Jos saisit veronpalautuksia 4000 euroa, niin mitä tekisit??

• Viestiketjun aloittaja possuunko
  • Ensimmäinen viesti
possuunko

a) säästäisit "pahan päivän varalle"
b) ostaisit joululahjoja ja jotain muuta kivaa
c) laittaisit sen oman talosi/autotallisi rakentamiseen
d) rahoittaisit uutta autoa?
e) lähtisit ulkomaille perheesi kanssa ensi keväänä/kesänä tai heti nyt jouluna äkkilähdölle?
f) jotain muuta, mitä?

määä
Meillä c) eli rakentamiseen menee...Tosin osan eli n. 1000 euroa voisi käyttää esim. lomaan perheen kanssa ihan kotimaassa (kylpylä tms.) tässä lähitulevaisuudessa.

Jahas. laittaisin taloa kuntoon. Kellarissa odottaa yksi huone alkutekijöissään ja meillekin tarvittaisi useapmi tonni singeliä pihaan. No ehkä tonnilla tai parilla voisi lyhentää taas lainaa.

Mutta mä en voi koskaan saada 4000e veronpalautuksia, koska tsekkaan aina viimeistän lokakuussa kuluvan vuoden verotuksen... Mä otan hyödyn jo aikaisemmin.

Mää varmaan ostaisin vauvalle kaikki tarvittavat tavarat (käytettynä ja jotkut uutena) ja lopuilla maksaisin autolainan pois. Vois siitä vähän jäädä myös törsinkeihin. Voi ku saiski palautuksia, meille ei oo VIELÄKÄÄN tullut kummallekkaan verotuspäätöksiä! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
meah: oikeasti? miten noin paljolla? Kyllä meillekin on hiekkaa jouduttu ostamaan, mutta ei se ole 4000 euroa maksanut...(noin tonnin pari korkeintaan).
Onko teillä puolen kilsan pihatie? Onko sulla ratsastuskentästä vasta neljäsosa valmiina?
Mulla on, ja voin kertoa että vielä sais upottaa ainakin sen 4 tonttua pelkkään hiekkaan, liekö riittääkään... :whistle:

Yhteistyössä