Clomittaret 2012

Pettunia, on joo yritystä ollut. Tosin tämän tiesin jo vanhastaan, niin en ottanu siitä "paineita" tämän vuoden tammikuuhun mennessä, mutta sitten alko olo tulla jo malttamattomaksi ja oli pakko varata lääkärille aika. oi vitsi!! Toivottavasti tuo sun o-plussa enteilisi sitä ihanaa lopputulosta :heart: Peukutan!

nellustiina Voimia!! :hug:

minnams On kyllä ihme virus sulla liikkeellä mikäli et oo raskaana :D :heart: Nyt testiä tekemään :p

another jos saan vielä viikon "roikkua" mukana. Oon hirveen taikauskonen, että jos hehkutan liikaa, niin heti menee kesken :ashamed: Tokihan se voi mennä kesken missä vaiheessa tahansa. Mut jos vielä tää viikko :D

tikkerituu Tämä tuli itellekin ihan täysin puskista, että tämmöinen on oikeasti mahdollista. Antaa kyllä uskoa tulevaan ja toivottavasti muillekin. :) Toivottavasti sulle tuo 2tbl:a clomeja tois oikean vasteen ja jos ei tuo, niin pyydä, että alotatte piikityshoidot. Niillä tulee vaste ihan varmasti. Meillähän tyttö (2v) sai alkunsa niillä.

Raita, kiitos! Ja isot pahoittelut negasta! :hug:

On: Nyt alan nynnyileen enkä uskalla tehdä uutta testiä, pelkään, että se haalistuu vain... Joo, tyhmää, mutta minkä sille omalle päällensä voi. Oireina ei ole oikeastaan kuin yleinen turvotus :/
 
Ikäviä ultrakuulumisia Tikkerituu. Mutta onneksi hoidoilla voidaan noihinkin ongelmiin saada apua.

Et sit saanut juhannusplussaa Raita, harmin paikka. Toivottavasti perjantaina selviää, jos on jotain häikkää kierrossa. Munkin piti sitten tänä aamuna tehdä se negatesti. Taitaa noi ovistestit antaa tuollaisen viivan, vaikka ei olis ovis lähelläkään. Tiedänpähän nyt sitten senkin. Kiitos kaikille tsempityksestä.

Mites Inkeri, Skorppari ja another, lisää plussia? Skorppari ei tainnut kyllä olla kovin toiveikas tämän kierron suhteen vai muistanko väärin? Kyllä mäkin ihmettelen, jos ei et plussaa minnams. Ymmärrän kyllä, että sitä haluaa kaikin keinoin varjella itseään siltä pudotukselta ja pettymykseltä.
 


keskiviikko 27.6





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

Katrina86............kp78/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Alisa84...................kp70/70..........................................1.clomi
Inkeri84.............kp41/34...............yk10.........metformiini (clomitauko)
Raita12..............kp40/30...................ya8/10.......................tauko
skorppari82.........kp33/??..............yv1,5.............................3.clomi
another.............kp32/32...........yk7/ya1/11.......................3.clomi
minnams..........kp30/32.................yk12...........................1.clomi
PikkuJellona........kp24/28...............ya9/10.........................4.clomi
DjaP.................kp23/28-30...............ya2007....................3.clomi?
Minttu_89.........kp23/??...............?...................................4.clomi
Lilleri82..............kp22/25-27............yk 5............................2. clomi
rimpatti...............kp20/26-28.............yv2.........................2.clomi
Ambrosia85.........kp16/26-32.........ya10/10/yk18.................4.clomi
Kassiopeia..........kp14/??...............ya8/2010.......................5.clomi
Auppis...............kp12/??....................................................4.clomi
Tikkerituu..........kp11/31-37........ya08/11...........................tauko
10kaks...............kp10/42...............yk4................tero&clomi-tauko
Pettunia..............kp10/28-36..............yk20.....................tauko
Pamsku............kp9/21-52.............yk8........................... 2.clomi
Ansku83............kp9/30-49..........yk16/ya11/10..................terot
nellustiina..........kp1/28..............ya kesä2010..................3.clomi

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Sanzu


Piinailijat
minnams dpo11
ambrosia dpo1

Ghostbusters
Alisa84......kp66/70........1.clomi



PLUSSANNEET

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/2009).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi (kaksoset :heart:)
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
alisa juu toki :D itse oon vähän samanlainen taikauskoinen kanssa et jos itse plussaisin niin tuskin heti listoille uskaltaisin siirtyä..

raita pahoittelut jos tämä kierto epäonnistui kohdallasi :( ehkä seuraavassa on meillä onni matkassa...?

tikkerituu hienoa että saitte lähetteet tarkempiin tutkimuksiin! jospa niistä nyt olisi sitten apua.. ja varmasti on kun ei suotta tuhlaa aikaa turhiin kiertoihin jos on ongelmii esim limiksen kanssa.

pettunia joo plussauutisii ei tuu kuulumaan täältäkään suunnalta tässä kierrossa, tuskin seuraavassakaan.. vähän oon jo tässä harkinnut jos menis uudelleen käymään lääkärillä..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempeistä. Toisaalta tuntuu ihan hyvällekin kun tuo lääkäri tuntui olevan tosi aktiivinen tutkimaan ja hoitamaan että saadaan pelit toimimaan. Puheli jo piikittelyistäkin jos ei ala follit kasvaa. Ja kai ne alkaa, olen kuitenkin todistettavasti ovuloinut yhdelläkin clomilla. Tämä lääkäri oli ensimmäinen jolta kuulin myös munasolujen laadussa olevan usein vikaa PCO:ssa, minkä vuoksi hedelmöittymistä ei välttämättä tapahdu vaikka olisikin ollut ovis. Menispä viikko äkkiä niin sais alottaa terot ja pääsis uuteen kiertoon!

Toivottavasti Raita saat tosiaan selvyyden tilanteeseen pian. On inhottavaa kun ei tiedä mitä kropassa tapahtuu. Nuo oireet kyllä kuulostavat kiusallisen lupaavilta vaikka testi negaa näyttääkin.

Äläkä another heitä kirvestä kaivoon vielä. Kyllä se plussa meille kaikille vielä tulee ja seuraava kierto voi olla jo SE kierto. Pakko vaan koittaa ajatella niin, ei kai tätä muuten pitkään jaksa.

Jaksuja nellustiina! Nega tuntuu kyllä aina hirmu tyrmäykselle, itse en edes halua testailla juurikaan siksi ellei kierto veny yli "normaalin" (jos mulla nyt sellasta varsinaisesti onkaan).

Ja onnea Lilleri82 tosiaan ovisplussasta, aikamoinen voitto on jo sekin!
 
Pessimisti ilmoittautuu näin nopsaa aamulla..
Eilen illalla tuli rusehtavaa vuotoa ja sen vuoksi oli pakko testata tänä aamuna. Viiva oli samanlainen ja saman vahvuinen kuin eka testi eli ei ainakaan oo tummentunut viiva :ashamed: Jotenkin on sellanen tunne, että tässä ei hyvin käy.. Olishan se mennytkin liian hyvin, jos tämä onnituis :headwall: :(
 
Alisa, eihän se loputtomiin tummene se viiva :hug:
Mutta jos huolettaa niin soita neuvolaan tai jonnekin ja pyydä että mittaavat verestä. Parissa päivässä jo näkyy lasku jos on kesken mennyt.

Toivottavasti näin ei kuitenkaan ole käynyt!
 
voi alisa älä vielä toivoas menetä! Mulla tuli tuon toisen raskauden kans vähän plussan jälkee ruskeeta verta. Olin jo varma et kesken meni. Soitin neuvolaakin, totesivat melkein nauraen et se on ihan normaalii et tulee vanhat veret pois. Niin kauan ku veri on ruskeeta eikä ole kovia kipuja niin ei huolta :hug: ja nyt se kakkonen tos viilettää :)another viittitkö muuten päivittää mulle tonne piinailijoihin et dpo on 11 luulen et ovis tapahtui silloi myöhemmin :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kysymästä Pettunia, mut eipä tosiaankaan ole täältä plussauutisia :( päin vastoin synkemmäksi menee omalla kohdalla: heräsin viime viikolla yksi yö hirveään vatsakipuun.erinäisten lääkärien odotussaleissa istumisten jälkeen selvisi, että mulla on 5-6cm:n kysta munasarjassa.. Sen pitäisi poistua itestään, mutta saapa nähdä. Kontrolloidaan kun on ollut yksi kierto välissä. En saa aloittaa femareita ennen kuin tuo on poistunut eli ainakin kaksi taukokiertoa tulee mulle väkisin, turhauttaa ja hirvee morkkis. Mut eipä taas auta itkut, eteenpäin on mentävä ja vaan odotettava ja toivottava että vielä joskus saan pikkuisen minäkin..

Nyt on tullu parina päivänä tuhrua, ilmoittelen kun hanat aukee kunnolla ja jos ei aukee niin sit lasken nämä jo vuotopäiviksi.

Onnittelut plussanneille!
 
Kiitos myötätunnosta kaikille! Masentaa kyllä, kun ei se vaan kroppa toimi luomuna, vaikka kovasti tahtois. Jospa perjantainen gynekäynti tois jotain uutta, kyllähän se ultraus kertoo toivottavasti jotain. Oon lukenu tuota "Ei kenenkään äiti"-kirjaa ja oon paljon saanu siitä vertaistukea ja oppinu sen, että turhaan enää kiellän itseltäni tätä lapsettomuuden ajattelua, se vaan nyt on osa meidän elämää tällä hetkellä. Suosittelen kirjaa, mutta onhan siinä rankkoja juttuja ja kyllä mua pelottaa, jos meille käy samanlailla, niin kuin joillekin noista pareista, ettei ikinä saadakaan lasta, edes sitä yhtä.

another toivotaan, että olis seuraavassa kierrossa onni myötä, kunhan se seuraava kierto joskus alkais! On tää kyllä yhtä toivon ja pettymyksen kierrettä.

Tikkerituu kiitos tsempistä, mutta en mä kyllä millään oo raskaana. Ei noi testit voi valehdella...

Alisa mä oon vähän sitä mieltä, että ei kannattais tehdä noita testä ihan ylettömiä määriä ihan oman mielenrauhan vuoksi, kun sitä muutenkin stressaa siinä alkuvaiheessa. Kun kerta testi on näyttäny plussaa, niin se on vaan uskottava siihen kahteen viivaan, kunnes toisin todistetaan. Ja tuhruhan on ihan luonnollista, toivottavasti se ei kuitenkaan voimistu ja kivut pysyvät poissa! Positiivisia ajatuksia lähettelen sinulle!

Voi skorppari, pahoittelut ikävistä uutisista sekä tulevasta tauosta. Toivottavasti et joudu enää kärsimään kivuista. Voimia!

Sitä samaa minäkin tässä mietin, että missä ihmessä menkat luuraa nellustiina. Jotain häikkää tässä nyt on, toivottavasti sun menkat alkais pian. I can feel you pain!
 
Skorppari82: harmillista tuollainen. Mulla on todettu myös kysta 2 eri otteeseen ja ne kivut oli jotain niin hirveetä että taju meinas lähteä tai ainakin toivoin että se lähtisi koska kipu oli aivan sietämätöntä. Molemmilla kerroilla kysta poistui omineen mutta harmittaa tietty älyttömästi kun menee kiertoja hukkaan.
 
tänää joo on vast dpo 11 tarkistin kalenterist, pikkasen hätähousu ollu :D no joo mut oon 100% varma et täti kurvaa tänne ihan parin päivän sisäl. Oireet on hävin, ainoastaan lämmöt on kohol edelleen ja vattaa on rupen vihloo vähän samalla lailla ku ennen menkkoi :( mut tällast tää taitaa olla et aina saa pettyy :'( ehkä sit ens kierros, jos silloinkaan...
 
ambrosia, täytyy katsoa mihin tilanne kehittyy ja sitten pyytää aika veritestiin. :/ Tsemppiä piinapäiviin :)

minnams kiitos tsempeistä :hug: täytyy toivoa parasta.. Täällä peukut pystyssä edelleen sen plussan puolesta.

skorppari no olipas kurjia uutisia :( Tiedän niin tuon tunteen, kun miettii, että parikin "hukkakiertoa" tuntuu ikuisuudelta. Voimia! :hug:

nellustiina oisko ollu mahdollista, että ovis olis ollu myöhemmin? Tai sitten sitä ei oo tullu ja sen vuosi menkat antaa odotuttaa itseään? : / :hug:

Raita kiitti kirja vinkistä, pitää pistää muistiin ja vois joskus lukastakin sen. No näinhän määki ajattelin tuon testin suhteen, mutta menin sitten tekemään sen.. :ashamed: Ja kiitos, positiivisia ajatuksia kaivataan nyt oikein urakalla.

Pettunia, toivotaan! :ashamed:

ON: Aamupäivällä tuli taas rusehtavaa tuhrua, mutta ei enää niin tummaa. Ainut huolen aihe on totaalinen oireettomuus :headwall:
Ja anteeksi kaikille, että täällä jaarittelen näitä tuntojani. Moni muu on vieläkin kurjemmassa tilanteessa, mutta en oikein tiedä missä voisin purkaa ajatuksiani :snotty:

Plussapuhuri pyörremyrsky jokaiselle ++++++++++++++ :whistle: :heart:
 
No, niin :D Kävin tänää verikokeis...huomenna saa vastaukset mut eipä sillä oo väliä ...menkat alko :D :D Ei voi muutaku nauraa... Mut on vielä sellasta tuhruvuotoa/ruskeeta .. et varmaan vasta huomenna on kierron eka päivä...ilmottelen :)
 
Kovasti onnea plussanneille! Tarrasukkia matkaan! :)

Ja tsemppaushalit kaikille vastoinkäymisiä kohdanneille! :/

Anteeks tällänen pikakuulumiset ennen töihin lähtöä. Elikkäs soittelin verikokeiden tuloksista ja mulla oli kaikki NORMAALIA. Vaikka lekurikin sano, että vikaa sulla on oletettavasti FSH:s ja LH:s ovulointi ongelmien takia. Tulipa vaan mieleen, että jos noi metut olis parantanut omaa hormonitoimintaa. Mutta tuli kyllä onnellinen olo, ajattelin jo, että saan ruveta syömään vielä jotain lääkkeitä lisää.

Ja tässä sitä odotellaan ens viikkoa, joko menkat tai testin tekoa. Eilen musta tuntui, että alavatsaa juili, koko päivän. Tänään ei tunnu mitään, joten luultavasti oon vaan oikein kovasti toivonut. :(
 
nellustiina tuossa samalla muokkaus-rivillä mistä tuon lihavoinninkin saat siinä on kirjain A-niin sitä pientä nuolta painamalla vaihtaa väriä mihin haluat. en toki tiiä et toimiiko samoin jos käytät esim kännykän nettiä...
mutta anyways, tiedot päivitetty, harmi että se kp1 alkoi taas... josko nyt tällä kierrolta siullakin tärppäis :)

minttu
hienoa kuulla ettei verikokeista löytyny mitään häikkää!
jännittävää varmasti ootella että miten ensi viikolla siulle sitten käy..

on:

mie testasin tänään negan.. eilen oli pahoja selkäkipuja ja tänään ei taas mitään. vuotokaan ei ole siis alkanut.. eli aika todennäköistä etten ovuloinut ollenkaan tässä kierrossa. mitenköhän kauan pitää oottaa ennen kuin menis uudelleen lääkäriin hakeen tero-reseptiä..
 
Seurantaultrasta terveisiä! Kannatti ottaa riski ja lisätä lääkitystä. Oikeassa munasarjassa löytyi kuin löytyikin yksi 16 mm folli! =) Limis oli vielä ohut, 5 mm, mutta gyne arveli sen siitä vielä paksuuntuvan. Nyt sitten vaan tikuttelua päivittäin. Tallettelut on jo aloitettu. ;) Olen niiiin iloinen tästä käänteestä!
 
  • Tykkää
Reactions: another

Yhteistyössä