Clomittaret 2012



maanantai 25.6





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

Katrina86............kp76/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Alisa84...................kp68/70..........................................1.clomi
Inkeri84.............kp39/34...............yk10.........metformiini (clomitauko)
Raita12..............kp38/30...................ya8/10.......................tauko
skorppari82.........kp31/??..............yv1,5.............................3.clomi
another.............kp30/32...........yk7/ya1/11.......................3.clomi
nellustiina..........kp29/28..............ya kesä2010..................2.clomi
minnams..........kp28/32.................yk12...........................1.clomi
PikkuJellona........kp22/28...............ya9/10.........................4.clomi
DjaP.................kp21/28-30...............ya2007....................3.clomi?
Minttu_89.........kp21/??...............?...................................4.clomi
Lilleri82..............kp20/25-27............yk 5............................2. clomi
rimpatti...............kp18/26-28.............yv2.........................2.clomi
Ambrosia85.........kp14/26-32.........ya10/10/yk18.................4.clomi
Kassiopeia..........kp12/??...............ya8/2010.......................5.clomi
Auppis...............kp10/??....................................................4.clomi
Tikkerituu..........kp9/31-37........ya08/11...........................tauko
10kaks...............kp8/42...............yk4................tero&clomi-tauko
Pettunia..............kp8/28-36..............yk20.....................tauko
Pamsku............kp7/21-52.............yk8........................... 2.clomi
Ansku83............kp7/30-49..........yk16/ya11/10..................terot

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Sanzu


Piinailijat
minnams dpo14


Ghostbusters
Alisa84......kp66/70........1.clomi



PLUSSANNEET

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/2009).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi (kaksoset :heart:)
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
another en uskalla testailla ennen kierron 32 päivää, en kestäis nähdä negaa näitten oireitten jälkee :'( miulummin tädit sit sais tulla kylää ku se tyhjä ruutu. Näin muuten viime yön unta et vattas pyöri tytöt :)
 
Moi kaikille pitkääääästääää aikaa. :ashamed:
Oon pitänyt tarkoituksella parisen viikkoa taukoa täältä kun meinas alkaa oleen liian intensiivistä tää palstailu ja ovis-jutut mulle.
Mutta eilen, tein parin päivän tauon jälkeen ovistestin ja tadaaa! se oli positiivinen ja tänään uudestaan, niin oli jopa vielä tummentunut testiviiva!
En uskonut mitenkään että enää saan pos.tulosta ovistikkuun tässä kierrossa. Ihan uskomatonta! Ja miten ilonen sitä voikaan olla pelkästä ovistestin plussasta?! :D
Ja tietenkin ollaan jo peittoja heiluteltu mukavaan tahtiin. Ja meinataan vielä tänä iltanakin jos kerkee kun ukko menee yöks töihin. Mutta vielä huomennakin kerkeis, tai nyt kun tenava nukkuu.... :p
Mä ittekseni mietin alkuviikosta että oispa mahtava jos juhannuksena tärppäis... nyt ois mahikset :)
Pitääpä mennä huutaan tuo ukko tuolta sisälle...

Hyvää jussia kaikille! :flower:
Ja anteeksi omanapainen päivitys taas! :ashamed:
 
kiri Toivotaan, että kaikki päätyy hyvin ja pikkuinen jaksaa loppuun asti!

Lilleri82 Peukut pystyyn, että tärppää. Hyvä et edes ovuloit :)

minnams En mäkää uskalla tehdä yhtää liian aikasin testiä. Huh mielummin sitte alkais ´menkat eikä tarvis tehätestiä ollenkaa.

).( IIIIK aivan rupee jännitään :D Maanantaina sais tehä testin mut teen sen varmaan vasta tiistaina.. Ei oo kyllä mitää oireita mut toiveet on niiiin korkeella et jos tulee neg/menkat alkaa niin kyllä tulee kova kolaus ja tipun alas todella korkeelta.. Miksei voi niinku rauhottua ja ajatelle maltillisimmin ja sitte mielummin hyppii onnesta.. Huh kyllä tää on rankkaa taas.
 
minnams Täällä myös testit polttelee sormia, mut jotenkin sen negan näkeminen ei yhtään houkuta :ashamed: Kovatsi lähettelen plussa-aaltoa sinnepäin ++++++++++++++ :whistle:

lilleri jeee, on tuo kyllä hieno fiilis, kun näkee edes sen ovisplussan. Aina se nostaa toiveita ja tarkoittaahan se mahdollisuutta raskautumiselle :heart:

nellustiina Samoissa mennään, määki saisin tehdä testin ma tai ti. Saas nähä maltanko oottaa niin kauaa :D +++++++++++++ :whistle: Plussapuhuri sinne :)

ON: Tässä kovasti jahkailen, että teenkö huomenna testin. Huomenna olis pp 13. Oireita on jonkin verran (tosin todennäköisesti ne on ihan mielikuvituksen kepposia). Alavatsalla on tuntunu pari päivää sellasta paineen tunnetta, ajoittain on myös ihan menkkaoloa. Viime yönä asentoa vaihtaessa heräsin 3-4 kertaa sellaseen repäisykipuun. Nuo repäisykivut nostaa niin kovasti toiveita, mutta... järki sanoo muuta :ashamed: Sitäkin oon tässä miettiny, et mitä jos alottais testailut ihan ovistikulla, jos se on nega, niin on myös r-testikin. Noh, katsotaan kuinka maltan.

T: Malttamaton alisa pp 12 :whistle:
 
Voihan malttamaton minä. :D Nyt aamulla en malttanut olla testaamatta.. Alotin ovistestillä, koska ajattelin, että jos se näyttää negaa, niin jätän koko r-tetstin tekemättä. Ovistestiin piirty viiva, mutta ei ihan kontrolliviivan vahvuinen. Heitin tässä vaiheessa kirveen kaivoon, mutta kokeilin myös r-testiä. Merkkinä One Step 10m iu/ml ja tulos on tässä:



Ylempi testi on siis o-testi ja alempi r-testi ;) Tämä tuli ihan testiajan sisällä.

Onko tuo nyt sitten haamu vai mikä? Jotenkin nyt on aika pessimistinen olo koko homman kanssa? Onko tuo r-testi herkkä, pitäisikö viivan olla vahvempi? Tuhat kysymystä pyörii päässä ja pelko on persuksissa yhden keskenmenon kokeneena.. :ashamed: Vielä en osaa iloita.
 
Viimeksi muokattu:
alisa onnea kovasti toi on plussa! :D tääl todennäkösest tulee täti kylää, tuntuu ihan silt. Repäsykipui tuntuu ku ois ollu päivisin, mut en nyt tiiä :'( en mä tohi uskoo et tääl raskaan oltais :( lämmöt edellee kohol jokin sentää hyvä ja valkkarii tulee ihan kiitettäväst koko ajan luulen et täti alkaa, tuntuu nytkin silt :D
 
Anteeks mut pakko purkautua... Mulla on ihan hirvee olo..pelkään niin kovaa et tulee nega. ;( Pääsen vasta huomenna ostaan testin ja teen sen varmaan vasta sitte tiistaina aamupissasta. On niin menkka fiilikset et huh huh... tuntuu et koko ajan lurahtais housuun.... ymmärrän kyllä sua niin täysin minnams :hug:
 
Hupsista Alisa, tuohan on selkeääkin selkeämpi plussa. Mä en ole noihin testeihin saanut ikinä edes kunnon viivanpaikkaa. Onnea ja tarrasukkia matkaan. Mikä olikaan teidän historia tässä yrityksessä? Hienoa, että noinkin suurilla kiertopäivillä voi plussata.

Hengessä mukana nellustiina ja minnams. Piinaavia päiviä, piinaavia päiviä. Näinköhän Raita palaa juhannusreissuilta plussauutisten kera.

Olipa Kirillä surullisia uutisia. Me meinattiin menettää toinen tuplista aivan loppumetreillä. Toivottavasti teillä nyt toinen pysyy onnellisesti kyydissä loppuun asti.
 
minnams kiitos! :heart: Mulla kyllä on edelleen vahva tunne, että saat plussa. Tsemppiä! :hug:

nellustiina kiitos! :heart:Mää haluan uskoa, että sääkin saat plussan. Testinhän voit tehdä myös, jos pissa on ollu 4h rakossa, mut toki aamupissa on kaikista varmin.

auppis Kiitos! :heart: Ei, mulla oli vaan 1tbl/pvä ja kierohan tosiaan venähti sinne 70 päivään, joten en tiedä millä voimalla se ovis tuli, lääkkeiden vai ihan luonnolllisesti.

Pettunia Kiitos! :heart: Ekan raskauden jälkeenhän meillä ei ole käytetty mitään ehkäisyä ja tyttö on nyt 2v. Tässä yrityskierros söin ekaa kertaa clomeja ja alotin ihan sillä 1tbl:lla. Lääkäriltä sain reseptin jo 2/tbl:iin päivässä, koska uskottiin, että yhdellä ei ole mitään voimaa. -09 söin myös 1tbl:n päivässä ja silloin myös raskaudun, mutta viikolla 7-8 se raskaus meni kesken. Nyt on suuri pelko, että tämäkin menee. Tosin pelkään myös kohdunulkoista ja kaikkea mahdollista. Olen onnistunut joka asiassa aina menemään juurikin siihen tilastollisesti pienimpään prosenttiin :ashamed:

Haluan lähettää jokaiselle paljon plussatuulia ++++++++++++++ :whistle:
 
Pitkä on siis ollut yritys teilläkin Alisa. Sitäkin enemmän onnea matkaan tässä raskaudessa.

Täältä löytyy yksi pöhkön pöhkö. Pakko tunnustaa teille. Mulla on ollut olevinaan raskausoireita, vaikka nyt siis menossa kp7. Tosta Alisan ovistestailusta innostuin ja menin tekemään ovistestin. Tosi laimeasta pissasta. Ja se penteleen testi näyttää ei plussaa, mut kuitenkin suht vahvaa viivaa. Mulla kun se on yleensä ihan blanco ovikseen asti. Paitsi, että just tätä merkkiä en oo aikasemmin testannu ennen ovisaikoja. Kai se on huomisaamuna raskaustesti tehtävä, vaikka tää on ihan pöljää. Mulla on takana ihan normaalit runsaat menkat. Että sellanen tilitys. Kiitos, jos luitte.
 
alisa toivon tosissani et olisit oikeassa :) pahoin pelkään et täti kurvaa kyl tänne. Vatta tuntuu oudolt, en osaa oikein selitää. Rinnat ei oo kipeet, turvonneet ja raskaat vaan. Pahoinvointia on ollu nyt muutama päivä jatkuvast, tekis mieli testata sen takii mut ei uskalla :'( näin jo toistamiseen unta et mul möyri mahas kaksostytöt :) voi kunpa olisi edes yksi :'( lämmöt hipoo hurjii lukemii 37.9 parhaimmillaan tai pahimmillaan rupee tuntuu jo kuumeiselt, tätä jatkun jo viikon ainakin. Väsykin on jotain kamalaa ja yölliset pissalla juoksut. Yöt on niin levottomii unien puolest et pakko ottaa aina päikkärit lasten kans :D
 
joko muuten alisa siirretään siut plussanneisiin?

nellustiina oon samoilla linjoilla kun auppis, eli elä vielä luovuta, toivoa on vielä +++:whistle:

minnams
hienoja oireita kyllä siulla! tulispa se plussa siulle nyt pian näkyviin!!

pettunia mitä se raskaustesti näytti?? ole plussa, ole, ole, ole :)
 
Voi onnea Alisa. Upeaa tosiaan että noinkin pitkästä kierrosta on tullut tärppi! Kaikki peukut on pystyssä että jatko menee hyvin.

Tsemppiä myös kaikille piinailijoille!

ON: Me käytiin tänään lapsettomuusklinikalla ns. ensikäynnillä. Lähetteitä on nyt verikokeisiin ja miehen simppatestiin, ens kierrossa aukiolotutkimus ym. Kohdun limakalvo on mulla ohut (3mm) ja munasarjat ei tee mitään. Kymmenkunta ihan pikku rakkulaa molemmin puolin eli vaste clomeille on ollut kaukana optimaalisesta. Lääkärin mielestä näytti niin nihkeältä että tämä kierto päätetään teroilla aika aikaisessa vaiheessa ja ens kierrosta clomit 2 tbl/päivä ja seurantaultrat kehiin :mad:
 
Hurjan paljon onnea Alisa! Ihan selkeä plussahan sinulla testissä on, hieno juttu!

Nellustiinalle pahoittelut negasta. Toivottavasti muuttuis kuitenkin vielä plussaksi.

Kirille kovasti tsemppiä loppuraskauteen ja kaikkea hyvää!

Plussatuulia Lillerille! Toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä.

Peukut pystyssä minnams:lle, hyviltä vaikuttaa noi sun oireet!

Aiemmin en kommentoinu, mutta olen kovin pahoillani tilanteestasi 10kaks, toivon sinulle kaikkea hyvää jatkossa ja toivottavasti saisitte asiat kuntoon miehenne kanssa.

Harmin paikka, että kroppasi ei toimi kunnolla clomeillakaan, Tikkerituu. Kiva, että saatte lapsettomuusasiaa eteenpäin tutkimuksissa, vaikka kyllähän sitä toivois, että se plussa tulis ihan luomuna ja pian!

Kiitos toiveikkuudesta Pettunia, mutta ei multa valitettavasti tässäkään kierrossa ole ilouutisia odotettavissa. Menkat ei oo alkaneet vieläkään ja tein tänään toisen raskaustestinkin, joka oli nega. Mulla juilii aikalailla oikeaa puolta alavatsassa, välillä oikeen vihloo kovastikin sekä tänä aamuna huomasin, että nännit ovat tulleet aroiksi ja ne "nöpöttää" koko ajan. Mut kyl raskaus pitäis jo näkyä testissä, et nyt en enää yhtään tiiä, mikä on vikana. Varasin perjantaina yksityiselle gynelle ajan, jos siellä nyt selviäis jotain, en todellakaan enää tajua tätä kroppaa yhtään. Ajattelin, että ehkä olis nyt hyvä käydä lääkärissä, ennemmin kun nappaan vaan terot. Tällaista kipua mulla ei meinaan oo ollu aiemmin. Mieli on kyllä ihan maassa, onneks on sentään loma. Toivottavasti sinulta saataisiin plussauutisia Pettunia!
 

Yhteistyössä