Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27878301:Tavallaan - karkiton tammikuu
On tietenkin alkanut tekemään origameja. Mitäs sie oikein kuvittelet? Karkiton on karkiton.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27878313:Mun tyttöystävälläkin karkiton, mitähä se rapistelee aina iltasella =)
No ei se nyt pelkästään näinkään ole. Mun mielestäni nää tipattomat on just ihan parhaita mun kaltaisille ihmisille, jotka juo muutoinkin ehkä sen kerra, maks kaks vuodessa. Ei tee tiukkaakaan viettää tipatonta tammikuuta. Eikä edes tipatonta vuotta 2013Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27878482:Ei oo.
Juon niin harvoin alkoholia,et jos nyt just tammikuussa tekis mieli ni en aio sitä vain tammikuun takia kieltää itteltäni.
Mun mielestä noi tipattomat ym on vain niille jotka ei ilman jotain "tekosyytä" voi käyttää kohtuullisesti tai olla kokonaan ilman.
Sehän siinä onkin..No ei se nyt pelkästään näinkään ole. Mun mielestäni nää tipattomat on just ihan parhaita mun kaltaisille ihmisille, jotka juo muutoinkin ehkä sen kerra, maks kaks vuodessa. Ei tee tiukkaakaan viettää tipatonta tammikuuta. Eikä edes tipatonta vuotta 2013
Samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27878482:Mun mielestä noi tipattomat ym on vain niille jotka ei ilman jotain "tekosyytä" voi käyttää kohtuullisesti tai olla kokonaan ilman.
Täsmälleen minun mielipide. Kuukaudessa kuluu alkoholiannoksia ehkä keskimäärin 5 (=punaviinilasillista), kerralla enintään 2, joten en näe mitään järkeä pitää tipatonta tammikuuta sen paremmin kuin maidotonta helmikuutakaan...Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27878482:Ei oo.
Juon niin harvoin alkoholia,et jos nyt just tammikuussa tekis mieli ni en aio sitä vain tammikuun takia kieltää itteltäni.
Mun mielestä noi tipattomat ym on vain niille jotka ei ilman jotain "tekosyytä" voi käyttää kohtuullisesti tai olla kokonaan ilman.