K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tääkin on perin jännittävää, ettehän tä tietäisi sen roastaamisista tai somesisällöistä yhtään mitään, ellette varta vasten mene katsomaan. Tai vastaavasti roiku keskustelupalstalla, jossa keskustellaan merkittävästi hänestä ja saa tietoa sitä kautta. Olis muutenkin suotavaa keskittää se oma keskustelunsa paikkaan joka käsittelee aihetta josta itse olette kiinnostuneita, eikä toistuvasti alentaa muiden kiinnostuksen kohdetta.

Täällä te ette juuri yhdessäkään viestissä osaa keskustella omasta kiinnostuksestanne alentamatta samalla toista.
Mitä tuo loppu tarkoittaa ja ketä toista? Ketä tahansako? Luin pari edellistä sivua ja pääosin oli ulkonäkökeskustelua ja mihin kukin kiinnittää huomiota ja mistä tykkää. Yleisestikin täällä mielestäni kritisoidaan asioita ja harvemmin on suoraa vertailua kenenkään toiseen. Sitäkin toki on. Olen vakkari ja luen melkein kaikki viestit. Kuitenkin keskittyen niihin mihin itselläni on sanottavaa, mitkä koen kiinnostaviksi ja loput jätän muille keskusteltaviksi.

Tämähän oli myös pettyneiden ketju ja on siten aivan oikea paikka keskustella myös siitä jos kokee että artisti on nyt sitten aiheuttanut pettymyksen. Toivottavaa toki että siitä pääsisi sitten jatkamaan keskustelua kiinnostavien ja iloa tuottavien asioiden pariin jos kyseinen asia ei niitä enää ole.
 
vierailija
Onko niin kauhean vaikea ajatella, että joidenkin mielestä Kärtsän jutut on just hyviä. Jos omaan makuun ne on liikaa, kannattaisko oikeasti sitten vaan pysyä poissa keikoilta ja kuunnella musiikkia muuten, jos siitä sitten tykkää. K ei tule tyyliään muuttamaan ja varmaan joskus ihan tahallaan vetää överiksi, jos on taas tullut marmatusta somessa.
Tässä esimerkiksi joku mies (eikä varmasti mikään perusfani), just kehuu välispiikkejä ja kehottaa menemään keikoille.
 
vierailija
Viime kesänä RobbieWilliams
Ai ootko Porista? Ja ihanko totta kuvittelet, ettei Kärtsää sinne enää kutsuta. Aika kaukaa haettua pliis. Siis varsinkin se aikuisten keikka oli ihan legendaarinen ja porukkaa valtavasti. Enkä kyllä oo kuullut siitä Minsprere keikastakaan mitään valitusta. Jos taas olet Tampereelta, niin kyllähän Kärtsällä on keikka Tampereella. Usko pois, kyllä se K sinne vielä joskus tulee, kun vaan aikatauluihin ja muihin kuvioihin sopii.
 
vierailija
Miksi ei artistia voi mennä katsomaan, vaikka hän osittain ärsyttää? Mä ainakin menen, vaikka esimerkiksi olen sitä mieltä, että K n stoorit on noloja. Pitääkö hehkuttaa kaikkia esiintyjän puolia, jotta häntä saa mennä katsomaan.
Tätä minäkin ihmettelen. Samoin sitä että kehoitetaan pysymään poissa esim. keikoilta jos jutut tai kaikki biisit ei miellytä? Miksi? Jos sinne keikalla itsensä kampeaa niin mitä se siellä muita haittaa vaikka netissä kritisoisikin. Eihän se kritisointi siellä keikalla (yleensä) tapahdu eikä kyseinen henkilö mitenkään häiritse tai edes eroa muista. Enkä usko että K häiritsee kun lippu maksaa jokatapauksessa samanverran kaikille.
 
vierailija
Ai ootko Porista? Ja ihanko totta kuvittelet, ettei Kärtsää sinne enää kutsuta. Aika kaukaa haettua pliis. Siis varsinkin se aikuisten keikka oli ihan legendaarinen ja porukkaa valtavasti. Enkä kyllä oo kuullut siitä Minsprere keikastakaan mitään valitusta. Jos taas olet Tampereelta, niin kyllähän Kärtsällä on keikka Tampereella. Usko pois, kyllä se K sinne vielä joskus tulee, kun vaan aikatauluihin ja muihin kuvioihin sopii.
Samoilla perusteilla voisi sanoa että Kta ei näköjään enää Kuopiokaan halua. Viime vuonna taisi olla kolmekin keikkaa. Toki Tahkolle on tyrkätty juhannukseksi.
 
vierailija
Okei, täälläkö sai ilmaista pettymyksensä?

Olen pettynyt että Bojan tuntuu lähes täysin hylänneen faninsa. Ylimielinen asenne fanikuntaa kohtaan paistaa läpi. Sen pitäisi bändin keulamiehenä jaksaa olla paremmin läsnä.
 
vierailija
Okei, täälläkö sai ilmaista pettymyksensä?

Olen pettynyt että Bojan tuntuu lähes täysin hylänneen faninsa. Ylimielinen asenne fanikuntaa kohtaan paistaa läpi. Sen pitäisi bändin keulamiehenä jaksaa olla paremmin läsnä.
No olihan Kllakin pitkä sometauko joskus Emma-gaalan ja Joksujen Eurotourin välissä. En nyt muista tarkkoja aikoja, mutta pitkä oli. Boitsulla ja Joksuilla on ollut niin intensiivinen kevät, että antaa niiden nyt hetki hengähtää ja vetää happea. Ja kyllä, mullakin on ikävä. Pitää vaan yrittää pärjätä!
 
vierailija
Okei, täälläkö sai ilmaista pettymyksensä?

Olen pettynyt että Bojan tuntuu lähes täysin hylänneen faninsa. Ylimielinen asenne fanikuntaa kohtaan paistaa läpi. Sen pitäisi bändin keulamiehenä jaksaa olla paremmin läsnä.
Mitenhän B ei nyt ole ollut läsnä? Jos ei halua laittaa someen mitään materiaalia niin ei se tarkoita että ois jotenkin ylimielinen :eek: Eri asia sitten jos keikoilla/haastattelussa/muissa työtehtävissä ois sellanen asenne, että ei kiinnosta vittuakaan ja tälläistä ei ainakaan tietääkseni oo näkynyt?
 
vierailija
Eilisellä keikalla K kyllä kommentoi jotenkin teflareita tai niiden musiikkia. En muista tarkalleen mutta ensin oli jotain roastia ja sitten jotain että kyllä mä tykkään niistä.
 
vierailija
B on lomalla. Ymmärrettävää, että faneilla on ikävä, mullakin on, mutta on artisteillakin oikeus olla välillä poissa somesta. Se voi tietysti kostautua ja fanit voivat kyllästyä odottamaan, mutta eikö ole aika kauhea ajatus, ettei esilläolosta saisi koskaan pitää taukoa?
 
vierailija
B on lomalla. Ymmärrettävää, että faneilla on ikävä, mullakin on, mutta on artisteillakin oikeus olla välillä poissa somesta. Se voi tietysti kostautua ja fanit voivat kyllästyä odottamaan, mutta eikö ole aika kauhea ajatus, ettei esilläolosta saisi koskaan pitää taukoa?
Tuntuu pitkältä kun sattui studiotauko olemaan just tätä ennen.
 
vierailija
No olihan Kllakin pitkä sometauko joskus Emma-gaalan ja Joksujen Eurotourin välissä. En nyt muista tarkkoja aikoja, mutta pitkä oli. Boitsulla ja Joksuilla on ollut niin intensiivinen kevät, että antaa niiden nyt hetki hengähtää ja vetää happea. Ja kyllä, mullakin on ikävä. Pitää vaan yrittää pärjätä!
Miksi se K pitää tähän vetää? K oli noin viikon postaamatta ja kun K ei postaa, niin Härtsä postaa hänestä ja Ksta juttuja. Lomallaan K postasi Thaikuista, Rukalta, Leviltä yms. jos näitä näiden lomia nyt halusit vertailla. Ja ei, mua ei kiinnosta tippaakaan vaikka B ei postaisi moneen kuukauteen.
 
vierailija
Hyvin vähän, kyllä prinssi on selkeästi jollain jalustalla
No ehkä sun sitten pitää perustaa uusi erillinen Bojanin haukkumisketju ja houkutella sinne samanmielisiä kirjoittajia, joiden mielstä tässä ketjussa häntä ei tarpeeksi haukuta. Muista kirjata heti alkuun sääntöihin, että mitään puolustavia viestejä ei sitten saa kirjoittaa.
 
vierailija
Niinpä, nyt on jotenkin outo tilanne. Aivan kuin bändin kohtalo ei häntä nyt kiinnostaisi tällä hetkellä.
Kohtalo?! Eiköhän ne ihan suunnitelmallisesti etene eivätkä heittäydy vaan virran vietäväksi. Ne on juuri olleet studiossa, eka sinkku ilmestyy kohta ja levy muutaman kuukauden päästä, edessä on keikkoja eri maissa ja takana tiivis kiertue, joka loppui vasta pari kuukautta sitten. Sitä edellinen kiertue loppui vasta joulukuussa, eli kovin pitkiä taukoja ei bändillä ole ollut viimeiseen vuoteen. Ja nyt sitten bändin kohtalo ei bojania kiinnosta kun se lomailee pari viikkoa 😆
 
vierailija
Miksi ei artistia voi mennä katsomaan, vaikka hän osittain ärsyttää? Mä ainakin menen, vaikka esimerkiksi olen sitä mieltä, että K n stoorit on noloja. Pitääkö hehkuttaa kaikkia esiintyjän puolia, jotta häntä saa mennä katsomaan.
En mäkään seuraa k:n stooreja, koska pidän niitä tosiaan vähän noloina. Käyn kyllä sit katsomassa jos esim täällä hehkutetaan jotain juttua. Silti olen menossa sen keikalle Altaalle enkä ajattele olevani mitenkään ei-toivottu, vaikken sen somea erityisesti seuraakaan. En jaksa yhtään katsella esim joksujenkaan jakamia fan arteja, ja silti olen käynyt niidenkin keikoilla jo 8 kertaa. Ensi viikolla olen muuten menossa katsomaan Luke Blackia enkä ole ikinä tainnut edes vilkaista sen instaa. Se ei siis ärsytä mua millään tavalla mutta eipä vaan ole tullut mieleen (no nyt kyllä taidan mennä katsomaan kun kerran itse puheeksi otin 😄). Sen twitteriä tykkään kyllä seurata, sillä on siellä söpöt jutut. Luulen sekä Lukelle että Jerelle on ihan yks hailee katsonko minä heidän stoorejaan vai en, ja jos en katso niin ei se syykään niitä taida kiinnostaa. Ihmettelin kyllä kovasti jos he jotenkin ilmaisisivat että minua ei keikoilla sen takia kaivata, kuten täällä usein annetaan ymmärtää 😁
 
vierailija
Kyllähän se joillekin tuottaa paljonkin mielihyvää kun pääsee ilkkumaan inhoamansa artistin epäonnistumisista tämän faneille. Siis jos on niin sisällötön elämä, ja monella todella vaikuttaa olevan.
Tää on varmasti ihan totta ja tunnistan kyllä sellaisen vähän kevyemmän version itsestänikin siinä mielessä, että mullakin on pari inhokkijulkkista. En nyt erityisesti heitä kyllä missään seuraa mutta saatan kyllä kommentoida kun heistä jotain juttuja lehdissä tms on.

Mutta sitä oon ihmetellyt kuinka paljon jokereitten ihan omat fanit niitä haukkuu! En ole ikinä missään törmännyt tällaiseen, että samalla kun kaikin tavoin halutaan eturiviin useammalle keikalle, kirjoitellaan twitterit täyteen kuinka noloja niitten uudet biisit on tai miten naurettavaa on kun kaikki keikat eivät myykään loppuun. Siis vailla mitään rakastavaa naljailua, ihan vaan ilkeydellä. Tätä en pysty käsittämään. Se on siis eri asia kuin vaikka se ettei tykkää jostain biisistä tai somepäivityksistä.
 
vierailija
Joku voisi tehdä listan mistä kaikista syistä ei tarvii tulla keikalle näitten palstojen ohjeiden mukaan. Ei saa olla sitä eikä tätä mieltä artistista, ei saa olla tykkäämättä siitä tai tästä ja käytöksenkin pitää olla moitteetonta.
 
vierailija
Kohtalo?! Eiköhän ne ihan suunnitelmallisesti etene eivätkä heittäydy vaan virran vietäväksi. Ne on juuri olleet studiossa, eka sinkku ilmestyy kohta ja levy muutaman kuukauden päästä, edessä on keikkoja eri maissa ja takana tiivis kiertue, joka loppui vasta pari kuukautta sitten. Sitä edellinen kiertue loppui vasta joulukuussa, eli kovin pitkiä taukoja ei bändillä ole ollut viimeiseen vuoteen. Ja nyt sitten bändin kohtalo ei bojania kiinnosta kun se lomailee pari viikkoa
No niimpä! Ja nehän on oikeesti tehneet myös paljon haastatteluja viimeisen vuoden aikana tuon kaiken lisäksi. Ainut mitä B ei oo pahemmin viimeaikoina tehnyt on somemateriaalin jakaminen mutta sekinhän on vaan extraa eikä edes pääasiallisesti kuulu muusikon työhön vai oonkohan käsittänyt jotain väärin...
 

Yhteistyössä