vierailija
Kyllähän se joillekin tuottaa paljonkin mielihyvää kun pääsee ilkkumaan inhoamansa artistin epäonnistumisista tämän faneille. Siis jos on niin sisällötön elämä, ja monella todella vaikuttaa olevan.
Viime kesän myöhempään keikkaan oli lapsiperheille hintaa nostettu. Ei ollut alihintaan.Ootko ihan varma. Jospa onkin pyydetty, mutta ei ole sopinut muuhun aikatauluun tai sitten keikkajärjestäjällä ei ole pystynyt maksamaan nykyisiä keikkaliksoja. Viimekesän keikathan oli myyty ihan alihintaan. Tuskin kuule mistään roastauksista tai kiroiluista johtuu.
Käärijä valloitti UMKssa ja viisuissa. Hän oli ihana tuulahdus koronan jälkeiseen aikaan. Hyvä biisi, hymyilevä ja karismaattinen K Kun alkoi keikat olin häkeltynyt Kn tyylistä. Kiroilua, roastaamista jne. Ajattelin että se on vain alkuun noin. Mutta ei ollut. Esitys oli edelleen hyvä, mutta spiikit ei. Kssa kiinnosti uutuudenviehätys. Nyt sitä ei enää ole. Samat biisit, kuviot, spiikit. Sitä vain seurasi ja odotti uusia biisejä ja uudenlaista showta. Ehkä ylimitoitetusti. Klla on faninsa. He seuraavat.Tämä on kyllä jännä ilmiö, kun osa harrastaa juttua, josta ei oikein pidä. Käykö joku pelaamassa tennistä, vaikka kokee sen tylsäksi ja vastenmieliseksi? Mielenkiinnosta ihmettelen, että mikä on taustalla siihen, että roikutaan jossain saamatta siitä mielihyvää. Vai tuleeko se mielihyvä siitä, kun täällä voi anonyymisti purkaa negatiivisia tuntojaan?
Tämä vain tällaista pohdintaa, ilmiöistä kun olen kiinnostunut. Jos tekisi gradua, niin tätä ilmiötä olisi mielenkiintoista tutkia tarkemmin. Onko kyse pakkomielteisestä ihastumisesta, kenties mustasukkaisuudesta ja käydäänkö keikoilla normaalisti. Tuoko se ahdistusta, kun ei tiedä artistin oikeita ihmissuhdekuvioita?
Pelkästään se ei riitä, että joku artisti on yksinkertaisesti huono omasta mielestä, vaan mistä se käytös kumpuaa, että on silti pakko seurata?
Keikalla K heitti paidan yleisön joukkoon. Se tuli sieltä takaisin lavalle. K nosti sen ja sanoi, että tähän mä pyyhin seuraavaksi perseeni.On kyllä tosi kiinnostavaa nähdä millaista K n keikoilla tulee nyt kesällä olemaan. Puhumattakaan sitten ulkomaan keikoista. Itselläni on Altaalle lippu ja Bölessä olin. Bölessä odotin jotain selkeää muutosta, mutta ehkä odotukset olivat liian korkealla. Vanhat biisit ovat jotenkin aidompia kuin nämä uudet kotkotukset. Stoorit on noloja, mutta niinhän ne ovat aina olleet. Kakkahuumoria en sentään osannut odottaa.
Tähän kaupunkiin tulee areenalle esiintymään isot tähdet.Siis eihän jokainen kaupunki varmaan nyt ole voinut ees sopia kiertueohjelmaan, hölmöä olettaa jotain tuollaista ei ehkä noista syistä johdu
En todellakaan tiedä hänen esiintymisistään ennen UMKta. Fanit ovat tottuneet tuohon brutaaliin käytökseen.K on aina servannut yleisöä ja kiroillut paljon. Ei se ole mitään uutta. Faneja hänellä riittää ja tuskin hän jää kaipaamaan sun kaltaisia seuraajia.
" Onko kyse pakkomielteisestä ihastumisesta, kenties mustasukkaisuudesta ja käydäänkö keikoilla normaalisti. Tuoko se ahdistusta, kun ei tiedä artistin oikeita ihmissuhdekuvioita?"Tämä on kyllä jännä ilmiö, kun osa harrastaa juttua, josta ei oikein pidä. Käykö joku pelaamassa tennistä, vaikka kokee sen tylsäksi ja vastenmieliseksi? Mielenkiinnosta ihmettelen, että mikä on taustalla siihen, että roikutaan jossain saamatta siitä mielihyvää. Vai tuleeko se mielihyvä siitä, kun täällä voi anonyymisti purkaa negatiivisia tuntojaan?
Tämä vain tällaista pohdintaa, ilmiöistä kun olen kiinnostunut. Jos tekisi gradua, niin tätä ilmiötä olisi mielenkiintoista tutkia tarkemmin. Onko kyse pakkomielteisestä ihastumisesta, kenties mustasukkaisuudesta ja käydäänkö keikoilla normaalisti. Tuoko se ahdistusta, kun ei tiedä artistin oikeita ihmissuhdekuvioita?
Pelkästään se ei riitä, että joku artisti on yksinkertaisesti huono omasta mielestä, vaan mistä se käytös kumpuaa, että on silti pakko seurata?
Mua kiinnostaa tämä sama ilmiö. Hämmästyneenä olen seurannut niitä kommentteja, joissa K:n kaikki tekemiset ja musiikki haukutaan lyttyyn, mutta siitä huolimatta haukkuja haluaa mennä niille keikoille. Joskus tulee sellainen mieleen, että käydäänkö niillä keikoilla sen takia, että saadaan lisää marmatettavaa.Tämä on kyllä jännä ilmiö, kun osa harrastaa juttua, josta ei oikein pidä. Käykö joku pelaamassa tennistä, vaikka kokee sen tylsäksi ja vastenmieliseksi? Mielenkiinnosta ihmettelen, että mikä on taustalla siihen, että roikutaan jossain saamatta siitä mielihyvää. Vai tuleeko se mielihyvä siitä, kun täällä voi anonyymisti purkaa negatiivisia tuntojaan?
Itse aloin seuraamaan K:ta vasta viisujen jälkeen ja kyllähän mä heti ekan keikan jälkeen tajusin, että K tykkää roastata ja kiroilla. Itseeni se K:n suorasukaisuus ja astetta rajumpi huumori vetoaa. Pitäisikö tähän vielä lisätä, että olen akateeminen K fani.En todellakaan tiedä hänen esiintymisistään ennen UMKta. Fanit ovat tottuneet tuohon brutaaliin käytökseen.
Isot tähdet? Frederik vai?Tähän kaupunkiin tulee areenalle esiintymään isot tähdet.
Miksi ei artistia voi mennä katsomaan, vaikka hän osittain ärsyttää? Mä ainakin menen, vaikka esimerkiksi olen sitä mieltä, että K n stoorit on noloja. Pitääkö hehkuttaa kaikkia esiintyjän puolia, jotta häntä saa mennä katsomaan.Tääkin on perin jännittävää, ettehän tä tietäisi sen roastaamisista tai somesisällöistä yhtään mitään, ellette varta vasten mene katsomaan. Tai vastaavasti roiku keskustelupalstalla, jossa keskustellaan merkittävästi hänestä ja saa tietoa sitä kautta. Olis muutenkin suotavaa keskittää se oma keskustelunsa paikkaan joka käsittelee aihetta josta itse olette kiinnostuneita, eikä toistuvasti alentaa muiden kiinnostuksen kohdetta.
Täällä te ette juuri yhdessäkään viestissä osaa keskustella omasta kiinnostuksestanne alentamatta samalla toista.
No nyt on tullut tarkkaan ahmittua taas kaikki tarjolla ollut materiaali. Osaatko itsekään sanoa miksi?Keikalla K heitti paidan yleisön joukkoon. Se tuli sieltä takaisin lavalle. K nosti sen ja sanoi, että tähän mä pyyhin seuraavaksi perseeni.
Kn käytös ala-arvoista.
Miksi sitten katsot niitä, jos hyvin tiedät mitä saat? En mäkään seuraa someja jotka inhottaa tai tympii. K:n tekemisistä pysyy varmasti kärryillä seuraamalla vaikka pelkkää feediä, avaamatta stooreja tai tiktokkeja.Miksi ei artistia voi mennä katsomaan, vaikka hän osittain ärsyttää? Mä ainakin menen, vaikka esimerkiksi olen sitä mieltä, että K n stoorit on noloja. Pitääkö hehkuttaa kaikkia esiintyjän puolia, jotta häntä saa mennä katsomaan.
En mä katso niitä enää. Täältä kommenteista näkee, että tyyli ei oo muuttunut.Miksi sitten katsot niitä, jos hyvin tiedät mitä saat? En mäkään seuraa someja jotka inhottaa tai tympii. K:n tekemisistä pysyy varmasti kärryillä seuraamalla vaikka pelkkää feediä, avaamatta stooreja tai tiktokkeja.
Viime kesänä RobbieWilliamsIsot tähdet? Frederik vai?
Olen tiktokissa ja siellä vastaan tulee tällaista. Tämä komposti näkyy koskevan K ja B. K on mielenkiintoinen ilmiö. Mutta on moni muukin. Eivät kuulu tälle palstalle mitä oikeasti diggaan.No nyt on tullut tarkkaan ahmittua taas kaikki tarjolla ollut materiaali. Osaatko itsekään sanoa miksi?
Puhuttiin siitä, että keikkajärjestäjät maksoivat viime vuonna K:lle vähemmän, koska ne oli sovittu niin ajoissa ne jututViime kesän myöhempään keikkaan oli lapsiperheille hintaa nostettu. Ei ollut alihintaan.
Olipa melkoista yleistystä, varsinkin tuo loppu.Tääkin on perin jännittävää, ettehän tä tietäisi sen roastaamisista tai somesisällöistä yhtään mitään, ellette varta vasten mene katsomaan. Tai vastaavasti roiku keskustelupalstalla, jossa keskustellaan merkittävästi hänestä ja saa tietoa sitä kautta. Olis muutenkin suotavaa keskittää se oma keskustelunsa paikkaan joka käsittelee aihetta josta itse olette kiinnostuneita, eikä toistuvasti alentaa muiden kiinnostuksen kohdetta.
Täällä te ette juuri yhdessäkään viestissä osaa keskustella omasta kiinnostuksestanne alentamatta samalla toista.
Olisko antaa yhtään esimerkkiä kommentista missä haukutaan edes lähes kaikki K tekemiset ja biisit ja silti ilmoitetaan että käydään keikoilla? Ihan mielenkiinnosta kun en ole itse sellaisia huomannut. Vai onko taas yhdistelty useita kirjoituksia yhden kirjoittajan viesteiksi?Mua kiinnostaa tämä sama ilmiö. Hämmästyneenä olen seurannut niitä kommentteja, joissa K:n kaikki tekemiset ja musiikki haukutaan lyttyyn, mutta siitä huolimatta haukkuja haluaa mennä niille keikoille. Joskus tulee sellainen mieleen, että käydäänkö niillä keikoilla sen takia, että saadaan lisää marmatettavaa.
Ohis. Oiskohan juuri eilen viimeksi joku kirjoittanut vauvalla noin. Keikoille tungetaan, vaikka biisit ja tekemiset haukutaan.Olisko antaa yhtään esimerkkiä kommentista missä haukutaan edes lähes kaikki K tekemiset ja biisit ja silti ilmoitetaan että käydään keikoilla? Ihan mielenkiinnosta kun en ole itse sellaisia huomannut. Vai onko taas yhdistelty useita kirjoituksia yhden kirjoittajan viesteiksi?
Tämä ei kerro silti mitään siitä, että miksi K ei esiinny jossakin paikassa.Viime kesänä RobbieWilliams
Käärijästä saa siis keskustella vain he, jotka pitävät hänen kaikista puolistaan. Valitettavasti maailmassa on tällaisia epätäydellisiä ihmisiä, jotka saattavat käydä K n keikoilla, vaikka eivät hänen kaikista jutuistaan innostu. Nykyisin menen hänen keikoilleen aika ristiriitaisin fiiliksin. Voin vaikka seistä sun vieressä siellä.Tääkin on perin jännittävää, ettehän tä tietäisi sen roastaamisista tai somesisällöistä yhtään mitään, ellette varta vasten mene katsomaan. Tai vastaavasti roiku keskustelupalstalla, jossa keskustellaan merkittävästi hänestä ja saa tietoa sitä kautta. Olis muutenkin suotavaa keskittää se oma keskustelunsa paikkaan joka käsittelee aihetta josta itse olette kiinnostuneita, eikä toistuvasti alentaa muiden kiinnostuksen kohdetta.
Okei. Kokeilenpa etsiä sitä sieltä.Ohis. Oiskohan juuri eilen viimeksi joku kirjoittanut vauvalla noin. Keikoille tungetaan, vaikka biisit ja tekemiset haukutaan.