Hakutulokset

1. M

Pinotaan lapsuuden inhokki ruokia jotka yökkäyttää vieläkin :x

Herne- ja minestronekeitto. :x
  2. M

sikainfluenssarokote

En ota. Rokotetta ei ole ehditty testata tarpeeksi ja minun vauvallani sitä ei testata. :heart:
  3. M

paljon saisin syödä päivässä että laihtusin?

Laske tästä suuntaa-antava perusaineenvaihdunta: PAV (miehet) = 4,18 x (879 + 10,2 x paino) PAV (naiset) = 4,18 x (795 + 7,18 x paino) ja vähennä siitä sen verran kaloreita, miten haluat laihtua. -500 kcal = puoli kiloa painoa pois viikossa. Muista, että yksilölliset erot vaikuttavat.
  4. M

Älä liity Painonvartijoihin, jos olet kauan tuskastellut painon kanssa. Käänny mieluummin oikeiden asiantuntijoiden puoleen!!!
  5. M

Ei se liikaa ole. Katso vaan, ettet syö liian vähän.
  6. M

Maa-alan myynnistä

Jos et maakaupoista mitään tiedä, niin käänny välitystoimiston puoleen. Kiinteistökaupassa on todellakin aivan omat sääntönsä.
  7. M

LAHJOITETAAN HETI!

:D
  8. M

värit

Miksi lapset syövät tikkaria ja aikuiset eivät. Kaikkea voi ihmetellä :flower:
  9. M

Rahkatäyte tai muu täyte pullaan??

Sunnuntain vanilja- tai sitruunatuorejuustoa ja sokeria sekaisin ja väliin. Tämä on yksinkertaisin ja oikein toimiva :)
  10. M

Minkä ikäisenä kaukalosta istuimeen?

10-11 kk meilläkin, kun ei enää oikein mahtuneet kaukaloon.
  11. M

Onko kellään lapsi itse vieroittanut itseään vaipoista?

Meillä jäi yövaippa noin pois. Poika ilmoitti vaan, ettei halua vaippaa, koska "on jo iso poika". Pari vahinkoa sattui, muttei edes perättäisinä öinä. Hienosti loppui yövaippailu, jota olisin varmaan itse jatkanut pitempään.
  12. M

Tilasin kotitestin, meniköhän oikein?

Jos laitoit siihen myös yhteystietosi ja sähköpostin, niin eiköhän sieltä joku ota yhteyttä jos maksu ei onnistu. Luulisin ainakin.
  13. M

Veronpalautuksia 4000e, nice

Miten kaikille on tullut jo veropäätös? Onkohan meidän kunnassa unohdettu koko asia?!?!
  14. M

Uus tiskikone tuli, tyhmä kaipaa neuvoa...

Meillä kyllä pitää lisätä suolaa tiskikoneeseen. Tosin, meillä on kaivovesi - ei kunnallistekniikkaa.
  15. M

Mä en tykkää näistä palstalaisista:

Jätkä hei!!!!! |O aha!!! :whistle: :'( :'( :'( huono ihminen :'( :'(
  16. M

Isoveikka se osaa niin ihanasti piristää ja tsempata

Kyllä se taitaa ihan oikeasti olla huolissaan. Kuinka moni mies pystyisi olemaan neljän lapsen yh jos samanaikaisesti pitäisi keskittyä autokouluun? Että ihan varmaan :heart: se oli se heitto. :flower: :D
  17. M

ulkomailta tavaraa tilanneita paikalla?

Ok. Riippuu varmaan huolintafirmasta. Meidän lafka ei myynyt yksityiselle mitään luotolla. Hitsi, kun viimeisestä tullaamisesta on hetki aikaa. Muistaakseni se meni niin että summa muutettiin tietyllä kurssilla euroiksi ja verot maksetaan siitä. Oli niin tai näin, niin eurosummaisena lasku...
  18. M

gallup: mitä tekisitte jos heräisitte takaisin teinivuosiin palanneena ?

Sille teinille olisikin paljon asiaa... Tässä nyt sanon vaan että käskisin itseni lopettaa tupakoinnin.
  19. M

ulkomailta tavaraa tilanneita paikalla?

Jos tavarat tulevat lentorahtina, niin UPS tullaa ne kentällä koneen laskeuduttua. Ostoksia ei voi kuljettaa kentältä pois ilman tullausta. Lasku ja verot tulevat sinulle maksettavaksi varmasti ennen kuin tavara toimitetaan perille. Ellet sitten ole sopinut laskutuksesta.
  20. M

Jätin äänestämättä

Kyllä minäkin äänestin. Sen verran olen itsekäs, että täytyy olla kanava mihin valittaa. *terveisin eräs, joka laittaa tärkeistä asioista kyselyä sähköpostilla niin kansanedustajalleen kuin valtuustoedustajallensakin* :whistle: =)

Yhteistyössä