K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei pidä paikkaansa, kyllä K:ta puolustetaan enemmän, jos on puhe vauvan ketjusta. Siellä sen tilanteen näkee helpommin kun näkee myös ne peukutusten määrät. Usein jos ketjua lukee jäljessä, näkee että K:n haukkujia on ollut yksi ja puolustajia paljon, eikä tule itselle tarvetta enää edes sanoa mitään puolustukseksi kun kaikki on jo onneksi sanottu. Mutta Joksuilla on vähemmän puolustajia ja useampi liittyy siihen dissaukseen mukaan. Puolustan kyllä molempia silloin kun tarve on. Joskus on hyvä ohitella mutta jos homma äityy ikäväksi, niin jos ei kukaan sano mitään, siitä tulee sellaiset vibat että muut hyväksyy sen.
Ei pidä paikkaansa. K:n fanit on ehkä maltillisempia ja tämä yksi B fani öykkäröi sitten sadan ihmisen edestä.
 
vierailija
Ei tule ilmenemään ja sittenkö te pyydätte minulta anteeksi?
Meidän ero on siinä, että itse en ole ehdottomasti mitään mieltä. Voi olla ja voi olla että ei ole. Sinä taas olet ehdottomasti jotain mieltä, ”ei tule ilmenemään”, joten turha tulla kääntämään kysymystä muualle. Tulkitsen vastauksesi niin, että et kykene myöntämään olleesi väärässä jos ilmenee että olet.
 
vierailija
Musta on ihana että B on löytänyt ystäviä tuolta ja vieläpä hyviä ystäviä, ainakin niin voisi tuosta sinne reissaamisesta päätellä (jos on nyt siellä). Ja jos on löytynyt suhde, niin hieno juttu sekin olis.
Mä en osaa nähdä siinä mitään erityisesti ihanaa, että B on löytänyt juuri tuolta ystäviä. Mulla on se käsitys, että hän saa jatkuvasti uusia ystäviä kaikkialla. Ei mulla mitään näitä ystävyyksiä vastaan ole, mutta onko tässä jotain spesiaalia. No ehkä se, että B on matkannut toistamiseen noinkin kauas. Olen taipuvainen uskomaan, että syynä on Sadie. Olisi kiinnostavaa tietää, onko B lla ollut tällaista innostumista uusista ihmisistä jo ennen Kärtsääkin.
 
vierailija
Mä en osaa nähdä siinä mitään erityisesti ihanaa, että B on löytänyt juuri tuolta ystäviä. Mulla on se käsitys, että hän saa jatkuvasti uusia ystäviä kaikkialla. Ei mulla mitään näitä ystävyyksiä vastaan ole, mutta onko tässä jotain spesiaalia. No ehkä se, että B on matkannut toistamiseen noinkin kauas. Olen taipuvainen uskomaan, että syynä on Sadie. Olisi kiinnostavaa tietää, onko B lla ollut tällaista innostumista uusista ihmisistä jo ennen Kärtsääkin.
Ei ole todisteita mistään toisesta matkasta
 
vierailija
Hyvin epätodennäköistä, en mitenkään usko, että haluaisi tuollaiseen maahan turvallisuus jne. asiat mitkä siellä on pielessä ja sitten ei bändi ainakaan olisi enää pystyssä
Mitä ihmettä. Myös bändin jälkeen on elämää. Sä näet kyllä uhkia ihan joka paikassa. Jokaisessa maassa on turvallisuusuhkia, toisissa toki enemmän kuin toisissa, mutta suurin osa meistä haluaa elää ja kokea asioita, eikä käpertyä sisäänpäin ja elää jatkuvassa pelossa. Jotenkin heijastat noita sun omia pelkoja ja uhkakuvia Bojaniin.
 
vierailija
Mä en osaa nähdä siinä mitään erityisesti ihanaa, että B on löytänyt juuri tuolta ystäviä. Mulla on se käsitys, että hän saa jatkuvasti uusia ystäviä kaikkialla. Ei mulla mitään näitä ystävyyksiä vastaan ole, mutta onko tässä jotain spesiaalia. No ehkä se, että B on matkannut toistamiseen noinkin kauas. Olen taipuvainen uskomaan, että syynä on Sadie. Olisi kiinnostavaa tietää, onko B lla ollut tällaista innostumista uusista ihmisistä jo ennen Kärtsääkin.
Voi olla S, mutta voi ihan hyvin olla joku muukin siitä kaveriporukasta, eikä välttämättä nainen. Jos joku siis on. Jännä nähdä saadaanko tietää enemmän jossakin vaiheessa kesää.
 
vierailija
Mä en osaa nähdä siinä mitään erityisesti ihanaa, että B on löytänyt juuri tuolta ystäviä. Mulla on se käsitys, että hän saa jatkuvasti uusia ystäviä kaikkialla. Ei mulla mitään näitä ystävyyksiä vastaan ole, mutta onko tässä jotain spesiaalia. No ehkä se, että B on matkannut toistamiseen noinkin kauas. Olen taipuvainen uskomaan, että syynä on Sadie. Olisi kiinnostavaa tietää, onko B lla ollut tällaista innostumista uusista ihmisistä jo ennen Kärtsääkin.
Joistain vanhoista videoista päätellen on ollut. Aina puhutaan siitä miten B pöyhii K:n hiuksia, mutta sitä samaa hän tekee muillekin.
 
vierailija
Yksi kyllä, mutta selvästi vaan yksi.
Mitä ihmettä. Myös bändin jälkeen on elämää. Sä näet kyllä uhkia ihan joka paikassa. Jokaisessa maassa on turvallisuusuhkia, toisissa toki enemmän kuin toisissa, mutta suurin osa meistä haluaa elää ja kokea asioita, eikä käpertyä sisäänpäin ja elää jatkuvassa pelossa. Jotenkin heijastat noita sun omia pelkoja ja uhkakuvia Bojaniin.
Voi olla S, mutta voi ihan hyvin olla joku muukin siitä kaveriporukasta, eikä välttämättä nainen. Jos joku siis on. Jännä nähdä saadaanko tietää enemmän jossakin vaiheessa kesää.
Mä tunnustaudun kyllä niin pinnalliseksi, että haluaisin tietää, kuka on kyseessä, jos hänellä joku uusi parisuhde on. Veikkaan Sadieta, vaikka en aivan hänen kaltaistaan olisi B lle osannut kuvitella.
 

Yhteistyössä