Painokeskusteluista mieleen: mikä on reiden ympäryksesi ja tietääkö joku..

• Viestiketjun aloittaja "minävaan"
  • Ensimmäinen viesti
"minävaan"
[QUOTE="vieras";25795171]55cm näköjään paksuimmasta kohtaa. 158cm ja 64kg.[/QUOTE]

Me ollaan saman painoisia ja sama tuo reiden ympärys. Mulla ei oo omasta mielestäni paksut reidet, mitä mieltä olet itsestäsi.

minä tiedän
Ei reiden ympärysmitta kerro paljoakaan siitä, kuinka lihava ihminen on. Joillakin rasva kerääntyy takamukseen ja reisiin, vaikka muuten olisi kuinka laiha. Itse olen "tipu", eli rasva kerääntyy mahaan vaikka jalat on hoikat :D

"minävaan"
[QUOTE="hepuli";25795175]58 cm. Enkä osaa yhtään arvioida että onko se vähän vai paljon! Pituutta mulla on 163 cm ja painoa 55,5 kiloa.[/QUOTE]

En minäkään tiedä mikä olisi "hyvä" lukema kenellekin, mutta kunhan aikani kuluksi rupesin mittailemaan. Juuri luin Kuntoplussasta, että paksut reidet voivat olla parempi kuin ohuet. Ohuet altistavat enemmän sydänsairauksille.

"vieras"
[QUOTE="minävaan";25795185]Me ollaan saman painoisia ja sama tuo reiden ympärys. Mulla ei oo omasta mielestäni paksut reidet, mitä mieltä olet itsestäsi.[/QUOTE]

En kyl itekkään ole ajatellut et reidet olisi mitenkään paksut, vaikka lyhyt olenkin. Itelläni pläskit kertyy mahaan. Joillakin ne kertyy alleihin ja joillakin reisiin.

"nainen"
[QUOTE="minävaan";25795206]En minäkään tiedä mikä olisi "hyvä" lukema kenellekin, mutta kunhan aikani kuluksi rupesin mittailemaan. Juuri luin Kuntoplussasta, että paksut reidet voivat olla parempi kuin ohuet. Ohuet altistavat enemmän sydänsairauksille.[/QUOTE]

No jotain hyvääkin sentään... :D

50cm tai 51cm ja siis seisaallaan paksuimmasta kohdasta. En tiedä miten paljon toi on, mutta mun mielestä mulla on jotenkin paksut jalat.

Ja olen 173cm pitkä ja 58-61kg riippuen ilta- vai aamupaino ja missä vaiheessa kuukautta.

"Juh"
Mulla reidenympärys 47cm, pituutta 169,5cm ja painoa 58kg. Mulla ei rasvaa jostakin syystä kerry oikein mihinkään, tai no jos johonkin, niin takamus on ihan mukavan pyöreä. Paksuuteenhan vaikuttaa myös lihasten määrä, itselläni ei tällä hetkellä ole erityisen paljon lihasta reisissä (vaikka varmaan kaikki mitä niissä on, on lihasta).

halipupu harmaana
Mä oon aina luullu, että mulla on paksut reidet, kun olen nuorena harrastanut lajia, jossa reiden lihakset kehittyivät aikas hyvin ja tulivat luokkakavereita paksummiksi, mutta kun nyt veraa muihin, niin ihan samaa paksuutta ovat n. 53 cm. Pituutta mulla on 163 cm ja painoa n. 62 kg. Pohje mulla on myös 36 cm, mutta niitäkin on treenattu.

Yhteistyössä