Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Minua nolottaa kun mies kulkee muitten miesten kanssa saunomassa

Mun on kyllä kanssa vaikea ymmärtää. Jos miehen pippeli kelpaa sulle, niin eikö se riitä? Miksi toisten miesten pitäisi siitä olla jotenkin vaikuttuneita?
  2. Cecilia Algotsdotter

Ostatteko itsellenne myös rannekkeet kun menette lasten kanssa särkänniemeen?

Mä ainakin otan rannekkeen. Jo pelkästään sisäänpääsy, delfinaario, akvaario ja kotieläinpiha tulee aika kalliiksi erikseen ostettuna, ja lisäksi haluan itsekin aina johonkin laitteeseen. :)
  3. Cecilia Algotsdotter

Mielipidekysymys!

Ei ole mielestäni mitenkään nuorekas takki, ja sopii ihan minkä ikäiselle vain.
  4. Cecilia Algotsdotter

Kihomatoja-siivouksesta kysyttävää

Okei, no kai se sitten riittää.. siis tuo kaikki tehtiin sekä eilen että tänään. :p Mutta sitä lakananvaihtoa vaan mietin, kun lääkehän ei tuhoa munia, eikö niitä munia voi periaatteessa joka yö nyt tippua lakanoihin :x
  5. Cecilia Algotsdotter

Kihomatoja-siivouksesta kysyttävää

No niin, meil niitä sitten oli, hiphei. Toissailtana havaitsin toisella lapsella, eilen otettiin koko perhe lääkitys. Miten kauan tätä lakanoiden pyykkäämistä ym. nyt sitten jatketaan? Eilen pesin kaikki vuodevaatteet, tuuletin, hakkasin ja imuroin patjat ja petauspatjat ja pyyhin sängyt...
  6. Cecilia Algotsdotter

Ongelmia tapaamisissa

Voit sanoa niin, että noudatetaan voimassa olevaa sopimusta, sitä, jonka mukaan lapsi olisi isällään joka kuukauden ensimmäisen kokonaisen viikon jne. Jos isälle eivät nämä tapaamiset sovi, niin sitten tapaamisia ei ole. Lastenvalvojan luona voitte käydä sopimassa uudet tapaamiset, hänen...
  7. Cecilia Algotsdotter

Voiko synnytyksessä kieltäytyä opiskelijoista?

Tää nyt kyllä ei pidä paikkansa. Synnytykseen EI ole pakko ottaa opiskelijaa, ei vaikka sairaala kuinka olisi opetussairaala. Valitsemalla tiettyä sairaalaa ei voi paljon itse vaikuttaa, kun synnytyssairaalaan ei aina voi itse vaikuttaa. Missään ei ole säädöstä tai sääntöä, että ihmisen on...
  8. Cecilia Algotsdotter

Voiko synnytyksessä kieltäytyä opiskelijoista?

Voi tietysti kieltäytyä. :) Monesti ihmisillä on toki aika positiivisiakin kokemuksia nimenomaan kätilöopiskelijoista, joiden opinnot ovat siinä vaiheessa jo aika pitkällä. Synnytyssaliharjoittelunsa aikaan he ovat yleensä opiskelleet 3-3,5 vuotta ja ovat hyvin asiantuntevia. Eikä heidän...
  9. Cecilia Algotsdotter

Oi miksi, miksi??

Oi kysy, kysy sitä vaimoltasi!
  10. Cecilia Algotsdotter

Naapurin koirat haukkuu jatkuvasti, MENEE HERMO!!

Pakko korjata tähän, että jos sitä ei ole järjhestyssäännöissä kielletty, niin koira kyllä saa kohtuullisissa määrin haukkua päivällä, siitä on joku oikeuden päätöskin, muistaakseni sen mukaan koiran haukkuminen kerrostalossa päiväsaikaan on ok jopa useamman tunnin ajan. Mielestäni kaikkein...
  11. Cecilia Algotsdotter

Olen laihtunut 20 kiloa!

WAU. :) Onneksi olkoon :flower:
  12. Cecilia Algotsdotter

Kysyn kolmesta kirjasta, oletko lukenut aikuisena, omasta tahdostasi?

Itse olen kyllä lukenut. :) Pariinkin kertaan, Koraanin vain kerran. Tylsä teos se Raamattukin on, mutta Sinuhe oli tylsempi :D
  13. Cecilia Algotsdotter

Millä oireilla vesirokko alkanut?

Toisella lapsella niin, että tuli ensin punaisia näppyjä selkään, sitten nousi kuume. Toiselle niin, että ensin tuli kuume ja sen jälkeen näppylät. Kummallekaan ei missään vaiheessa tullut vesikelloja.
  14. Cecilia Algotsdotter

52 173,37€

Kyllä sinne velkaneuvontaan kannattaa nyt vaan mennä, he osaavat tarjota ihan konkreettista apua ja miettiä teidän kanssanne, että miten niitä laskuja aletaan maksamaan ja miten pärjäätte.
  15. Cecilia Algotsdotter

Minkälainen olisi mielestäsi paras perhepäivähoitopaikka lapsellesi?

Hoitajan persoona on isompi juttu kuin ympäristö. :) Hoitajan haluaisin olevan lämmin, aito, joustava jalat maassa-tyyppi, joka suhtautuu lapsiin yksilöinä. Haluaisin hänen myös suhtautuvan ammattiinsa vakavasti, perhepäivähoitokaan ei saisi olla pelkkä lapsen säilytyspaikka, vaan paikka, jossa...
  16. Cecilia Algotsdotter

Mäkin olen kyllä lukenut muita Waltarin kirjoja ja pitänyt niistä kovasti, mutta Sinuhea en vaan saa alkua pidemmälle.. Kummallinen juttu, olen sitä aina ihmetellyt ja tasaisin väliajoin yritän lukea, mutta ei kun ei.
  17. Cecilia Algotsdotter

On ihan eri asia matkustaa Pariisiin siksi että on kuullut siitä hyvää kuin siksi, että on kuullut, että se on merkkikaupunki, jossa "kuuluu" käydä vaikkei siellä viihtyisikään. Samoin on eri asia lukea kirja siksi, että kuulee sen olevan hyvä ja itsekin pitää siitä kuin lukea kirja siksi, että...
  18. Cecilia Algotsdotter

Miten pitkään meni päästä eroon raskauskiloista?

Sen aikaa kun lapsi syntyi. Lapsen syntymää seuraavana päivänä painoin muutaman kilon vähemmän kuin lähtötilanteessa.

Yhteistyössä