Clomittaret 2012

Vauvaton suurimmat osanottoni suruunne. Toivottavasti saatte pitkään surutyöhönne paljon tukea ja apua läheisiltä.

Minnams, VAU. Onnea :)

Amalia89 kuulostaa hassulle, että syöt noin pitkään clomeja "turhaan". Ainahan lääkkeillä on sivuvaikutuksia ja jos toivottua tulosta ei tule, niin luulisi, että pitäisi jotain toimenpiteitä tehdä. Jos soitat lääkärille ja hienovaraisesti ehdotat annoksen nostoa?

Tilli84 mulla on ihan sama tilanne. Nyt aloitin vielä kolmella clomilla, jos niillä tulisi vastetta, mutta olen aika skeptinen... Ei hajuakaan mitä tulevaisuudessa. Noh, viisaammat varmaan kertovat sitten.

Omaa: Mulle voi päivittää su 2.9. kp 3, 3. clomi (3 tbl), metut, terot tarv.

Juuri äsken nappasin ensimmäisen kolmen clomin annoksen. En malta odottaa niitä ihania kuumia yö-(ja päivä) aaltoja ja unettomuutta. Varasin ehkä viimeisen ajan yksityiselle kp 13 seurantaultraa varten. 4.10 on ensimmäinen aika julkiselle puolelle. Miehen testitulokset tulevat ensi viikon keskiviikkona. Odotan niitä aika kauhulla, ei ole kauhean hyvä kutina aiheesta... Onko täällä ketään pidemmän hoitohistorian omaavia? Jos (kun) näillä miedoilla lääkkeillä en ovuloi, ja jos miehen siemenneste on huonolaatuista, niin siirrymme kai sitten suoraan insseihin? Montako niitä julkisella tarjotaan? ICF-hoitoja taisi olla se kolme?
 
Onnea mimmams! Onkin pitkä aika siitä kun tästä pinosta on viimeksi plussattu.

0emppu0 voihan se olla että menette seuraavaksi vaikka pistoksiin jos sulla ei clomit kovin hyvin pelaa. Riippuen tietysti miehen tuloksista. Uskoisin että inssit tulevat aiemmin kyseeseen jos niissä on sanomista. Inssien korvattavuuden määrää ei kai ole rajattu samalla tavalla kuin IVF:n, on kuitenkin paljon edullisempi toimenpide.

nellustiinalle pahoittelut negasta.

Amalia89 ei tuota varmaan oikein ratkaisisi kuin se yksityiselle meno tai odottaminen sinne lokakuulle. On kyllä turhauttavaa kun ei saa kontrolleja, meilläkin ensimmäiset 4 kiertoa mentiin noin ja kunnon seurannan sain vasta sitten kun menin lapsettomuuteen erikoistuneelle (yksityiselle)klinikalle. Siellä lääkäri jotenkin totesi niistä ensimmäisistä 4. clomikierrosta että "ihan hyvä arvaus näin alkuun". Minusta se 1. lääkäri halusi pelata aikaa että olisi se vuosi yrittämistä takana ennenkuin aletaan enemmän tutkia vaikka mulla oli kierrot ihan mitä sattuu. Hoki vaan etä kyllä pitkästäkin kierrosta voi tulla raskaaksi ja otti kyllä pannuun oikein kunnolla :mad:
 


tiistai 4.9





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

Kassiopeia..........kp52/31-33...........ya8/2010.......................tauko
Linneat...............kp40/?.........ya 09/2011................2.clomi+metut
PikkuJellona........kp37/28...............ya9/10.........................tauko
skorppari82.........kp31/??..............yv1,5.............................1.femar
Pamsku..............kp31/17-52..............yk10.....................clomitauko
DjaP.................kp29/28-34............................... 5.clomi+terot+metut
Ambrosia85.........kp28/26-32.........ya10/10/yk20.................6.clomi
Auppis...............kp24/33................................1.anstrozol+puregon
Tilli84...............kp18/27-?............ yk11..........................2.clomi
another.............kp17/32-53...........yk9/ya1/11.......................5.clomi
10kaks...............kp17/42...............yk5..............................4.clomi
Sanzu...............kp16/28-42.............................................4.femar
Dana-..............kp13/28.................yk15................. ..........3.clomi
Tikkerituu.......kp10/31-37.....ya08/11.....6.clomi+metut+pregnyl+luget
rimpatti...............kp7/26-28.............yv2/yk23...............4.clomi
Slartibart.............kp5/?............... yk 1/ya3/2012............clomit + terot
0emppu0..........kp5/25-50......... yk 8, ya 12/2011......3.clomi+metut
Amalia89.......... kp3/28............ ..ya11/10................ 5.clomi+primo
nellustiina..........kp2/28..............ya kesä2010..................6.clomi

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86,
Inkeri84, toiveuni83, Ansku83, Pettunia, Lilleri82


Piinailijat
pamsku dpo 11-12
skorppari82 dpo 12

Ghostbusters


PLUSSANNEET

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
noniii sieltä se plussa tuli :kiss: onnea minnams

olikin tosiaan pitkästä aikaa plussa, voiko olla ettei elokuulle tullut yhtään plussausta :O outoa! mutta nyt tytöt skarpataan ja plussataan urakalla!!

0emppu0 harmi että ne menkat siellä alkoi!
3 clomia kuulostaa kyllä hurjalle ;) mutta jospa siitä tuloksena tulis se mistä me täällä haaveillaan ;)
ei kyllä ole mukavaa ootella simppakokeitten tuloksia, jospa ne tulokset ois kuitenkin hyvät.
 
Onnea minnams!

Tänne voi tosiaan päivittää tälle päivälle kp1, 5.clomi+primo.

Muoks; googlettelemassa löytyi tästäkin asiasta jos jonkinmoista vastausta, joten kysytyään vielä täältäkin: tietääkö joku mitä eroa on sillä ottaako clomit kp3-7 vai 5-9??
 
Viimeksi muokattu:
Muoks; googlettelemassa löytyi tästäkin asiasta jos jonkinmoista vastausta, joten kysytyään vielä täältäkin: tietääkö joku mitä eroa on sillä ottaako clomit kp3-7 vai 5-9??
Mun käsittääkseni oma kierron pituus vaikuttaa siihen milloin Clomit otetaan. Siis jos halutaan enemmänkin tukea oman kierron ovulaatiota. Mä söin ensimmäisellä kerralla 6 kiertoa ohjeella 5-9 päivät, koska mun kierto on pitkä ja ovulaation ajankohta (silloin kun se sattui tulemaan) oli kp 18-20 tiennoilla.

Nyt sitten uudella kierroksella söin Clomit 3-7 päivillä ja lisäksi piikitin Gonal-F:ää kp 10 alkaen. Tällä tavalla mun ovulaatio siirtyi 14-16 kiertopäiville. Ja kiertokin näin ollen lyheni.

En tiedä onko sillä muuta merkitystä tai millä perusteilla valitaan milloin syö. Mutta näin mulla on ollut.

).( keskeytyneen keskenmenon tyhjennyksestä on nyt 3 viikkoa ja 2 päivää. Erinäiset jälkikomplikaatiot on selätetty ja nyt vaikuttaa siltä että ovulaatio on luonnollisesti tulossa. Emme tuota aio hyödyntää, jotta kroppa saa palautua kunnolla, mutta hyvää siinä on se että voin epäillä että menkat alkaa 2-2,5 viikon päästä ja sitten pääsemme ehkä yrittämään ja ainakin tiedetään että mitä hoitoja meille tehdään.
 
Viimeksi muokattu:
Hui, näyttääpä rivini tyngältä, mutta minkäs teet kun ei kierron pituudestakaan vielä tiedä. 2.9 siis kp3/?, yritys aloitettu 3/2012 (= pillerit pois, mut kiertohan ei sit käynnistynykään..) nyt vasta yk 1 ja käytössä on clomit+terot.

Muistan ajan kun en voinut kuvitellakaan linnoittautuvani keskustelupalstoille, mut kas kummaa niin täällä tulee käytyä. Plussatuulia kaikille, tämä on loistavaa vertaistukea!
 
minnams onnea oikein oikein paljon!! Mieletöntä, ihanaa :)

Pitäis kans tehdä uus testi :D Jos vaikka olis tärpännyt.. ;) Mut menkkoja ei kuulu eikä näy eikä oo oireita et alkaiskaa mut ei oo kyllä mitään oireita et olis raskaanakaan...
 
minnamsille onnittelut ja onnea matkaan!

täällä vika clomikierto :eek:
Tässä kuussa onneks aika naistenklinikalle suunnitteluun, niin saa vähän ehkä jotain tietääkin?

En nyt sitten tiedä pitääkö mua pitää täällä vielä roikkumassa ?
 
Onnittelut minnams :)
Mitä mä sanoin silloin aiemmin siitä, että sulla ei ole mitää hätää... :)

Tää mun irtiotto tästä projektista on alkanu kärsiä pahasti ja huomaan taas googlettelevani vaikka ja mitä :D Miks sitä aina jaksaa loppu kiertoa kohden alkaa herättelee toivetta!? Masentaa, kun tietää et parin päivän päästä saa taas pettyä
: /
Tällä kertaa mun toiveen herätti armoton päänsärky! Normisti mulla ei särje päätä suunnilleen koskaan ja nyt on jo about viikon särkenyt vasemmalle puolelle ohimoa! Ei niin kovaa särkyä, että olisin särkylääkettä ottanut, mutta sellanen raivostuttava pikku jomotus koko ajan... Yhtenä aamuyönä heräsin myös tajuttomaan vatsakipuun. Tästä nyt vajaa viikko. En edes päässyt ite sängystä ylös,vaan mies joutu tulee nostaa. Mitäs muuta... Tissit on mega kipeet, mutta ne nyt on melkee aina mulla ennen menkkoja!
Nyt yritän taas poistaa nämä turhat ajatukset mielestäni ja odotella ihan kiltisti, että ne menkat suunnilleen ylihuomenna alkaa :)
Ilmottelen siis piakkoin kp1 ja tauko, eli jonotus Naistenklinikalle!
 
kiitos kovasti onnitteluista. Eka neuvola onkin jo 3 viikon pääst. Another erityis kiitos sinulle! Sinulta on aina saanut tukea itselleen vaikeimpina hetkinä. Olet aina jaksanut kannustaa. Sinä jos kuka ansaitset suurimmat kiitokset! :hug:
 
Amalia Mä oon kanssa miettiny, et mitä eroa noilla clomien otto päivillä on.. Mulle ne on määrätty kp4-8, eli just noiden suositusten välistä..

ON: Mulla on muuten kp:t väärin. Tänään on siis vasta kp12 Eihän sillä nyt väliä oo jos päivällä heittää, mut on ne hyvä nyt olla oikein, ettei mee ite sekasin :)
Keskiviikkona olis miehen uus simppatesti.. Toivottavasti se nyt näyttäis ees vähän paremmalta ku viimeks. Tulokset kuulee sitte loppukuusta, kun on samalla soittoaika omista verikokeista.

Onko kellekään muuten tehty sitä aukiolotutkimusta? Mun piti siitä kysyä lääkärissä, mut en sit huomannukkaan. Ajattelin vaan, että eikö sekin nyt kannattais kuitenkin tehdä, kun tää raskautuminen nyt on niin vaikeeta, niin jos vika sitten oliskin siellä..
 
Voi, paljon onnea minnams!! :heart: Varmasti tuntuu uskomattomalta, ihanaa!

Mullekin ehkä pitäisi laittaa tuohon listalle, että kp 39/? koska kierron pituudeksi sain 26 vain sen ensimmäinen clomikierron mukaan. Nyt ei siis ovulaatiota ja mennään jo kp 39 eikä tietoa koska menkat tulevat. Ajattelin tänään aloittaa terot ja kaipa se raskaustesti on pakko tehdä ennen terojen aloittamista. En vaan millään haluaisi tehdä testiä, koska olen täysin 100% varma, että raskaana en ole. Mut tiedän, kun teen testin niin silti se negatiivinen tulos aiheuttaa pettymyksen tunteita.
 
Pidän kovasti peukkuja Pettunialle! Näyttääpä sulla lupaavalle tauollakin. Samoin tsempit DjaP! Voi kun olis se toivottu syy noille oireille.

Dana: on meitä täällä useampi, joille on tehty aukiolotutkimus. Näyttää vaihtelevan hoitopaikan mukaan missä vaiheessa sen teettävät, meillä tehtiin heti ns. varsinaisella lapsettomuusklinikalla.

Ja jää toki Ambro tänne meidän seuraksi vaikkei jatkohoidoista ole tietoa vielä!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pettunia
Hei pitkästä aikaa Clomittaret!

Olen käynyt pintapuolisesti kurkkimassa kuulumisianne, onnea minnams plussasta!

Ja mitä lämpimimmät osanotot vauvattomalle ja hänen miehelleen. Paljon voimia suuren surunne keskelle!

Kävin tänään nt-ultrassa ja jännitin ihan älyttömästi, lääkärikin sanoi, et vedäpä nyt pari kertaa happea ihan rauhassa. Ja mies oli vähintäänkin yhtä jännittynyt. Onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin, pieni oli 5.7 cm, viikkoja 12+2 ja sydän sykki voimakkaasti. Niskaturvotusta 1,3 mm, mikä on siis normaalin rajoissa. Verikokeissa kävin kans ja niitä tuloksia nyt odotellessa. Nyt voi jo hiukan rentoutua!

Mukavaa syksyn alkua kaikille ja paljon plussia toivon tähän ketjuun!
 

Yhteistyössä