Hakutulokset

1. röppö

aiheutin todennäköisesti viimeyönä miehelleni tosi huonon maineen kylällä. :(

Veikkaan,et jos miehes maine tuosta pilalle meni ni korkeintaan sen takia,et sen akka on sekopää. :D Ap:na olisin omasta maineestani huolissani. Kuolisin häpeästä...
  2. röppö

Pakko avautua kun hävettää

Apua! :laugh: Kuka ees lähtee persaukisena baariin?
  3. röppö

Ihanaa, ihanaa, ihanaa!!

Itsekkään en ymmärrä sitä kaupallista osuutta. Sitä kuinka ihmiset kieli vyön alla juoksevat kun on "pakko" sitä ja "pakko" tätä.. Mä en halua lapsille opettaa joulua kasana lahjoja kamalan stressin keskellä juhlana. Kyllä meillä lapset saa muutamia lahjoja,yleensä niitä mitä tarvitsevat...
  4. röppö

Lasten suosikki lahjat?

7 vuotiaan lempparit olivat läppäri ja kamera. Tuon kohta kolme vuotiaan lemppariksi veikkaan vaaleanpunaista keppiheppaa,joka pitää ääniä. Ilman sitä ei mene minnekään,edes nukkumaan. Ylläkin kavioiden kopsetta ja hirnuntaa kuului sängystä,kun tyttö halitteli. Olipahan kannattava viime...
  5. röppö

Olen pannut yli 200 naista

BB Joni?
  6. röppö

Face ja joulukuvat

Viime vuonna huomasin parin tuttava perheen jouluvista sama. Tyhjää kaljalaatikkoa,tölkkejä ja humaltuneen näköisiä ihmisiä.. Tänä vuonna onneksi ei,mutta vielä kerkee? Meidän joulukuvissa saattaa vilahtaa glögilasi,mutta sekin oli terästämätöntä.
  7. röppö

voi ei mikå joulupukki tuolla kuumalla linjalla on

Olin itsekkin järkyttynyt,ku oli pukki vaihtunut! Mut mun mielestä tää pukki on enempi joulupukkimainen..ihanan lempeä,pehmeä ja rauhallinen ääni. Tottakai eka kerta taatusti jännittää..
  8. röppö

Tervetuloa joulu!!

Mulla jää aamuksi torttujen paisto ja salaattien teko.. kinkun lykkään uuniin kun meen nukkumaan. :) En ole tänä vuonna ottanut mitään stressiä joulusta..enkä ota! Mennään miehen vanhemmille ekaa joulua. :) Ennen petiin kömpimistä tosiaan kinkku uuniin (jotta voidaan sitten joulupäivänä...

Yhteistyössä