K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä se on se eloisuus ja energia, joka B n erottaa edukseen muista söpöistä.
Joo jotain tuollaista se on. B:llä on kauniit kasvonpiirteet, mutta sen lisäksi se säteilee hymyillessään ja välillä taas esim. laulaessaan näyttää surulliselta, silloinkin kyllä kauniilta. Sanoi joskus olevansa kuin avoin kirja ja niin tavallaan onkin. Sanoisin että Boitsulla on sielukkaat kasvot. Ja onhan se hyvännäköinen pakkaus koko mies. Itse en oo koskaan ollut valtavien lihasten tai pyykkilautavatsojen perään, tuo B:n lookki on mun makuun juuri sopiva, näkee että on harrastanut liikuntaa, liikkuvuutta ja notkeutta löytyy ja lihaksiakin, mutta sellaisella luonnollisella tavalla. Sama juttu Kärtsälläkin, vaikka ovat vähän erityyppisiä.
 
vierailija
Joo jotain tuollaista se on. B:llä on kauniit kasvonpiirteet, mutta sen lisäksi se säteilee hymyillessään ja välillä taas esim. laulaessaan näyttää surulliselta, silloinkin kyllä kauniilta. Sanoi joskus olevansa kuin avoin kirja ja niin tavallaan onkin. Sanoisin että Boitsulla on sielukkaat kasvot. Ja onhan se hyvännäköinen pakkaus koko mies. Itse en oo koskaan ollut valtavien lihasten tai pyykkilautavatsojen perään, tuo B:n lookki on mun makuun juuri sopiva, näkee että on harrastanut liikuntaa, liikkuvuutta ja notkeutta löytyy ja lihaksiakin, mutta sellaisella luonnollisella tavalla. Sama juttu Kärtsälläkin, vaikka ovat vähän erityyppisiä.
Haluaisin nähdä Bojanin sun silmin, mut en vaan näe. Joku kirjoitti täällä, että B on keskivertoa söpömpi ja niin minäkin kuvailisin häntä. Muuta otetta en hänestä oikein saa. K:n kuumuus tulee selvästi siitä valtavasta karismasta, sen karisman sitten joko aistii tai ei aisti. Itseäni miellyttää eniten Nace, Jan, Kris ja K:n porukoista se Rony.
 
vierailija
Haluaisin nähdä Bojanin sun silmin, mut en vaan näe. Joku kirjoitti täällä, että B on keskivertoa söpömpi ja niin minäkin kuvailisin häntä. Muuta otetta en hänestä oikein saa. K:n kuumuus tulee selvästi siitä valtavasta karismasta, sen karisman sitten joko aistii tai ei aisti. Itseäni miellyttää eniten Nace, Jan, Kris ja K:n porukoista se Rony.
On tämä kiinnostava juttu. Minusta B on ihan täydellinen kaikin puolin. K ei innosta yhtään miestyyppinä, seuraan häntä lähinnä ilmiönä. Ollaan me erilaisia.
 
vierailija
Mun muistaakseni se on jo jokunen vuosi sitten sanonut että ei halua olla somessa. Tuolla tilillä on joku muu sitä ylläpitämässä, vaikka kai se sadie ne tunnukset sinne tietää kun kerran antoi damoninkin siellä julkaista. Mutta sen päivityksen perusteella sadiella ei itsellään ole koko sovellusta eikä edes kiinnostustakaan sen lataamiseen
Toivottavasti B ei seuraa esimerkkiä ja poistu kokonaan somesta. Onhan hän sen jo hetkellisesti tehnytkin.
 
vierailija
Haluaisin nähdä Bojanin sun silmin, mut en vaan näe. Joku kirjoitti täällä, että B on keskivertoa söpömpi ja niin minäkin kuvailisin häntä. Muuta otetta en hänestä oikein saa. K:n kuumuus tulee selvästi siitä valtavasta karismasta, sen karisman sitten joko aistii tai ei aisti. Itseäni miellyttää eniten Nace, Jan, Kris ja K:n porukoista se Rony.
Näinhän se on että kaikilla meillä on oma maku ja hyvä niin. Itse pidän kaikkia joksuja keskivertoa komeampina, kuumuutta on mun makuun myös Janissa, kuten myös Kärtsässä, mut mulle B on selkeästi ihan omassa luokassaan siinä. Se on jännä että esim. Damianoa pidän myös komeana, silloin kun voittivat viisut, ajattelin että onpa siinä kaunis mies. Silti hänestä ei säteile yhtä vahvaa vetovoimaa kuin B:stä, mun makuuni siis. Nykyisessä viiksilookissaan ei vetoa yhtä paljon, mutta B:llä voi olla mitkä tahansa viikset tai vaatteet niin se vetovoima vaan tulee sieltä läpi. Jotkut on varmasti päinvastaista mieltä, mutta sehän on vaan ihan mielenkiintoista miten mielipiteet on tässäkin asiassa erilaisia. Miten teillä muilla, kuka on teille ehdoton ykkönen?
 
vierailija
Mulla Nace on ainoa Joksuista joka näyttää ns. hyvännäköiseltä mun silmään, ja Krisistä ymmärrän miksi ihmiset pitää sitä malliaineksena vaikkei olekaan omaan makuuni. Mutta se stereotyyppinen etelä-itä-Eurooppalainen lookki taas on itselleni jotenkin rasvaisen limainen, en vaan pääse siitä yli.
 
vierailija
Minulle B kans tulee ykkösenä, ihan täydellinen on, jonkun verran Jere myös, vaikkei niin muuten minun makuun niin paljon, yhdessä K ja B on kuumia, Kiki on myös omaan makuun (vähän kuin B ja K välimuoto) ja Jure ja Kriskin ovat ihan söpöjä, Jan ja Nace taas eivät ole minun makuun iskeviä eli heitä en silleen kuumistele
 
vierailija
Nace on minusta komea ja miehekäs, muut Jokerit on ihan mukiinmeneviä, mut eivät herätä mitään vau efektiä minussa. K&B olivat söpöjä ja ihania yhdessä, mut ajan myötä he alkoivat tuntua tylsältä kombolta.
 
vierailija
Mun silmään kukaan näistä ei vastaa käsitystäni todella komeasta, pidän veistoksellisista luustoista, mutta kaikki on kyllä ihan viehättäviä ja söpöjä omalla tavallaan. Joksuista Jan on puhuttelevin mystisyydessään, ja sittenhän meillä on Jere. Niin. Kun joku onnistuu myymään mulle tuon näköisen paketin, noista lähtökohdista, ja saa mut vielä mieltämään sen hyvännäköiseksi, niin kyllä se aika p*rkeleenmoisen karisman vaatii. Näin pääsi käymään. 🤷‍♂️

Riittää multa silmiä Tommyllekin kyllä. 👀
 
vierailija
Jäi aiemmasta viestistäni pois että oon yllättänyt itseni ja todennut myös Bojanin ystävä Zoran Buc Kesidistä on aika hot. Ei voita Bojania, niin kuin ei muutkaan, mutta kuitenkin. Ei ole ihan perinteisellä tavalla mun tyyppiä, siksi yllätyin vähän itsekin tästä havainnosta.
 
vierailija
K esiintyy nyt ilman Bn varjoa. B on historiaa. K ei enää sykähdytä, niinkuin viimekesänä. Spiikit olivat vielä ivallisia eturiviläisille. Tai niille vakituisille. Onko varaa menettää faneja tuollaisilla heitoilla. Samat biisit listalla. Ei ole mennyt eteenpäin. Jysähtänyt paikoilleen. Eipä tarvitse enää seurata.
 
vierailija
K esiintyy nyt ilman Bn varjoa. B on historiaa. K ei enää sykähdytä, niinkuin viimekesänä. Spiikit olivat vielä ivallisia eturiviläisille. Tai niille vakituisille. Onko varaa menettää faneja tuollaisilla heitoilla. Samat biisit listalla. Ei ole mennyt eteenpäin. Jysähtänyt paikoilleen. Eipä tarvitse enää seurata.
On kyllä tosi kiinnostavaa nähdä millaista K n keikoilla tulee nyt kesällä olemaan. Puhumattakaan sitten ulkomaan keikoista. Itselläni on Altaalle lippu ja Bölessä olin. Bölessä odotin jotain selkeää muutosta, mutta ehkä odotukset olivat liian korkealla. Vanhat biisit ovat jotenkin aidompia kuin nämä uudet kotkotukset. Stoorit on noloja, mutta niinhän ne ovat aina olleet. Kakkahuumoria en sentään osannut odottaa.
 
vierailija
K esiintyy nyt ilman Bn varjoa. B on historiaa. K ei enää sykähdytä, niinkuin viimekesänä. Spiikit olivat vielä ivallisia eturiviläisille. Tai niille vakituisille. Onko varaa menettää faneja tuollaisilla heitoilla. Samat biisit listalla. Ei ole mennyt eteenpäin. Jysähtänyt paikoilleen. Eipä tarvitse enää seurata.
K on aina servannut yleisöä ja kiroillut paljon. Ei se ole mitään uutta. Faneja hänellä riittää ja tuskin hän jää kaipaamaan sun kaltaisia seuraajia.
 
vierailija
Kotikaupungissani K esiintyi viimekesänä kaksi eri kertaa. Tänä kesänä ei kertaakaan. Ehkäpä juuri tuon kiroilun ja roastaamisen takia häntä ei tänne pyydetty.
Ootko ihan varma. Jospa onkin pyydetty, mutta ei ole sopinut muuhun aikatauluun tai sitten keikkajärjestäjällä ei ole pystynyt maksamaan nykyisiä keikkaliksoja. Viimekesän keikathan oli myyty ihan alihintaan. Tuskin kuule mistään roastauksista tai kiroiluista johtuu.
 
vierailija
Ootko ihan varma. Jospa onkin pyydetty, mutta ei ole sopinut muuhun aikatauluun tai sitten keikkajärjestäjällä ei ole pystynyt maksamaan nykyisiä keikkaliksoja. Viimekesän keikathan oli myyty ihan alihintaan. Tuskin kuule mistään roastauksista tai kiroiluista johtuu.
Tuskin täällä on rahasta kiinni. Sattui olemaan toinen esitys päivällä lapsiyleisölle. Ei oikein Kn porukoilla ollut pelisilmää. Toinen esitys ei vastannut sitä linjaa mihin täällä on totuttu. Varmasti K sopii niihin yöklubeihin parhaiten ruoskaa heiluttamaan ja lipittämään lonkeroa lavalla
 
vierailija
Tuskin täällä on rahasta kiinni. Sattui olemaan toinen esitys päivällä lapsiyleisölle. Ei oikein Kn porukoilla ollut pelisilmää. Toinen esitys ei vastannut sitä linjaa mihin täällä on totuttu. Varmasti K sopii niihin yöklubeihin parhaiten ruoskaa heiluttamaan ja lipittämään lonkeroa lavalla
Siis eihän jokainen kaupunki varmaan nyt ole voinut ees sopia kiertueohjelmaan, hölmöä olettaa jotain tuollaista ei ehkä noista syistä johdu
 
vierailija
Eiköhän Kärtsällä riitä keikkojaa, vaikkei joka paikkaan kutsuta tai ei halua tulla /ei sovi tms. Jos joku konservatiivinen järjestäjä on mennyt ccc-huumassa K:n kutsumaan ja paikkakunnalla "ei olla totuttu" hänen tyyliinsä, on varmaan ihan kaikkien etu, että ei tule sinne enää sitten. En kyllä usko, että kukaan järjestäjä on Kärtsään ollu pettynyt missään vaiheessa. Keikat veti väkeä valtavasti ja se on yleensä kaikkein tärkein juttu. Ja lapset K on aina ottanut huomioon, jos on nimenomaan ollut sallittu keikka tai lapsille suunnattu tapahtuma.
 
vierailija
Aika kuolettavan tylsäksi on JO:kin käynyt. Ne ne vasta samoja biisejä veivaa. Lavalla samaa puhkikulutettua Jancea. Vuodessa saatu kusiset 2 biisiä lisää, jotka oli niin totaalisia floppeja ettei niitä edes kehdata enää keikoilla soittaa. 😆 Nyt kun on lähdetään vielä tuolle hyvesaarnauslinjalle, niin ai että kun maailma paranee.

Onneksi niitäkään tuskin heinäkuun jälkeen täällä enää näkyy. Oon jo pitkään ollut täysin loppu siihen väkinäiseen "yhteyteen", joka on vain ihan hirveä painolasti joka osapuolelle.
 
vierailija
Eiköhän Kärtsällä riitä keikkojaa, vaikkei joka paikkaan kutsuta tai ei halua tulla /ei sovi tms. Jos joku konservatiivinen järjestäjä on mennyt ccc-huumassa K:n kutsumaan ja paikkakunnalla "ei olla totuttu" hänen tyyliinsä, on varmaan ihan kaikkien etu, että ei tule sinne enää sitten. En kyllä usko, että kukaan järjestäjä on Kärtsään ollu pettynyt missään vaiheessa. Keikat veti väkeä valtavasti ja se on yleensä kaikkein tärkein juttu. Ja lapset K on aina ottanut huomioon, jos on nimenomaan ollut sallittu keikka tai lapsille suunnattu tapahtuma.
Onhan sillä tänäkin kesänä useampi ihan lapsiperheille järjestetty tapahtuma.
 
vierailija
Mulle kans B on ehdoton ykkönen. Sellanen kupliva luonne, toisaalta taas tosikkomaisuus yhdistettynä siihen lavakarismaan ja seksikkyyteen (joiden uskon vaan kasvavan kokemuksen myötä). Ja myös se, että itse tietää tämän hyvin ja käyttää sitä ns. hyödyksi.
 
vierailija
Tämä on kyllä jännä ilmiö, kun osa harrastaa juttua, josta ei oikein pidä. Käykö joku pelaamassa tennistä, vaikka kokee sen tylsäksi ja vastenmieliseksi? Mielenkiinnosta ihmettelen, että mikä on taustalla siihen, että roikutaan jossain saamatta siitä mielihyvää. Vai tuleeko se mielihyvä siitä, kun täällä voi anonyymisti purkaa negatiivisia tuntojaan?
Tämä vain tällaista pohdintaa, ilmiöistä kun olen kiinnostunut. Jos tekisi gradua, niin tätä ilmiötä olisi mielenkiintoista tutkia tarkemmin. Onko kyse pakkomielteisestä ihastumisesta, kenties mustasukkaisuudesta ja käydäänkö keikoilla normaalisti. Tuoko se ahdistusta, kun ei tiedä artistin oikeita ihmissuhdekuvioita?
Pelkästään se ei riitä, että joku artisti on yksinkertaisesti huono omasta mielestä, vaan mistä se käytös kumpuaa, että on silti pakko seurata?
 

Yhteistyössä