Viitsisikö joku vähän opastaa nettideitti asioissa?

• Viestiketjun aloittaja ensikertalaienn
  • Ensimmäinen viesti
ensikertalaienn
Laitoin eilen palveluun omat tietoni, ja vuorokauden aikana 2 jätkää oli vastannut ilmoitukseen. Toinen vaikuttaa luonteelpiirteeltään sopivalta (vaikka on kalju (ei siis ole mun makuun)), mut toinen on jo ihan loisen oloinen.

Miten vastaan takaisin mukavalle tyypille, entä miten loiselle? Mukava kysyi kuulumisia, ja loinen ei yhtään inspaisi...

Ei niille tartte vastata mitään, jos ei nappaa. Onko joku maksullinen palvelu tai jotenkin pienemmän yhteisön sivusto? Kuulostaa vaan niin vähäiseltä määrältä tuo kaksi. Pari viikkoa sitten testasin oman markkina-arvoni laittamalla profiilin vuorokaudeksi ja sain yli 90 viestiä ja flirtit päälle.

[QUOTE="aapee";25816031]Niin ja miten tästä edetään? Laitetaan toisillemme viestejä vai, kunnes toinen ehdottaa tapaaista. Vai mitä?[/QUOTE]

Kyllä nainenkin voi ehdottaa tapaamista, mutta ehkä sitä ennen paras kokeilla sujuuko juttu puhelimessa.

"aapee"
Ei niille tartte vastata mitään, jos ei nappaa. Onko joku maksullinen palvelu tai jotenkin pienemmän yhteisön sivusto? Kuulostaa vaan niin vähäiseltä määrältä tuo kaksi. Pari viikkoa sitten testasin oman markkina-arvoni laittamalla profiilin vuorokaudeksi ja sain yli 90 viestiä ja flirtit päälle.
Ihan suomi24:sen palvelu. Mut tässä kohtaa tää mun tosielämänkin kysyntä, kun en ole vielä kellekään kelvannut...

Ja hyvä tietää ettei mun tartte sille loiselle kirjoittaa mitään väkinäistä sori en tykkää susta viestiä...

"aapee"
Kyllä nainenkin voi ehdottaa tapaamista, mutta ehkä sitä ennen paras kokeilla sujuuko juttu puhelimessa.
Unohdin ihan puhelimen olemassa olon :) Mut missä vaiheessa tapaamista voi ehdottaa? tai numeroiden vaihtoa? Voinko antaa oman numeroni hänelle, vai pitäisikö hommata joku prepaid? Entä sitten aikanaan se face-to-face tapaaminen, mikä olisi sellainen hyvä paikka tavata?

[QUOTE="aapee";25816068]Unohdin ihan puhelimen olemassa olon :) Mut missä vaiheessa tapaamista voi ehdottaa? tai numeroiden vaihtoa? Voinko antaa oman numeroni hänelle, vai pitäisikö hommata joku prepaid? Entä sitten aikanaan se face-to-face tapaaminen, mikä olisi sellainen hyvä paikka tavata?[/QUOTE]

Heti voi ehdottaa tapaamista, jos tuntuu siltä, että tahtoo tavata. Oman numeroni olen aina antanut, en mitään prepaideja. :D Onhan sitten skype, jos ei numeroaan taho antaa.

Olen tavannut kaikki nettitutut julkisilla paikoilla. Kahvila on hyvä, koska kahvikupin voi tyhjentää nopeastikin ja äkkiä karkuun, jos ei synkkaa.

Treffeille vaan
Mulla on paljon kokemusta suomi24:stä ja oon ollu monilla kivoilla treffeillä. Se oikeakin on jo löytynyt. Itse yleensä sovin aikoinaan aika nopeella tahdilla treffejä kahvilan ja ulkoilun merkeissä. En oo koskaan soitellu vaan oon mennynsuoraan tapaamiseen. Sulla on ollut vasta vuorokauden ilmoitus, joten yhteydenottoja tulee lähipäivinä lisää. Jos on kuva ilmoituksessa, viestejä tulee enemmän.

"aapee"
Heti voi ehdottaa tapaamista, jos tuntuu siltä, että tahtoo tavata. Oman numeroni olen aina antanut, en mitään prepaideja. :D Onhan sitten skype, jos ei numeroaan taho antaa.

Olen tavannut kaikki nettitutut julkisilla paikoilla. Kahvila on hyvä, koska kahvikupin voi tyhjentää nopeastikin ja äkkiä karkuun, jos ei synkkaa.
Kiitos kun jaksasit vastata tyhmiinkin kysymyksiini. :) Koen vähän ennakkoluuloja nettideittejä kohtaan (kun tuntemattomiin ei voi äidin oppien mukaan luottaa, nehän saattaa ryöstää, raiskata ja murhata sut) joten siksi kyselin tuosta prepaidista :)

Kahvila vaikuttaa joo hyvältä paikalta. Apua, panikoin jo nyt, vaikka vasta vastasin hänen viestiinsä. Pitäisi varmaan suosiolla pysyä koko ikä sinkkuna.

Minäkään en ole koskaan soitellut, vaan tosiaan kirjoitellut ja tosiaan sitten sopinut yleensä suoraan tapaamisen jonnekin kahvilaan tms, ja olen pitänyt tätä hyvänä, en ole ollenkaan mitään puhelintyyppiä muutenkaan niin puhelimessa puhuminen olis lähinnä kiusallista mulle. :)

"aapee"
Minäkään en ole koskaan soitellut, vaan tosiaan kirjoitellut ja tosiaan sitten sopinut yleensä suoraan tapaamisen jonnekin kahvilaan tms, ja olen pitänyt tätä hyvänä, en ole ollenkaan mitään puhelintyyppiä muutenkaan niin puhelimessa puhuminen olis lähinnä kiusallista mulle. :)
Sama oikeastaan täällä. Tekstareita kyllä mielellään lähetän, mutta ei mielelläni soita minnekään (kiitos puolen vuoden työt telemarkkinointi alalla). Ehkä jos parin viestin jälkeen tämä vaikuttaa joltain, niin sitten voisin tavata..

Rakastunut
Onko sulla kuva siellä?

Mä oon kirjotellut aina mesessä jonkin aikaa ja tutustunut paremmin. Mieheni kanssa tavattiin 3vk jälkeen. Käjuteötiin joka päivä mesessä monta tuntia sitä ennen :) nyt 2v kohta seurusteltu ja asuttukkin yhdessä jo puoli vuotta. Asuttiin eri paikkakunnilla (60km välimatka) ja ensitapaamisen jälkeen nähtiin monta kertaa viikossa, joka vkl

Suomi24 tavattiin myös :) mä laitoin miehelle viestiä

"aapee"
Onko sulla kuva siellä?

Mä oon kirjotellut aina mesessä jonkin aikaa ja tutustunut paremmin. Mieheni kanssa tavattiin 3vk jälkeen. Käjuteötiin joka päivä mesessä monta tuntia sitä ennen :) nyt 2v kohta seurusteltu ja asuttukkin yhdessä jo puoli vuotta. Asuttiin eri paikkakunnilla (60km välimatka) ja ensitapaamisen jälkeen nähtiin monta kertaa viikossa, joka vkl

Suomi24 tavattiin myös :) mä laitoin miehelle viestiä
Joo. Eilen se kuva ei näkynyt, mutta nyt näkyi kun kurkkasin ilmoitustani.

Mut hienoa että ihmiset on löytänyt netistä tuttuja. Itsekin olen ollut 2 häissä toidistamassa netistä toisensa löytäneiden onnea. :)

Ihan vaan varoituksen sana, siellä suoli24:ssa suurin osa miehistä on aivan friikkejä. Toki joukossa on ihan normaalejakin yksilöitä, mutta suurimmalla osalla on jokin ilmiselvä syy, miksei heitä kukaan huoli. On mammanpoikaa, vainoharhaista, vähän uunoa, narsistia... osa näistä saattaa kyetä esittämään aluksi ihan normaalia. Kannattaa jutella esim. mesessä tai puhelimessa, jolloin se toinen ei ehdi niin paljoa miettiä sanomisiaan. Silloin saa vähän tuntumaa, että millainen heppu kyseessä.

Sinuna hommaisin aluksi prepaid-liittymän ja siihen jonkun halvan peruspuhelimen, esim. gigantissa yksi samsungin malli 25 euroa. On inhottavaa, jos äijä osoittautuukin vaikka yliomistushaluiseksi ja rupeaa häiriköimään, tällöin on helpompi heittää se uudempi sim-kortti roskiin ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Sitten kun olette tapailleet pidemmän aikaa, niin voit antaa oikean numerosi. Normaali mies ymmärtää kyllä, että haluat olla varma ennen kuin jakelet yhteystietojasi. Ei myöskään kannata hoitaa tapaamisia aluksi kummankaan kotona, vaan puolueettomalla maaperällä.

fghjklö
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25816850:
Ihan vaan varoituksen sana, siellä suoli24:ssa suurin osa miehistä on aivan friikkejä. Toki joukossa on ihan normaalejakin yksilöitä, mutta suurimmalla osalla on jokin ilmiselvä syy, miksei heitä kukaan huoli. On mammanpoikaa, vainoharhaista, vähän uunoa, narsistia... osa näistä saattaa kyetä esittämään aluksi ihan normaalia. Kannattaa jutella esim. mesessä tai puhelimessa, jolloin se toinen ei ehdi niin paljoa miettiä sanomisiaan. Silloin saa vähän tuntumaa, että millainen heppu kyseessä.

Sinuna hommaisin aluksi prepaid-liittymän ja siihen jonkun halvan peruspuhelimen, esim. gigantissa yksi samsungin malli 25 euroa. On inhottavaa, jos äijä osoittautuukin vaikka yliomistushaluiseksi ja rupeaa häiriköimään, tällöin on helpompi heittää se uudempi sim-kortti roskiin ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Sitten kun olette tapailleet pidemmän aikaa, niin voit antaa oikean numerosi. Normaali mies ymmärtää kyllä, että haluat olla varma ennen kuin jakelet yhteystietojasi. Ei myöskään kannata hoitaa tapaamisia aluksi kummankaan kotona, vaan puolueettomalla maaperällä.
Onneksi kaikki ei hae samaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25816850:

On tietenkin fiksua olla varovainen. :) Itsekään en omaa puh.numeroani antaisi. On kuitenkin pakko sanoa, että itse olen myös ollut suomi24:llä, tavannut sitä kautta useitakin miehiä, ja kaikki oli ihan ok. :) Ei siis mitään friikkejä, ei vaan minulle sopivia. Sähköpostitse, mesen kautta tms., olen aina kirjoitellut etukäteen, siellä on huomannut heti jos tyyppi ns ei ole ihan normaali. Kerran oli vakavasta masennuksesta kärsivä, jonka juttuja ja marinaa ei vaan jaksanut kuunnella, kerran pelkkiä seksijuttuja jutteleva tyyppi. Kerran mies, joka lakkasi kirjoittelemasta kun selvisi että kuppikokoni on pienempi kuin hän luuli :D

Yhteistyössä