suuria määriä laihduttaneet

• Viestiketjun aloittaja "iso"
  • Ensimmäinen viesti
"Tii"
Vuodessa 25kg. Tarkkailemalla syömisiä (käytin Kiloklubia) ja lisäämällä liikuntaa (uinti, vesijuoksu, kävely). Pari vuotta tässä koittanut tasapainoitella. Nyt harrastan liikuntaa todella monipuolisesti mutta paino se vaan junnaa :D

"vieras"
35kg ja 6kk..liian nopeati laihdutin ja takaisin on tullut tuosta 10kg mutta koitan taas tässä skarpata ettei vaan tule enempää takaisin. Liikun paljon ja syön vähän...ehkä liiankin vähän mutta kun koko elämänsä laihduttaneena pääkoppa kun ei vaan totu ajatukseen aamupala, lounas, välipala, päivällinen jne....minulla se lähtee niin helposti lapasesta että en vaan voi syödä kuten muut normaalit ihmiset, jos otan pullan niin peli menetetty ja syön 5 pullaa lisää..tästä noidankehästä kun pääsisi niin ei tarvisi koskaan laihduttaa

Ex-Xtravaganzalainen
Aloitin Xtravaganzan pussikeitoilla. 10 viikon aikana lähti 18 kg.
Tuon jälkeen ruokavaliolla ja kaloreita laskemalla, max 1200 kcal päivässä. Kiloja lähtenyt 24 kg.

Yhteensä pudotettuja kiloja on 43 ja aikaa on kulunut 3,5 vuotta. Mutta kaikessa rauhassa, niin eipä tule takaisin.

Ja itse aloitin elämäntapamuutoksen, en laihdutuskuuria.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27875648]Saako kysyä, että jäikö teillä nahka roikkumaan noin isojen pudotusten jälkeen?[/QUOTE]

Ite pudotin painoa 85kilosta 60kiloon, mitään nahkapusseja ei jäänyt. Mut toki rinnat pieneni, eivätkä ne ole enää niin "kimmoisat". Lisäksi reidet olivat pitkään oudon lötköt. Nykyään reidet on jo ihan jees.

??????
[QUOTE="vieras";27875648]Saako kysyä, että jäikö teillä nahka roikkumaan noin isojen pudotusten jälkeen?[/QUOTE]

Kiinnostaisi myös minua, edessä kun olisi noin 30kg:n pudotus ja nahka jo valmiiksi kärsinyt raskauksista....

Alle puolessa vuodessa 30 kg pois! :)

Muutin vain elämäntapoja.

Ja nahka ei jäänyt roikkumaan.Ainoa paikka joka selkeästi kärsi oli rinnat,mutta siihen lienee vaikuttanut useiden raskauksien aikainen rintojen kasvu ja taas pieneneminen..

?????
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27875741:
Alle puolessa vuodessa 30 kg pois! :)

Muutin vain elämäntapoja.

Ja nahka ei jäänyt roikkumaan.Ainoa paikka joka selkeästi kärsi oli rinnat,mutta siihen lienee vaikuttanut useiden raskauksien aikainen rintojen kasvu ja taas pieneneminen..
Oho, onnea hienosta suorituksesta! :)

Itse pelkään että jahka tuo pläski tuosta sulaa, roikkuu vatsanahka polvissa.... Toivottavasti olisin yhtä onnekas kuin sinä ;)

Ex-Xtravaganzalainen
Ei suuria nahkapusseja havaittavissa, mutta toki enemmän löysää, kuin aina normaalipainossa olleella ihmisellä.Eiköhän ne hieman kiinteydy, jahka ennättää tehdä jotain itsensä hyväksi.

Tosin, mieluummin löysä nahka, kun 42 kg takaisin.

Oho, onnea hienosta suorituksesta! :)

Itse pelkään että jahka tuo pläski tuosta sulaa, roikkuu vatsanahka polvissa.... Toivottavasti olisin yhtä onnekas kuin sinä ;)
Kiitos. :)
Itsekkin tyytyväinen ollut.
Moni veikkasi,että paino tulee takasin kun lähti niin nopsaan,mutta toisin kävi.
Yksi raskaus jo takana painonpudotuksen jälkeen.
Raskaudessa tuli 7 kg jotka jäivät muutaman lisä kilon kanssa sairaalaan.

"..."
itse pudotin 1.5 vuodessa 45kg ja vielä n 10kg jäljellä. Nyt siis aikaa kulunut se 1.5vuotta. Pussikeitoilla ekat 25kg ja loput ruokavaliolla ja liikunnalla. Asennemuutosta vaatii. Viim puoli vuotta paino pysynyt samana ja nyt taas viim 3 vko pudonnut 1.5kg viikkotahtia. Syön aika paljon enkä kiellä itseltäni mitään. Mahan leikkaukseen menossa, roikkuu aika rumasti ja sektio haava usein ärtyw. Toki pitää pudottaa vielä se mitä jäljellä on ja pitää se puoli vuotta. Sitten leikataa...

"laihduttaja"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27875881:
Kiitos. :)
Itsekkin tyytyväinen ollut.
Moni veikkasi,että paino tulee takasin kun lähti niin nopsaan,mutta toisin kävi.
Yksi raskaus jo takana painonpudotuksen jälkeen.
Raskaudessa tuli 7 kg jotka jäivät muutaman lisä kilon kanssa sairaalaan.
Kerrotko vähän lisää sun elämäntapamuutoksesta? Mitä kaikkea söit ja kuinka paljon ja paljonko liikuit?

T. -30kg pudotettavaa

[QUOTE="laihduttaja";27875952]Kerrotko vähän lisää sun elämäntapamuutoksesta? Mitä kaikkea söit ja kuinka paljon ja paljonko liikuit?

T. -30kg pudotettavaa[/QUOTE]

Mun painon pudotus lähti liikkeelle ensinnäkin ihan kuin vahingossa ja oonkin aika varma,että se on yksi syy onnistumiseen.
(Ei stressaamista painon pudotuksesta..)

Alku lähti liikkeelle,kun palasin töihin kotiäidin roolista.
(loppui päivittäinen mässäily yksinäisyyden ja tylsyyden takia)
10 kg tippui aivan huomaamatta ja sitten kun sen itse tajusi seisoessaan peilin edessä katsellessaan juuri tiukan vaatteen roikkuvan päällänsä,tuli aivan järjetön ilo ja tsemppi päälle.
Jätin turhat sokerit ja suolat pois,vähensin vaaleiden jauhojen käyttöä ja söin useasti päivässä pieniä annoksia.
Kanaa,kalaa,porsaan tai naudanlihaa sekä kasviksia.
Rahkaa ja marjoja tai hedelmiä..
..tai pelkkiä marjoja tai hedelmiä.
Lisäsin myös veden juontia.

Ensin liikuin töissä vain (tarjoilijana),mutta sitten aloin tehdä lenkkejä.Ensin kävellen,sitten hölkäten ja lopuksi juosten.Matkoja pidensin,kun huomasin kunnon kestävän enemmän.
Aloin käydä myös salilla ja aloitin muutamia uusia liikuntaharrastuksia.

Pidin itseni kiireisenä työn ja lapsen kanssa..
Enkä IKINÄ kieltänyt herkuttelua itseltäni.Kielsin itseäni vain ahtamasta itseäni ähkyyn herkuista.
Nyt voin vain ihmetellä,kuinka ennen sain itseeni mahtumaan pussillisen sipsejä.

Yöhoitaja
5kk -30kg, nutraten pusseilla ( VLCD ) 500kaloria/pv. Vielä loput reilu 10kg samalla tavalla. Reisien sisäosat+allit ovat kamalat lörpöt ja repsottavat. Maha tai muut kehon osat eivät roiku.
Mutta kyllä elämä muuttu kertalaakista. On niin paljon helpompi olla. Liikkuminen on nyt ihanaa. Sängyssä kääntyminenkin normaalia ja köykästä.
Niillä läskeillä oli todella vaikea maassa makaavaa elvyttää, ei kunnolla päässyt puhaltamaankaan. Hävettää millanen läski sitä on ollut.
Ja kävellä jaksaa vaikka kuinka pitkiä lenkkejä. Ennen kävely postilaatikollekkin otti henkeen.
Anna palaa ja laihduta ihmeessä. Saat tilalle paljon enemmän, mitä väliä jos hiukan jostain roikkuu kunhan olet terve. Lihavuus ei ole tervettä.
Olen 40v, joillakin ikä vaikuttaa ihon palautumiseen, mulla vaikuttaa vissiin noihin reisiin ja alleihin.

Yhteistyössä