Clomittaret 2012

).( Ovis bongattu digitestillä, ensimmäistä kertaa käytin noita ja oli mukava saada hymynaama ruutuun :) Huomenna taas inssiin ja sitten loppuviikko talletteluja.

Joku kyseli aikaisemmin, mistä päin kirjotellaan, niin tämä raapustaa Turusta.

Pamskulle pahoittelut uudesta kierrosta. Mulla nämä clomit on lyhentäneet kiertoa muutamalla päivällä ja ovu-ajankohta samoin aikaistunut reippaasti.
 
Harmi, että jouduitte uuteen kiertoon Pamsku ja Ansku.

Ikävä kuulla, että limakalvosi oli noin ohut Inkeri. Toivottavasti miehesi näytteet ovat ok!

Tsemppiä piinapäiviin Alisa84!

Nyt vaan sit ovista hyödyntämään rimpatti! Onnea matkaan!

on: vaikka vannoin, että en aio testata ennen kuin on useamman päivän menkat myöhässä, niin enhän mä sit malttanu tänään olla ostamatta testiä kaupasta. Ja sain tän päivän aikana sit kohotettua toiveet aika korkealle, kun alavatsaa juilii ja huippaa kummallisesti, ihan samanlailla kuin aiemmassa (kkm) raskaudessa. Mut testasin ihan selkeän negan, ei jättäny testi kyllä mitään arvailujen varaan. Eli kierto vaan venyy jostain syystä, kyllä taas tuntuu niin kurjalle :'( Taidetaan silti jatkaa clomitaukoa kesän yli, kunhan nyt päästäisiin uuteen kiertoon pian!
 


perjantai 22.6





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

Katrina86............kp73/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Alisa84...................kp65/70..........................................1.clomi
Inkeri84.............kp36/34...............yk10.........metformiini (clomitauko)
Raita12..............kp35/30...................ya8/10.......................tauko
skorppari82.........kp28/??..............yv1,5.............................3.clomi
another.............kp27/32...........yk7/ya1/11.......................3.clomi
nellustiina..........kp26/28..............ya kesä2010..................2.clomi
minnams..........kp25/32.................yk12...........................1.clomi
PikkuJellona........kp19/28...............ya9/10.........................4.clomi
DjaP.................kp18/28-30...............ya2007....................3.clomi?
Minttu_89.........kp18/??...............?...................................4.clomi
Lilleri82..............kp17/25-27............yk 5............................2. clomi
rimpatti...............kp15/26-28.............yv2.........................2.clomi
Ambrosia85.........kp11/26-32.........ya10/10/yk18.................4.clomi
Kassiopeia..........kp9/??...............ya8/2010.......................5.clomi
Auppis...............kp7/??....................................................4.clomi
Tikkerituu..........kp6/31-37........ya08/11...........................tauko
10kaks...............kp5/42...............yk4................tero&clomi-tauko
Pettunia..............kp5/28-36..............yk20.....................tauko
Pamsku............kp4/21-52.............yk8........................... 2.clomi
Ansku83............kp4/30-49..........yk16/ya11/10..................terot

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Sanzu


Piinailijat
minnams dpo11


Ghostbusters




PLUSSANNEET

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/2009).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi (kaksoset :heart:)
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
Hei- pitkästä aikaa. Mut sais laittaa taustailijoihin. Nyt ollaan luomukierrolla, mutta vielä ens kera kokeillaan femarilla, lääkäri oli sitä mieltä että katotaan nyt vielä kerta ennen piikittelyjen alotusta. Muutenkin taas vähän korvien välissä helpottaa... ihanaa kesää!
 
minnams kuulostaa kyllä niin hyville noi sun oireet, huippua!! :) Mulla oli just tytöstä tuollaisa oireita ja tosi aikasin, joten toivotaan parasta.. ;) Siis en yhtään tiedä oliko se sillon oikeesti kiinnittymiskipua, mut hyvin se osu dpo 7:lle ja sitten otti niin "rajusti", että yöllä oikein heräsin siihen. Se oli muistaakseni sellanen terävä tuikkasi jonnekin tuonna alavatsalle. Ja noi sun lämmöt lupaa äärettömän hyvää, mulla oli kans sillon lämmöt koholla ;) Peukkuja! :) Niin ja oireista vielä, höystän nyt oikein; mullahan oli ihan menkka olo noin 2 päivää ennen menkkoja ja koko ajan jännitin, että se täti kurvaa, mutta eipä koskaan tullu paikalle.

rimpatti, mulla ei oo ko. lääkkeestä kokemusta, mutta pregnylistä on ja se ei saanu mitään oireita aikaan. Ja sehän on sama joka lääkkeen kohdalla, vaikka se ois lähinnä vitamiini, niin siellä on kauheet "varotukset" sivuoireista :D Plussatuulia ++++ :whistle:

Ansku Pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon! :)

raita kiitos! :hug: Toivotaan, että vielä olis mahdollisuuksia plussaan.

ON: Tänään töissä päivällä tuntunu tylppää kipua tuolla oikealla puolella, lähellä nivusia. Mitään muita tuntemuksia ei oo.. viime kierrossa menkat tuli jo dpo 11, toivottavasti nyt luteaalivaihe olis hieman pidempi. Jännäks muuttuu tämä homma, maltti lyhenee koko ajan ja ajatukset harhailee jossain tuolla. Menis pari päivää nopsaa, että tietäis kuinka tässä käy.
Tänään siis PP8.
 
Ei alkanut täällä clomit :/ Pohdintamme ei tuottanut tulosta, tai kai se tuotti tuloksen johonkin suuntaan. Lähden tänään miehen luota hetkeksi pois ja katsotaan mihin ratkaisuun päädymme suhteemme kanssa. Kuulostaapa karulta mutta en vain kestä tätä tilannetta tällä hetkellä. Ja mitä järkeä on jatkaa, kun meidän kaikki tavoitteet ja toiveet elämältä on niin erilaisia. Argh, pää hajoaa!
Pistin pisteen tälle hommalle ja revin reseptin, joten clomeja ei popsita pitkään aikaan, vaikka mieli muuttuisi.

Ihanaa kesää teille kaikille ja toivon paljon, että te saisitte plussan :)
 
Voi 10kaks! Kunpa voisin jotenkin lohduttaa! Paljon tsemppiä ja toivottavasti asiat kääntyy vielä parhain päin. Ehkä aikalisä on paikallaan ja sen jälkeen voitte aloittaa puhtaalta pöydältä.:hug:

Täällä kp 5. Olen ottanut clomeja 3 päivässä. Saa nähdä, mitä ultraus sanoo ensi viikolla. Luin pitkät tovit eri asiantuntijatekstejä lääkkeen käytöstä ja niissä korostettiin, että jos ei vastetta tule, pitää annosta nostaa 50mg seuraavassa kierrossa. Joidenkin mukaan nostoja voisi tehdä aina 5 tablettiin asti, mutta se kuulosti hurjalta. Tää on joka tapauksessa viimeinen tai toiseksi viimeinen kierto ennen siirtymistä yksityiselle polille.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille, kyllä tuo meidän pino tosta vähenee! :)

Rimpatti onnea oviksesta, pidetään peukkuja, että nyt olis tärppikierto!

Pahoittelut negasta Raita12, voi kun tulis vaan myöhänen plussa, kun vattaakin noin juilii :)

Sanzu ihanaa kesää sullekkin, kyllä tuo tauko olis paikallaan täälläkin niin sais vähän päätä tyhjättyä.

minnams noi sun oireet kuulostaa kyllä niin kovasti raskausoireilta, toivotaan parasta. :)

10kaks pahoillani oon sun puolesta, toivottavasti jaksat siellä. Varmasti on nyt suuret tunteet pinnas monesta eri asiasta <3

Täällä on clomit syötynä. Kyllä niin hirveät kuumat aallot oli, että ajattelin kuolevani öisin. Tuntu, etten viikkoon nukkunu kunnolla. Noo, peittoja heiluteltu vähää väliä, pyritty joka toinen päivä, ovistestiä oon tehnyt täs nyt piakkoin viikon verran, eilen ja tänään oli saman vahvunen ku kontrolli. Ehkä pikkasen vahvempikin. Lisäks tänään on ollu alavatta kipeä ja nännit arat. Mutta, jotenkin en vaan jaksa uskoa, että mä ovuloisin, kun ei se aiemminkaan irronnu. :( Noh, odottavan aika on pitkä.

Oli puhe noista metuista, mulla se on ainaki vienyt naposteluhimoa, tai itseasias koko ruokahalua. :) Jotai hyötyä ees vetää näitä nappeja niinku joku vanha mumma. :D
 
pamsku ja auppis sori, välillä kun väsyneenä näitä listoja päivittelee niin hyppii ihmisten päivitysten yli (vähän sama vika oli kyllä nyttenkin kun päivittelin kun netti pätki kesken kaiken) :D nyt pitäis vissiin olla teillä kp-päivät kunnossa?

10kaks *hali* :hug: oisipa tosiaan lohdullisia sanoja joita voisin sanoa :( on tää välillä vain niin rankkaa :(
mie pistän siut jo nyt varmaan taustalle?
mukavaa kesää siulle sinne myös :heart: kyllä kaikki vielä hyväksi kääntyy!
 
  • Tykkää
Reactions: Auppis ja Pamsku
Olen pahoillani 10kaks :(

Täällä inssi takana päin ja aivan järkyt oviskivut. Ei tee paljon mieli peittoa heilutella, mutta kait se on pakko :) Päädyttiin lääkärin kanssa siihen, ettei jos nyt tärppää niin heinä -ja elokuussa on taukokierrot clomeista, vaste tuohon lääkkeeseen on ollut sen verran hyvä että lääkäri ei antanut lupaa käyttää niitä ilman seurantaultraa ja klinikka on nyt heinäkuun alusta 1,5 kk kiinni. Syyskuussa yritetään sitten seuraavan kerran vielä kerran clomeilla, mikäli sittenkään ei vielä ole toivottua tulosta, niin siirrytään suunnittelemaan IVF-hoitoja.

Endometriooma oikeassa munasarjassa varmistui, pieni epäilys on että clomien syönti on "aktivoinut" oireettomana olleen endometrioosin. Tyhmä juttu, nyt ei vaan muuta kuin toivoa että kysta ei kasvaisi eikä aiheuttaisi kovin suurta haittaa. Kivut saa kuriin jotenkin särkylääkkeillä, mutta pelko on että se estää toiminnan tuolla.

Anteeksi tällainen tilitys :|
 
10kaks :hug: paljon voimia, tähän en minä oikein osaa muuta sanoa!

antoher hihi! Ei ihan osunut vieläkään. ;) Huomenna lääkärin mukaan vasta kp3 . Soitin sinne tänään ja kysyin, että aloitanko clomit tänään vai huomenna ja sanoi, että tuhrupäivää ei lasketa vielä menkoiksi... Joten nyt elellään siis kp2 :) (sori, mun moka!)
 
tuskinpa täällä raskaana ollaan :( eilen alko vähäsen jomottaa alaselkää niinku ennen menkkoja. Viel on lämmöt siel 37.5 vattaa nippailee välil ja on turvoksis. Valkovuoto on muuttun niagaraksi. Jotenkin vaan tuntuu et menkat alkaa koht :'( 10kaks voimahaleja sulle!
 
pamsku haha ei ollu miun moka tällä kertaa :D miepäs päivitän tuon, ja tottahan se on ettei tuhruilua lasketa vuodoksi, mutta hyvä että asian varmistit :)

minnams
älä nyt vielä luovuta, voit ihan hyvin olla raskaana! toivottavasti olet :heart:

rimpatti
hyvällehän nuo teidän hoitosuunnitelmat kuulostaa, harmi vain jos sattui se inssi :/ talletteluintoa sinne :)
 
Pahoittelut heti kärkeen omanapaisesta postauksesta, mutta matka kohti maalaismaisemaa alkaa ihan justiinsa ja samalla myös kolmen viikon loma.

Menkkoja ei kuulu ei näy, satunnaisia nippailuja oikealla puolella alavatsaa, ei mitään muuta. Olishan se ollu liian hyvin, jos ois kroppa toiminu tässä luomukierrossa. Terot ja clomit pakattuna laukkuun, päivittelen kuulumisia jossain vaiheessa lomaa.

Ihanaa jussia kaikille, toivon kovasti plussia ihan jokaiselle meistä!
 
Musta minnams sun oireet kuulostaa todella lupaavilta. Vielä jos yöllä pitää käydä vessassa, niin sanoisin, että raskaana oot. En nyt muista enkä jaksa selata, että olitko Raita tehnyt testin. Kurja, jos kierto venyy "turhan takia".

10kaks :hug:

Hyvää juhannusta kaikille, jos nyt vielä linjoille eksytte.
 
10kaks, voimia :hug:

Auppis, mulla siirryttiin aikoinaan heti ekan vasteettoman kierron jälkeen kovempiin hoitoihin, kun siis 2tbl:a ei tuonu ovista.

minttu Toivotaan, että irtoaminen on tapahtunut ja mahikset on hyvät :p

rimpatti plussa onnea ja tsemppiä piinapäiviin!! :) ++++++++++++++++:whistle:

minnams niin kauan on toivoa, kun täti pysyy poissa :) Mulla ainakin on sellanen tunne, että teillä on tärpänny :heart:

raita hyvää reissua ja tuuhan kertoon kuulumiset kun pääset koneen äärelle :)

ON: Täällä ei ihmeempiä. Just nyt tällä hetkellä vihloo alavatsaa, mutta eipä muuta. En tiedä kuvittelenko, (todennäköisesti) että haiston hajuja nyt tosi herkästi. Tänäänkin kysyin mieheltä, että haiseeko mun nappulat sen nenään tuolla eteisessä ja se ei kuulemma haista mitään. Itestä tuntuu, että ne haisee toiselle puolelle taloa asti :/ Noh, onhan näitä oireita ennenkin kuviteltu, joten... ;) Täällä siis jännitys kasvaa päivä päivältä. :popcorn: Sunnuntaina vois jo ihan hyvin testailla (mikäli menkat ei ala ennen sitä), sillon olis pp13. Ekasta raskaudesta sain plussan jo pp11 :p

Mukavaa ja rentouttavaa juhannusta kaikille!! :wave:

Terkuin, Malttamaton Alisa (pp10) ;)
 
rimpatille paljon tsemppejä piinapäiviin. Toivottavasti inssi tuo tuloksen!

minnams:lle myös oikein paljon plussatuulia!

(.) <-- tänne sopii paremmin tuo muoto kuin se laihempi malli ;)
Elikkä yöllä, aamuun saakka pohdittiin syntyjä syviä miehen kanssa.. Yöllä ei päästy oikein mihinkään lopulliseen tulokseen mutta hyvin nukuttiin "pommiin" aamulla.
Soitin päivällä varuiksi lääkäriasemalle, revittyäni reseptin, että josko saisin puhelinreseptin apteekkiin. Onnistui, eikä tullut lisämaksuakaan.
Laitoin tänään aamulla miehelle viestin, että "jos haluat niin apteekista löytyy nimelläni ne lääkkeet. Voit hakea ne tai jättää hakematta, saat päättää"

Mietiskelin itsekin pitkään tätä omaa käytöstäni ja reaktioitani. Luulen, että henkisesti tuo keskenmeno oli todella paljon rankempi, kuin olin edes ajatellut taikka myöntänyt itselleni. Monen seikan vuoksi meillä meinasi jäädä lapsiluku tähän kahteen (tosin eihän sitä vielä tiedä vaikka jäisikin mutta teorian tasolla).
Noh, mutta katsellaan mitä tuleva tuo. Onhan tämä aika huvittavan oloista "aikuisilta" ihmisiltä :D

Another: Viitsitkö päivittää minulle perjantaille: kp5 / 3.clomi (laskin kp1:ksi tuhrupäivän ja muuten oireet viittaa tuohon kp5:teen kuin 6:een). Kiitos!
 
Tulinpa tänne kertomaan kuulumisiani kaksosraskaudestani. Toisella vauvalla todettiin nt-ultrassa aivovamma. Paras ratkaisu oli rankka ja kivulias osakeskeytys, joka tehtiin viime viikolla. Riskinä on, että myös toinen vauva menee kesken. Eilen jälkitarkastuksessa toinen vauva voi kuitenkin hyvin ja oli kasvanut paljon. Vieläkin on keskenmenoriski olemassa, pitää olla tekemisissä varovainen ja käynnit Tyksissä jatkuvat. Mutta toivoa on, että yhden nyytin saisin jouluna syliini.

Multa voi poistaa tuon kaksos-merkinnän.

Tsemppiä paljon kaikille tänne!
 

Yhteistyössä