Oi miksi, miksi??

• Viestiketjun aloittaja "Mies"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";25931786]Onko sulla joku henkilökohtainen ongelma? Ennen kuin tulet tänne mesoamaan niin lue hänen tekstinsä. Kyllä hän puhuu myös vaimostansa ja siitä perkeleen kalliista raudasta.[/QUOTE]

Lukaisepa itse ketju läpi. Kehotin häntä kertomaan omalle vaimolleen palstan sijaan. Eiei, kyse ei ole ap:n mukaan vaimosta, vaan naisista yleensä.

Debra harmaana
Se on vähän ristiriitainen juttu, että pitääkö naisen miellyttää miestään vai itseään sen tukan kanssa, jos mielipiteet eriävät.

Mun miehelle oli nuorempana enemmän väliä sillä, millaiset hiukset oli, etten tehnyt mitään hassua niille, mutta nyt aikuisempina ei oo ollut väliä. Jos kysynkin, että mitäs sanot, jos vedän otsatukan tai jonkun värin tms., niin se toteaa vaan, että laita mitä haluat, nätiltä sä näytät aina kuitenkin! (Ihana ukko <3 )

"Rouva"
syy aika monella, että vanhemmiten ne hiukset vaan tuppaa ohenemaan ja muutenkaan eivät kasva enää niin hyvin kuin nuorempana, ja mikään ei ole hirmumman näköista kuin sellainen ohut pitkä hiirenhäntä. Itsellä ainakin nyt kun lasissa on jo hyvän matkaa yli neljäkymmentä, niin kyllä sen vaan huomaa, vielä sinnittelen tällasilla hartiapituisilla, mutta empä tiiä, pitäskö jo kohta luovuttaa, hirveesti näissäkin on nykyään työtä jos mielii saada yhtään tuuhakamman näköseksi.

"..."
Hiukset ohenevat vanhemmiten, joten se on yleisin syy, miksi leikataan lyhyeksi. Mikään ei ole kamalamman näköistä, kuin pitkät ohuet luiruhiukset.
Toinen syy on se, että monet aikuiset näyttävät typeriltä pitkissä hiuksissa. Pitkät hiukset siis sopivat harvoille vanhemmille naisille.
Ja kolmas syy on se, että ne todella ovat hankalat, esim. pestessä, kuittaessa, aina pitää olla kiinni yms. Ja vanhemmiten kun naisella alkaa olla jo muutakin meriittiä, kuin pelkkä ulkonäkö, niin ei viitsi nähdä kaikkea sitä vaivaa.

näin
Hah.

Itselläni on niin painava hiuslaatu, että pakko pitää lyhyttä tai puolipitkää, hiuspohja ärtyy muuten, ja myös niska tulee kipeäksi. Kesällä pitkä tukka oli kuuma ja talvella se ei mahtunut pipon alle...

Mutta, tiettyyn pisteeseen asti on ok olla jotain mieltä puolisonsa ulkonäöstä (hiusten pituus, väri, vaatetus, lihavuus, parta, silmälasit tai ei niitä..) mutta lopun viimitteeksi se on kyllä kunkin ihan oma asia miltä näyttää.

"vieras"
Mä en aio leikata lyhyeksi ikinä. Mutta voisin olla ehkä eri mieltä, jos mun mies ois tollanen idiootti joka käy mammapalstalla valittamassa ja vaatii jotain tiettyä hiustyyliä. :(

"vieras"
Niin no oma mielipiteeni, ettei oikeasti lyhyet hiukset ole kauniit naisella. Nainen olisi paljon kauniimpi hieman pidemmillä hiuksilla. Harva nainen voi edes olla kaunis kananpersetukalla.

Itselläni on pitkät hiukset ja lyhimmillään ne ovat olleet polkkapituiset. Sekin pituus voi olla vielä ihan nätti. Joskus itseäni ärsyttää nämä hiukset, mutta koska hiukseni ovat vielä paksut ja hyväkuntoiset, en millään raaski leikkauttaa edes puolipitkiksi.

Mun mielestä paksu, pitkä tukka sopii yleensä minkä ikäiselle naiselle vaan. En ymmärrä, miksi joidenkin mielestä tietyssä iässä pitäisi leikata lyhyeksi, kun pitkät ei muka sovi enää tietyn ikäisille. Joillekin sopii paremmin pitkät hiukset, toisille lyhyet. Riippuu mielestäni enemmän hiuslaadusta ja muusta ulkonäöstä kuin iästä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Scindapsus
"Mies"
Kylläpä tämä tuntuu mammoja sieppaavan. Kukaan ei ole tolkullisesti perustellut, miksi hiukset pitää kyniä kun ikää tulee se 30? Pari kertaa ollaan äijäporukalla ihmeteltyä tätä. Kokemuksesta voin sanoa, että valtaosa miehistä pitää pitkistä hiuksista.

Ja vielä tuosta GHD:stä. Minulla on hiukset osapuilleen yhtä paksut ja pitkät kuin vaimollani. Halusin testata tuota vanhaa ja GHD:ä omiin hiuksiin ja minä en huomannut mitään eroa tai ainakaan mainittavaa. Väitän kyseessä olevan enemmänkin luksustuote kuin varsinaisesti parempi laatuinen tuote.

Mun mielestä paksu, pitkä tukka sopii yleensä minkä ikäiselle naiselle vaan. En ymmärrä, miksi joidenkin mielestä tietyssä iässä pitäisi leikata lyhyeksi, kun pitkät ei muka sovi enää tietyn ikäisille. Joillekin sopii paremmin pitkät hiukset, toisille lyhyet. Riippuu mielestäni enemmän hiuslaadusta ja muusta ulkonäöstä kuin iästä.
En mäkään ymmärrä, mutta tuossa aiemmin tarkoitinkin, että sen takia luulen monien leikkaavan. Varsinkin sellaisilla johtaja-/bisnes-tyyppisillä naisilla näkee sellaista lyhyttä tukkaa usein.

"vieras"
mulla on lyhyet,oli siis kynityty ja pian on taas nyt ovat taas kasvaneeta.Ei mulle kukaan oo sanonut mitään negatiivista tästä mallista,ei miehet eikä naiset.Tää malli esim.kaventaa mun kasvoja tosin kun polkka-tai pitkä malli.
Ex vissiin niin rakasti tätä mallia kun piti vaihtaa muijaa ni vaihto sellaseen jolla samanlainen tukkamalli kun mulla:D

Yhteistyössä