Minua nolottaa kun mies kulkee muitten miesten kanssa saunomassa

• Viestiketjun aloittaja häveliäs
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";26082029]no mistä sä oikeesti tiedät. Kyllä mäkin varmaan mielessäni saatan ajatella säälivästi, jos mun kropassani on joku asia paremmin kuin sillä vierustoverilla. Tai kateudella, jos se on jossain suhteessa kauniimpi.
Ja varsinkaan miehillä en nyt usko olevan kauheasti kokemusta siitä, miten se pieni pili muuttuu juhlakunnossa, jos oma on levossa jo sen 13 senttiä.[/QUOTE]

En tosiaankaan tiedä. :)

"sipsi"
[QUOTE="mä";26081956]No, tätä ette usko, mutta mun äitini näki mun miesystäväni vehkeen, ja naureskeli mulle sen pienuutta. En mä oikeesti edes saanut sanottua mitään, sekin kun on eräänkin vehkeen nähnyt, ja pitäisi tietää faktat.

Ja jäin miettimään tota ap:n määritelmää pienelle, "peniksen kärki jää kivespussien kärkien yläpuolelle", siis mitenkä??
Mä en oo tainnut niin isoa nähdäkään, että levossa roikkuisi pussien alapuolella. Siinähän se töröttää kuin nenä leukapussien yläpuolella.[/QUOTE]

Voi hyvänen aika... Miksi hän tuollaisesta meni mainitsemaan?

"vieras"
Ja mennäänkö me naiset sit uimahallin saunaan vertaileen kenellä on isoimmat ja kiinteimmät tissinlollukat?? ..Pitäisköhän mun jäädä kokonaan kotiin kun mun tissit ei oo kiinteyttä nähny enää vuosiin kiitos neljän lapsen pitkän imetyksen... Vai pitäiskö niiden joilla on AA-kuppi jäädä kotiin, että me muut ei tuijotettas niiden olemattomuutta????

"mä"
[QUOTE="vieras";26082256]Ja mennäänkö me naiset sit uimahallin saunaan vertaileen kenellä on isoimmat ja kiinteimmät tissinlollukat?? ..Pitäisköhän mun jäädä kokonaan kotiin kun mun tissit ei oo kiinteyttä nähny enää vuosiin kiitos neljän lapsen pitkän imetyksen... Vai pitäiskö niiden joilla on AA-kuppi jäädä kotiin, että me muut ei tuijotettas niiden olemattomuutta????[/QUOTE]
no näinhän me tehdään, vaikka kovasti yritetään esittää, ettei...

sama vieras
[QUOTE="mä";26082272]no näinhän me tehdään, vaikka kovasti yritetään esittää, ettei...[/QUOTE]

Näinkö ME todellakin tehdään...?? Täytyy sit tosiaankin mennä ens kerralla pyyhe päällä yleiseen saunaa, ettei tartte hävetä...mä tollo kun en ole edes tajunnu hävetä riippulollojani :D Ja muistaa tsiikata muiden mammojen varustus!! :D

Yhteistyössä