Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, älä ihmeessä kerro tuota paikkaa täällä. Annetaan heille mahdollisuus olla vapaalla missä haluavat ja missä seurassa haluavat. Ahdistava ajatus, että olisi julkkis, josta kerrottaisiin tollaisia tietoja netissä. Etenkin kun tuossa sanottiin, että meni johonkin lähellä olevaan taloon, niin siinä voisi paljastua kotiosoite. Please, pidä omana tietonasi
Eiköhän noi paikat ole jo slovenialaisilla tiedossa. Miten se aiheuttaisi sen enempää ongelmia, jos ulkkiksetkin tietäisi sen ravintolan nimen?
 
vierailija
Itse olet naivi kun kuvittelet, että ravintolan nimen tietäminen olisi jokin ongelma. Onhan sen Bojanin keittokaatumisen ravintolan sijaintikin tiedossa, eroaisi tästä tiedosta miten? Ja siis se paikka on olemassa edelleen, samat kalusteet jne. Vain nimi on vaihtunut.
Vähän eri asia kun hän on itse sen laittanut tunnistettavasti nettiin. Etkö ihan oikeasti näe tuossa mitään ongelmallista? Joksuja on mahdollista tavata keikkojen yhteydessä jos haluaa.
 
vierailija
Heippa, siis me kierreltiin ympäriinsä Sloveniassa katselemassa kohteita, ei ollut keikkamatka. Tuo oli vaan hassu yhteensattuma ja halusin tulla kertomaan kun olin täällä palstalla aikanaan aktiivisempi fanittaja. :) Että keneen vaan on mahdollista törmätä. Älköön kukaan pahastuko, en tietenkään kerro sitä paikkaa, äkkiäkös tieto leviää.
 
vierailija
Heippa, siis me kierreltiin ympäriinsä Sloveniassa katselemassa kohteita, ei ollut keikkamatka. Tuo oli vaan hassu yhteensattuma ja halusin tulla kertomaan kun olin täällä palstalla aikanaan aktiivisempi fanittaja. Että keneen vaan on mahdollista törmätä. Älköön kukaan pahastuko, en tietenkään kerro sitä paikkaa, äkkiäkös tieto leviää.
Kiva kuitenkin, että jaoit!
 
vierailija
Mä kysyin mitä Kris söi ja mitä oli päällä. Et vastannut. Kysyin ihan tietystä syystä.
Söi ruokaa ja päällä oli paita ja housut.

Juu, en ole tuo Krisin bongannut, mutta tuossa on juuri se määrä tietoa, mitä vastaukseksi tarvitset. Ihan älytöntä alkaa sen tarkemmin utelemaan, ja jos nyt sattumalta olet se tyyppi, joka täällä on riehunut ja syyttänyt valehtelusta milloin ketäkin omien kokemustensa esiin tuojaa, voit olla varma, että tulet saamaan nimettömiä ja yhtä älyttömiä vastauksia myös minulta, joka en ole eläissäni Sloveniassa käynyt.
 
vierailija
Ihan faktana voin sanoa, että tiedettyjen ulkomaanvahvistustemme lisäksi tätä palstaa seuraa ainakin satunnaisesti myös ihan tunnettuja ulkkarifaneja Google Translaten läpi. Ei todellakaan olla mikään parinkymmenen ihmisen suljettu ryhmä.
 
vierailija
Ihan faktana voin sanoa, että tiedettyjen ulkomaanvahvistustemme lisäksi tätä palstaa seuraa ainakin satunnaisesti myös ihan tunnettuja ulkkarifaneja Google Translaten läpi. Ei todellakaan olla mikään parinkymmenen ihmisen suljettu ryhmä.
Jep, kyllä tämä palsta on monilla ulkkareilla tiedossa. Suomalaiset on kertoneet tästä paikasta enkuksi ainakin twitterissä ja tumblrissa.
 
vierailija
En ymmärrä miksi kukaan fani kokisi oikeudekseen häiritä julkkista hänen ollessaan syömässä vapaa-ajalla. Ihan sama mistä saakka on sinne lentänyt. Jos jokainen fani ajattelisi noin itsekkäästi ei julkkikset ehtisi edes syömään ollenkaan. Heilläkin on oikeus vapaa-aikaan. Ja joo tiedän, että niin tapahtuu ja on aina tapahtunut, mutta itse voi olla aina fiksumpi kuin muut.
 

Yhteistyössä