Minua nolottaa kun mies kulkee muitten miesten kanssa saunomassa

• Viestiketjun aloittaja häveliäs
  • Ensimmäinen viesti
häveliäs
Miehen penis on juhlakunnossa ihan normaalin kokoinen. Mutta levossa se on sellainen... no siis pieni. Peniksen kärki jää kivespussien kärkien yläpuolelle. Olen nähnyt exilläni paljon isompia peniksiä kun ovat lepotilassa ja minua itseäni jotenkin nolottaa tämä. Ongelma ei ole miehen, vaan minun. :ashamed:
Kuten sanoin, olen varsin tyytyväinen miehen kaluun seisokissa, mutta se näyttää ihan mitättömältä muuten.

Itse olen niin häveliäs, etten todellakaan halua saunoa tyttöystävieni nähden. Minun kropassani ei ole mitään vikaa, mutta minut on kasvatettu häveliäisyyteen. Ja esim. isäni häkeltyy, jos näkee vähäpukeisia naisia.

"mä"
joo mut jos mies yhtään on kärryillä anatomiasta, tietää se että lämpötila yms vaikuttaa sen kokoon tilanteessa kuin tilanteessa. ja sit se paisuvaiskudos on ihan eri juttu... usein se kalu on tooooosi pieni levossa ja sit äärettömän kova ja jäntevä suuri seisokissa. Sit taas sellanen läski lurppa levossa roikkuu ties kuinka isona, mutta ei jaksa noustakaan kunnon seisokkiin vaan on sellanen lurppa...

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja häveliäs;26081278:
Miehen penis on juhlakunnossa ihan normaalin kokoinen. Mutta levossa se on sellainen... no siis pieni. Peniksen kärki jää kivespussien kärkien yläpuolelle. Olen nähnyt exilläni paljon isompia peniksiä kun ovat lepotilassa ja minua itseäni jotenkin nolottaa tämä. Ongelma ei ole miehen, vaan minun. :ashamed:
Kuten sanoin, olen varsin tyytyväinen miehen kaluun seisokissa, mutta se näyttää ihan mitättömältä muuten.

Itse olen niin häveliäs, etten todellakaan halua saunoa tyttöystävieni nähden. Minun kropassani ei ole mitään vikaa, mutta minut on kasvatettu häveliäisyyteen. Ja esim. isäni häkeltyy, jos näkee vähäpukeisia naisia.
Taidat olla maailman ensimmäinen jolla ei kropassa MITÄÄN vikaa.

BTW. Miehet eivät ole niin tyhmiä (kuin sinä) että eivät tietäisi ettei lepotila kerro mitään.

"höh"
Voi hyvänen aika nainen. Kasva aikuiseksi, unohda jatkuva vertailu ja älä elä miehesi kautta ja häneen näin kovasti samastuen.

Tuohan lähentelee läheisriippuvuutta kun muija nolostelee miehensa kalun lepotilan kokoa. Ja läheisriippuvuus ei ole parisuhteelle terveellistä.

häveliäs
[QUOTE="Vieras";26081339]Taidat olla maailman ensimmäinen jolla ei kropassa MITÄÄN vikaa.

BTW. Miehet eivät ole niin tyhmiä (kuin sinä) että eivät tietäisi ettei lepotila kerro mitään.[/QUOTE]

Onko sulla tapana haukkua kaikkia tyhmiksi? Oletpa ilkeä!

just
[QUOTE="vieras";26081455]Luulen kanssa, että miehillä on muutakin tekemistä, kuin arvostella toisten kaluja :)[/QUOTE]

eikä :D Mun mies käy usein saunomassa, uimassa jne. Ja näiten 12 yhteisen vuoden aikana hän ei ole kertakaan kommentoinut minulle tuttujen tai tuntemattomien miesten penisten kokoja....

"mä"
No, tätä ette usko, mutta mun äitini näki mun miesystäväni vehkeen, ja naureskeli mulle sen pienuutta. En mä oikeesti edes saanut sanottua mitään, sekin kun on eräänkin vehkeen nähnyt, ja pitäisi tietää faktat.

Ja jäin miettimään tota ap:n määritelmää pienelle, "peniksen kärki jää kivespussien kärkien yläpuolelle", siis mitenkä??
Mä en oo tainnut niin isoa nähdäkään, että levossa roikkuisi pussien alapuolella. Siinähän se töröttää kuin nenä leukapussien yläpuolella.

"mä"
Ehkä siellä Porvoossa vahitaan toisten peniksiä miesten saunoessa...
no mistä sä oikeesti tiedät. Kyllä mäkin varmaan mielessäni saatan ajatella säälivästi, jos mun kropassani on joku asia paremmin kuin sillä vierustoverilla. Tai kateudella, jos se on jossain suhteessa kauniimpi.
Ja varsinkaan miehillä en nyt usko olevan kauheasti kokemusta siitä, miten se pieni pili muuttuu juhlakunnossa, jos oma on levossa jo sen 13 senttiä.

Yhteistyössä