Voiko olla todellista. Vaikka toisaalta jos ajattelee, niin niillä on pakko olla joku eristävä karvakerros. Eihän ne muuten selviäisi siitä paahteesta, mikä Saharassa porottelee.Kamelit kuulemma tykkää pakkasesta enemmän kuin kesästä Suomessa. Korkeasaaressa ainakin.
On se. Vannon kautta kiven ja kannon. :saint: Mä justiinsa luin tästä jostain, sinä nimenomaan haastateltiin jotain Korkeasaaren hemmoa, ja ne sanoi, että kamelit tykkää talvesta ihan tosissaan.Voiko olla todellista. Vaikka toisaalta jos ajattelee, niin niillä on pakko olla joku eristävä karvakerros. Eihän ne muuten selviäisi siitä paahteesta, mikä Saharassa porottelee.
Juu, ne on ihan käypää valuuttaa myös.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25795476:pitääkö paikkaansa että siellä kävis vaihtona vähän paksumpikin blondi.
Usko pois, se viihtyy paremmin ulkona. Ei tarvii tallia :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25795487:kait sen sais johonkin hevostalliin talveks
tuo voi olla totta jos kyse on semmosesta 2 kyttyräisestä mallista, mutta tuo yhden kyttyrän saharamalli on komeempi.Usko pois, se viihtyy paremmin ulkona. Ei tarvii tallia :xmas:
Vasa se kai on. Tai vasikka, englanniksi ne kai sanoo calf.Mä olen jo kauan haaveillut pentukamelista (vai onko ne poikasia, vai vasoja, vai varsoja, vai mitä?!). Mies lupasi sellaisen mulle elokuussa -01 hankkia, muttei oo näkyny
Netistä löytyy hintoja kaikkialta 1500-200 000$:n välillä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25795524:mutta mitähän ne oikeesti maksaa :O
pääsis kerranki hevosmiehille kuittaamaan kun kehuvat hevosiaan.
"mulla muuten on kameli"
Meidän isä olisi aikoinaan Marokossa saanut musta 13-vuotiaana vaihdossa 5 käsinkudottua isoa mattoa ja 40 kameliaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;25795476:pitääkö paikkaansa että siellä kävis vaihtona vähän paksumpikin blondi.
nuo 200tonnin elukat on vissiin jotain nahkaferrareita.Netistä löytyy hintoja kaikkialta 1500-200 000$:n välillä.
Jaa en usko että se on mitenkään kiellettyä pitää kamelia.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25795573:nuo 200tonnin elukat on vissiin jotain nahkaferrareita.
muuten ei hinta vaikuta ihan hirveeltä, kait semmosen saa suomeen ostaa jos haluaa ?