Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Kuinka monta sukunimeä

Kolme sukunimeä on ollut, äidin tyttönimi, oma tyttönimeni, ex-miehen nimi ja taas tyttönimeni.
  2. Cecilia Algotsdotter

Jos laki kotihoidontuesta menee läpi,milloin se astuu voimaan aikaisintaan?

Eihän siitä kai ole tehty lakiesitystäkään vielä? Sanoisin, että ennen kuin sellainen edes tehdään ja eduskunnassa esitellään, siihen on aika pitkä matka. Puhumattakaan siitä, että se edes hyväksyttäisiin.
  3. Cecilia Algotsdotter

Päiväkodin toimintatavat

Mä kyllä sanoisin asiasta päiväkodissa, ja kertoisin myös, millainen tilanne isovanhempien kanssa on. Meillä ei todellakaan lähetetä mitään suoraan, eivät edes tiedä osoitetietoja. Päiväkodin ovessa on ilmoitus isovanhempien päivästä ja varmaan oletus on, että vanhemmat huolehtivat...
  4. Cecilia Algotsdotter

G: Puhutko englantia?

Puhun
  5. Cecilia Algotsdotter

Tykkääkö teidän lapset leikkiä omissa oloissaan?

Pienempinä leikkivät keskenään samassa huoneessa kuin minä, nyt isompana omassa huoneessaan jo.
  6. Cecilia Algotsdotter

Mikä on sellaisella ihmisellä - vikana? -, joka monta kertaa paivässä haluaa kinastella,

Ajattelen myös, että riiteleminen on suhteellinen käsite. Kaikki eivät pidä edes kinasteluna sitä, mikä toiselle on jo ihan selvä riita. Itse ahdistuin joskus kaveripariskunnan jatkuvasta riitelystä niin että jouduin siitä jo huomauttamaan, omasta mielestään he eivät edes kinastelleet tai...
  7. Cecilia Algotsdotter

Palstamammatko muka sivistyneitä?

Mä en ole sivistymätön :vampire:
  8. Cecilia Algotsdotter

Lapset vietiin ja äiti tuomiittiin vankeuteen tämän suutahtamisesta

Varmaan. Mutta tappamisella uhkailu ei kyllä auta mitään.
  9. Cecilia Algotsdotter

Lapset vietiin ja äiti tuomiittiin vankeuteen tämän suutahtamisesta

Juu ehdolliseen vankeuteen. Hui kamala. Pitäis nyt sen verran olla järkeä päässä ettei uhkaile sosiaalivirkailijoita sentään pilkkomisella vaikka kuinka "suutahtais".
  10. Cecilia Algotsdotter

karppaus ei toimi kaverilla :D

Voi voi. Kaverillasi ei taida olla oikein motivaatio ja ruokavalio kohdallaan. Sen lisäksi hänellä on huono kaveri :(
  11. Cecilia Algotsdotter

Missä asioissa koet tarpeelliseksi valehdella lapsille?

Mahdollisimman vähän yritän valehdella lapsille kyllä.. vaikea sanoa, varmaan olenkin joskus valehdellut, mutta en heti keksi mitä sellainen voisi olla.
  12. Cecilia Algotsdotter

Äh, kumpaa tämä nyt sitten tarkoittaa:

Soittaisin aamulla opettajalle. :D
  13. Cecilia Algotsdotter

olisiko sinulle ok että kun haet lapsen päiväkodista, hoitajat huomaa tulosi,

Jos heillä on joku kesken, niin sitten on ok että jäävät ryhmätilaan, muuten en varsinaisesti ymmärrä. Tervehtimättä jättäminen on outoa.
  14. Cecilia Algotsdotter

kuinka kauan jaksaa/sietää...

Mun mielestä teidän pitää jutella. Ei auta että sä itket väsymystäsi ja harmittelet että rintaa puristaa jos mies ei tiedä, että hänen käyttäytymisensä auttaa sellaista. Mies voisi myös selittää miksi hän käyttäytyy niin, miten hän kokee lapsen sänkyyn tulemisen? Itsekin koen kyllä, että...
  15. Cecilia Algotsdotter

Viitsisikö joku vähän opastaa nettideitti asioissa?

On tietenkin fiksua olla varovainen. :) Itsekään en omaa puh.numeroani antaisi. On kuitenkin pakko sanoa, että itse olen myös ollut suomi24:llä, tavannut sitä kautta useitakin miehiä, ja kaikki oli ihan ok. :) Ei siis mitään friikkejä, ei vaan minulle sopivia. Sähköpostitse, mesen kautta tms...
  16. Cecilia Algotsdotter

Help! Katsoiko kukaan Downton Abbeyta, missasin alun..

No ei selvinnyt murhatuomiosta, vaan kuolemantuomio muutettiin elinkautiseksi. Sehän sanottiin aika lopussa?
  17. Cecilia Algotsdotter

Minäkään en ole koskaan soitellut, vaan tosiaan kirjoitellut ja tosiaan sitten sopinut yleensä suoraan tapaamisen jonnekin kahvilaan tms, ja olen pitänyt tätä hyvänä, en ole ollenkaan mitään puhelintyyppiä muutenkaan niin puhelimessa puhuminen olis lähinnä kiusallista mulle. :)
  18. Cecilia Algotsdotter

Mukavalle kannattaa vastata ja aloittaa jutustelu. Mahdollisimman pian kannattaa kuitenkin tavata, tää on mun kokemukseni. Loiselle ei tartte vastata lainkaan.
  19. Cecilia Algotsdotter

Yh:t: jos treffiseura tulee yöksi, minne saatte lapsen?

Mulla on tuiki harvoin se tilaisuus, että saisin lapsia johonkin hoitoon, ja kun saan niin en viitsis tuhlailla iltaa deittailuun :D Haluan silloin olla ihan itsekseen kun se on niin harvoin mahdollista :xmas:
  20. Cecilia Algotsdotter

Satuhäät 05.03

Tai ylipäänsä kaikki ei tuo ihastusta esille samalla lailla. Se ei silti tarkoita, etteikö pari olisi ihastunut tai rakastunut.

Yhteistyössä