Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Moneltako soveliasta soittaa?

Itse ajattelen että soittaminen ja tekstaaminen 8-20 välillä on soveliasta. En kuitenkaan koskaan ole ymmärtänyt ihmisiä, jotka kitisee siitä, että tekstiviesti herättää aamulla tai yöllä. Puhelimestahan saa äänen pois tai jos on pakko olla puheluiden takia äänet päällä, niin tekstiviestitkin...
  2. Cecilia Algotsdotter

Aurinkorasva thaimaaseen..

Mä olen ainakin ostanut apteekista muistaakseni yli 50 suojakertoimen rasvoja. Se oli joku lapsille tarkoitettu. Täällä on hyvä artikkeli aiheesta. Aurinkosuojavoiteiden suojakerroin voi johtaa harhaan :: Terveyskirjasto
  3. Cecilia Algotsdotter

Teini ihastunut mieheeni

En ymmärrä mikä tuossa on ongelmana. Koulussa mies sanoo, että haluaa olla muidenkin parina. FB:ssa mies voi olla offlinessa kyseiselle tytölle. Kaverikuvaan ei tarvitse suostua. Samalla bussilla ei tarvitse kulkea. Puhelimen aikuinen mies saa äänettömälle illalla ja aamulla, puheluihin ei...
  4. Cecilia Algotsdotter

uunin ylä ja alalämpö?

Se on tavallinen lämpö juu, jossa on viiva sekä alhaalla että ylhäällä. :) Silloin lämpöä tulee ylhäältä ja alhaalta tasaisesti.
  5. Cecilia Algotsdotter

Kysyn kolmesta kirjasta, oletko lukenut aikuisena, omasta tahdostasi?

Musta on ennemminkin ihme, jos teosta luetaan siksi että se on "merkkiteos".
  6. Cecilia Algotsdotter

Kevyt ruoka vuorokausi ennen nukutusleikkausta

Ei tarvitsekaan, enkä ole missään sanonutkaan että pitäisi syödä sosemaista ruokaa. :D Itse kuitenkin tein niin. Se on kuitenkin fakta, että ruoan pitää olla kevyempää, helposti sulavaa. Mulla on kaksi sektiota tehty, ja omalla kohdallani ainakin suoliston kannalta oli parempi tuo sosemainen...
  7. Cecilia Algotsdotter

Tämän takia vastustan eutanasiaa!

Hoitotahtohan ei sittenkään tarkoita sitä, että sulle voitaisiin suorittaa aktiivinen eutanasia. Passiivisesti voidaan toki hoitotahdon mukaisesti, ja ilmankin sitä lopettaa elämää pitkittävä hoito. Tuo aloittajan linkittämä artikkeli on kyllä kammottavaa potaskaa.
  8. Cecilia Algotsdotter

Kevyt ruoka vuorokausi ennen nukutusleikkausta

No siis lähinnä helposti sulavaa ruokaa, ja sitä ainakaan aina kasvisruoka ei ole. Itse söin ennen sektiota lähinnä soseruokaa, sosekeittoja, lihalientä, löysää puuroa (kun en velliä kestä), mehukeittoja ja jogurttia.
  9. Cecilia Algotsdotter

Ymmärtääkö 3 ja puoli vuotias mitä on leuhkiminen..?(omilla tavaroilla)..Uusioperhe mutinaa.

No en meinannut kyllä ymmärtää ensin mitään :p Mutta minustakin tosiaan on ongelmallista, että lapselle ostetaan aina etävanhemman luona uusi lelu. Itse tekisin varmaan sellaisen systeemin, että isän ostamat lelut myös jätetään isän luo. Olkoonkin se kamalaa, mutta jos lapsella kerran on...
  10. Cecilia Algotsdotter

Kysyn kolmesta kirjasta, oletko lukenut aikuisena, omasta tahdostasi?

Sinuhe on niitä harvoja kirjoja joita en ole saanut aikuisellakaan iällä loppuun luettua. Kaksi viimeistä olen lukenut useammankin kerran aikuisena.
  11. Cecilia Algotsdotter

Mua jäi vaivaamaan, että miten elokuvissa saadaan lapsi itkemään...

Mä joskus luin siitä kun pienet lapsinäyttelijät tekee näitä hurjempia elokuvia, niin eivät itse saa nähdä lopullista elokuvaa, eivätkä muutenkaan muita kuin omaa kohtaustaan tehtävän. Aika usein huomaa, kun elokuvaa katsoo ja siinä lapsi itkee kovin, että lapsen kasvoja ei välttämättä kuvata...
  12. Cecilia Algotsdotter

Pyöräilykypärä

Kaikki. Siksi, että kaatuessa hajoaisi pää eikä kypärä.
  13. Cecilia Algotsdotter

Gerbiileille virikkeitä?

Täältäkin kiitos purkkivinkistä :D Mahdollisimman pian Ikeaan ostoksille... :whistle: Meilläkin menee varmaan helposti toi 6 viikkoa ennen kuin vaihdetaan, ja koskaan ei ole tullut mitään tuoksahduksia.. vesipullo oli ennen meillä ongelma, kun gerbiilit kävi aina "hakkaamassa" sitä...
  14. Cecilia Algotsdotter

Kuka tätä kotiäitiyttä voi kestää järjissään?

Mun mielestä on aika usein nimenomaan kyse siitä, että on kykyä ja uskallusta muodostaa päivänsä ja lapsen päivä sellaiseksi kuin itse haluaa ja millaisena sen kokee mielekkääksi. On olemassa paljon keinoja, joilla olonsa saa siedettävämmäksi, kun vaan tietää niistä ja osaa ottaa käyttöön ne...
  15. Cecilia Algotsdotter

Gerbiileille virikkeitä?

Ahaa, mun täytyykin koittaa löytää sellaisia lasikippoja, meiltä tuppaa kans hiekat häviämään aika sukkelaan. Lisäksi ne käyttää hiekka-astiaa vessana jos sen vaan hetkeksikin jättää sinne :( Nyt meillä on tosiaan uusi häkki, jossa on syvä muovi"terraario" ensin alla, sitten vielä häkkiosa ja...
  16. Cecilia Algotsdotter

En mäkään oikein kestänyt sitä että tehdään samaa asiaa päivästä toiseen. :D Lähetät viikonloppuna isän lapsien kanssa keskenään puistoon vaan ja kannattaa muutenkin koittaa ennemminkin rikkoa sitä rutiinia hiukan. Mulle helpotti hiukan se, kun pääsi käymään puistoissa, missä kävi muitakin...
  17. Cecilia Algotsdotter

Gerbiileille virikkeitä?

Meillä nukkuu purujen päällä siten että tekevät siihen pienen montun ja menevät siihen päällekkäin makaamaan. :D Jos on pehmeää purua, niin saattavat hiukan hautautuakin sinne vahingossa. Mutta yleensä se paikka on kuitenkin aina suunnilleen samassa kohdassa häkkiä. Meillä ei tollaset...
  18. Cecilia Algotsdotter

Niin.. no se, että lapsien kanssa on hankala lähteä, ei lainkaan helpota töihin menemisen tms myötä, vaan enemmänkin vaikeutuu kun sen jälkeen on mentävä yleensä vielä kiireen kanssa. Mulle kotona oli helpompaa, kun silloin mulla oli se koko päivä aikaa hoitaa asioita, joihin nykyisin töissä ja...
  19. Cecilia Algotsdotter

Gerbiileille virikkeitä?

Mä laitan yleensä niin, että annan wc-paperirullan, johon on muutamia palasia jäänyt paperia, sen sitten repivät ja paloittelevat ja kuljettavat minne haluavat.
  20. Cecilia Algotsdotter

Gerbiileille virikkeitä?

Meillä on aina tosiaan niin, että gerbiilit pikkuhiljaa täyttää terraarionsa pureksimillaan talouspaperirullilla, muropaketeilla jne purua melkein täyteen ja sitten rakentelevat onnessaan sinne onkaloita jne. :) Lisäksi meillä on ollut noita oksia, joita en ole kyllä uuniin laittanut...

Yhteistyössä