä.
Mä olen tämän vuoden jälkeen tullut siihen tulokseen, että me haluttiin nähdä jotakin suurempaa K:n ja B:n väleissä. Oikeasti siinä oli kokoajan paikalla muita ihmisiä ja he ammensivat sitä huumoria sekä hyvää oloa myös niistä lähellä olevista ihmisistä. Se porukalla pidetty hauskuus näkyy näissä videoissa vaikka se henkilöityy pääasiassa vain K&B:hen. Uskon että heistä tuli todella läheiset ja vilpittömästi tykkäsivät toisistaan, mutta muu on heidän touhuihinsa ihastuneiden ihmisten kuvitelmaa.
 
vierailija
Mä olen tämän vuoden jälkeen tullut siihen tulokseen, että me haluttiin nähdä jotakin suurempaa K:n ja B:n väleissä. Oikeasti siinä oli kokoajan paikalla muita ihmisiä ja he ammensivat sitä huumoria sekä hyvää oloa myös niistä lähellä olevista ihmisistä. Se porukalla pidetty hauskuus näkyy näissä videoissa vaikka se henkilöityy pääasiassa vain K&B:hen. Uskon että heistä tuli todella läheiset ja vilpittömästi tykkäsivät toisistaan, mutta muu on heidän touhuihinsa ihastuneiden ihmisten kuvitelmaa.
💯
 
vierailija
Millä ajattelit kulkea festarialueelle? Harmi jos joudut myymään lippusi sen takia. Oletko pohtinut kaikki vaihtoehdot läpi?
Ei kai festarialueelle pääse kuin kävellen sen loppumatkan. Se venekuljetus tietenkin olisi. Koko festarireissun kokonaisuus kaksine hotelliöineen ja yksin reissussa mietityttää. Odottelen vielä tarkat esiintymisajat ja päätän sitten mitä teen. Joka toinen päivä oon menossa, joka toinen päivä päätän, että en mene🙂en siis ole ihan nuori.
 
vierailija
Paige vaikuttaisi olevan Filipin kanssa ja ilmeisesti naimisissa kun sukunimi on sama. Tuskin nyt semmoinen tuuri on käynyt että kaksi cvjeticaninia on Usassa toisensa löytäneet.
Tässä ainakin on hääpäiväkuva heistä
 
vierailija
Ei kai festarialueelle pääse kuin kävellen sen loppumatkan. Se venekuljetus tietenkin olisi. Koko festarireissun kokonaisuus kaksine hotelliöineen ja yksin reissussa mietityttää. Odottelen vielä tarkat esiintymisajat ja päätän sitten mitä teen. Joka toinen päivä oon menossa, joka toinen päivä päätän, että en meneen siis ole ihan nuori.
No sen venekuljetuksen saa vain Vip lipun ostanut, sitä ei voi ostaa erikseen
 

Yhteistyössä