Ostatteko itsellenne myös rannekkeet kun menette lasten kanssa särkänniemeen?

• Viestiketjun aloittaja pohtii
  • Ensimmäinen viesti
pohtii
Kun jos ei osta, niin joutuu ostamaan erikseen laiteliput että pääsee lasten seuraksi laitteisiin ja maksamaan erikseen sisäänpääsystä joka paikkaan.. taitaa tulla edullisemmaksi ostaa molemmille aikusille se ranneke?

Ranneke tulee huomattavasti halvemmaksi eli kannattaa se ostaa molemmille että pääsee sitten joka paikkaan ja lapset saa mennä niin montakertaa laitteisiin kun haluaa (siis kun teidän pitää olla mukana)

Miä
Just mietittiin miehen kanssa tuota samaa, kumpikaan meistä ei siis halua niihin laitteisiin. Mies menee korkeintaan pojan kanssa johonkin jos se ei yksin uskalla.. Maksetaan siis 105 euroa siitä että kuljeskellaan siellä yhtenä onnellisena perheenä rannekkeet ranteessa, niin kai se on tehtävä :D

"nuuh"
Mies ostaa, minä en. Olen kamera/kassien/tuuttienvartija. Sisäänpääsy oli vitosen? ja sillä pääsee käymään myös neulan huipulla se riittää mulle huvitukseksi.

kerran kesässä
Mutta jos haluaa käydä esim. panetaariossa,näsinneulassa,delfinaatriossa ja akvaariossa koko poppoolla ni äkkiä niihin sisäänpääsymaksuihin uppoaa samanverran kun tuo ranneke maksaa.. Meille tämä lysti maksaa 159€ :)

"nuuh"
[QUOTE="aapee";26081342]panetaario,, heh heh.[/QUOTE]

:D :D joo pyydä siinä lippuluukulla liput sulle ja miehelle panetaarioon! Vinkkaat vähän silmää ja kysy onko siellä lapsiparkki ja saako rannekeilla jotain ekstraa!

"vieras"
Ostan, käydään aina ainakin delfinaariossa ja akvaariossa. Mies saa hoitaa kieputtavimmat laitteet, jos eivät keskenään pääse, itse käyn lähinnä kastumassa 8 v:n seurana.

Yhteistyössä