Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Kuka tätä kotiäitiyttä voi kestää järjissään?

Musta elämä oli paljon helpompaa kun oli kotiäitinä kun kiirettä, stressiä ja velvotteita oli vähemmän. Mutta jos sosiaalista elämää tosiaan ei ole lainkaan, niin on kai se vaikeaa missä tahansa elämäntilanteessa. Itse en kyllä ymmärrä miksi sosiaalisen elämän pitäisi loppua kotiäitiyteen.
  2. Cecilia Algotsdotter

Naapurin mies oli tuonut lapset kotiin, ihmetyttää mikä motiivi...

No ei kaikki aikuiset ole pahojakaan.
  3. Cecilia Algotsdotter

mikä on lastenne kengän nro? 11-13v

Kaksi kummilastani osuu tuohon haarukkaan, tyttö 11v: 39, poika 13v 42
  4. Cecilia Algotsdotter

Meillä on syöty koko viikonloppu pelkkiä eineksiä ruuaksi

Olet siis myynyt lastesi sielun ja terveyden saatanalle :( No, ei vais, mä turmelen kaikkien muidenkin lasten elämän, kun meillä on lastenkutsut tulossa ja tarjoilen siellä coctailtikkuja, joissa on eineslihapullaa ja .... NAKKIA! :xmas:
  5. Cecilia Algotsdotter

Lapsen koulumatka. Mä en VOI päästää tuota yksin kulkemaan tota matkaa.

Kovin vaihtelevia päiviä niillä näkyis täällä ainakin olevan, alkaen joskus 8:30-10 aikaan, loppuen 11-14 välillä. Lyhyitä päiviä on mun mielestä ekaluokkalaisilla. :) Toki siitä päivästä sitten pitkä tulee, jos ensin mennään aamulla kouluun ja sieltä suoraan ip-kerhoon viiteen asti, mutta normi...
  6. Cecilia Algotsdotter

Lapsen koulumatka. Mä en VOI päästää tuota yksin kulkemaan tota matkaa.

Oman kunnan/kaupungin sivuilta pitäis löytyä tieto siitä, miten ap/ip-kerhot toimii. Niihin täällä ainakin katsotaan osallistujat jo samaan aikaan kuin kouluunkin, eli tammikuun loppuun mennessä. Aamupäiväkerho on yleensä 7 tai 8 alkaen siihen asti kun koulu alkaa, ip-kerho 11(12)-17.
  7. Cecilia Algotsdotter

Mies sanoi mun lapselle, että lyö kohta häntä kun hän lyö aina miehen lasta

Ihan turhaan minun mielestäni pahoitit mielesi. :) Onko sulla ollut myös paha mieli miehesi lapsen puolesta, jota oma lapsesi on saanut lyödä? Hänestäkin on varmaan tuntunut pahalta.
  8. Cecilia Algotsdotter

Mies sanoi mun lapselle, että lyö kohta häntä kun hän lyö aina miehen lasta

Mun mielestä on ihan oikein. Niin minäkin teen, ihan omien lastenkin kanssa. Kun vaikka vanhempi lyö nuorempaa, niin olen sanonut, että tuleppa tänne niin minäkin lyön sinua. Ei ole tullut, enkä ole toki lyönyt, mutta näin pyrin saamaan lapset ajattelemaan miltä se tuntuu kun omalle kohdalle...

Yhteistyössä