Oi miksi, miksi??

• Viestiketjun aloittaja "Mies"
  • Ensimmäinen viesti
"Mies"
Miksi naiset kynityttävät hiuksensa lyhyiksi hieman vanhennuttuaan? Vaimollani oli pitkät, lähes ristiselkään ulottuvat hiukset mennessämme naimisiin. Nykyisin hyvin lyhyet, ei nyt rekkalesbo -tyyliset, mutta ei paljon puutu.

Perusteena oli, että pitkät hiukset olivat hankalat. Oikeasti tilanne oli ennen se, että vaimo harjasi hiukset ja veti pannalla tai letillä taakse ja minä tykkäsin. Nykyisin piperretään niitä lyhkäisiä karvoja GHD:n raudalla puoli tuntia joka aamu ja lisäksi käydään kampaajalla 3-4 viikon välein. Ei voi ymmärtää...

Mielestäni naiselle kuuluu naisen tukka, eikä mikään lyhyeksi kynitty kananperse!

"Mies"
[QUOTE="vierastus";25931547]Ap on nainen, joka haluaa mollata muita naisia. Mies ei käytä sanaa "GHD:n rauta"... Myös viimeinen lause on naismainen.[/QUOTE]

Kyllä muuten käyttää, kun olen se mies, joka tuon osti!

Harvaa vanhempaa naista enää pukee pitkät hiukset. Oikeasti. Joku letti tai panta...pitää olla todella tyylikäs muuten, ettei tuollaiset hiukset saa näyttämään värittömältä harmaavarpuselta. En kyllä mäkään ymmärrä näitä kananperseitä, mutta polkkamittainen tai hieman lyhyempi, hyvin leikattu ja kauniisti muotoiltu malli olisi kyllä useimmalle keski-ikäiselle se paras vaihtoehto.

"heh"
[QUOTE="vierastus";25931547]Ap on nainen, joka haluaa mollata muita naisia. Mies ei käytä sanaa "GHD:n rauta"... Myös viimeinen lause on naismainen.[/QUOTE]

Ehkä hän onkin naismainen mies? ;)

"..."

Mikä on GHD-rauta. Olen nainen, mutta en siltikään tiedä?

"Mies"
[QUOTE="...";25931634]Mikä on GHD-rauta. Olen nainen, mutta en siltikään tiedä?[/QUOTE]

Se on jumalauta aivan tavallinen suoristusrauta, josta pitää maksaa prkele kaksi sataa euroa!

"heh"
[QUOTE="Mies";25931652]Se on jumalauta aivan tavallinen suoristusrauta, josta pitää maksaa prkele kaksi sataa euroa![/QUOTE]

Huhhuh, mene mies hoitoon, sulla on selvästi pahoja ongelmia!

"Mies"
Eli eniten risoo raha joka kuluu nykyisin suoristusrautoihin ja kampaajalla ramppaamiseen? Ja hiustenlaittoon kuluva aika mikä on sinulta pois?
Voin kuule sanoa, että raha eikä aika ole se asia, joka minua päähän ottaa. Se, että minä en ymmärrä, miksi jokin suoristusrauta maksaa 250 euroa ja samanlaisen saa marketista kolmella kympillä, on aivan eri asia.

Kun vertaan vaimoni kuvia (jotka löytyvät lompakostani) ennen ja jälkeen hiusten amputoinnin, niin voisin sanoa pitkien hiusten sopineen hänelle todella hyvin.

[QUOTE="Mies";25931702]
Kun vertaan vaimoni kuvia (jotka löytyvät lompakostani) ennen ja jälkeen hiusten amputoinnin, niin voisin sanoa pitkien hiusten sopineen hänelle todella hyvin.[/QUOTE]

Eihän sitä toki kannata sille omalle vaimolle sanoa, vaan tulla uhoamaan anonyymeille palstamammoille.

Debra harmaana
Mä oon sitä mieltä että toisille se lyhyt tukka sopii ja toisille ei. Jotkut näyttää paremmalta lyhyessä.

Mulla on itsellä ollut aina tukka yli puolen selän. Se on tavallaan työläs, kun täytyy käsitellä hyvin hoitoaineella, että pysyy kunnossa ja harjailla takkuja jne. Mutta toisaalta se on niin helppo, kun sen saa vaan nopeasti kiinni jos ei jaksa laittaa mitenkään. Eikä tarvi käydä kampaajalla ihan jatkuvasti.

Mä en kuuna päivänä jaksaisi sellaista tukkaa, joka olisi pakko aina hirveällä vaivalla laittaa.

"heh"
[QUOTE="Mies";25931702]Voin kuule sanoa, että raha eikä aika ole se asia, joka minua päähän ottaa. Se, että minä en ymmärrä, miksi jokin suoristusrauta maksaa 250 euroa ja samanlaisen saa marketista kolmella kympillä, on aivan eri asia.

Kun vertaan vaimoni kuvia (jotka löytyvät lompakostani) ennen ja jälkeen hiusten amputoinnin, niin voisin sanoa pitkien hiusten sopineen hänelle todella hyvin.[/QUOTE]

Et ymmärrä laitteiden hintaeroja? Olisikohan laadulla jotain tekemistä asian kanssa? Sinä varmaankin ostat halvimmat työkalut mitä marketeista löytyy, eikö niin? Samaten muun elektroniikan? No, kaikkia miehiä ei ole järjellä siunattu ;)

"Mies"
No mikset kauniisti pyydä vaimoasi kasvattamaan tukkaansa?

Monille kyllä sopii paremmin polkkamitta kun ikää kertyy.....riippuu tietty ihan muusta tyylistä + kropastakin.

Ei puhuta nyt vaimostani, vaan yleisesti naisista. Toki lyhyet ja polkkamittaiset hiukset sopivat joillekin oikein hyvin, mutta monille ei. Mielestäni lyhyet hiukset ovat paljon vaativampia kantajaltaan, kuin pitkät ja mieluiten hieman kiharat hiukset. Tuollainen olkapää- tai lapaluupituus ovat oikein kauniita naisilla. Todella pitkät ovat taas vaativia ja sopivat myöskin vain tietyn tyyppisille naisille.

Kun kyse olisikin edes polkkatukasta, mutta kun tukka pitää riipiä parin sentin mittaiseksi epämääräisieksi risukasaksi. Tätä näkee hyvin yleisesti +35-vuotiailla rouvilla.

pohjantähdenalla
Mullakin on musta kananperse,mutta jos se miestä haittaa,niin tietää missä ovi on :) Enhän minäkään pakota miestä kasvattamaan hiuksia,kun haluaa pitää kaljuna. ;)

"vieras"
Ymmärrän vaimoasi, koska pidemmät hiukset voivat olla välillä vähän tiellä ja ehkä hän halusi vähän vaihtelua. Minä en tosin ole valmis luopumaan pitkistä hiuksistani vaikka ehkä pitäisi vaihtelun vuoksi. Mainitse vaimolle että haluat hänelle pidemmät hiukset!

pitkähiuksinen
Kehuitko vaimosi hiuksia silloin, kun ne olivat pitkät? Kehuitko riittävän usein? Toisen sanomisilla voi olla iso vaikutus siihen, miten toinen itsekin hiuksensa näkee. Eipä tule niin helposti sellainen olo, että hiukset ovat tylsät ja hankalat, jos toinen jaksaa niitä ihailla ja kiittää. Jos mä leikkasin hiukseni lyhyeksi ja siippa alkaisi vasta sitten kommentoida ja valittaa, että ne pitkät oli kivemmat, niin saisi kyllä pitää suunsa supussa.

[QUOTE="Mies";25931702]Voin kuule sanoa, että raha eikä aika ole se asia, joka minua päähän ottaa. Se, että minä en ymmärrä, miksi jokin suoristusrauta maksaa 250 euroa ja samanlaisen saa marketista kolmella kympillä, on aivan eri asia.
[/QUOTE]

Tiedän, että tätä voi olla vaikeaa ymmärtää, mutta kyllä se GHD:n rauta on ihan omaa luokkaansa. Itse en ainakaan marketin raudalla pääse samaan tulokseen kuin sillä GHD:llä. Saa pitkään tukkaankin suoraa ja kiharaa, mitä haluaakaan.

Debra harmaana
Tuo saattaa olla naisilla sitäkin, että halutaan näyttää aikuisilta naisilta ja saada esimerkiksi uskottavuutta työelämässä tms. Koska se pitkä tukka on sellainen tyttömäinen tietyllä tavalla, ja jotkut ei halua olla tyttömäisiä.

[QUOTE="vieras";25931752]Ymmärrän vaimoasi, koska pidemmät hiukset voivat olla välillä vähän tiellä ja ehkä hän halusi vähän vaihtelua. Minä en tosin ole valmis luopumaan pitkistä hiuksistani vaikka ehkä pitäisi vaihtelun vuoksi. Mainitse vaimolle että haluat hänelle pidemmät hiukset![/QUOTE]

Eihän tässä nyt OLLENKAAN puhuttu siitä omasta vaimosta, vaan että KAIKKIEN naisten yleisesti ottaen tulee noudattaa tämän nimenomaisen miehekkeen fetissejä.

Yhteistyössä