K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B on lomalla. Ymmärrettävää, että faneilla on ikävä, mullakin on, mutta on artisteillakin oikeus olla välillä poissa somesta. Se voi tietysti kostautua ja fanit voivat kyllästyä odottamaan, mutta eikö ole aika kauhea ajatus, ettei esilläolosta saisi koskaan pitää taukoa?
Jokerit on tehneet pitkään hommia ilman taukoja ja levytysrupeama kuulosti olleen ihan erityisen kiireinen. Mäkin kaipailen boitsua mutta täysin on lomansa ansainnut, ihan samoin kuin K keväällä. Artistitkin tarvitsee omaa yksityistä tilaa välillä, ilman että joka hetki pitäisi kaikkien tietää missä on. Kun saa sitä tilaa, niin jaksaa tehdä sitä hommaa hyvällä ja energisellä fiiliksellä. Mä uskon että myös K:lle se tauko teki keväällä tosi hyvää, vaikka täällä kovasti silloinkin päivityksiä kaivattiin.
 
vierailija
olitko sinä yksi niistä jotka väittivät kiven kovaa että b ei ole usassa ja sen jälkeen ettei varmasti ole s:n kans, sitten tuli kuva usasta ja sitten se kuva s:n kanssa?
Ei silloin kukaan etukäteen tiennyt, että hän usassa ennenkuin itse laittoi stooreja tai se kuva tuli, taidat nyt sekoilla jotain? En sitä usko, että hän S takia siellä oli
 
vierailija
No ei kyllä mitenkään viittaa, harhaisemmaksi vaan menee osalla
Harhaisempaa se on kuvitella, että B vasta kahden kuukauden jälkeen alkais seuraamaan Sn ystävää ja sen miestä plus yhtä Rosen bändikaveria kun jo aikaisemmin seuras kahta muuta... Ja sitten vielä sekin, että Rose alkoi seuraamaan Bn serkkua. Ei oo mitään todisteita, että B ois ees tavannut noita henkilöitä sillon kaks kuukautta sitten vaikka kovasti niin uskotkin
 
vierailija
Totutelkaa vain tähän some hiljaisuuteen. Bn kumppani ei someta ja haluaa salata suhteen, joten ei Bkään enää somessa roiku. Makkaratehtaan jälkeen katoaa taas kunnes seuraava keikka. Varmasti haluaa suojella nyt vielä tarkemmin yksityisyyttään.
 
vierailija
Itse en tykkää siitä tyylistä, että täällä haukutaan artistia, kritiikki on sitten asia erikseen. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että Bojania kohdellaan täällä enrmmän silkkihansikkain kuin Kärtsää. Muistan kun täällä oli monen sivun jankkaus käynnissä sen takia, kun joku kirjoittaja ei nähnyt Bojanissa karismaa. Vaadittiin aitoja todisteta siitä, että miksi näin on. Jos taas ilmoittaa, että ei näe K:ssa karismaa tai kuumuutta, niin kukaan ei jää jankkaamaan asiasta. Ehkä sitten joku Bojanin fani on tosi herkkä ja loukkaantuu helposti Bojanin puolesta.
Mä fanitan molempia mutta kyllä se on niin päin, että jos K:sta sanotaan jotain ikävää esim. vauvalla, niin kaikki alapeukuttaa sitä viestiä ja puolustaa Kärtsää. B:tä ja Joksuja ei yhtä paljon puolusteta, vaan osa liittyy siihen haukkumiseen mukaan. Joksufanit tykkää selvästi ehkä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta K:sta mutta K:lla on sellaisia faneja, jotka ei oo kiinnostuneita Joksuista, eikä edes seuraa heitä, mutta arvosteluun lähdetään heti mukaan omien ennakkoluulojen pohjalta. Tää on tullut selvästi monissa kommenteissa esille ajan myötä, ensin on arvosteltu ja sen jälkeen on selvinnyt ettei oo edes oikesti seurattu tai jaksettu kuunnella niiden musaa.
 
vierailija
Mä fanitan molempia mutta kyllä se on niin päin, että jos K:sta sanotaan jotain ikävää esim. vauvalla, niin kaikki alapeukuttaa sitä viestiä ja puolustaa Kärtsää. B:tä ja Joksuja ei yhtä paljon puolusteta, vaan osa liittyy siihen haukkumiseen mukaan. Joksufanit tykkää selvästi ehkä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta K:sta mutta K:lla on sellaisia faneja, jotka ei oo kiinnostuneita Joksuista, eikä edes seuraa heitä, mutta arvosteluun lähdetään heti mukaan omien ennakkoluulojen pohjalta. Tää on tullut selvästi monissa kommenteissa esille ajan myötä, ensin on arvosteltu ja sen jälkeen on selvinnyt ettei oo edes oikesti seurattu tai jaksettu kuunnella niiden musaa.
👍
 
vierailija
Mä fanitan molempia mutta kyllä se on niin päin, että jos K:sta sanotaan jotain ikävää esim. vauvalla, niin kaikki alapeukuttaa sitä viestiä ja puolustaa Kärtsää. B:tä ja Joksuja ei yhtä paljon puolusteta, vaan osa liittyy siihen haukkumiseen mukaan. Joksufanit tykkää selvästi ehkä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta K:sta mutta K:lla on sellaisia faneja, jotka ei oo kiinnostuneita Joksuista, eikä edes seuraa heitä, mutta arvosteluun lähdetään heti mukaan omien ennakkoluulojen pohjalta. Tää on tullut selvästi monissa kommenteissa esille ajan myötä, ensin on arvosteltu ja sen jälkeen on selvinnyt ettei oo edes oikesti seurattu tai jaksettu kuunnella niiden musaa.
Höpö höpö. K:ta haukutaan ja solvataan paljon enrmmän kuin Joksuja. B:stä ei voi sanoa mitään, kun heti joku kilahtaa.
 
vierailija
Mä fanitan molempia mutta kyllä se on niin päin, että jos K:sta sanotaan jotain ikävää esim. vauvalla, niin kaikki alapeukuttaa sitä viestiä ja puolustaa Kärtsää. B:tä ja Joksuja ei yhtä paljon puolusteta, vaan osa liittyy siihen haukkumiseen mukaan. Joksufanit tykkää selvästi ehkä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta K:sta mutta K:lla on sellaisia faneja, jotka ei oo kiinnostuneita Joksuista, eikä edes seuraa heitä, mutta arvosteluun lähdetään heti mukaan omien ennakkoluulojen pohjalta. Tää on tullut selvästi monissa kommenteissa esille ajan myötä, ensin on arvosteltu ja sen jälkeen on selvinnyt ettei oo edes oikesti seurattu tai jaksettu kuunnella niiden musaa.
Häh? Myös Joksuja puolustetaan todella paljon. B:tä myös selvästi pidetään jonain pikku prinssinä, koska häntä loukkaavat viestit poistuu samantien, mutta K:ta solvaavat jää pitkäksi aikaa ketjuun/eivät poistu ollenkaan. Ehkä sitten sun kertoma tilanne johtuu juuri siitä, että ne B:tä koskevat ilkeät viestit ilmiannetaan herkemmin.
 
vierailija
Häh? Myös Joksuja puolustetaan todella paljon. B:tä myös selvästi pidetään jonain pikku prinssinä, koska häntä loukkaavat viestit poistuu samantien, mutta K:ta solvaavat jää pitkäksi aikaa ketjuun/eivät poistu ollenkaan. Ehkä sitten sun kertoma tilanne johtuu juuri siitä, että ne B:tä koskevat ilkeät viestit ilmiannetaan herkemmin.
👍 Just näin on varmaakin tilanne.
 
vierailija
Tässä se nähtiin. Kun B:stä kyse, niin heti joku vetää herneet nenään turhasta.
En vetänyt herneitä nenään, saa täällä mielipiteensä sanoa. Näkeehän tuosta kommentista että B ei oikeasti ole ykkönen. Kenen mielestä tosikkomaisuus on hyvä ominaisuus? 😂 Ja vielä kun B on ihan päinvastainen, humoristi ja vitsailijahan se pitkälti on, totinen puoli kyllä on myös. Jos kirjoittaja tarkoitti sitä, niin sitten olen samaa mieltä että se on kuuma. Pelkkä vitsailu kävis vähän tylsäksi, kontrastit lisää kiinnostavuutta.
 
vierailija
Onko ennustaja taas linjoilla.
Totutelkaa vain tähän some hiljaisuuteen. Bn kumppani ei someta ja haluaa salata suhteen, joten ei Bkään enää somessa roiku. Makkaratehtaan jälkeen katoaa taas kunnes seuraava keikka. Varmasti haluaa suojella nyt vielä tarkemmin yksityisyyttään.
Rose, Sadie tai Damon ei ole kukaan B:n kumppaneita, eikä hän myöskään ole Usassa
 

Yhteistyössä