Hakutulokset

1. M

Neuvolan kyttäys ärsyttää...

Älä tosiaan kuuntele tuollaisia ohjeita, vaan jatka vanhaan malliin. Jos syöt jo entuudestaan paljon kasviksia, niin muista ottaa vaan D-vit -lisä ja kalaöljykapselit käyttöön. Maitohappobakteeritkaan eivät pahaa tekisi. Foolihapot ja muut vitamiinit tulevat kyllä rehuista, varsinkin tuoreista. :)
  2. M

Onko muita, joilla painoindeksi ei pidä paikkaansa?

Urheilijoilla ja varsinkin bodareilla BMI on yhtä tyhjän kanssa. :)
  3. M

Mitä olet ostellut tänään?

En mitään. Koitin reippailla tuplarattaiden kanssa keskustan kaupoille, mutta esikoinen valitti "kylmyyttä" niin isoon ääneen, että käännyttiin puolimatkasta takaisin. Huomenna uusi yritys. :)
  4. M

Astrid Thors aikoo viedä leivän mamujen suusta!!! :-O

Minä kannatan kyllä kaikenlaista suoran rahan jaon vaihtamista palveluihin. Kansainväliset avustusrahatkin voisi ennemminkin maksaa Suomen kansalaisille palkkana ja lähettää heitä kehitysmaihin konsultoiviin töihin. Suomessa elintaso ei ole kalliimpi, kuin muualla Euroopassa. Jo tasa-arvon...
  5. M

Nostaako raskauden aikana puhjennut raskausdiabetes itsessään painoa normaalipainoiselle äidille?

Paista kanaa ja tee lämmin kanasalaatti. Tai sama kalasta. Munakkaat ovat hyviä, samoin esim. lounaaksi voi sen puuron marjoineen tai mehukeittoineen syödä. Jätä siis perunat pois tai lähes pois, muusi kokonaan pois. Tämän voit korvata höyrytetyllä kukka-, parsa- tai ruusukaalilla...
  6. M

Nostaako raskauden aikana puhjennut raskausdiabetes itsessään painoa normaalipainoiselle äidille?

Heh, ei tämä mitään salatiedettä ole. Hiilareiden laskemisen oppii nopeasti. Vauva on kyllä jo melkoinen, että tsemppiä loppumetreille! :)
  7. M

Ainiin vielä, syö puuro mieluummin lounaaksi kuin aamupalaksi. Yöllä verensokeri on noussut, joten aamupala ei saa olla kauhean hiilaripitoinen. Tämä on varmaan sanottu neuvolan ohjeissakin?!
  8. M

Maitokin sisältää paljon hiilaria. Tarkista niidenkin määrät. Lisää vielä ruokavalioon rahka, luonnonjugurtti + marjat, linssit, pavut, herneet jne.. niin saat riittävästi proteiinia. Syötkö kananmunaa? Siitä saa helposti välttämättömät aminohapot.
  9. M

Kannattaa muistaa, että rd on sokeriherkkyyttä. Hiilarit siis sokeristuvat kehossa herkemmin ja siten varastoituvat rasvoinakin nopeammin. Tämä selittää painonnousua. Ap syö mielestäni aivan liikaa hiilareita ja aivan liian vähKän proteiinia. Hyviä rasvoja et saa lainkaan riittävästi, ellet...
  10. M

JÄTKÄ!!!

Siivoa lootasi!!!!!! :heart:
  11. M

H1N1-rokotuksiin karmeat jonot

Onneksi meillä on valinnanvapaus. Älyä on taatusti kaikilla :) *muoks: yhdyssana* :)
  12. M

ms tauti!!

Varmaan turhaa alkaa täällä arvailemaan mammojen kesken. Mitä nopeammin menet lääkäriin ja tauti todetaan, sitä nopeammin saat lääkkeet käyttöösi. Ne todistetusti hidastavat merkittävästi taudin etenemistä. Toivottavasti kyse ei ole MS:stä. :/
  13. M

Jos saisit veronpalautuksia 4000 euroa, niin mitä tekisit??

B :D Ostaisin ensimmäisenä itselleni jonkun ihanan käsilaukun :)
  14. M

Se on sellainen juttu, että

Haittaako, jos astia ei mahdu pyörimään mikrossa? t. kädetön mikrokokki :)
  15. M

Se on sellainen juttu, että

Voi elämä!!! Minä olen ehdottomasti sitä mieltä, että kakut tehdään uunissa ihan perinteisesti, mutta pitääkö minunkin nyt lähteä tätä kokeilemaan??????? Mieskin sopivasti tulee illalla ulkomailta kotiin, joten olisihan se hienoa tarjota tuoretta kakkua... Sanokaa nyt joku, että tuo on...
  16. M

Kuinka nopeasti Down-seulan tulokset tulevat?

Minulla siis oli tuo verikoeseula ultran yhteydessä viikko sitten. Jos kuulun riskiryhmään, niin soitto tulee sairaalasta, muuten tieto tulee postissa. Mutta en älynnyt kysyä missä ajassa tulokset tulevat. Onko kenelläkään muistissa kauanko meni? Olen Jorvin asiakas, mutta pk-seudulla lienee...
  17. M

Onko sinulla himo johonkin ruokaan?

Graaviloheen. Voisin syödä sitä määrättömästi. :p
  18. M

Kuinka paljon syöt D3-vitamiinia itse, entä lapset?

Minä syön vähän yli 20 mcg, lapset 15 mcg - ja ympäri vuoden.
  19. M

sikainfluenssarokote

KORJAAN!!!! Ei se tietenkään rokotteesta sitä ollut saanut. :headwall:
  20. M

sikainfluenssarokote

Olisiko ollut A-Studio? Joku tällainen ajankohtaisohjelma se oli ja siinä haastateltiin myös erästä rokotteesta neuropatian saanutta miestä. Aika järkyttävä juttu.

Yhteistyössä