miksi et anna lapselle d3-vitamiinia?Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Poika syö Jekovitista 3 tippaa päivään (paljonkohan on µg:ssa). Mie otan päivittäin monivitamiinin, jossa on 5µg D-vitskua.
Sinulla on mg ja µg menny sekaisin. Ei sentään mg saa päivässä syödäAlkuperäinen kirjoittaja äityili:Ja että veren d vitsku pitoisuus on ok pitää sitä saada riittävästi jo useamman kk ajan!!
Itse olen syönyt vuoden 50mg (se hieno m) Ja lapset 27,7mg ,vauva nyt puolivuotiiasta 17,5mg
nuia tulee mutta menee pian ohikin max 3pv nenää kutittaa ja vuotaa..
no toi "se hieno m" varmaan tarkoitti kyllä sitä..Alkuperäinen kirjoittaja TERVEYS:Sinulla on mg ja µg menny sekaisin. Ei sentään mg saa päivässä syödäAlkuperäinen kirjoittaja äityili:Ja että veren d vitsku pitoisuus on ok pitää sitä saada riittävästi jo useamman kk ajan!!
Itse olen syönyt vuoden 50mg (se hieno m) Ja lapset 27,7mg ,vauva nyt puolivuotiiasta 17,5mg
Alkuperäinen kirjoittaja äityili:Ja että veren d vitsku pitoisuus on ok pitää sitä saada riittävästi jo useamman kk ajan!!
Meillä on käytössä D-max 20µg: http://www.vitabalans.fi/fi2.php?k=4084Alkuperäinen kirjoittaja minisun:Alkuperäinen kirjoittaja äityili:Ja että veren d vitsku pitoisuus on ok pitää sitä saada riittävästi jo useamman kk ajan!!
minisunia sais tuohon 50 ottaa 10kpl päivässä!Mitä valmistetta käytätte?Meillä on pienet ottaneet vaan 1 minisunin päivässä,sekö on sitten liian vähän?Kun saahan sitä kuitenkin muualtakin ku tabletista?
Vaikka paketissa lukee, se ei tarkoita sitä määrää mitä ELIMISTÖ TARVITSEE PER VRK! Eli väh. 100µg.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minisunia syön 1kpl päivässä, kuten lapsetkin, koska niin siinä lukee. Ennen meillä oli semmosia minisuneja, joita piti ottaa .
No en mä rupea annostuksia ylittämään sillä perusteella, että sää käsket.Alkuperäinen kirjoittaja TERVEYS:Vaikka paketissa lukee, se ei tarkoita sitä määrää mitä ELIMISTÖ TARVITSEE PER VRK! Eli väh. 100µg.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minisunia syön 1kpl päivässä, kuten lapsetkin, koska niin siinä lukee. Ennen meillä oli semmosia minisuneja, joita piti ottaa .