Tipaton tammikuu?

Tipaton?

• Kyllä

Ääniä: 5 31,3%
  • Ei

Ääniä: 12 75,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    16
jkg
Ei, mutta leivätön, pastaton, riisitön ja perunaton tammikuu. Tulee muuten syötyä nuita samalla tyylillä kun jotku herkkuja. Ja ompa tullu keksittyä uusia lisukkeita.

Ei oo.
Juon niin harvoin alkoholia,et jos nyt just tammikuussa tekis mieli ni en aio sitä vain tammikuun takia kieltää itteltäni.

Mun mielestä noi tipattomat ym on vain niille jotka ei ilman jotain "tekosyytä" voi käyttää kohtuullisesti tai olla kokonaan ilman.

• Tykkää
Reactions: Namppis88
Ei tällä kertaa. Viikonloppuna tarkoitus lähteä viihteelle, kun uutena vuotena meni suunnitelmat uusiksi, kun lasten hoitajat (äitini ja isäpuoleni) sairastuivatkin vatsatautiin. Mutta, jos nyt sitten olisivat terveitä ja lapset pääsisivät yökylään.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27878482:
Ei oo.
Juon niin harvoin alkoholia,et jos nyt just tammikuussa tekis mieli ni en aio sitä vain tammikuun takia kieltää itteltäni.

Mun mielestä noi tipattomat ym on vain niille jotka ei ilman jotain "tekosyytä" voi käyttää kohtuullisesti tai olla kokonaan ilman.
No ei se nyt pelkästään näinkään ole. Mun mielestäni nää tipattomat on just ihan parhaita mun kaltaisille ihmisille, jotka juo muutoinkin ehkä sen kerra, maks kaks vuodessa. Ei tee tiukkaakaan viettää tipatonta tammikuuta. Eikä edes tipatonta vuotta 2013 :D

No ei se nyt pelkästään näinkään ole. Mun mielestäni nää tipattomat on just ihan parhaita mun kaltaisille ihmisille, jotka juo muutoinkin ehkä sen kerra, maks kaks vuodessa. Ei tee tiukkaakaan viettää tipatonta tammikuuta. Eikä edes tipatonta vuotta 2013 :D
Sehän siinä onkin..
Ihan sama,kuin alkais mainostaa joka kk tipatonta,kun se on niin helppoa. :)
Mullakin on ollut viime vuodessa useampi kokonaan tipaton kk.
Tuntuu vaan et tipatonta ym mainostaa eniten ne jotka ovat eniten sen tarpeessa.

Nayttaa muuten olleen, vaikken sita sen kummemmin suunnitellu. Uudenvuodenaattona viimeset drinkit tais kylla menna vahan tammikuun puolelle.

muoks. Niin siis tahan asti ollut, jatkosta ei voi tietaa :p

Viimeksi muokattu:
En koe mitenkään tarpeelliseksi viettää erityisen tipatonta ajanjaksoa.
Alkoholi ei muutenkaan ole minun ongelmani, juon sitä todella harvoin.

"tosimies"
Mikä mies se sellanen on joka ei viinaa ota. Akathan ei jokatapauksessa juo muutenkaan että niille nyt on ihan sama. Viettäkööt vaikka sitä karkitonta tammikuuta niin vähemmän perse leviää :p

Tipaton on ongelmaisille
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27878482:
Ei oo.

Täsmälleen minun mielipide. Kuukaudessa kuluu alkoholiannoksia ehkä keskimäärin 5 (=punaviinilasillista), kerralla enintään 2, joten en näe mitään järkeä pitää tipatonta tammikuuta sen paremmin kuin maidotonta helmikuutakaan...

Yhteistyössä