*muoks* läks liian nopsaan...Alkuperäinen kirjoittaja vartooja nopsaan...:Mie ihmettelin ihan samaa... Tosin miun koneessa ei puhuttu mistään elvytyssuolasta vaan ihan suolasta... 1,5kg ois kuulema aluks pitäny sitä laittaa :0
Okei, kiitos. Mä mietinki jo et oonko totaali-idiootti, kun en oo moisesta kuullut...Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Suomessa ei tarvi sitä suolaa lisätä.
Siitä en uskalla sanoa mitään. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Okei, kiitos. Mä mietinki jo et oonko totaali-idiootti, kun en oo moisesta kuullut...Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Suomessa ei tarvi sitä suolaa lisätä.
Kysymys numero kaksi, erittäin tyhmä tämäkin, mutta kun siinä koneessa on siellä reunojen ja masiinan välissä stykroksia, niin kaivanko sen irti väkivälloin, vai saako sen kaunihisti siitä pois? Uskoisin että sen ei siinä ole tarkotus olla, vaan on vaan pakkausmateriaalia... :saint:
Styroksi saattaa olla äänieriste, mutta jos se jää rumasti näkyviin, niin onhan se sitten syytä poistaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Okei, kiitos. Mä mietinki jo et oonko totaali-idiootti, kun en oo moisesta kuullut...Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Suomessa ei tarvi sitä suolaa lisätä.
Kysymys numero kaksi, erittäin tyhmä tämäkin, mutta kun siinä koneessa on siellä reunojen ja masiinan välissä stykroksia, niin kaivanko sen irti väkivälloin, vai saako sen kaunihisti siitä pois? Uskoisin että sen ei siinä ole tarkotus olla, vaan on vaan pakkausmateriaalia... :saint:
Eli se ei kärähdä siellä koneessa, tai muuta vastaavaa? Ei se sieltä näykään, jos on kansi päällä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Styroksi saattaa olla äänieriste, mutta jos se jää rumasti näkyviin, niin onhan se sitten syytä poistaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Okei, kiitos. Mä mietinki jo et oonko totaali-idiootti, kun en oo moisesta kuullut...Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Suomessa ei tarvi sitä suolaa lisätä.
Ei, kun se asennuspalvelu ois maksanu, eikä mulla ollu siihen varaa :ashamed: Oon tyytyväinen kun sain rahat tohon koneeseen ja kotiinkuljetukseen. Kyl joku sukulainen sen laittaa, se vaan että milloin joku ehtii. Vaan ei oo mikään kiire, kun kerta kone on jo kotonaAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ei meillekkään laitettu mittään suolaa vaikka ohjeessa käskettiin. Eikö teille ne tiskikoneen tuojat purkanu pakkausta ja asentanu sitä? Ko meille kyllä laitettiin ihan toimintavalmiiksi kone kysymättäki...
Höh. Mietin just nuita pakkausmateriaaleja vaan, kyllä ne ainaki vois ne ottaa ihan automaattisesti pois että tietää mikä kuuluu olla jossaki ja mikä eiAlkuperäinen kirjoittaja Mahza:Ei, kun se asennuspalvelu ois maksanu, eikä mulla ollu siihen varaa :ashamed: Oon tyytyväinen kun sain rahat tohon koneeseen ja kotiinkuljetukseen. Kyl joku sukulainen sen laittaa, se vaan että milloin joku ehtii. Vaan ei oo mikään kiire, kun kerta kone on jo kotonaAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ei meillekkään laitettu mittään suolaa vaikka ohjeessa käskettiin. Eikö teille ne tiskikoneen tuojat purkanu pakkausta ja asentanu sitä? Ko meille kyllä laitettiin ihan toimintavalmiiksi kone kysymättäki...
juuri näin,Alkuperäinen kirjoittaja suolan käyttö:riippuu veden kovuudesta,eli jos siel on pehmeä vesi (niinkuin yleensä) niin ei tartte käyttää.Tosin Suomessa on alueita jossa kova vesi niin suolan käyttö suositeltavaa.
Niin, toi oli ollu esittelykoneena, eli siin oli vaan kelmukerros ympärillä, ja senkin poistin ite. Mutta styroksit olkoon sielläAlkuperäinen kirjoittaja duh:kyllä sen joka koneen tuo, kuuluu ottaa ne pakkausmateriaalitkin pois asianmukaisesti!
Eihän kuulu. Olisin ollut hyvin ihmeissäni, jos meillä a-pesukoneen tuonut jamppari olisi alkanut konetta kuorimaan kun en ollut asennusta tilannut. Eihän siinä ympärillä ole kuin pari ohutta laudanpalaa, styroksia ja muovikääre.Alkuperäinen kirjoittaja duh:kyllä sen joka koneen tuo, kuuluu ottaa ne pakkausmateriaalitkin pois asianmukaisesti!