Meillä on syöty koko viikonloppu pelkkiä eineksiä ruuaksi

[QUOTE="vieras";25851371]Mitä eineksiä ootte syöneet? Ja miksi?[/QUOTE]

Ei oo yhtään huvittanut kokata.

Ja ollaan syöty luomuhernekeittoa (lihatonta, kun ei digata possusta), pinaattilättyjä, kasvissosekeittoa, pakastemuussia, kalkkunanakkeja.

Sen verran oon teeskennellyt hyvää äitiä, että olen raastanut porkkanaraasteet (appelsiinipalojen kera) ja tehnyt salaatit einesten lisukkeeksi.

Eilinen lounas oli muuten PUUROA. Lapset pyysivät. Suostuin.

Eilen minäkin syötin lapsille einespinaattilettuja ja einesperunasalaattia.
Lisäksi olimme eilen sisällä koko päivän.
Vanhempi pelasi tietokoneella reilut pari tuntia.
Lisäksi lapseni katsoivat aamun lastenohjelmien lisäksi yhden elokuvan.

Odotan lyöntejä :p

• Tykkää
Reactions: Salla07
Eilen minäkin syötin lapsille einespinaattilettuja ja einesperunasalaattia.
Lisäksi olimme eilen sisällä koko päivän.
Vanhempi pelasi tietokoneella reilut pari tuntia.
Lisäksi lapseni katsoivat aamun lastenohjelmien lisäksi yhden elokuvan.

Odotan lyöntejä :p
Aijaijai...tsot tsot. Paheksun. Not :D

Meillä lapset saivat eilen pelata sekä pleikkaria että tietokonetta. Katsoivat myös telkkaria. No, ulkoilivatkin kyllä tunnin ajan päivällä & illalla puolisen tuntia. Ja oltiin palstamammakollegan kanssa HopLopissa pari tuntia, sielläkin tuli lapsille liikuntaa (mulle ei siis tod. metriäkään, ellei sitä lasketa että kävin pari kertaa ostamassa virvoiketta ja donitseja :D).

Tänään olen paikannut tilannetta tekemällä itse tomaattikastikkeen pastalle sekä salaatin. Lisäksi olen rämpinyt lasten kanssa metsässä tunnin :)
Mä lähetän lapset ulos juurikin nyt, elleivät sitten halua lähteä mun kanssa kävelemään kauppaan ja takaisin. Ja illemmalla mennään varmaan liikunnan ihmemaahan missä saavat juosta.

Iltapalaksi teen ehkä jotain ihan itse. Jos jaksan :snotty:. Kai mä keitän noille ruispuuroa, kun ovat siihen nyt jostain syystä ihastuneet (joukkoon heitän mustikoita ja vadelmia).

P.S. Sanoitko tomaattikastikkeen pastalle?! Pastahan on saatanasta :attn:. Kai se edes täysjyvää oli? :D

Yhteistyössä