Hakutulokset

1. röppö

Mitä ostit tai tilasit viimeksi netistä?

Tuttipulloja,tutteja ja vaatteita itselleni sekä tytöille H&M:ltä. :)
  2. röppö

Tipaton tammikuu?

Sehän siinä onkin.. Ihan sama,kuin alkais mainostaa joka kk tipatonta,kun se on niin helppoa. :) Mullakin on ollut viime vuodessa useampi kokonaan tipaton kk. Tuntuu vaan et tipatonta ym mainostaa eniten ne jotka ovat eniten sen tarpeessa.
  3. röppö

Päivän ruokaostokset sanoina tai kuvina?

Tänään Citymarket: -2 x 400g fusilli pastaa -2 x 2 kg perunaa -800 g kaakaojauhetta -voinmakuinen mikropopcorni -wasabi dippi -4 x 250g sika-nautajauhelihaa -kuitupitoiset kalapuikot -2 x 300g vispipuuro -karuselli karkkipussi -muovipussi Lidl: -2kg vihreitä omenoita -tupla pkt...
  4. röppö

Tipaton tammikuu?

Ei oo. Juon niin harvoin alkoholia,et jos nyt just tammikuussa tekis mieli ni en aio sitä vain tammikuun takia kieltää itteltäni. Mun mielestä noi tipattomat ym on vain niille jotka ei ilman jotain "tekosyytä" voi käyttää kohtuullisesti tai olla kokonaan ilman.
  5. röppö

suuria määriä laihduttaneet

Mun painon pudotus lähti liikkeelle ensinnäkin ihan kuin vahingossa ja oonkin aika varma,että se on yksi syy onnistumiseen. (Ei stressaamista painon pudotuksesta..) Alku lähti liikkeelle,kun palasin töihin kotiäidin roolista. (loppui päivittäinen mässäily yksinäisyyden ja tylsyyden takia)...
  6. röppö

Uusi Iholla-kausi alkaa nyt. Aiotko seurata?

Juu katson.
  7. röppö

Kiitos. :) Itsekkin tyytyväinen ollut. Moni veikkasi,että paino tulee takasin kun lähti niin nopsaan,mutta toisin kävi. Yksi raskaus jo takana painonpudotuksen jälkeen. Raskaudessa tuli 7 kg jotka jäivät muutaman lisä kilon kanssa sairaalaan.
  8. röppö

Tammikuun budjettihaaste :)

Hitsi,mä lähen ens kuussa mukaan kanssa! Mä en oo tässä kuussakaan kyllä kaupasta ostanut,kuin varmaan 30 litraa maitoo.. perunoita ja hedelmiä. :D (eli varmaankin sellainen ööö...50 e mennyt.) Ens kuuta odotellessa siis. :)
  9. röppö

Alle puolessa vuodessa 30 kg pois! :) Muutin vain elämäntapoja. Ja nahka ei jäänyt roikkumaan.Ainoa paikka joka selkeästi kärsi oli rinnat,mutta siihen lienee vaikuttanut useiden raskauksien aikainen rintojen kasvu ja taas pieneneminen..
  10. röppö

Mitä mieltä fuckbuddy tyyppisestä systeemistä? onko kokemuksia?

HYvin toimii jos kumpikin on sinkkuja ja molemmat tahtoo samaa..
  11. röppö

Pikkutyttö kuoli olman äidin syliin

Oman lapsen kuolema on äidille pahinta mitä voi sattua,ainakin tämän huomasin itse. :(
  12. röppö

G: Palstan ärsyttävin?

Mä en viitti ilmottautuu,ku oisin jo käytännössä hävinnyt. :D
  13. röppö

Tarvitseeko mun pakata vaatetta lapselle mukaan etävanhemmalle? (tehnyt ls-ilmon..)

Miks et laittais? Löytyskös liian pieniä vaatteita tai tyttöjen vaatteita lisää?
  14. röppö

Nyt v*tuttaa.

Ikävä kyllä noita uunoja löytyy jotka rahan kiilto silmissään myyvät huonoa tavaraa hyvänä ja jättävät kertomatta ostajalle asioita jotka saattavat vaikuttaa ostopäätökseen. Törkein tapaus joka vastaan on tullut oli se,kun lude talosta muuttava nainen myi sänkyjä,sohvia ym facebookin...
  15. röppö

Miehellä noin kerran kuussa viikonloppumeno

Ei kuulosta pahalta. Meillä herra on harvemmin viikonloppu iltaisin kotona,mutta ei juo kuin kerran pari vuodessa.(Silloinkin korkeintaan 6 siideriä tai lonkeroa) Isäntä viettää aikaansa kavereiden kanssa muuta tehden,kuten autoja ropaillen,kuskina ollen tms.
  16. röppö

G: Palstan ärsyttävin?

Samaa mietin.
  17. röppö

HuOmenta ! !

Hyvää maanantai päevää kaikille minunkin puolestani! :) Parin tunnin yöunilla pirteenä viiden aikaan noustu ylos,kun pienimmäinen yski niin pirusti,ettei miehen kanssa saatu sit enää unta. Hommat tehty ja mies toi juuri tuoreita croisantteja mulle. Aamun huippu hetki oli ehdottomasti,kun...
  18. röppö

Mikä näistä vartalotyypeistä on lähinnä ihannevartaloasi?

Mies sanoi oikeanpuolimmaisen miellyttävän noista eniten silmää.
  19. röppö

Mikä näistä vartalotyypeistä on lähinnä ihannevartaloasi?

Vasemmanpuoleinen..Tällä hetkellä taitaa olla kroppa ekan ja tokan väliltä.
  20. röppö

Miksi kuolinilmoituksiin ei laiteta ihmisen kuolinsyytä?

Miksei ap ole pitänyt itse yhteyttä vuoteen? Aina odotetaan,että toinen ottaa yhteyttä.. Ja miksi ihmeessä koko kansalle pitäisi toitottaa miksi kukakin on kuollut. Eiköhän se kuolema ole läheisille muutenkin vaikea asia ja kuolinsyystä riippuen se saattaa olla todella rankka paikka...

Yhteistyössä