Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

kamelin hinta

Vasa se kai on. :D Tai vasikka, englanniksi ne kai sanoo calf.
  2. Cecilia Algotsdotter

Imurointi haitallista synnytyksen jälkeen?

Siis imurointi on ehdottomasti ankarasti kiellettyä synnytyksen jälkeen :xmas: Useiden, useiden vuosien ajan. :saint:
  3. Cecilia Algotsdotter

kamelin hinta

Mitä kaikkea ihmeitä löytääkään kun googlettaa: "kamelit pitävät talvesta" :whistle: :xmas: Verkkouutiset - Lumileopardit popsivat citykaneja korkeasaaren talvessa
  4. Cecilia Algotsdotter

kamelin hinta

Usko pois, se viihtyy paremmin ulkona. :D Ei tarvii tallia :xmas:
  5. Cecilia Algotsdotter

kamelin hinta

On se. :D Vannon kautta kiven ja kannon. :saint: Mä justiinsa luin tästä jostain, sinä nimenomaan haastateltiin jotain Korkeasaaren hemmoa, ja ne sanoi, että kamelit tykkää talvesta ihan tosissaan.
  6. Cecilia Algotsdotter

romattinen illallinen. (vinkkejä, resepteja yms)

Tomaatti-katkarapupastaa. :) Tagliatellea keitetään, sillä aikaa sekoitat purkillisen ricotta-juustoa, 150g katkarapuja ja 100g rucolaa. Lisäksi siihen vielä 12 kirsikkatomaattia puolitettuna, hiukan suolaa ja mustapippuria, jotain yrttiä voi myös lisätä, mielellään tuoreena. Puolikas sitruunan...
  7. Cecilia Algotsdotter

kamelin hinta

Kamelit kuulemma tykkää pakkasesta enemmän kuin kesästä Suomessa. :) Korkeasaaressa ainakin.
  8. Cecilia Algotsdotter

Painokeskusteluista mieleen: mikä on reiden ympäryksesi ja tietääkö joku..

Mä olen suunnilleen samaa kokoluokkaa ja reisi on 63 cm :D Saanko kysyä mikä sun vyötärönympärys on? :) Vertaillaan :D
  9. Cecilia Algotsdotter

meillä on töissä aina kahvipöydässä kaikkia herkkuja,yleensä suklaapitoisia niin millä korvata

Siis missä sun on pakko syödä kahvin kanssa joka ainoa päivä jotain suklaista? Oudolta kuulostaa, ihan normaalia mielestäni olla syömättä. Jos jollekin on selitettävä, niin voi sanoa, ettei ole terveellistä syödä herkkuja joka päivä. Itselleenkin on ihan hyvä tehdä selväksi, että kahvin ja teen...
  10. Cecilia Algotsdotter

Miksi teillä on tietokone keittiössä -topik

Kaikilla ei varmaan jatkuvasti leiju jauhopölyä ilmassa ja pöytätasoilla? :) Ei meillä ainakaan, kun leivon, en luonnollisesti ole juuri silloin koneella kun jauhoja käytän taikinaan tai vaivaamiseen tms, kun olen leiponut, siivoan keittiön niin ettei jauhoja ole enää siellä täällä :) Et...

Yhteistyössä